okagersma Sukurta Vasario 6, 2011 Dalintis Sukurta Vasario 6, 2011 vienu zodziu taip.hebrantas pats is vokieciu parsivare cherokee 95m. 2,5matoras dyzelis(dokumentuose 85kw),. variklis isvaizda nesiskiria niekuo nuo VM ir kas man labai keista kad su viena istisa galvute .ir ant jo neraso jokiu VM.ar yra tokiu variantu,ar cia kasnors jau priburta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Kovo 11, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 11, 2011 Ko tylit kaip partizanai,isduokit paslapti Prie to pacio gal galit keleta sakiniu apie sita modeli nes ruosiames isigyti.Kokios detaliu kainos ir ar nera problema ju gauti? Dedant 33"ratukus reikia liftint ar ne? Is anksto dekoju. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Kovo 11, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 11, 2011 Ko tylit kaip partizanai,isduokit paslapti Prie to pacio gal galit keleta sakiniu apie sita modeli nes ruosiames isigyti.Kokios detaliu kainos ir ar nera problema ju gauti? Dedant 33"ratukus reikia liftint ar ne? Is anksto dekoju. del liftinimo tik parasysiu.. dedant 33 butinai liftint reikia! ir smarkiai! cia sakau jeigu nekarpysi sparnu as savam 16cm padariau tai pats tas.. pabandziau savaite pasivazinet be tilto stabilizatoriaus traukeliu,tai kur duobeje susukus vaira kabina arkas.. o su stabilizatorium viskas ciki Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Kovo 11, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 11, 2011 Lftinai tik vaziuokle ar ir kebula kelei? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Kovo 11, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 11, 2011 Lftinai tik vaziuokle ar ir kebula kelei?Tai kad cherokee nėra nuo ko tą kėbulą atkelti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Kovo 11, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 11, 2011 Lftinai tik vaziuokle ar ir kebula kelei? kebulo pakelimas neimanomas,todel kad cia remas lonzeroninis.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Kovo 11, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 11, 2011 Nesijuokit kolegos .Vaziavau,bet po apacia neziurejau.Tai cia gerai ar blogai,kad nera remo? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Kovo 11, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 11, 2011 Nesijuokit kolegos .Vaziavau,bet po apacia neziurejau.Tai cia gerai ar blogai,kad nera remo?kaip tai nera remo? jis yra,tik integruotas i kebula. o kadangi tokiu atveju apkrovas laiko kartu ir kebulas,tai jis pagamintas is plonesnes skardos..va ir vsie diela o kad tai minusas tai nepasakyciau, nes automatiskai jeepas yra daug lengvesnis, palyginus su reminiais visureigiais (apie samurajus nekalbu) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Kovo 11, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 11, 2011 Dėl variklio, tai tas pats legendinis 2.5TD VM, kuris užėmė garbingiausią vietą nepatikimiausio dyzelinio variklio rinkimuose. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vaidulis Atrašyta Kovo 18, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 18, 2011 del liftinimo tik parasysiu.. dedant 33 butinai liftint reikia! ir smarkiai! cia sakau jeigu nekarpysi sparnu as savam 16cm padariau tai pats tas.. pabandziau savaite pasivazinet be tilto stabilizatoriaus traukeliu,tai kur duobeje susukus vaira kabina arkas.. o su stabilizatorium viskas ciki butu idomu konkreciau isgirsti kokius darbus darei,keldamas 16cm Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aukstaitisvycka Atrašyta Kovo 19, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 19, 2011 butu idomu konkreciau isgirsti kokius darbus darei,keldamas 16cm paziurek jeep-forum.ru ten viskas smulkiai aprasyta ka reikia daryti dedant tuos arba kitus ratus, o del varyklio nezinau ka net pasakyti sako kad blogas bet as jau 4 metus vaziuoju ir kol kas problemu nebuvo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Kovo 19, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 19, 2011 butu idomu konkreciau isgirsti kokius darbus darei,keldamas 16cmna tiek keliant abu tiltus reik truputi perstumti,todel seni stabilizatoriai ir linges nebetinka..kad nevirint ir neburt visa pakaba parsisiunciau is USA.. sudejau viskas milimetras milimetran savoje vietoje liko tik vairo trauke sena Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 20, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 20, 2011 Dėl variklio, tai tas pats legendinis 2.5TD VM, kuris užėmė garbingiausią vietą nepatikimiausio dyzelinio variklio rinkimuose.