Kykas Atrašyta Sausio 30, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 30, 2011 Neveikia ir igos. Ta prasme dešinėj pusėj viskas veikia, o vairuotojo tik vos vos šviečia ir į ilgų/trumpų jungiklį nereaguoja (gabaritai veikia tvarkingai).Raudonas/baltas laidas išjungus šviesas duoda 11,85v.- įjungus 0. abiejose farose vienodai, kažkaip abejoju, kad čia bėda. Išvis nesuprantu aš tokios sistemos kai iš pradžių pliusas yra, o įjungus dingsta ir paskui dar turi veikt viskas... Negali normaliai minusą paduot nuo kėbulo, o pliusą, įjungus per jungiklį? Tada viskas paprasta ir aišku, o dabar kažkoks bardakas...Išvis visi laidai vienokią ar kitokią gyvybę rodo, o veikt neveikia. Del to ir nesusigaudau- laidai lyg ir gyvi, o normalios gyvybės nėr... Tiesiai nuo jungiklio numest laidus, tai čia jolki palki kiek reikalų, pas mane gi oro maišai visokie. Tuos išimt reiks, vairą nuimt, kad iki jungiklio dasikast, o bus kaip visada- geras tas jungiklis (būt blogas manau išvis jokios gyvybės nepaduotų). Seat toledo du kartus jungiklį pakeičiau, nes ilgos nesifiksavo, o rezultate radau rėlės kontaktus užsioksidavusius. Bendroj sumoj per dvi dienas kokias 5 valandas prie tos vitaros su testeriu prašokinėjau Dar taip nebuvo, kad elektros gedimo nerasčiau, o čia... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Cobra Atrašyta Sausio 30, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 30, 2011 Na va ir vel neviska papasakojai . Jeigu ir tolimos nedega tai kazkur pastovus pliusas dingo. Pajunk tiesiai laida nuo akumo "+" iki baltai/melino laido, ir tada patikrink viska. Jeigu veiks. Tai ijeskok kur jus nutrukes iki saugikliu bloko. Arba nuo bloko nutiesk tiesiai laida iki zibinto. Seip dauguma zmoniu gali susitvarkiti su laidais kai valdo "+". O kai reikalas liecia valdima munusu, nebutinai sviesu buna daug reliu valdosi "-", tai jau ir zinios pasibaigia. Nenuliaisk ranku ijeskok. Valdymas "-" padaritas del paprastumo ir saugumo, maziau laidu po itampa masinoi. Ir jeigu kazkur prasitrina ar uztrumpina grandine. Masina turi maziau sansu usidegti. Arba daznai ant vieno saugiklio buna pakabinta keleta prietaisu, utrumpinus viena is ju pliusu ismus bendra saugikli ir liksi be visu prietaisu. O jeigu mase kazkur patrumpins, tai paprasciausiai pakvailios tas prietaisas o likusieji liks dirbti kaip ir dirbe... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Sausio 30, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 30, 2011 Baltas/mėlynas iki saugiklinės tikrai daeina- tikrinau.Viena testerio koja buvo fyškėj prie faros, kita į saugiklinę įkišta- grandinė susidaro... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Cobra Atrašyta Sausio 31, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2011 Tai jeigu su testeriu matavai, pilnai tikiu kad grandine susidaro. O jeigu paleidi srove didesne, tai tau kritimas itampos gaunasi. Tu gal is pradziu isiaiskink ko truksta, ar "+" ar "-". Ir tada puse problemos atkris. Permesk laida nuo akumo viena kart nuo "-" , kita kart "+" iki reikalingu kontaktu. O tai dabar gaunasi kad viska patikrinai ,kaip ir viskas gerai o niekas neveikia. Taip nebuna , kazkur kazka praliaidai. Atidek testeri i sona ir paimk laido gabala i rankas. Bet jeigu ir taip nieko nesigaus , tai tada reikes turbut telefonu konsultacijas vesti . Arba i Vilniu vazioti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Sausio 31, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2011 Panašu, kad nieko nepraleidau...Kelis kart gi viską matavau, paskui vėl matavau ir ant lapo duomenis susirašiau, o paskui dar patikrinau ar tikrai teisingai susirašiau... Nepatinka man valdymas minusu Reiks, kaip tu ir sakai, imti laidų kelis metrus ir nuo akumo užmaitint. Bėda, kad taip ir nesuprantu veikimo principo, ta prasme, kur kuriuo momentu turi