Pereiti prie turinio

Jeep cherokee 1998 2.5 dt


Dryzas

Rekomenduojami pranešimai

Yra jeep scherokee 1998 2.5 Td. Padangos gale 31' priekyje 30'. kai paspaudziu panasiai apie 120Km/h variklis pradeda kaist. Temperatura pakyla iki kokiu 98 laipsniu, kai normaliai dirba esant 90 Labai jau gresmingai atrodo tas temperaturu svyravimas. Variklis po pilno kapitalinio ir geros "apkatkes". Baisu kad dar karta neuzlinktu.

Cia pas juos taip turi buti ar ausinimo siurbliukui chana? Jau pradedu galvot, kad gal antra ausinimo radijatoriu pastatyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai vazinek normaliai ir kuro maziau ims ir nekais pas mane tas pats taip kad jeep cheroke yra nenusisekusi masina jei rimciau tai SUDAS o kai nusipirkau tai sakiau kruta gera masynyte ir i miska ir i zvejyba o kai pradeda byreti tai ir pinigine kazkokiu mistiniu budu isdziuna o dar kai sugalvojau parduoti tai pasiule kaip uz koki ziguli taip kad vaziuok kol vaziuoja neieskok subinen smegenu o kai nusprogs tai i svalke

Nusivyles JEEP CHEROKE vairuotojas :cry:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Padangos gale 31' priekyje 30'

su ratais pats sugalvojai ar kas patarė :shock: įjungus 4wd - liksi be satelitų :lol:

 

Kai pirkau sita masina jau buvo suchimicinta su reduktoriais, taip ir budavo kai ijungdavau 4wd masina visa isitempdavo. Paskui radau problema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vyrai, sudas jo kaitimas-virimas, jus jam apie ratus pasakykyt - sukrus masina ir pofig jo variklis bus - garaze stovint tikrai nekais.... :D:D:D

Na gal uzteks apie tuos ratus. Jie tokie, kokie turi buti. Viskas idealiai, kai ijungiu 4wd jokio isitempimo nei ant asfalto, nei ant zvirkelio, nei lomoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vyrai, sudas jo kaitimas-virimas, jus jam apie ratus pasakykyt - sukrus masina ir pofig jo variklis bus - garaze stovint tikrai nekais.... :D:D:D

Na gal uzteks apie tuos ratus. Jie tokie, kokie turi buti. Viskas idealiai, kai ijungiu 4wd jokio isitempimo nei ant asfalto, nei ant zvirkelio, nei lomoje.

 

stebuklai mano kaime :D:D:D tai kad ir per standarta skirtingu reduktoriu tai neisliginsi.... danos per diuma nesilygina :shock:

bet, cia jau pono dvaras.... :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Radiatoriu patikrink, ar visas syla. Man buvo kai Toyota surinkau lygiai taip pat. Ti;po kol stovi nesyla, arba vaziuoju iki 50km/val. O tik iseini an lygaus kelio kokia 90km/val is karto kaista tiesiog per sekundes...

Ko tik nepatikrinau, baigesi tuo kad pasirodo ikonstruotas radiatorius nuo Mitsubichi kaito tik trecdalis. Po radiatorio pakeitimo dingo visos bedos...

O del ratu dydzio tai tamsta labai klysti... Tau tik taip atrodo kad viskas gerai. Is tikro tiltai dirba nevienodai(ant tiek ten nepajusi tiesiogei vaziuodamas), tai reiskia turi luzti arba greit susideveti kas nors...

Aisku su protu vazinejant, 4wd jungiant tik ant sniego air giliam purve jokiu problemu nebus... Bet jei jungsi ant asfalto. arba ziema kai kartais asfaltas kartais ledas arba sniegas(kaip pas mus daznai ir buna) problemos bus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Termomova geram stovyje, radijatorius syla visas. Kokios dar mintys? Beja variklis nesyla jei vaziuoju 90-100km/h o kai duodu daugiau watu kaist pradeda. Gal cia tokio variklio konstrukcija?

Klausimas visiems: ar mokate skaiciuoti perdavimus? Kaip galima susieti padanga ir perdavima? Jei dar yra klausimu del padangu pasidomekit kaip viskas issiskaiciuoja. Matematiskai labai viskas graziai gaunasi. Praktiskai irgi viskas idealu. Nei kas luzta, nei devisi greiciau nei kad priklauso, nei tampymo, nei labai stipraus isitempimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del peradavimo tai labai panasiai kalbi. Tiksliau tai ratu nueitas kelias per viena apsisukima padaugintas is reduktoriu perdavimo koeficientu turi buti lygus. Sitoje vietoje viskas paprasta.

O pas mane tai dyzelis, as tik klausiau ar visu cia esanciu jeep yra su benzinu-dujom.

As dar pagalvojau gal cia purkstukai jau i pabaiga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.