Pereiti prie turinio

ISUZU


Dovydas

Rekomenduojami pranešimai

nepyk, bet siaip tai bendras vaizdelis labai nekoks. idomu koki slegi ten pucia, jei laiko ta neaiski slanga su paprastu xamutu? (sory, jei cia kokia firmine, bet kazkaip is foto nesimato). manau, kad ne daugiau 0.3-0.4atm. siaip tai, pilnai uztenka orginalios turbinos, jei ji geros bukles. stockine turbina daznai dar turi dideli slegio kelimo resursa. pakelus slegi ir atsukus kuro padavima tikrai pasijaucia traukos padidejimas. o jei nori, kad tikrai trauktu, dedi kintamo turio turbina.

beje, jei be proto sukelsi turbnos slegi, visai nesunku ispusti galvos tarpine.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai ko ta slanga gali nelaikyti juk jinai sujungia tik orine kuri yra lauke. ne jei jau uzkemsi orine tai tada jau ja sutrauke bet siaip tai viskas gerai. o kuro siurblys yra tikrai neatsuktas nes kuro ima labai nedaug o ir vaziuojame mes su juo neramiai nes jeigu traukia tai ir spaudziame.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ar ilgai laikys stumokliai be papildomo tepimo-aušinimo ??? ir jei siurblis be turbokorektoriaus tai nauda tik tam tikrų apsukų diapozone......

 

pas many irgi tiuninginė turbina ant paprasto atmosferinio dyzelio, bet kai ardžiau, tai ne viskas paprasta - stumokliai irgi kitokie ir pirštai storesni ir švaistyklai su tepimo kanalais nei įprastam atmosfernike 2H stovi.... matyt donoras buvo turbininis 12HT motaras.... nuo 61 TLC.

 

galios tikrai dadeda, bet primityvus turbinos prisukimas tik greičiau pribaigs variklį, nepritaikytą turbinai, ten net žiedai kitokie eina.... na bet sporto sezonui prizinėms vietoms gal užteks, jei tik toks tikslas...:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

meri tu visiskai teisus, bet..... kalba eina ne apie turbos statyma ant atmosferiko, o apie orginalaus turbininio variklio nedideli slegio pakelima. pilnai sutinku, kad statant ant atmosferiko reikia keisti variklio vidurius, del geresnio ausinimo, tepimo ir patikimumo (nors gyvai maciau pavyzdziu, kaip musiskiai drageristai/drifteristai uzmove turba ant paprasto atmosferiko is vaziuoja, aisku su 0.3-0.4atm boostu, ne daugiau). taigi ta boosto korekcija, kuri max bus kokie 20%, nes stockine turba daugiau nepaves, tikrai neuzleks patrolo ar toyotos motoro taip jau greitai. nasy tanki ne takoje vidali, ane? :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

savo GAZone buvau užlaužes Merso turbininį variklį, sugalvojau daryt kapitalke, bet pasirodė kad vienas stumoklis kainuoja 150, iškarto apsėdau ir įmečiau paprasta 3L motoriuką.Viskas JA RUNDA bet specai pasakė, kad gali tą mano turbiną užmesti ant atmosferinio varikliuko su kuriuo aš važiuosiu 5000-7000km. ir jis jau mirs. Taigi aš tikiu specialistams tokie žaidimai nepraeina, tai vienkartinė trauka, juk ten turbininiam visai kiti varikliuko viduriai pvz.stumoklio aušinimas ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.