Coolmen Atrašyta Vasario 4, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2008 o ka nuskaito programa ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saulius Saulius Atrašyta Vasario 4, 2008 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2008 Dabar kuri? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Vasario 4, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2008 Dabar kuri?ta kur klaidas skaito ? jinai kokias nors klaidas nuskaito ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saulius Saulius Atrašyta Vasario 4, 2008 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2008 Surašo keturias eilutes kad uždaryti vožtuvai, o kairiam apatiniam kampe, kur parašyta "FC" įrašo 47. Visur kitur nuliukai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Vasario 4, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2008 Surašo keturias eilutes kad uždaryti vožtuvai, o kairiam apatiniam kampe, kur parašyta "FC" įrašo 47. Visur kitur nuliukai. hmz bandyskiu ieskot info, kaskas keisto Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Vasario 4, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2008 venzo tie apcioj f+skaicius ar raide yra atminties adresas, i juo mums kreitpti demesio nereik Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saulius Saulius Atrašyta Vasario 4, 2008 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2008 Aišku Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Vasario 5, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2008 kalbejau su kureju tai va siek tiek papildomos info:The problem is that the Tool accidentally gets one of the "FF" idle response values back from the Receive buffer. The FF value is 255. So in the EASfaults, a 255 value, reports every fault for that first segment as being triggered. jei tumpai tai jei programa gauna atsakyma 255 jinai duoda pranesima kad tame atminties segmente irasytos klaidos yra aktyvios In the EAscalibrate, a 255 value will show up as one of the heights.A 255 value present in any of the Text Boxes should be suspect and not trusted. Try and retrieve the values again until the 255 value is gone. Also you can try and move the "One_Byte_Delay" Slider to a greater delay value. A longer delay will allow the buffer to retrieve the correct response. But be careful too long of a delay will cause the EAS to loose sync and you will have to power cycle the unit. kalibravimo programoje 255 "verte" gali atsirasti ir gali but palaikyta kaip aukscio matas, taciau tai yra neteisingas, reik bandyti dar syki nuskaityti, taip pat galima pabandyti siek tiek stumtelti "One_Byte_Delay", bet cia reik atsargiai kad neprarasty del per ilgo atsakymo velavimo rysi, ko pasekoje teks per nauja atlikti visa nuskaitima Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saulius Saulius Atrašyta Vasario 5, 2008 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2008 kalibravimo programoje 255 "verte" gali atsirasti ir gali but palaikyta kaip aukscio matas, taciau tai yra neteisingas, reik bandyti dar syki nuskaityti, taip pat galima pabandyti siek tiek stumtelti "One_Byte_Delay", bet cia reik atsargiai kad neprarasty del per ilgo atsakymo velavimo rysi, ko pasekoje teks per nauja atlikti visa nuskaitima Jo buvo taip, bet antra syki darant buvo normaliai, tik kad ne visu ratų reikšmės buvo. Kaip šitai suprasti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saulius Saulius Atrašyta Vasario 5, 2008 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2008 jei tumpai tai jei programa gauna atsakyma 255 jinai duoda pranesima kad tame atminties segmente irasytos klaidos yra aktyvios Tai suprantu, kad klaidos tiesiogiai neįvardina, o matai tik kad ji yra? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Vasario 5, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2008 na del auksciu duomenu, reiktu ta atsakymo laika siek tiek pailginti, o del klaidu tai klaidos yra ivedamos i eas ecu, ir is ten istraukiamas desimtaines kodeas kuris poto verciamas i textini formata, ir pasako klaida, o ten kur hiden klaida tai cia neklaida, kiekvienoj atminties vietoje yra desimtaines kodas kuriame nera saugomos klaidos, tiesiog tuscia vieta toj vietoj atminties ir del kaskokiu priezasciu ta tuscia vieta kaikados nuskaito tuo paciu softas automatiskai visas klaidas saugomas tojke atminties vietoje ismeta kaip realias, bet ju realiai nera Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saulius Saulius Atrašyta Vasario 13, 2008 Dalintis Atrašyta Vasario 13, 2008 Na bandei ka nors daryti? Kaip sekėsi? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Vasario 13, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 13, 2008 Na bandei ka nors daryti? Kaip sekėsi? atvirai snekant nieko nedariau, praieta savaite apsirges buvau, o dbarbiski kitu reikalu yra, tai kaskaip lisno laiko nerandu pasizaisti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saulius Saulius Atrašyta Balandžio 10, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 10, 2008 Tai va, persirinkau savo vožtuvų bloką, išsitryniau klaidas ir susikalibravau aukščius, viskas veikia čiki. Tad jai kam reiks pagalbos , visada prašom. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
EgidijusR Atrašyta Birželio 6, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2008 Na uzkuriau ir as savo kompa. Tai dekui Coolman ir Siauliui uz patarimus. Siaip tai as pats debilas, kabelio laida blogai buvau prilitaves, bet isitikines kad ten viskas gerai ir tik siandien paziurejau. Man ismete tokias klaideles:2:FR signal incorect7:Vihicle is moved Kazi ka tai gali reiksti? Istrinus klaidas ir uzkurus masina, RR issiligina auksti, keleta sekundziu dar normaliai padirba ir vel imeta EAS fault. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
EgidijusR Atrašyta Birželio 6, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2008 Pagalvojau. Ar nebus tas FR - front righ. Tai yra priekines desines puses aukscio daviklio blogas signalas? Dabar reik pamastik kaip ji patikrinti. Gal kas turit ideju? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Birželio 9, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 9, 2008 jap butent taiop ir yra, priekis desine, na as tavo vietoj tiesiog istrinciau klaida ir pavazineciau kelias dienas, su pakilnojimais is zemiausios i auksciausia padeti, aisku jei netingi gali pamatuot daviklio varza, judesyje, jei neklystu turetu but nuo 0 iki 1,6, poto gal;i palyginti su preisingos puses daviklio parodymais, tiesa kai matuosi kojele juding is leto, ziurek kad nebutu sokinejimu, gal koks "takelio" gabaliukas yra machaniskai pazeistas arba oksidaciaj, arba rudis, venzo jei jokiu persokinejimu nera reiskias viska sus juo gerai, bet pradziai tiesiog istrink i ziurek kas ir kaip Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
EgidijusR Atrašyta Birželio 9, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 9, 2008 Kai istrinu klaida ji iskarto atsiranda. Na po kokiu 5sekundziu. Dar pastebejau keista dalyka. Kai atjungiu ECU ir vel ijungiu, 5 sekundes dirba viskas normaliai, klaidos nera. Islygina auksti, o paskui EAS fault. Net esant EAS fault kompresorius dirba. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
EgidijusR Atrašyta Birželio 9, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 9, 2008 Reikes savaitgali nusiimti ta aukscio davikli ir pasiziureti kas ten su juo darosi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saulius Saulius Atrašyta Birželio 11, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 11, 2008 Jaigu daviklis blūdina, tai eina jį sutvarkyti, buvau sumetes foto kaip tai padaryti. Kai ištrini klaidas ir tau vėl įmeta, tai tu bandyk vėl nuskaityti klaidas ir matysi dėl ko taip iškart imeta... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
EgidijusR Atrašyta Birželio 11, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 11, 2008 Jau bandziau nuskaityti keleta kartu. Klaida visada ta pati "2:FR signal incorect". Bandysiu savaitgali nusiimti, gal kazka pamatysiu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Birželio 11, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 11, 2008 prie nuiminedamas pabandyk nuimti pagrindine kompo fiske ir pasimatuok vazas, gali siek tiek pakelti su kokiu domkratu masina, poto uleisti kasiiek vel pamatuot, gal koks laidas nurudijo ? nes jei ten bus prikepe varztai tai pavargt teks nemazai kol atsuksi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
EgidijusR Atrašyta Birželio 11, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 11, 2008 Kad pamatuoti varza ar butinai reikia lysti po masina prie aukscio daviklio? Ar galima kitoj vietoj pamatuoti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Birželio 12, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 12, 2008 Kad pamatuoti varza ar butinai reikia lysti po masina prie aukscio daviklio? Ar galima kitoj vietoj pamatuoti? na tai gali matuot per pagrindine eas ecu fiske, nuemi nuo kompo ir matuoji, paziurek pioutus, kaskur forume tirkai buvau imetes Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
EgidijusR Atrašyta Birželio 12, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 12, 2008 Dekui Coolman. Rytoj pabandysiu uzsiimti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar