Pereiti prie turinio

RR automatinė greičių dežė


mantizasss

Rekomenduojami pranešimai

kur, ko ir kiek telpa i RR 96m. 2,5 TDi

 

http://www.kroon-oil.com/uk/products/pr ... elid=14830

 

 

Taciau automato specifika islieka, nes keiciant skysti, jo lieka hidrotransformatoriuje. Perpylus skyscio susidaro emulsija su oru, nesudaromas reikalingas slegis ir agregatas ne tik blogai tepamas, bet durniuoja perjungiant pavaras (su trukciojimais, prie didesniu apsuku ir t.t.). Toks darbas agregata labai greitai uzmusa.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na as i automata pyliau shell sintetini,kiek pamenu tilpo apie 6ltr,

o razdatkei pirkau atf,

 

o pa stave deze automatas ar mechanine ?

nes pa sji automatas :D

automatas pas mane,i razdatke pilasi panasiai kiap i tiltus,du varztai viena sisleisti kitas ileisti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
gal zinote kas ka reiskia greiciu dezes klaidos kodas "166"? rygoje tikrino greiciu deze ir sake yra klaida su tokiu kodu, bet jiems neparodo ka reiskia tas kodas :(

 

keistai skamba, kad pa sjuos nerodo, ir dar kodas bent jau atrodo, kad gaimklinis o ne bendrinsi kur aina kaip ir visom masinom, o tiksliai 166 ?

o ne p0166 ar p1166

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

uzrase tik 166, kiek suprantu tai gali buti p166, atseit ne su elektra yra, o kazkas is mechanines dalies sugede, net pays niekonegalejo doro paaiskinti, vaziuosiu pas elektrika, sake paziures pagal bmw kas gali buti. siaip viena radau tokia klaida aprasyta tik discoverio 2001 metu, bet nelabai suprantu ka reiskia, "P166-Open/Shorted EF or FDCS open IDM ground"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su tepalu viskas gerai, per nauja buvau nupyles ir vel uzpiliau po tiek kiek isbego, rygoje aiskino kad gali salenoidas blogai veikti ir slegio nesukelti, jie patys tiksliai net nezino, o elektrikas galvoja kad kazkas su elektra, siandien gal ka pasakys, jau visur apvaziavau o niekas nieko neranda

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su tepalu viskas gerai, per nauja buvau nupyles ir vel uzpiliau po tiek kiek isbego, rygoje aiskino kad gali salenoidas blogai veikti ir slegio nesukelti, jie patys tiksliai net nezino, o elektrikas galvoja kad kazkas su elektra, siandien gal ka pasakys, jau visur apvaziavau o niekas nieko neranda

 

nuvaziuok tu i sotena geriau, jei jie nerask kur galai tada jau beda, nuskaitant klaidas net sostena negali tiksliai pasakyt ar tai mechaninis gedimas, jei turi seka veiksmu ka reik padaryti, ir is to gali kaska plius minus atsakyti, bet realiai jei machaninis gedimas neatidarius dezes nieko nebus

del klaidos nelabai randu info

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 11 mėnesių...

RR 97m. 2,5DSE automatas, kaip nustatyti gedimo priežastį toks jausmas, kad buksuoja sankaba, ir kol auto neįsibėgėja sunkei perjungia bėgius prie dideliu apsuku( apie 3000-4000. Kas gali būti ar dėžės gedimas ar sankaboje toj vadinamoje pūslėje? Ir kaip išvis ar įmanoma patikrinti ta automato sankaba pūslę? :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tas ziaurus testas, jei kaskiek buvo dar gyva deze, poto testo jinai tinka ismetimui

 

tai NORMALUS manuale aprašytas testas icon_exclaim.gif pats jį ne kartą ant saviškės dariau ir nieko blogo (netgi dėl puslės ardant ir dėžę -jokių pasvilimo pėdsakų diskuose nerado) per tas 3-5 sekundes diskai nesusvyla... jei laikysi ilgiau, tada gali ir padeginti...

 

o dar galiu patarti būtent žiemai - kad greičiau išiltų automato dėžė (ir korektiškai dirbtų) nuspaudus stabdį palaikyti kelias minutes ant D prie apsukų bent 100 viršijančių normalias neutralias ant P... ATFas greičiau išyla... o šiaip viskas joje ant praslidimo veikia, skystoje suteptoje terpėje, taigi kad kažką sudeginti, reikia smarkiai užkaitinti ATF... o tai akimirksniu neįvyksta... reikia net kelių minučių... žiedai kaista dėžėje bėgių susijungimo momentu, kol dar nėra visai suspausti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Meri nesupyk bet nepatarinek to del ko neesi 100 pr. tikras, stall procedura sitom dezem yra peilis, nes ten eina gelezinis "mandzetas" ar kaskas panasaus, del ko lieka spaudimas likutinis, net atleidus gaza, ir ko pasekoje supjaunama deze, tas pats ir kai tikrina duju emeisija ismetime, negalima laikyti uzkelus apsukas, nes yvyksta tas pats kaip ir stal teste, deze ismetimui, cia yra informacija is Land Roverio informaciniu "leidiniu" servisiniu

tai tiesiog konstrukcinis zf deziu minusas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš nepykstu ir patariu dėl ko 100proc savo patirtim įsitikinęs - bet ir tu nerašai, kad būtent tom ZF dėžėms tai yra peilis... :lol: kitiems automatams tai normalu... rašai aplamai kad STALL testas yra blogis, bet kam tik dabar parašei icon_exclaim.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.