Pereiti prie turinio

Reik juokingos info apie Vitarą


Kykas

Rekomenduojami pranešimai

Neveikia ir igos. Ta prasme dešinėj pusėj viskas veikia, o vairuotojo tik vos vos šviečia ir į ilgų/trumpų jungiklį nereaguoja (gabaritai veikia tvarkingai).

Raudonas/baltas laidas išjungus šviesas duoda 11,85v.- įjungus 0. abiejose farose vienodai, kažkaip abejoju, kad čia bėda.

 

Išvis nesuprantu aš tokios sistemos kai iš pradžių pliusas yra, o įjungus dingsta ir paskui dar turi veikt viskas... Negali normaliai minusą paduot nuo kėbulo, o pliusą, įjungus per jungiklį? Tada viskas paprasta ir aišku, o dabar kažkoks bardakas...

Išvis visi laidai vienokią ar kitokią gyvybę rodo, o veikt neveikia. Del to ir nesusigaudau- laidai lyg ir gyvi, o normalios gyvybės nėr...

 

Tiesiai nuo jungiklio numest laidus, tai čia jolki palki kiek reikalų, pas mane gi oro maišai visokie. Tuos išimt reiks, vairą nuimt, kad iki jungiklio dasikast, o bus kaip visada- geras tas jungiklis (būt blogas manau išvis jokios gyvybės nepaduotų). Seat toledo du kartus jungiklį pakeičiau, nes ilgos nesifiksavo, o rezultate radau rėlės kontaktus užsioksidavusius.

Bendroj sumoj per dvi dienas kokias 5 valandas prie tos vitaros su testeriu prašokinėjau :(

Dar taip nebuvo, kad elektros gedimo nerasčiau, o čia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 88
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Na va ir vel neviska papasakojai :D . Jeigu ir tolimos nedega tai kazkur pastovus pliusas dingo.

Pajunk tiesiai laida nuo akumo "+" iki baltai/melino laido, ir tada patikrink viska. Jeigu veiks. Tai ijeskok kur jus nutrukes iki saugikliu bloko. Arba nuo bloko nutiesk tiesiai laida iki zibinto.

 

Seip dauguma zmoniu gali susitvarkiti su laidais kai valdo "+". O kai reikalas liecia valdima munusu, nebutinai sviesu buna daug reliu valdosi "-", tai jau ir zinios pasibaigia. Nenuliaisk ranku ijeskok.

 

Valdymas "-" padaritas del paprastumo ir saugumo, maziau laidu po itampa masinoi. Ir jeigu kazkur prasitrina ar uztrumpina grandine. Masina turi maziau sansu usidegti. Arba daznai ant vieno saugiklio buna pakabinta keleta prietaisu, utrumpinus viena is ju pliusu ismus bendra saugikli ir liksi be visu prietaisu. O jeigu mase kazkur patrumpins, tai paprasciausiai pakvailios tas prietaisas o likusieji liks dirbti kaip ir dirbe...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jeigu su testeriu matavai, pilnai tikiu kad grandine susidaro. O jeigu paleidi srove didesne, tai tau kritimas itampos gaunasi.

 

Tu gal is pradziu isiaiskink ko truksta, ar "+" ar "-". Ir tada puse problemos atkris. Permesk laida nuo akumo viena kart nuo "-" , kita kart "+" iki reikalingu kontaktu. O tai dabar gaunasi kad viska patikrinai ,kaip ir viskas gerai o niekas neveikia. Taip nebuna , kazkur kazka praliaidai. Atidek testeri i sona ir paimk laido gabala i rankas.

 

Bet jeigu ir taip nieko nesigaus , tai tada reikes turbut telefonu konsultacijas vesti :D . Arba i Vilniu vazioti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Panašu, kad nieko nepraleidau...

Kelis kart gi viską matavau, paskui vėl matavau ir ant lapo duomenis susirašiau, o paskui dar patikrinau ar tikrai teisingai susirašiau... Nepatinka man valdymas minusu :)

Reiks, kaip tu ir sakai, imti laidų kelis metrus ir nuo akumo užmaitint.

Bėda, kad taip ir nesuprantu veikimo principo, ta prasme, kur kuriuo momentu turi būti + kur -

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu tai painu su tuo minusu . Tai apkeisk vietom testerio laidus, raudona su juodu. Matavimus darik nuo pliusines akumo klemos, su mintim kad tai tipo mase. Ir matok kaip iprasta Gal taip tau atrodis viskas paprasciau. ;)

 

Mano poziuriu tai tokia beda galima ir be testerio sutvarkiti. Tu gal tikrai padek ji i sona. Gal maziau tau painiavos bus su tom itampom. Nes jokio skirtumo ar 11,5 ar 11,8 volto, sves vienodai. O itampos ant visu lemputes kontaktu atsiranda per siulites lemputese, jeigu nors ant vieno kontakto yra pliusas.

 

Tau pirma reikia suzinoti ko truksta ar "+" ar "-"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi darbo dienomis neturiu kaip tvarkyt auto ir ieškot galų, tai reikalas buvo nukeltas šiam savaitgaliui.

O atsitiko taip. Šiandien ryte iš kiemo išvažiavau su viena normaliai degančia fara, o į darbą atvažiavau su abiem normaliai degančiom...

Tai jeigu per šiandien dieną nenudus ta fara vėl, ką daryt...? Kaip galus atkast? Esmė matyt, kad šiandien labai drėgna ir akivaizdžiai kažkur atsirado kontaktas. Pradžius ir vėl bus tas pats š... ir vėl savaitgalio laukti. Napatinka man taip.

Nu fsio pasipergyvenau ir einu kavos gert :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Mendis rašė:

"Pavaru deze ir paletintojas

Gear Oil Specification

Oil grade: API GL-4

Viscosity: SAE 75W-85, 75W-90 or 80W-90

Oil Capacity:

Transmission 1.5 liters (3.2/2.6 US/Imp. pt)

Transfer 1.7 liters (3.6/3.0 US/Imp. pt)

 

priekinis tiltas

Specified gear oil: Hypoid gear oil API GL-5

SAE 75W – 85, 90 or 80W – 90

For oil viscosity, refer to left chart.

Oil capacity: 1.0 liters (2.1/1.8 US/lmp. pt)

galinis tiltas

Specified gear oil: Hypoid gear oil API GL-5

SAE 75W-85, 80W-90 or 90

For oil viscosity, refer to the chart

at the left.

Oil capacity : 2.2 liters (4.6/3.9 US/Imp. pt.)"

 

Klausimas, ar galima visuose agregatuose naudoti API GL-5 SAE 75W-90 (heynes manualas rašo, kad galiu) ? Ir ką reiškia Hypoid? Ir ar tikrai į varo stiprintuvą pilasi dextron II arba III?

 

Dar klausimas dėl tų lempų. baltas/mėlynas laidas nuo faros ateina tiesiai į saugiklių bloką? Man pagal chemą gaunasi būtent taip, bet atjungus jį nuo saugiklių bloko ir nuo lemputės ans visvien rodo 0,6 volto- iš kur ple? Jei užmetu papildomą laidą nuo saugiklių bloko iki faros juo sujungdamas balta/mėlyna laido galus viskas veikia. Dabar klausimas ar tas laidas balta/mėlyna tikrai eina tiesiogiai nuo faros į saugiklinę? Jei taip, tai tada aišku, kad jis kažkur pynėse nupuvęs, bet tai tada iš kur tie 0,6 volto viską atjungus... gal dar kokia fyškė kur nors yra ar dar koks velnias... Žinočiau, kad jis ateina tikrai tiesiogiai, tai prasivesčiau naują laidą, o dabar nežinau ką daryt, nes tie 0,6 volto neramina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sau pilu i visus agregatus SAE 75W-85 mineralini tepala. Nematau tikslo pilti sintetinio , nes vazinejant bekele sunku kontrolioti rieboksliu sandaruma , ir nesenai pakeistus tepalus galima neticia praskiesti vandienuku. Tai jau geriau ispilti pigesni praskiesta vandienuku lauk ir dazniau ipilti sviezio. Negu grauztis kad pinigus i bala ismetei.

 

Na ir dabartiniai tepalai dazniausiai turi zimejima API GL-4/5, tai nereikia sukti galvos ka pilti. Arba pilk API GL-5 visur , tikrai nieko nesugadinsi. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Tepalus nusipirkau...

Palendu po auto, o ten blyn varžtai su kvadratinėm skylėm...

Kas per pokusai :(

Neturiu aš tokio rakto...

Kur tokį išradimą gaut? (vakar tik senukai dirbo, tai ten tiksliai neturi...)

Kokių išmierų ten tas kvadratas? (10mm iš akies, bet slankmačio po ranka neturėjau...)

Vėl paskui ne tai nusipirksiu... O gal pritaikoma ten kas nors iš parankinių priemonių...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai nebus.

Pas mane mažoji terkšlė (kuri tokią išmierą naudoja) pirkta turbūt maximoj ir kampai kiek užapvalinti.

Su tokiu įrankiu galimi 2 variantai: nulaušiu terkšlę; prasuksiu varžto vidų ir vietoj keturkampos, bus apvali skylė (raktų apvaliai skylei irgi neturu)...

Būt 8mm paimčiau seno lango rankenos šerdį (visokioms renuškėms puikiai tinka). 10mm nežinau ką pritaikyt, o internetas nepapasakoja kur nusipirkt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su lango rankena manau tik nusisaut galima :lol: arba, geriausiu atveju,ka su ja padarysi tai tik graziai susuksi. Seip,reiktu isigyt normalesniu galvu ir terksliu komplektuka. (nes manau kad tikrai prireiks). Toki dalykai ne su terkslem sukami, o su paprastu "varatoku" (ar kazkaip ten panasei). Kitas variantas: isimatuoji su slankmaciu skyle. Uzsirasai ant lapuko. Vaziuoji i maksima ir perki 0.5 talpos skaidraus stipraus skyscio. Vaziuoji iki artimiausiu garazu. Mainais i ta skysti, is kokio armaturos galo, smirgeliaus pagalba, tau isdros ta rakta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jop. Reiks kokią nereikalingą galvą po šmirgeliu kišt... O taip norėjosi civilizuotai reikalus tvarkyt...

Gi daug automobilių tų keturkampų raktų reikalauja, nesupranto ko taip nieks jais prekiaut nenori.

 

 

PS. Diurablyje radau. Galva 12lt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Sveiki,

dviguba žinutė, ale gal nepyksit.

Gal kuris žinot ar tie durų jungtukai, kur po gumytėmis paslėpti, uždaro ar atidaro grandinę?

Kalba eina apie tuos daikčiukus, kurie žino ar durelės atidarytos ar uždarytos.

Taigi, jei durelės atidarytos, tai grandinė sujungta gaunasi ar atvira?

Ir kur nuo jų nueina laidai? Kaip patikrint ar jie veikiantys?

 

Pas mane tos guminės kepurytės kiauros ir greičiausiai patys tie "pypsikai" užkorodavę, be to laidai irgi apverktinai atrodo, jei žinočiau kur anie nueina, tai tiesiog naujus pratempčiau... Truputį nusibodo išjungus signalizaciją, šokt vidun ir jungt degimą, o tai signalizacija nesupranta kada duris atidarau.

 

Dar, jei kas žinot kur kokią ispanišką vitarą išardytą, duokit žinot. Reikia trumpos mechaninės vitaros galinio kardano stambiais šlicais (kryžmės ten turbūt žigulinės eina). Niekur nerandu ( mano tel., jei ką 8621du095šeši)...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jop. Reiks kokią nereikalingą galvą po šmirgeliu kišt... O taip norėjosi civilizuotai reikalus tvarkyt...

Gi daug automobilių tų keturkampų raktų reikalauja, nesupranto ko taip nieks jais prekiaut nenori.

 

 

PS. Diurablyje radau. Galva 12lt.

Daug triukšmo dėl nieko. Su pananašia problema susidūrus pirma mintis irgi buvo į senius važiuot. Paskui pamąsčiau, kag kol rankas nusiplausiu, kol garažą užrakinsiu, kol nuvažiuosiu, surarasiu (?) ir eilę atstovėsiu.... Tada radau kampe kažkokį strypą, nušmirgeliavau, sulenkiau ir lyg šiol turiu puikų raktą, o laiko ųžėmė penkias minutes :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai gyveni bute, dažnai nei šmirgelio, nei strypo kampe, nei kitokių garažo patogumų nėr...

Užtai ir klausimai juokingi, o kartais ir kvaili.

Kai grįžęs po darbo, daugiabučio kieme pradedi auto ardyt, nebe laikas būna aiškintis kas prie ko.

Arba, kai pas pažįstamo pažįstamą į garažą įsiprašai- reikia gaikes sukinėt, o ne raktus gamint...

 

Bent miglotai įsivaizduojant kas prie ko, galima labai greit viską pasidaryt.

"Galų" ieškojimai man paprastai ilgiau nei remontas užtrunka :(

 

Tai gal kas žinot, kur tų "pypsikų" laidai nueina?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu knopkiu laidai gal 20-30 cm ilgio. Sujungimas su masinos provodke yra pasleptas uz galiniu garsiakalbiu. Tai kad juos pasekti reikia nuimti galines plastmases ir viska rasi patampidamas uz knopkutes laido. Jei tingi nuimineti plastmases, tai istrauk knopkites ir isardik taip. Atsuk maza varztuka ir isardik knopke, pavalik. Dar nepamirsk isvaliti tos vietos kur jis laikosi, nes per ta vieta knopke gauna kontakta su kebulu. Surink ir dziaukis svesa salone :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perskaičiau, nėjau laukan, prisidegiau cigaretę ir kol parūkiau išsiėmiau abu :)

Bijojau, kad vėl laidai eis tiesiai į pynes, o čia padaryta kultūringai su fyškutėm :)

Nes prieš tai išsitraukęs patampiau laidus, pamačiau, kad į slenksčius nueina ir silpna pasidarė :)

Ačiū.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Sveiki,

trumpos mechaninės vitaros galinio kardano kaina 200lt normalu, daug/nažai?

Gal kas atsimenat kiek šlicų eina? Vitara 96 trumpa mechaninė rinkta Ispanijoj (kėbulo kodo pradžia VSE), šlicai stambūs...

Gal kas kur matėt tokį daiktą pirkt? Bo tai jau atsirado vibracijos, reik keist tą kardaną (netinkama kryžmė buvo įdėta- kepurę išgraužė)...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

Daug laiko praėjo, tai bakstelnu temą į viršų su eiliniais žioplais klausimais ;)

 

1. Kokios lemputės dedasi į prietaisų skydelį? (trumpų ir ilgų šviesų indikacijos)?

 

2. Kaip pravalyt ortakį? (Varuotojo pusėj skylė kur šoninį langą apipučia, kai įjungtas priekinio stiklo apipūtimas, nelabai prapučia ir man amžinai rasoja vairuotojo langas- nervina skuduriuku valyt pastoviai).

 

3. Apipūtimo venteliatorius (varikliukas) zyzia, barška, triukšmauja (bet pučia gerai)- kaip tai tvarkoma ir pro kur prieit?

 

4. Elektrinio veidrodėlio tvirtinimo "ausis" (ta balta plastmasė kur yra veidrodėlio viduriuose) šudmeistriai aplaužė, gal eina jas iš ko nors nulipint ar kaip kitaip toj vietoj suchaltūrint, ar jau ieškot cielo veidrodėlio?

 

Nu gi labai dėkui už info ir pasidalinimą patirtimi. :rolleyes:

 

PS. gal pas ką atsirado trumpos vitaros galinis kardanas stambiais šlicais, nes jau pradeda labai reikėt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.