Pereiti prie turinio

full time 4wd


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Neturiu daug patirties su visureigiais, bet žinau, kad yra modelių su full time 4wd, vienas iš jų tlc80, kurį norėčiau įsigyti. Klausimas toks. Ar visi 80tukai turi full time 4wd? Kokie to reikalo pliusai ir minusai? kokie dar toyota ne parketnikai turi full time 4wd?

 

Dėkui

M

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

90, 95 Toyotos ne su full time sistema?

 

 

Dauguma su full time

 

 

O kas liečia TLC80, dauguma yra fulltime4WD, realiai esu tik vieną parttime'ą matęs ir tą ne Lietuvoje. Pliusas tas, kad stabilesnis automobilis, atsiradus reikalui, nereikia išlipinėti jungti hub'ų, privalumas žiemą, nes važiuoja kaip paprastas quattro. pagrindinis minusas, didesnės kuro sanaudos. Bet iš kiekvieno TLC80 gali pasidaryti, kad atsijungtų priekinis tiltas uždėjas hub'us.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek radau informacijos, tai 90/95 full time be tarpasinio blokavimo veikia 40:60 priekis/galas. su tarpasiniu blokavimu - 50:50

Kas gali patvirtint arba paneigt? kokiu nors dar pliusu tarpasinis blokavimas duoda, apart variklio jegos paskirstymo tarp asiu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek radau informacijos, tai 90/95 full time be tarpasinio blokavimo veikia 40:60 priekis/galas. su tarpasiniu blokavimu - 50:50

Kas gali patvirtint arba paneigt? kokiu nors dar pliusu tarpasinis blokavimas duoda, apart variklio jegos paskirstymo tarp asiu?

Aš kiek suprantu pas 80tuką irgi tas pats.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek as zinau (ir man to visiskai uztenka) tai kad pas full time yra laisvas diferencialas, t.y. jegos perdavimas iena dviem tiltams ir prasisuka tas ratas kuriam lengviau (bus vienas priekinis ant ledo- suksis jis, bus galinis tada galinis,) tai kaip tiltas be blokiruotes. Uzblokosi paskirstimo dezei diferenciala- tai buksos vienas galinis, vienas priekinis. Stai ir viskas :rolleyes:

Pas J9 diferencialas blokojasi su renkenele, o pas j8 - jungikliu ;)

Jei tinka full time tai ji ir imsi ir neziuresi ar ten 40x60 ar 60x40 B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka as pastebejau apie fulltime4WD elgesi is savo 80tuko.

Jeigu eini i posuki ir ten yra pasale ir susidares ledas, uzpakalis pabega ir toks jausmas, kad aplenks prieki.

Kai ijungi tarpasini, tada sitie bajeriai prapuola, bet jeigu uzmeta su ijungtu tarpasiniu (sukuosi vos ne 360 laipsniu)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

patikslinu, a tai čia Albertas esmės nesuprato to difo. :)

full time - reiškias nuolat keturi varomi... darant posūkius priekinių ir galinių ratų greičiai skirtingi, todėl paskirtymo dėžėje yra diferencialas (80 tose neujesnėse dar su viskomova). Visi paskirstymo dėžių "centriniai" diferencialai turi blokiruotes - bekelės sąlygomis įjungiant pažemintą redukciją, ji jungiasi automatiškai ir paskirsto sukimo momentą abiem tiltam vienodai (tai ir 80ame modelyje, tik senesniuose dar buvo mygtukas papildomai, bet į naujesnius irgi galima įstatyt). Sublokuotu diferencialu nepatariama važuoti kieta danga - atsiranda įtempimai transmisijoje kaip ir Part time variante, kur nėra diferencialo paskirstimo dėžėje. Realiai je labai vairo nesukioti ir padangos vienodai pripustos - galima kelis šimtus km ramiai nuvažiuoti be didelės žalos... Jei neveiktų kuris nors tiltas (lužus granata, nusuktas pusašis, nuimtas kardanas...) tai sublokavus diferencialą galima sėkmingai važiuoti vienu tiltu - priekiniu arba galiniu... todėl įrengtas atskiras difloko mygtukas leidžia blokuoti ir ne pažemintoje redukcijoje, t.y. o važiuojant autostrada normaliu greičiu vienu varomu tiltu...

 

na o vairavimo ypatumai, slidinėjimai ir buksavimai, tai atskira plati tema... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

patikslinu, a tai čia Albertas esmės nesuprato to difo. :)

full time - reiškias nuolat keturi varomi... darant posūkius priekinių ir galinių ratų greičiai skirtingi, todėl paskirtymo dėžėje yra diferencialas (80 tose neujesnėse dar su viskomova). Visi paskirstymo dėžių "centriniai" diferencialai turi blokiruotes - bekelės sąlygomis įjungiant pažemintą redukciją, ji jungiasi automatiškai ir paskirsto sukimo momentą abiem tiltam vienodai (tai ir 80ame modelyje, tik senesniuose dar buvo mygtukas papildomai, bet į naujesnius irgi galima įstatyt). Sublokuotu diferencialu nepatariama važuoti kieta danga - atsiranda įtempimai transmisijoje kaip ir Part time variante, kur nėra diferencialo paskirstimo dėžėje. Realiai je labai vairo nesukioti ir padangos vienodai pripustos - galima kelis šimtus km ramiai nuvažiuoti be didelės žalos... Jei neveiktų kuris nors tiltas (lužus granata, nusuktas pusašis, nuimtas kardanas...) tai sublokavus diferencialą galima sėkmingai važiuoti vienu tiltu - priekiniu arba galiniu... todėl įrengtas atskiras difloko mygtukas leidžia blokuoti ir ne pažemintoje redukcijoje, t.y. o važiuojant autostrada normaliu greičiu vienu varomu tiltu...

 

na o vairavimo ypatumai, slidinėjimai ir buksavimai, tai atskira plati tema... :)

 

Siaip tai as tik elementariai (tikiuosiu) paaskinau full time'o veikimo principa :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dauguma su full time

 

Bet iš kiekvieno TLC80 gali pasidaryti, kad atsijungtų priekinis tiltas uždėjas hub'us.

 

Kaip galima atjungt priekini tilta uzdejus hubus arba kitaip sakant atjungus priekinius ratus nuo tilto pusasiu? Juk full time yra full time ir kardano i priekini tilta hubais neatjungsi. Taip iseitu, kad atjungus priekiniu ratu pusasius nuo ratu ir ijungus ful time padeti masina nevaziuos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip galima atjungt priekini tilta uzdejus hubus arba kitaip sakant atjungus priekinius ratus nuo tilto pusasiu? Juk full time yra full time ir kardano i priekini tilta hubais neatjungsi. Taip iseitu, kad atjungus priekiniu ratu pusasius nuo ratu ir ijungus ful time padeti masina nevaziuos?

Taip išeina, jei neužblokuosi centrinio difo, mašina nepajudės :) Tik fultaimo įjunginėt nereikia, jis juk pastoviai veikia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šiaip manualus habus ir ant full time geras dalykas tūrėti... pvz reduktoriui problema ar blokiruotė užlinko (neatsijungia)... pastatei ant fri lock, nuėmei kardaną ir važiuoji vienu tiltu toliau laimingai :) o dar mačiau kurie ant 60tos konstruodami galinius diskinius stabdžius, panaudojo priekines stebules su hubais ir turi netgi gale tiltą su habais :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

na teko man su 95TLC diff lock-u pavažinėti, užsikirto blokiruotė ir nors tu ką pravažiavau iki servyso kokį 70 km ir nieko neatsitiko, tokį nuotykį turėjai du kar, kai nusiplėšiau kažkokį vamzdelį ir antras kai numirė varikliukas, už kurį dabar visi prašo 500 lt, bandysiu remontuoti, juk starterius perrenka ir persuka... Gal pavyks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.