Pereiti prie turinio

Rockio ratlankiai ir padangos 31X10,5 R15


Rekomenduojami pranešimai

sveiki,

 

esu nusipirkes originalius rockio ratlankius ir dejau juos nivai su 235/75 R15 padangom, norejau paklaust ar eis ant siu ratlankiu sumontuoti 31x10,5 R15 padangas ar nelabai? cia jos gaunasi lyg apie 265 plocio, ir jei neina ant kokiu ratlankiu butu galima tokias sumontuoti kad tiktu nivai :) aciu uz atsakymus :)

 

p.s. zinau kad optimaliausios nivai 235/75 R15 nes didesni ratai viska lauzo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,

 

esu nusipirkes originalius rockio ratlankius ir dejau juos nivai su 235/75 R15 padangom, norejau paklaust ar eis ant siu ratlankiu sumontuoti 31x10,5 R15 padangas ar nelabai? cia jos gaunasi lyg apie 265 plocio, ir jei neina ant kokiu ratlankiu butu galima tokias sumontuoti kad tiktu nivai :) aciu uz atsakymus :)

 

p.s. zinau kad optimaliausios nivai 235/75 R15 nes didesni ratai viska lauzo :)

draugelis deda dabar kaip tik nivai 31 ratus, nemazai tures kelti prieki, nes telpa tik uzdeti ir tiesiai pavaziuoti, nei vairo susukti neina :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

draugelis deda dabar kaip tik nivai 31 ratus, nemazai tures kelti prieki, nes telpa tik uzdeti ir tiesiai pavaziuoti, nei vairo susukti neina :)

 

 

na as prieki iskeles apie 5 cm bet dar kelsiu, priekinius kampus nupjoviau ir priekyje ratai nekabina, nekabina ir gale (cia padangos 235/75 R15) Labiausiai neramina ne priekine arku dalis o galine kai susuki vaira. Gal butu galima to draugu telefona pametet :) ? nes idomu nuo ko ratlankius pritaike nivai tokiom padangom :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nivai optimaliausi yra Vli-5 ratukai, 27 išmiera :lol:

Taip, 33' jau gerokas pereboras...Nors yra, kas važinėja Rusijoj-ir gan sėkmingai(Ladoga Trophy dalyvauja).Pusašiai stiprinti, razdatkė daugiau lėtinanti, lėtesni tiltai, priekinio reduktoriaus korpusas geležinis ir t.t...Ir, beje, mašinai praktiškai jokio lifto nedaryta-papjaustytas kėbulas ir tiek :)

Beje, razdatkė Nivoj yra vienas iš stipresnių agregatų, nors ir triukšmingas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nivai optimaliausi 235/75 R15, didesni lauzo visus taskus del svorio ir inercijos. Jau 31x10.5 R15 yra per dideli, nes ir motoras per silpnas ir nesveika masinai, o 33 tai net kalbet neverta.

tai tau reiks dar nemažai paliftuot nivikę nes kaip matau stovėjo 29' o kai uždėsi 31' tai kabins :( , 5cm nejuokai :) o disko išnešimo užteks kad galėtum vairą išsukt iki galo :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nivai optimaliausi yra Vli-5 ratukai, 27 išmiera :lol:

 

tikriausiai nesi su niva vaziaves su siek tiek stambesniais ratais :) ?

 

su tuo visiskai nesutinku, nes:

1. Ratai tikrai per siauri pagal masinos svori ir nors gerai kapstosi purve, bet jei labai minksta per greit seda ant pilvo, o uzdejus, kad ir nedaug platesnius ratus ir pasiskirscius svoriui, deda daug dzipu i uodega del savo svorio ir lipimo koseje ar pelkeje.

2. Nivos agregatu stiprumo uztenka 235/75 R15 padangom, variklio galios jei ir truksta vistiek per reduktoriu antra pavara jos uztenka ir pravazumas ne tas zodis pasikeicia...

3. Prailginus galinius amortizatorius, standartiniu ratlankiu (nivos su VLI-5) isnesimai per mazi ir uzkerta i vidine arku dali (prie spyruokles), todel man rockio ratlankiu isnesimai pats tas, del sios problemos, bet arku tvarkymas kas be ko neisvengiamas.

 

Aisku nekalbesim apie tokius dalykus kad butina didinti vaziuokles choda del pasikabinimo ant istrizaines ir kad iskarto mest velniop originalius galinius amortizatorius net neiskeltai nivai, del ko labai greitai pasikelia galinis ratas ir pasikabinama ant istrizaines.. nesuprantu kaip gamykliskai tokia nesamone padare del ko nivos pravazumas kencia. Na daugiau nesiplesim :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai tau reiks dar nemažai paliftuot nivikę nes kaip matau stovėjo 29' o kai uždėsi 31' tai kabins :( , 5cm nejuokai :) o disko išnešimo užteks kad galėtum vairą išsukt iki galo :?:

 

1.dabartiniu ratu purviniu SAHARA/MT 235/75 R15 diametras didesnis uz VLI-5 apie 5.5 cm, padares liftinga 5 cm tai tik priekyje arku kampucius nuemiau, kitur problemu nera (arkos kas be ko ispjaunamos gale, priekyje nereikia)

2. 31x10.5 R15 uz saharas apie 7 cm didesnis bendras diametras, tai po 3.5 cm i viena puse. Niva maksimaliai pakabinau ant istrizaines (isimti galiniai amortizatoriai, priekiniai prailginti) jau atsipalaidavus galinei spyruoklei pamatavau atstumus arkose su saharom, tai tokioj pozoj 31x10.5 R15 dar turetu visiskai minimalu tarpa galiniu arku galinej dalyje, galiniu arku priekineje dalyje vietos sociai, kad butu tvarkingiau reiktu bent 2 cm panesti galini tilta i prieki :) Na o priekinese arkose priekineje dalyje problemu neturetu but o su galinem priekiniu arku dalim ten gali tekti pasizaist arba dar lauzt liftinga. Cia dar nekomentuosiu nes reiktu paciam daugiau pasedeti.

 

laukiam ziniu is parazito kaip jo draugui sekasi det nivai 31x10.5 R15 :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tikriausiai nesi su niva vaziaves su siek tiek stambesniais ratais?

Patikėk-esu :) Ir dabar Niva su tokiais ratais kaime stovi, brolis važinėja...

Nesutikti-tavo valia :) :) Su Niva, beje, važinėjausi jau tada, kai Marozas pirmuosius visureigių renginius pradėjo organizuot, kas iš senbuvių čia lankosi-žino, kada tai vyko...Ir turėjau aš jų ne vieną, ir net ne dvi :P

Tamsta turbūt nepastebėjai smailiko gale sakinio...

Aš tik norėjau pasakyti, kad Vli-5 yra standartiniai Nivos ratai, kurių dydį numatė gamintojas, atsižvelgdamas pirmiausia turbūt į mašinos resursą ir galimą apkrovą agregatams.Pravažumas su šiais ratukais-proto ribose, aukščiau bambos neiššoksi...

Pirmi du teiginiai daugmaž teisingi, trečias, apie galinę pakabą, gerokai į pievas...Neprisimenu tokio atvejo, kad Nivai būtų pritrūkę pakabos eigos gale.Prie galo, jei neplanuoji konstruot kokios nors A-svirties ar panašiai, išvis nėra ko kišt nagų.Geriau blokiruotės į galinį tiltą pasieškotum, tada eiga liks antrame plane...Kitas dalykas-priekis, ten eigos tikrai mažoka, bet tokia jau konstrukcija, galima nebent skersinį stabilizatorių išimt, padės šiek tiek...Bet tokiu atveju turėsi priekinį reduktorių "atrišt" nuo variklio, gal net pavyks jį kelis milimetrus žemiau paleist...

Ir dar, matai, Niva buvo konstruojama ne tik blogais keliais važinėt, bet ir geresniais karts nuo karto...Taigi dalį pravažumo teko paaukot vardan valdomumo ir stabilumo ant kelio...

Sėkmės B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Pirmi du teiginiai daugmaž teisingi, trečias, apie galinę pakabą, gerokai į pievas...Neprisimenu tokio atvejo, kad Nivai būtų pritrūkę pakabos eigos gale.Prie galo, jei neplanuoji konstruot kokios nors A-svirties ar panašiai, išvis nėra ko kišt nagų.

 

 

 

na cituodamas mano klausima taip pat smailika nutrynei :)

 

Pirmiausiai tai kadangi apie blokiruote man nera siuo metu kaip pagalvot, tai bandau islauzti max is vaziuokles, taigi gal del to ir ratas ten arkoje pastrigo. Na o antra savo niva naudoju tik bekelei nes tik ten jos prireikia :)

 

o del trecio teiginio tai toli grazu ne i pievas :) atkabinus amortizatorius gale ir pakabinus niva ant istrizaines kad net galine spyruokle atsilaisvina tai uzsikerta ratas (uzsikirtimas gal nera mirtinas, bet isiremia padoriai) ir isiremia i arkos dali kur spyruokle yra, galiu pademonstruoti :) Taip atsitiko ir sia ziema tiesiog vaziuojant offroade. Jei nera blokiruotes gale tai tik maksimalus vaziuokles sutvarkymas isgelbes.

O del galo tai pirmas ir butinas dalykas ilginti amortizatorius, nes ten gamykliska nesamone padaryta su jais net neiskelus masinos iskarto akivaizdi problema jauciasi, galesiu smulkiau paaiskint jei idomu :)

 

Geriau blokiruotės į galinį tiltą pasieškotum, tada eiga liks antrame plane...

 

na vaziuokle ten patvarkyti butina, nes tikrai yra ka padaryti, o del blokiruotes, tai ieskojau jos bet be sancu kol kas, uazikiniu pilna, o nivai nebent naujas devetu nerandu, jei gauciau deveta tai net negalvodamas imciau....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as tiesiog pamoviau ant istrizaines niva ant max (atkabinti galiniai amortizatoriai ir prailgintas priekines vaziuokles chodas) ir ismatavau visus atstumus, galiu tiesiog skaiciais surasyti kur kokie tarpai gal tada aiskiau butu del ko prie galines vaziuokles kabinejuosi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš viską puikiai suprantu :)

Smailiką nutryniau, nes jų skaičius pranešime yra apribotas ;)

Kad nestrigtų ratas arkos vidinėj daly, reikia arba labai tinkamo ratlankių išnešimo, arba išpjauti tą arkos dalį, kuri trukdo, arba-pats tinkamiausias variantas-apriboti pakabos eigą į viršų, prailginant guminius atboinikus.

Įsivaizduok situaciją purve:mašinos priekis stovi daugmaž lygiai, galas pasviręs į vieną pusę, nes ratas(kairys ar dešinys, nesvarbu) įkrito į duobę, kuri pakankamai gili.Ratų sukibimo neužtenka, mašina pati išvažiuot negali.Ar bus kokia nauda iš didelės galinės pakabos eigos?Jokios, nes kuo toliau, tuo labiau ratas buksuodamas grims gilyn, o kitas stovės...Didelė pakabos eiga reikalinga nebent trialui, baloj daug svarbiau prošvaisa :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įsivaizduok situaciją purve:mašinos priekis stovi daugmaž lygiai, galas pasviręs į vieną pusę, nes ratas(kairys ar dešinys, nesvarbu) įkrito į duobę, kuri pakankamai gili.Ratų sukibimo neužtenka, mašina pati išvažiuot negali.Ar bus kokia nauda iš didelės galinės pakabos eigos?Jokios, nes kuo toliau, tuo labiau ratas buksuodamas grims gilyn, o kitas stovės...Didelė pakabos eiga reikalinga nebent trialui, baloj daug svarbiau prošvaisa :)

 

na as kaip suprantu kalbat apie tai kai vienas tiltas dirba, (o ne du) kuriame nera blokiruotes ir paprastas diferiancialas stovi? tokiu atveju zinoma, suprantu ka norit pasakyt, bet as kalbu apie niva, tai yra vienas priekinis ratas ir vienas galinis kasasi (uzblokavus tiltus), o tai jau visai kas kita, as tik apie toki varianta kalbu, juk minejau kad darau viska kad nepasimautu ant istrizaines, kai du ratai laisvai kasasi ir amen.

 

Jei Niva iklimpusi tai kad ir kiek ji sestu gilyn gilinasi kartu du ratai ir jie atliuos praktiskai kartu, nebus kad vienas ratas laisvas o kitas dar gerai isiremes (nes kebulo atzvilgiu kompensuojasi pavirtimu viskas). Tai galinis tiltas vistiek pades kabintis (priekiui) tol kol issitemps amortizatorius ir kazkokia jega spyruokle vis dar spaus galini rata.

 

 

Uztenka su niva uzblokavus tiltus kad ir ant kietos dangos patikrint maksimalias istrizaines galimybes ir pamacius kaip dirba vaziuokle manau suprasit ka turiu galvoje del maksimalios galinio tilto eigos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip skirtumas didziulis po to kai patvarkiau vaziuokle, bet dar ne tiek kiek noriu sutvarkiau nes dar yra kur tobuleti..

 

Imetu nuotrauka, aisku nieko ypatingo bet ratai ant slapio purvo dar net neprasikase (gale VLI-5 nes saharos dar netalpa i arkas nes neispjautos), prie progos bandysim auksciau palipeti ir pamatuoti kiek cm :)

post-4148-13023533356928_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na as kaip suprantu kalbat apie tai kai vienas tiltas dirba, (o ne du) kuriame nera blokiruotes ir paprastas diferiancialas stovi? tokiu atveju zinoma, suprantu ka norit pasakyt, bet as kalbu apie niva, tai yra vienas priekinis ratas ir vienas galinis kasasi (uzblokavus tiltus), o tai jau visai kas kita, as tik apie toki varianta kalbu, juk minejau kad darau viska kad nepasimautu ant istrizaines, kai du ratai laisvai kasasi ir amen.

 

Jei Niva iklimpusi tai kad ir kiek ji sestu gilyn gilinasi kartu du ratai ir jie atliuos praktiskai kartu, nebus kad vienas ratas laisvas o kitas dar gerai isiremes (nes kebulo atzvilgiu kompensuojasi pavirtimu viskas). Tai galinis tiltas vistiek pades kabintis (priekiui) tol kol issitemps amortizatorius ir kazkokia jega spyruokle vis dar spaus galini rata.

 

 

Uztenka su niva uzblokavus tiltus kad ir ant kietos dangos patikrint maksimalias istrizaines galimybes ir pamacius kaip dirba vaziuokle manau suprasit ka turiu galvoje del maksimalios galinio tilto eigos.

 

 

visgi as labiau rinkciausi blokiruote, nei galines vaziuokles tobulinima, nes kad ir kiek galine betobulintum priekine liks nepakankamai lanksti, o svoris butent ant priekio. trasoj irgi vazineji dazniausiai i prieki, tai gaunasi taip, kaip siam mano klipuke nuo 3.07 kai priekinis ratas baloj ciuozia, galinis nors ir butu ant sniego, ledo ar slapio purvo ar smelio tikrai nesudarytu tokio sukibimo kad priverstu dirbti antra rata, o blokiruote ta padarytu be dideliu pastangu ;)

 

as pats mastau apie blokiruote

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O priekinio tilto sakes tvirtos? Didelius smugius atlaiko?

O seip niva butu geriausia i gala idejus priekini tilta. O jei dar su portalais tada isvis pasaka. B)

021_l.jpg

 

 

na nesimaudau profesionaliai kaip sakoma, megejas esu :) tai man laiko viskas :)

 

del nivos nekarta galvojau kad nepriklausoma pakaba gale butu idomus variantas, tik beda su pusasiu islauzimu, butu geriau kryzmes kokios ir pan...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.