būti + kur - Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Cobra Atrašyta Sausio 31, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2011 Jeigu tai painu su tuo minusu . Tai apkeisk vietom testerio laidus, raudona su juodu. Matavimus darik nuo pliusines akumo klemos, su mintim kad tai tipo mase. Ir matok kaip iprasta Gal taip tau atrodis viskas paprasciau. Mano poziuriu tai tokia beda galima ir be testerio sutvarkiti. Tu gal tikrai padek ji i sona. Gal maziau tau painiavos bus su tom itampom. Nes jokio skirtumo ar 11,5 ar 11,8 volto, sves vienodai. O itampos ant visu lemputes kontaktu atsiranda per siulites lemputese, jeigu nors ant vieno kontakto yra pliusas. Tau pirma reikia suzinoti ko truksta ar "+" ar "-" Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Vasario 4, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2011 Kadangi darbo dienomis neturiu kaip tvarkyt auto ir ieškot galų, tai reikalas buvo nukeltas šiam savaitgaliui.O atsitiko taip. Šiandien ryte iš kiemo išvažiavau su viena normaliai degančia fara, o į darbą atvažiavau su abiem normaliai degančiom...Tai jeigu per šiandien dieną nenudus ta fara vėl, ką daryt...? Kaip galus atkast? Esmė matyt, kad šiandien labai drėgna ir akivaizdžiai kažkur atsirado kontaktas. Pradžius ir vėl bus tas pats š... ir vėl savaitgalio laukti. Napatinka man taip.Nu fsio pasipergyvenau ir einu kavos gert Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mantassuzuki Atrašyta Vasario 9, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 9, 2011 Sveiki, Negaliu forsunkes nujimt suzuki grand vitarai, 3 nujemiau, a likusi nenusijima, gal patarimu bus? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Kovo 11, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 11, 2011 Mendis rašė:"Pavaru deze ir paletintojasGear Oil SpecificationOil grade: API GL-4Viscosity: SAE 75W-85, 75W-90 or 80W-90Oil Capacity:Transmission 1.5 liters (3.2/2.6 US/Imp. pt)Transfer 1.7 liters (3.6/3.0 US/Imp. pt) priekinis tiltasSpecified gear oil: Hypoid gear oil API GL-5SAE 75W – 85, 90 or 80W – 90For oil viscosity, refer to left chart.Oil capacity: 1.0 liters (2.1/1.8 US/lmp. pt)galinis tiltasSpecified gear oil: Hypoid gear oil API GL-5SAE 75W-85, 80W-90 or 90For oil viscosity, refer to the chartat the left.Oil capacity : 2.2 liters (4.6/3.9 US/Imp. pt.)" Klausimas, ar galima visuose agregatuose naudoti API GL-5 SAE 75W-90 (heynes manualas rašo, kad galiu) ? Ir ką reiškia Hypoid? Ir ar tikrai į varo stiprintuvą pilasi dextron II arba III? Dar klausimas dėl tų lempų. baltas/mėlynas laidas nuo faros ateina tiesiai į saugiklių bloką? Man pagal chemą gaunasi būtent taip, bet atjungus jį nuo saugiklių bloko ir nuo lemputės ans visvien rodo 0,6 volto- iš kur ple? Jei užmetu papildomą laidą nuo saugiklių bloko iki faros juo sujungdamas balta/mėlyna laido galus viskas veikia. Dabar klausimas ar tas laidas balta/mėlyna tikrai eina tiesiogiai nuo faros į saugiklinę? Jei taip, tai tada aišku, kad jis kažkur pynėse nupuvęs, bet tai tada iš kur tie 0,6 volto viską atjungus... gal dar kokia fyškė kur nors yra ar dar koks velnias... Žinočiau, kad jis ateina tikrai tiesiogiai, tai prasivesčiau naują laidą, o dabar nežinau ką daryt, nes tie 0,6 volto neramina. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Cobra Atrašyta Kovo 11, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 11, 2011 Na pagaliau kazka suradai Taip tikrai jis eina iki saugikliu... Tiesk kita ir nesuk sau galvos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Kovo 12, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 12, 2011 lempikės veikia, o kaip ten su tais tepalais? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Cobra Atrašyta Kovo 12, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 12, 2011 Sau pilu i visus agregatus SAE 75W-85 mineralini tepala. Nematau tikslo pilti sintetinio , nes vazinejant bekele sunku kontrolioti rieboksliu sandaruma , ir nesenai pakeistus tepalus galima neticia praskiesti vandienuku. Tai jau geriau ispilti pigesni praskiesta vandienuku lauk ir dazniau ipilti sviezio. Negu grauztis kad pinigus i bala ismetei. Na ir dabartiniai tepalai dazniausiai turi zimejima API GL-4/5, tai nereikia sukti galvos ka pilti. Arba pilk API GL-5 visur , tikrai nieko nesugadinsi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Liepos 25, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2011 Tepalus nusipirkau...Palendu po auto, o ten blyn varžtai su kvadratinėm skylėm...Kas per pokusai Neturiu aš tokio rakto...Kur tokį išradimą gaut? (vakar tik senukai dirbo, tai ten tiksliai neturi...) Kokių išmierų ten tas kvadratas? (10mm iš akies, bet slankmačio po ranka neturėjau...)Vėl paskui ne tai nusipirksiu... O gal pritaikoma ten kas nors iš parankinių priemonių... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Liepos 25, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2011 Pabandyk paprasciausiu varatoko galu. (kur galvute maunas,tik be galvutes), jei ten 10x10,kaip kad sakai,tai turetu tikti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Liepos 25, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2011 Gerai nebus.Pas mane mažoji terkšlė (kuri tokią išmierą naudoja) pirkta turbūt maximoj ir kampai kiek užapvalinti.Su tokiu įrankiu galimi 2 variantai: nulaušiu terkšlę; prasuksiu varžto vidų ir vietoj keturkampos, bus apvali skylė (raktų apvaliai skylei irgi neturu)...Būt 8mm paimčiau seno lango rankenos šerdį (visokioms renuškėms puikiai tinka). 10mm nežinau ką pritaikyt, o internetas nepapasakoja kur nusipirkt... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Liepos 25, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2011 Su lango rankena manau tik nusisaut galima arba, geriausiu atveju,ka su ja padarysi tai tik graziai susuksi. Seip,reiktu isigyt normalesniu galvu ir terksliu komplektuka. (nes manau kad tikrai prireiks). Toki dalykai ne su terkslem sukami, o su paprastu "varatoku" (ar kazkaip ten panasei). Kitas variantas: isimatuoji su slankmaciu skyle. Uzsirasai ant lapuko. Vaziuoji i maksima ir perki 0.5 talpos skaidraus stipraus skyscio. Vaziuoji iki artimiausiu garazu. Mainais i ta skysti, is kokio armaturos galo, smirgeliaus pagalba, tau isdros ta rakta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Liepos 25, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2011 Jop. Reiks kokią nereikalingą galvą po šmirgeliu kišt... O taip norėjosi civilizuotai reikalus tvarkyt...Gi daug automobilių tų keturkampų raktų reikalauja, nesupranto ko taip nieks jais prekiaut nenori. PS. Diurablyje radau. Galva 12lt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Rugpjūčio 18, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 18, 2011 Sveiki,dviguba žinutė, ale gal nepyksit.Gal kuris žinot ar tie durų jungtukai, kur po gumytėmis paslėpti, uždaro ar atidaro grandinę?Kalba eina apie tuos daikčiukus, kurie žino ar durelės atidarytos ar uždarytos.Taigi, jei durelės atidarytos, tai grandinė sujungta gaunasi ar atvira?Ir kur nuo jų nueina laidai? Kaip patikrint ar jie veikiantys? Pas mane tos guminės kepurytės kiauros ir greičiausiai patys tie "pypsikai" užkorodavę, be to laidai irgi apverktinai atrodo, jei žinočiau kur anie nueina, tai tiesiog naujus pratempčiau... Truputį nusibodo išjungus signalizaciją, šokt vidun ir jungt degimą, o tai signalizacija nesupranta kada duris atidarau. Dar, jei kas žinot kur kokią ispanišką vitarą išardytą, duokit žinot. Reikia trumpos mechaninės vitaros galinio kardano stambiais šlicais (kryžmės ten turbūt žigulinės eina). Niekur nerandu ( mano tel., jei ką 8621du095šeši)... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Rugpjūčio 18, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 18, 2011 Jop. Reiks kokią nereikalingą galvą po šmirgeliu kišt... O taip norėjosi civilizuotai reikalus tvarkyt...Gi daug automobilių tų keturkampų raktų reikalauja, nesupranto ko taip nieks jais prekiaut nenori. PS. Diurablyje radau. Galva 12lt.Daug triukšmo dėl nieko. Su pananašia problema susidūrus pirma mintis irgi buvo į senius važiuot. Paskui pamąsčiau, kag kol rankas nusiplausiu, kol garažą užrakinsiu, kol nuvažiuosiu, surarasiu (?) ir eilę atstovėsiu.... Tada radau kampe kažkokį strypą, nušmirgeliavau, sulenkiau ir lyg šiol turiu puikų raktą, o laiko ųžėmė penkias minutes Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 Kai gyveni bute, dažnai nei šmirgelio, nei strypo kampe, nei kitokių garažo patogumų nėr...Užtai ir klausimai juokingi, o kartais ir kvaili.Kai grįžęs po darbo, daugiabučio kieme pradedi auto ardyt, nebe laikas būna aiškintis kas prie ko.Arba, kai pas pažįstamo pažįstamą į garažą įsiprašai- reikia gaikes sukinėt, o ne raktus gamint... Bent miglotai įsivaizduojant kas prie ko, galima labai greit viską pasidaryt."Galų" ieškojimai man paprastai ilgiau nei remontas užtrunka Tai gal kas žinot, kur tų "pypsikų" laidai nueina? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Cobra Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 Tu knopkiu laidai gal 20-30 cm ilgio. Sujungimas su masinos provodke yra pasleptas uz galiniu garsiakalbiu. Tai kad juos pasekti reikia nuimti galines plastmases ir viska rasi patampidamas uz knopkutes laido. Jei tingi nuimineti plastmases, tai istrauk knopkites ir isardik taip. Atsuk maza varztuka ir isardik knopke, pavalik. Dar nepamirsk isvaliti tos vietos kur jis laikosi, nes per ta vieta knopke gauna kontakta su kebulu. Surink ir dziaukis svesa salone Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 Perskaičiau, nėjau laukan, prisidegiau cigaretę ir kol parūkiau išsiėmiau abu Bijojau, kad vėl laidai eis tiesiai į pynes, o čia padaryta kultūringai su fyškutėm Nes prieš tai išsitraukęs patampiau laidus, pamačiau, kad į slenksčius nueina ir silpna pasidarė Ačiū. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Cobra Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 Prašom, į sveikatą Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Rugsėjo 20, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 20, 2011 Sveiki,trumpos mechaninės vitaros galinio kardano kaina 200lt normalu, daug/nažai?Gal kas atsimenat kiek šlicų eina? Vitara 96 trumpa mechaninė rinkta Ispanijoj (kėbulo kodo pradžia VSE), šlicai stambūs...Gal kas kur matėt tokį daiktą pirkt? Bo tai jau atsirado vibracijos, reik keist tą kardaną (netinkama kryžmė buvo įdėta- kepurę išgraužė)... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Vasario 24, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2012 Daug laiko praėjo, tai bakstelnu temą į viršų su eiliniais žioplais klausimais 1. Kokios lemputės dedasi į prietaisų skydelį? (trumpų ir ilgų šviesų indikacijos)? 2. Kaip pravalyt ortakį? (Varuotojo pusėj skylė kur šoninį langą apipučia, kai įjungtas priekinio stiklo apipūtimas, nelabai prapučia ir man amžinai rasoja vairuotojo langas- nervina skuduriuku valyt pastoviai). 3. Apipūtimo venteliatorius (varikliukas) zyzia, barška, triukšmauja (bet pučia gerai)- kaip tai tvarkoma ir pro kur prieit? 4. Elektrinio veidrodėlio tvirtinimo "ausis" (ta balta plastmasė kur yra veidrodėlio viduriuose) šudmeistriai aplaužė, gal eina jas iš ko nors nulipint ar kaip kitaip toj vietoj suchaltūrint, ar jau ieškot cielo veidrodėlio? Nu gi labai dėkui už info ir pasidalinimą patirtimi. PS. gal pas ką atsirado trumpos vitaros galinis kardanas stambiais šlicais, nes jau pradeda labai reikėt... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar