Pereiti prie turinio

Grand Cherokee pakelimas


Artas

Rekomenduojami pranešimai

Jeep Grand Cherokee WJ (1999-2004) pakelimas naudojant ,,prastavkes" tarp spyruokliu ir kebulo (pakabos liftas).

Gal kas nors yra tai dares, ar zino, kur galima butu padaryti? Bent jau, kur pasigaminti ,,prastavkes", is kur gauti joms zaliavos? ,,Prastavkiu" breziniai butu paimti is Jeep enciklopedija tinklapio.

Zodziu, jei kas gali padeti siuo klausimu, bet kokia info labai praverstu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 62
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Labai neblogas variantas. Kazkaip as juo, kaip budu pakelti kebula, intensyviai nesidomejau. Kaip ten bebutu siai dienai jau aiskeja realios galimybes del ,,prastavkiu" varianto. Jei viskas pavyks, tai bus zymiai pigiau nei spyruokles.

Bet aciu, jonasx, uz realia pagalba.

 

Del amortiku, tai is pradziu susitvarkysiu su pakelimu, pasivazinesiu ir bus matyti, ar reikia juos keisti.

Tarp kitko, ar jie kietesni nei standartiniai ir kiek jie pas tave kainuotu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu visiems uz nuomones.

Su vamzdziu kelti irgi gera mintis. Kaip ten bebutu siandien jau turesiu pacias prastavkes. Deja neradau poliuretano strypu (14 cm ir 16 cm diametro) uz bent kiek protingesne kaina. Tai teko daryti is plieno (paradoksas, bet plienas pasirode zymiai zymiai pigesnis nei kazkoks plastikas - aisku plienas pas dede ,,Vasia" is kazkuriu istoriniu laiku dar buvo uzsilikes).

Bet nelabai supratau jusu minties del spyruokliu susedimo. Kaip jos gali susesti, jei ju apkrova nesikeis - kebulo svoris tai tas pats lieka?

Tiek dabar, tiek po pakelimo pervezamas svoris irgi liks tas pats (dazniausiai 2-3 zmones).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas tave ka spyruokles naujos? Jos jau seniai susedusios, tai kai suzinosi standartniu spyruokliu kaina plius kiek kainuos kad ir ant metaliniu saibu pakelti kebula. Tai suprasi kad visa tai galima buvo padaryt tik atlikus viena operacija, tai yra tu spyruokliu pastatyma(tiuninginiu)...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Spyruokliu nekeisiu. Manau, kad ir esamos geros (nu gal koki 1 cm ir nusedusios). Bent kai matavau klirensa (o zemiausias taskas (bent as zemesnio neradau) pas granda apsaugine skirstymo dezes sija), buvo 22 cm (kaip ir pagal tech. charakteristika).

O kaina (saibu pakisimo) tikiuosi bus panasi kaip spyruokliu keitimo (gal plius kokie 10-20 proc.). Kad ten to ir darbo pakisti saibas, kai spyruokles nuimtos nera.

Rytoj pabandysiu suzinoti saibu pakisimo darbo kaina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai nieko nesuprantu visureigiu perdarymuose, taciau prymygtynai rekomenduoju keisti spyruokles i ilgesnes ir deti ilgesnius amortikus negu zaisti suvirinimo zaidimus. Pirma- pailgeja pakabos eiga ko pasekoje padideja pravazumas. Antra- nesikeicia arba minimaliai keiciasi svoris, kas virinimo atveju zymiai keicia didejimo linkme. Nu ir trecia- ar matete kur nors, pavyzdiui dakaro bolide trumpa spyruokle su ilgu spyruokles sostu? Ketvirta- pats deciau tik ilgesnes na o jau ar IronMan ar Suplex nesvarbu, svarbu spyruokliu chartakteristikos. Suvirinimas....eina jie na.ui

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei važinėsi tik asfaltu palengva, tai spyruoklės nesusės, bet tada kam tau jį liftuot?

Spyruoklės sėda, kai gauna susispausti iki galo, o tai įvyksta tada, kai važiuoji greičiau per duobes, nelygumus.

Aišku gali prieš kiekvieną duobę pristabdyti.., :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

... svoris, kas virinimo atveju zymiai keicia didejimo linkme... ....inimas....eina jie na.ui

Lekstute spyruoklei prie vamzdzio privirinti tai kas ten svorio dasises. O prie spyruokles nieko virinti nereikia. :D

Bet ilgesnes spyruokles zinoma geriau. Sumazeja apkrova ant spyruokliu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad spyruokle suses, jei gaus spaudima iki galo, tai ko gero ir teisybe. Kad nesusispaustu spyruokle, reiketu dar ir atboinikus ilginti. Nors kiek ziurejau tai priekyje nera zymes, kad atboinikai butu daeje iki tilto, gale - yra. Gal reikes gale prailginti atboinikus su ledo ritulio saibom.

Kodel ne spyruokles? Atsakymas labai paprastas: ar keisti spyruokles, ar pakisti prastavkes - darbo kaina vienoda, o prastavkiu kaina siuo atveju gaunasi 6 kartus mazesne uz spyruokliu.

Ir jokio virinimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
Sveikas Artai,

atradau cia sena tema...

Tai kaip vaziuojasi pakisus "rastavkes"?

Pagalvojau gal ir man pakisti, pavazineti ir tada jau galvoti apie didesni pakelima su spyruoklem, amortikais, sakem ir t.t.

Tiesa gal gali atsiusti rastavkiu brezinukus?

 

 

 

 

Atsakiau tavo temoj apie deziu ir razdatkiu pakeitima. Breziniai jeep.avtograd tinklapyje. Pirmadieni parasysiu detaliau apie prastavkiu darymo niuansus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, breziniai cia:

http://jeep.dn.ru/Grand_Cherokee/WJ/FAQ/spacers.htm

 

Niuansai tokie:

1. Galiniu ,,saibu" brezinyje skyles diametras (60 mm) mano WJ buvo per mazas. Reikejo 70 mm diametro.

2. Galiniu ,,saibu" brezinyje aukstis nurodytas 50 mm, taciau jei nori, kad galas pakiltu 5 cm, tai brezinyje nurodytasis aukstis turetu buti apie 60 mm. Nes kaip matai sitos saibos yra su igilinimu, o tas igilinimas sumazina realu pakelimo auksti apie 1 cm.

 

Jei sporte nedalyvauji, miskais gazas-dugnas nevazineji, nesivezioji masinoj 400-500 kg svorio, atboiniku gali ir neilginti. Amortiku keisti nereikia (WJ amortiku eigos uztenka).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Radau tuos brezinukus savaitgali. Nubrezti tai tikrai "belekaip" ir matmenys nevisi. Del galiniu tai taip ir supratau. O kaip su priekinem, vidinis gylis turbut 27mm (kur nera matmens, kaip isoreje)?

O, nereikia priekiniu daryti siek tiek aukstesniu nei galas? Bent is nuotrauku B. Boost lift'ui atrodo priekiui ilgesni?

Ir mano jeep'as kazkaip atrodo, kad galas auksciau stovi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, vidinio matmens nera. 18 mm (tas, kur is desines) padalinau i 10 mm ir 8 mm (is akies), nes ta dalis, kur prasideda susiaurejimas nera lygi pusei 18 mm.

Gal suprasi, ka parasiau, nes parodyti uztektu 2 sekundziu, o aprasyti normaliai vistiek nepavyks. Ir neuzmirsk, kad brezinyje pakelimo aukstis nurodytas 45 mm.

O siaip kelk vienodai ir prieki, ir gala.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tai galvoju, kad cia tai nupiesta is rankos bet kaip, kazin ar yra cia proporcijos.

Isore, atrodo kaip kopija vidaus, tik iskista per 50mm tai ir tas atstumas turetu buti 27mm.

Idesiu rytoj grazius ir tikslius brezinius, gal kam prireiks :)

O, kokio aukscio tu dabar tekintum tas rastavkes?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.