Pereiti prie turinio

EAS klaidu trinimo irankis isleistas(naujas postas)


Coolmen

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 72
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

kalbejau su kureju tai va siek tiek papildomos info:

The problem is that the Tool accidentally gets one of the "FF" idle response values back from the Receive buffer. The FF value is 255. So in the EASfaults, a 255 value, reports every fault for that first segment as being triggered.

jei tumpai tai jei programa gauna atsakyma 255 jinai duoda pranesima kad tame atminties segmente irasytos klaidos yra aktyvios

 

In the EAscalibrate, a 255 value will show up as one of the heights.

A 255 value present in any of the Text Boxes should be suspect and not trusted. Try and retrieve the values again until the 255 value is gone. Also you can try and move the "One_Byte_Delay" Slider to a greater delay value. A longer delay will allow the buffer to retrieve the correct response. But be careful too long of a delay will cause the EAS to loose sync and you will have to power cycle the unit.

 

kalibravimo programoje 255 "verte" gali atsirasti ir gali but palaikyta kaip aukscio matas, taciau tai yra neteisingas, reik bandyti dar syki nuskaityti, taip pat galima pabandyti siek tiek stumtelti "One_Byte_Delay", bet cia reik atsargiai kad neprarasty del per ilgo atsakymo velavimo rysi, ko pasekoje teks per nauja atlikti visa nuskaitima

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

kalibravimo programoje 255 "verte" gali atsirasti ir gali but palaikyta kaip aukscio matas, taciau tai yra neteisingas, reik bandyti dar syki nuskaityti, taip pat galima pabandyti siek tiek stumtelti "One_Byte_Delay", bet cia reik atsargiai kad neprarasty del per ilgo atsakymo velavimo rysi, ko pasekoje teks per nauja atlikti visa nuskaitima

 

Jo buvo taip, bet antra syki darant buvo normaliai, tik kad ne visu ratų reikšmės buvo. Kaip šitai suprasti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na del auksciu duomenu, reiktu ta atsakymo laika siek tiek pailginti, o del klaidu tai klaidos yra ivedamos i eas ecu, ir is ten istraukiamas desimtaines kodeas kuris poto verciamas i textini formata, ir pasako klaida, o ten kur hiden klaida tai cia neklaida, kiekvienoj atminties vietoje yra desimtaines kodas kuriame nera saugomos klaidos, tiesiog tuscia vieta toj vietoj atminties ir del kaskokiu priezasciu ta tuscia vieta kaikados nuskaito tuo paciu softas automatiskai visas klaidas saugomas tojke atminties vietoje ismeta kaip realias, bet ju realiai nera

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • po 1 mėnesio...

Na uzkuriau ir as savo kompa. Tai dekui Coolman ir Siauliui uz patarimus. Siaip tai as pats debilas, kabelio laida blogai buvau prilitaves, bet isitikines kad ten viskas gerai ir tik siandien paziurejau.

 

Man ismete tokias klaideles:

2:FR signal incorect

7:Vihicle is moved

 

Kazi ka tai gali reiksti? Istrinus klaidas ir uzkurus masina, RR issiligina auksti, keleta sekundziu dar normaliai padirba ir vel imeta EAS fault.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jap butent taiop ir yra, priekis desine, na as tavo vietoj tiesiog istrinciau klaida ir pavazineciau kelias dienas, su pakilnojimais is zemiausios i auksciausia padeti, aisku jei netingi gali pamatuot daviklio varza, judesyje, jei neklystu turetu but nuo 0 iki 1,6, poto gal;i palyginti su preisingos puses daviklio parodymais, tiesa kai matuosi kojele juding is leto, ziurek kad nebutu sokinejimu, gal koks "takelio" gabaliukas yra machaniskai pazeistas arba oksidaciaj, arba rudis, venzo jei jokiu persokinejimu nera reiskias viska sus juo gerai, bet pradziai tiesiog istrink i ziurek kas ir kaip

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.