Coolmen Atrašyta Spalio 30, 2007 Dalintis Atrašyta Spalio 30, 2007 na as i automata pyliau shell sintetini,kiek pamenu tilpo apie 6ltr,o razdatkei pirkau atf, o pa stave deze automatas ar mechanine ?nes pa sji automatas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Artas Atrašyta Spalio 30, 2007 Dalintis Atrašyta Spalio 30, 2007 kur, ko ir kiek telpa i RR 96m. 2,5 TDi http://www.kroon-oil.com/uk/products/pr ... elid=14830 Taciau automato specifika islieka, nes keiciant skysti, jo lieka hidrotransformatoriuje. Perpylus skyscio susidaro emulsija su oru, nesudaromas reikalingas slegis ir agregatas ne tik blogai tepamas, bet durniuoja perjungiant pavaras (su trukciojimais, prie didesniu apsuku ir t.t.). Toks darbas agregata labai greitai uzmusa. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kipras2 Atrašyta Spalio 31, 2007 Dalintis Atrašyta Spalio 31, 2007 na as i automata pyliau shell sintetini,kiek pamenu tilpo apie 6ltr,o razdatkei pirkau atf, o pa stave deze automatas ar mechanine ?nes pa sji automatas automatas pas mane,i razdatke pilasi panasiai kiap i tiltus,du varztai viena sisleisti kitas ileisti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mantizasss Atrašyta Gruodžio 20, 2007 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 20, 2007 gal zinote kas ka reiskia greiciu dezes klaidos kodas "166"? rygoje tikrino greiciu deze ir sake yra klaida su tokiu kodu, bet jiems neparodo ka reiskia tas kodas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mantizasss Atrašyta Gruodžio 20, 2007 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 20, 2007 beje greiciu deze automatine 96 metų 2.5TDS Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Gruodžio 21, 2007 Dalintis Atrašyta Gruodžio 21, 2007 gal zinote kas ka reiskia greiciu dezes klaidos kodas "166"? rygoje tikrino greiciu deze ir sake yra klaida su tokiu kodu, bet jiems neparodo ka reiskia tas kodas keistai skamba, kad pa sjuos nerodo, ir dar kodas bent jau atrodo, kad gaimklinis o ne bendrinsi kur aina kaip ir visom masinom, o tiksliai 166 ?o ne p0166 ar p1166 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mantizasss Atrašyta Gruodžio 21, 2007 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 21, 2007 uzrase tik 166, kiek suprantu tai gali buti p166, atseit ne su elektra yra, o kazkas is mechanines dalies sugede, net pays niekonegalejo doro paaiskinti, vaziuosiu pas elektrika, sake paziures pagal bmw kas gali buti. siaip viena radau tokia klaida aprasyta tik discoverio 2001 metu, bet nelabai suprantu ka reiskia, "P166-Open/Shorted EF or FDCS open IDM ground" Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mantizasss Atrašyta Gruodžio 21, 2007 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 21, 2007 beje vakar naujas reiskinys buvo atsirades su mano automatu, kartais kai stabdai uzgesta ir ismeat gearbox fault, kai uzkuri vel nieko ir dar vienu momentu buvo buvo likes tik 3 begis, bet pasivazinejus vel visi atsirado Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Gruodžio 21, 2007 Dalintis Atrašyta Gruodžio 21, 2007 kodel man atrodo kad kaska priburei su tepalo keitimu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mantizasss Atrašyta Gruodžio 21, 2007 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 21, 2007 su tepalu viskas gerai, per nauja buvau nupyles ir vel uzpiliau po tiek kiek isbego, rygoje aiskino kad gali salenoidas blogai veikti ir slegio nesukelti, jie patys tiksliai net nezino, o elektrikas galvoja kad kazkas su elektra, siandien gal ka pasakys, jau visur apvaziavau o niekas nieko neranda Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Gruodžio 21, 2007 Dalintis Atrašyta Gruodžio 21, 2007 su tepalu viskas gerai, per nauja buvau nupyles ir vel uzpiliau po tiek kiek isbego, rygoje aiskino kad gali salenoidas blogai veikti ir slegio nesukelti, jie patys tiksliai net nezino, o elektrikas galvoja kad kazkas su elektra, siandien gal ka pasakys, jau visur apvaziavau o niekas nieko neranda nuvaziuok tu i sotena geriau, jei jie nerask kur galai tada jau beda, nuskaitant klaidas net sostena negali tiksliai pasakyt ar tai mechaninis gedimas, jei turi seka veiksmu ka reik padaryti, ir is to gali kaska plius minus atsakyti, bet realiai jei machaninis gedimas neatidarius dezes nieko nebusdel klaidos nelabai randu info Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bandis Atrašyta Lapkričio 26, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2008 RR 97m. 2,5DSE automatas, kaip nustatyti gedimo priežastį toks jausmas, kad buksuoja sankaba, ir kol auto neįsibėgėja sunkei perjungia bėgius prie dideliu apsuku( apie 3000-4000. Kas gali būti ar dėžės gedimas ar sankaboje toj vadinamoje pūslėje? Ir kaip išvis ar įmanoma patikrinti ta automato sankaba pūslę? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 26, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2008 puslę patikrint galima tik ant spec stendo... abejoju ar kas LT turi... o šiaip instrukcijose yra būdai kaip atliekamas testavimas STALL TEST (stabdis+gazas 3-5 sek) ir stebimi apsukų parodymai... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Lapkričio 26, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2008 tas ziaurus testas, jei kaskiek buvo dar gyva deze, poto testo jinai tinka ismetimui Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
olegas76 Atrašyta Lapkričio 27, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 27, 2008 bandik pakeist dezes filtra, nors nuimk ir apziurek Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 27, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 27, 2008 tas ziaurus testas, jei kaskiek buvo dar gyva deze, poto testo jinai tinka ismetimui tai NORMALUS manuale aprašytas testas pats jį ne kartą ant saviškės dariau ir nieko blogo (netgi dėl puslės ardant ir dėžę -jokių pasvilimo pėdsakų diskuose nerado) per tas 3-5 sekundes diskai nesusvyla... jei laikysi ilgiau, tada gali ir padeginti... o dar galiu patarti būtent žiemai - kad greičiau išiltų automato dėžė (ir korektiškai dirbtų) nuspaudus stabdį palaikyti kelias minutes ant D prie apsukų bent 100 viršijančių normalias neutralias ant P... ATFas greičiau išyla... o šiaip viskas joje ant praslidimo veikia, skystoje suteptoje terpėje, taigi kad kažką sudeginti, reikia smarkiai užkaitinti ATF... o tai akimirksniu neįvyksta... reikia net kelių minučių... žiedai kaista dėžėje bėgių susijungimo momentu, kol dar nėra visai suspausti... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Gruodžio 1, 2008 Dalintis Atrašyta Gruodžio 1, 2008 Meri nesupyk bet nepatarinek to del ko neesi 100 pr. tikras, stall procedura sitom dezem yra peilis, nes ten eina gelezinis "mandzetas" ar kaskas panasaus, del ko lieka spaudimas likutinis, net atleidus gaza, ir ko pasekoje supjaunama deze, tas pats ir kai tikrina duju emeisija ismetime, negalima laikyti uzkelus apsukas, nes yvyksta tas pats kaip ir stal teste, deze ismetimui, cia yra informacija is Land Roverio informaciniu "leidiniu" servisiniutai tiesiog konstrukcinis zf deziu minusas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gruodžio 1, 2008 Dalintis Atrašyta Gruodžio 1, 2008 aš nepykstu ir patariu dėl ko 100proc savo patirtim įsitikinęs - bet ir tu nerašai, kad būtent tom ZF dėžėms tai yra peilis... kitiems automatams tai normalu... rašai aplamai kad STALL testas yra blogis, bet kam tik dabar parašei Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Gruodžio 2, 2008 Dalintis Atrašyta Gruodžio 2, 2008 nu va i sutarem Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar