Pereiti prie turinio

Burimas su TLC 70 priekiniu reduktorium


Rekomenduojami pranešimai

Atisiunciau automatine blokiruote i priekini tiltą - isimi satelitus, istatai siuntos turini ir turejo buti viskas ore :)

 

Uzsakant reikejo nurodyti tik tiek kad tai TLC ir metus, konkretus modelis tipo nebuvo svarbus (gamintojas deklaruoja, kad tinka TLC nuo 69 ir 89 metu).

 

Paaiskejo, kad blokiruote paprasciausiai netelpa i satelitu dezute.

 

Klausimas - gal yra kitos TLC reduktorius, telpantis i LJ 70 tiltą, bet su didesne dėžute?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 53
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

pažėrei čia klausimų, o konkrečios infos nulis :) nei kokie tiltai nei kokie metai nei kokia blokiruotė... AIŠKU yra visokie tiltai ir visokie reduktorių gabaritai... netgi tu pačių metų ...

 

TLC - tai Toyta Land Cruiser.... tai tik serija, o modelių buvo N....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cha cha, pasielgiau tipiskai - man aisku tai ir kitiems turetu buti aisku :) .

 

Info tokia: TLC LJ 70, metai 88, tiltai - "gimtieji" (bent jau as nekeiciau). Vienzo tai sena 70-ta apvaliom lempom.

Blokiruote - aussie locker.

 

Ka reiskia Axle model 8.875 rg ir kuo skiriasi nuo 8"rg?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cha cha, o ką reiškia "gimtieji" ??? tiltai turi savo žymėjimą, po kapotu lentelėje yra....

 

o 8" taip suprantu diametras coliais.... o skyriasi skaičium po kablelio - taip sakant kita išmiera :)

 

apie colius itarima turejau :)

kaip zinoti kuris is ju pas mane?

stai lentele is po kapoto

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apie colius itarima turejau :)

kaip zinoti kuris is ju pas mane?

stai lentele is po kapoto

 

anot http://www.land-cruiser.ru/index.php?menuid=2&smenuid=5

 

G - размер дифференцила

G 8"

J 9.25"

K 9.5"

 

Isvada - lokeriu saite klaidingas vedlys, nes pasiule 8,875"

o as emiau ir patikejau.

 

PS r.g. reiskia ring gear, o ring gear diametras yra viena iš diferencialą identifikuojančių charakteristikų. pvz 8" r.g. reikšia žiedinio dantračio skersmuo 8 coliai.

Užsakant blokiruotes tai yra svarbu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir kiek sis dabar jau atlikes daigtas kainuos marijos zemeje?

 

man jis kainavo 1220 Lt (su atsiuntimu ir mokesciais).

www.aussielocker.com uz pati lokeri paeme 289.99 USD

http://www.aussielocker.com/index.php/aussie-locker-xd-21230.html

 

PS I mano skunda atsiliepe customer servisas, atsiprase ir pazadejo atsiusti tinkama (!). Pradedu laukti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 savaičių...

PS I mano skunda atsiliepe customer servisas, atsiprase ir pazadejo atsiusti tinkama (!). Pradedu laukti :)

 

Informuoju apie tolimesne eiga :)

 

Atsiunte kita blokiruote. Atsiprase del nepatogumu. Netinkama blokiruote paprase atsiusti atgal. Issiunciau. Pakaitines blokiruotes jie "neriso" prie grazinimo, tad naujaja blokiruote gavau tuo pat metu kaip ir jie gavo grazinta atgal.

Mokesciu Lietuvoje dar kartą moketi nereikejo - uzteko muitininkams parodyti ankstesnio ismuitinimo popietrius ir parodyti grazinimo siuntos kvita.

 

Jei nepatingesiu arba kas nors paprasys imesiu foto :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip su galu?

Gale yra LSD. Norint det blokiruotę gale, tektų keisti reduktorių į be LSD arb anaudoti blokiruotę, kuri komplektuojama kartu su satelitų dėžutės pakaitalu.

 

Nuotraukoje LJ70 priekinis reduktorius, kuriame vietoje satelitų yra blokiruotė.

post-1771-12889573053622_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O man jokiu blokiruociu priekyje nereikia, ir nesiruosiu deti :rolleyes: Nelabai jos reikia( naudingumo koeficientas prvazumui 3%, ar del to verta lauzyti pusasius,granatas?), o gal dalyvaujat Lietuvos cempionate del pirmos vietos, ir ruosiates sekanciam tech auto kuris paskui vaziuos veztis pusasiu su granatom pilna bagazine :rolleyes::?:

Bet kokiu atveju sekmes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja ne, daug daugiau vietu prasoksiu be bliokiruotes nei tamsta su bliokiruotem... As be blokiruotes galiu sau leisti lekti bet kokiu greiciu, igaut inercija ir praeiti rimtas kliutis... Tamsta su blokiruote turi vaziuoti atsargiai,nesukant vairo... Su visom blokiruotem su tokiu stilium neprasoksi rimtos balos... O jeigu bandysi creizy stiliumi varyti su blokais, toli irgi nenuvaziuosi... Cia tik vienas variantas is daugelio...

O vat galine blokiruote apytiksliai naudingumo koeficientas 10% o luzimo tikimybe labai nezymi 0,1% Prie priekines 3% naudingumo ir luzimo 300%. Jauti skirtuma :?: Taigi pradziai reikejo galine normalia isideti, ismetus LSD...

Sekmes...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rizikos su ivairiais "patobulinimais" be abejo yra.

Tvirtinti, kad kazkas teisus o kazkas neteisus negaliu, nes kol kas dar neisbandziau.

Nenoriu izeisti, bet įtariu, kad suzuki monstras kalba apie tam tikro tipo blokiruotes ir jų efektas nebutinai toks pats kaip aussie, kuria nebutinai mate.

 

Siuo metu esu "diegimo" proceso eigoje ir tiesiog dalinuosi patirtim ir ispudziais, "blog-inu", kad ir kiti galetu tuo pasinaudoti.

Nematau butinybes is anksto peikti ar girti viena ar kita sprendima. Na bet jei labai norisi, tai prasom :)

Pabandysim - pamatysim.

 

 

Pagrindine mintis del ko dedu i prieki - VW Golf I lyginiant su VAZ 2101 pravazumas zenkliai didesnis (nera prasmes gincytis - vazinejau su abejais), nors skiriasi praktiskai tik kuris varantysis tiltas. VAZ su lengvu varomu galu sunkus priekis tik sukelia pasipriesinima, o GOLF sunkus bet varomas priekis tiesiog islipa pats ir gana lengvai istraukia lengvesni gala. Ar tai pasitvirtins isitikinsim bandymo budu.

 

Del LSD dejimo i prieki - sako galima. Tai daroma dedant galini reduktoriu i prieki (galbu butent apie TLC 7), taciau tam reikia tam tikru custom metalo apdirbimo operaciju - reikia is dvieju reduktoriu daryti vieną. Tai neatrodo nei paprasta nei pigu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del LSD dejimo i prieki - sako galima. Tai daroma dedant galini reduktoriu i prieki (galbu butent apie TLC 7), taciau tam reikia tam tikru custom metalo apdirbimo operaciju - reikia is dvieju reduktoriu daryti vieną. Tai neatrodo nei paprasta nei pigu.

Tai gaunasi, kad tokiu atveju is dvieju padarai viena - priekini, ir dar dasiperki galini i kuri ideti pirktine blokiruote (pvz kaip tavo)?

Tai cia tikrai, kad nepigu...

As galvojau, kad tiesiog sukeiti vietom ir viskas zinoma + blokiruote papildoma. :huh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As i prieki idejau originalia Toyotine blokiruote tik savo pora uzdejau, viduriai su kozuku tinka ir nuo TLC 7x ar 9x galiniu reduktoriu ir nuo TLC 80 priekiniu, aisku tos kurios yra 8 coliu. Kas liecia patikimuma ir reikalinguma - galima gincytis, man padejo jau neviena karta, dar nesulauziau nei vieno pusasio ar granatos (nors viena jau ant ribos).

Vis neprisiruosiu iki tekintojo nuvaziuoti - tokia ideciau ir i gala. Kai kas jau ir isbande ir kaip supratau pasiteisina konstrukcinis sprendimas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rizikos su ivairiais "patobulinimais" be abejo yra.

Tvirtinti, kad kazkas teisus o kazkas neteisus negaliu, nes kol kas dar neisbandziau.

Nenoriu izeisti, bet įtariu, kad suzuki monstras kalba apie tam tikro tipo blokiruotes ir jų efektas nebutinai toks pats kaip aussie, kuria nebutinai mate.

 

Siuo metu esu "diegimo" proceso eigoje ir tiesiog dalinuosi patirtim ir ispudziais, "blog-inu", kad ir kiti galetu tuo pasinaudoti.

Nematau butinybes is anksto peikti ar girti viena ar kita sprendima. Na bet jei labai norisi, tai prasom :)

Pabandysim - pamatysim.

 

 

Pagrindine mintis del ko dedu i prieki - VW Golf I lyginiant su VAZ 2101 pravazumas zenkliai didesnis (nera prasmes gincytis - vazinejau su abejais), nors skiriasi praktiskai tik kuris varantysis tiltas. VAZ su lengvu varomu galu sunkus priekis tik sukelia pasipriesinima, o GOLF sunkus bet varomas priekis tiesiog islipa pats ir gana lengvai istraukia lengvesni gala. Ar tai pasitvirtins isitikinsim bandymo budu.

 

Del LSD dejimo i prieki - sako galima. Tai daroma dedant galini reduktoriu i prieki (galbu butent apie TLC 7), taciau tam reikia tam tikru custom metalo apdirbimo operaciju - reikia is dvieju reduktoriu daryti vieną. Tai neatrodo nei paprasta nei pigu.

Kas yra blokiruote patikek zinau( sita procentale blokiruotem galioja tom blokiruotem kurios blokuojasi 100%, matomai taviske daugiau nesiblokuoja :rolleyes: , o jeigu maziau blokuojasi tai dar mazesnis naudingumo koeficientas...)

As nepeikiu is anksto( nes seniai viskas isbandyta, ir is anksto gaunasi tik tamstai). Taigi sekmes mokintis is savu klaidu( protingiau ir greiciau is svetimu, ir ypac kai geranoriskai pataria)...

Kas liecia prieki-gala tai tavo golfas buvo be blokiruociu, nes jei jos butu, galiotu ta pati taisykle kaip rasiau( tai yra suluzinetu tavo golpas :rolleyes: ) Teoriskai priekis duoda daugiau naudos kazkiek, bet suluzimo tikimybei didejant 300% ir daugiau visas sitas pliusas nublanksta... Todel visu pirma deda i gala, ir tik papildomai i prieki...

Taigi sekmes :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As i prieki idejau originalia Toyotine blokiruote tik savo pora uzdejau, viduriai su kozuku tinka ir nuo TLC 7x ar 9x galiniu reduktoriu ir nuo TLC 80 priekiniu, aisku tos kurios yra 8 coliu. Kas liecia patikimuma ir reikalinguma - galima gincytis, man padejo jau neviena karta, dar nesulauziau nei vieno pusasio ar granatos (nors viena jau ant ribos).

Vis neprisiruosiu iki tekintojo nuvaziuoti - tokia ideciau ir i gala. Kai kas jau ir isbande ir kaip supratau pasiteisina konstrukcinis sprendimas :)

Maladec :rolleyes: O del sulauzymo persispjauk per peti :rolleyes: Neluzo is kart tik del to kad nevaziuoji labai greit, nedideli ratai, ir dar mazai vaziuoji... Kai tik paspausi geriau, papuls akmenukas,pasuksi vaira,uzdesi rimtesnius ratus ir ababch :angry:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.