Pereiti prie turinio

monterey varikliai


Rekomenduojami pranešimai

Seiki pasistojo keletas klausimu

 

monterey 3.0 L 4JX1 TD i.c. I4 variklis su 117kw. kuom jis blogas apart kad purkstukai nelaiko ir brungei kainuoja?

kaskaip kilovatai gundo. :unsure:

 

monterey 3.1 L 4JG2 TD i.c. I4 84 kW,

radau tokia informacija kad "other markets with a belt-driven overhead camshaft, which developed slightly more power."

saltinis wiki. gal ka daugeu gali pakomentuoti? :mellow:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

3,1 vazineju ir vargo nematau aisku pries tris metus padariau kapitalke mat ziedai buvo uzkepe tai slegis buvo sukiles tepalo per alsuokli tepalavare ir pakeiciau turb nuo 2,8. Man sitas variklis patinka labai paprasta konstrukcija aptarnavimas viska pats gali padaryt vienu zodziu respect. :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

3,1 vazineju ir vargo nematau aisku pries tris metus padariau kapitalke mat ziedai buvo uzkepe tai slegis buvo sukiles tepalo per alsuokli tepalavare ir pakeiciau turb nuo 2,8. Man sitas variklis patinka labai paprasta konstrukcija aptarnavimas viska pats gali padaryt vienu zodziu respect. :salut:

o turbina kam keitei? kodel butent nuo 2.8?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daug kas spjaudos i 4JX1 paziurejes, bo anas sudetingas remontuot, ir megsta galva persprogdint. Asmeniskai pas mane toks jau 230 tukst prasukes, nieko jam kol kas nedaryta, apart filtru ir tepalu, tfu tfu vaziuoja ir nedurniuoja. Planuoju vasara galvutes tarppine ir paskirstymo dirza pasikeist, kad ir toliau bedu nebutu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daug kas spjaudos i 4JX1 paziurejes, bo anas sudetingas remontuot, ir megsta galva persprogdint. Asmeniskai pas mane toks jau 230 tukst prasukes, nieko jam kol kas nedaryta, apart filtru ir tepalu, tfu tfu vaziuoja ir nedurniuoja. Planuoju vasara galvutes tarppine ir paskirstymo dirza pasikeist, kad ir toliau bedu nebutu.

kam reikia galvutes tarpine keist? dirza paskirstymo tai viskas aisku bet jeigu su varikliu viskas gerai ko list prie tarpines?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va butent ka ir toliau viskas gerai ir butu. Jau virs 200 prasukta, po biski rasoja, varikli nomozoja, nekaip isrodo:D kam laukt bedos, kada jau nori nenori reiks keisti, ir kaip tycia masinos reikes, jei galima paimt ir pasikeist laiko turint, tuo labiau kad tos tarpines vandeni kainuoja...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 3 metų...

va butent ka ir toliau viskas gerai ir butu. Jau virs 200 prasukta, po biski rasoja, varikli nomozoja, nekaip isrodo:D kam laukt bedos, kada jau nori nenori reiks keisti, ir kaip tycia masinos reikes, jei galima paimt ir pasikeist laiko turint, tuo labiau kad tos tarpines vandeni kainuoja...

Nu tai prie bendro dar ir pavarų dėžę perrink , tiltus irgi nepamiršk - nugi reik pasižūrėt kodėl dar vis važiuoja ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai prie bendro dar ir pavarų dėžę perrink , tiltus irgi nepamiršk - nugi reik pasižūrėt kodėl dar vis važiuoja ;)/>/>

:lol:/> :D/> :lol:/> :D/> dar ir tarpine tarp sedynes ir vairo pakeist,nezinai kada truks

Redagavo mazelis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:) 2 metu senumo posta pakomentuot idomu pasidare?

nuo to posto parasymo jau dirzai pakeisti, tarpine dar ta pati gyvena, nelabai turiu laiko ir noro krapstytis, laukia eiles vis. bet jau buvo ir variklis paardytas iki forsunkiu, ir deze teko pakrapstyt ir tilto salnykas keistas, ir dar daug kur nagus prikises buvau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.