Čia tikriausiai tuose rinkimuose kur staliniecų vairuotojai lemiamą balsą turėjo Variklis kaip variklis - prižūrėk normaliai , naudok tepalus tokius kokie jam priklauso, nevažinėk "pensininko" režimu tai laikys ir laikys tas motoras. P.s. Spesial to LAUMKELIS II - O iš tų TOYOTA mašiniukų (su D-4D motoriukais) kurie pakliūna į mano rankas tai pusė su užveltais volais , kita pusė su nusprogusiom turbinom. Darykit išvadas patys Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vaidulis Atrašyta Kovo 21, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 21, 2011 na tiek keliant abu tiltus reik truputi perstumti,todel seni stabilizatoriai ir linges nebetinka..kad nevirint ir neburt visa pakaba parsisiunciau is USA.. sudejau viskas milimetras milimetran savoje vietoje liko tik vairo trauke sena jei ne paslaptis kiek kainavo?Siaip noretusi pasidaryt paciam... dar del variklio, pas mane voyager toks pats stovi ir tikrai labai smagiai velka.Yra parduotuveliu prekaijanciu VM varikliu dalimis, jos tikrai nerai ipatingai brangios.Tiesa remontas siek tiek specifinis.jei variklis su grandine, nepamirst pasikeist. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Kovo 21, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 21, 2011 jei ne paslaptis kiek kainavo?Siaip noretusi pasidaryt paciam... dar del variklio, pas mane voyager toks pats stovi ir tikrai labai smagiai velka.Yra parduotuveliu prekaijanciu VM varikliu dalimis, jos tikrai nerai ipatingai brangios.Tiesa remontas siek tiek specifinis.jei variklis su grandine, nepamirst pasikeist.kokia cia paslaptis...3500 lt iki namu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Kovo 27, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 27, 2011 Čia tikriausiai tuose rinkimuose kur staliniecų vairuotojai lemiamą balsą turėjo Variklis kaip variklis - prižūrėk normaliai , naudok tepalus tokius kokie jam priklauso, nevažinėk "pensininko" režimu tai laikys ir laikys tas motoras. P.s. Spesial to LAUMKELIS II - O iš tų TOYOTA mašiniukų (su D-4D motoriukais) kurie pakliūna į mano rankas tai pusė su užveltais volais , kita pusė su nusprogusiom turbinom. Darykit išvadas patys Na skirtumas tarp VM ir D4D tik toks, kad Toyotos rida būna apie 500000km, o VM tik apie 150000km. Va toks ir skirtumas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vaidulis Atrašyta Kovo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 28, 2011 Na skirtumas tarp VM ir D4D tik toks, kad Toyotos rida būna apie 500000km, o VM tik apie 150000km. Va toks ir skirtumas Tik nemeluokit, kad D4D be kuro sistemos remonto 500000 pravaziuoja... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jonas Atrašyta Balandžio 2, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 2, 2011 Mano VM 2,5 tdi motoras chrysler grand voyageryje pravaziaves jau virs 370 tukstanciu,pirkau su trukusia viena galva austrijoje ant 200 tukst.km spidometre.suvirinau galva,slifavau,nauja tarpine ir be problemu vaziuoju iki siol iskyrus tepalu keitima.Svarbiausia neperkaitinti variklio ir nebus bedu.Jeep'e vazinejant bekelemis to isvengti sunkiau,varikliui tenka didesni kruviai ir tarnauja jis trumpiau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 3, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 3, 2011 Na skirtumas tarp VM ir D4D tik toks, kad Toyotos rida būna apie 500000km, o VM tik apie 150000km. Va toks ir skirtumas Čia kaip ir kur reikia važiuot kad per 5-6 metus pusę limono pramint Tokie gedimai rodo kad su tuo varikliu kažkas netaip o ne tarpinės tarp vairo ir sėdynės bieda. Ir nereik šnekėt kad VM tik tiek laiko nesubiręs važiuoja ba praktika rodo truputį kitą vaizdą. Dažniausias gedimas su kuriuo pas mus pakliūna VM tai variklio perkaitinimas - o čia jau sakykit kaip norit bet tai ne variklio kaltė. P.s. Dar pridėsiu kad ir stūmuoklius ištirpusius randam tuose D4D motoruose Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar