Pereiti prie turinio

TLC turetojams


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 67
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Sveikinu, kukuruzerių karavanas ilgėja...:)

Ką žinot reikėtų neprirašinėsi, tiesiog domėkis per paiešką inete ir skaityk kas manai pačiam nauja..... Čia forume daugiau konkrečių siaurų temų aptarimas.... Na ir prie alaus neskubant paprsačiau bendrauti gyvai.... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

LSD - padidintos trinties difas, šiokia tokia dalinė blokiruoė (jei dar nesudrožta) spec tepaliukas pylamas..... pardavėjai žinos.

Pakelk mašiniuką (abu ratus) ir pasukiok ratą, jei gyva blokiruotė, tai ratai suksis ta pačia krytptim, na realiai buksuojant pamatysi ant kiek gyva :)

Nuolat lankausi rusiškam forume apie TLC

http://www.land-cruiser.ru/Forum/index.php?act=idx

 

pats kartais paklausiu ir kitiems patariu...:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

po pasivazinejimo ir apziurinejimo atradau keleta problemeliu:

1.siektiek kliba abieju priekiniu ratu stupicu guoliai.kaip prie ju prieit?

2.reiktu keist priekiniu lingiu ivores. gal galite pasakyt ismatavimus noriu

pasiruost is anksto pries ardydamas.

3.leidzia obuoliu salnikai. kazin ar daug darbo pakeist?

4.kliba vairo traukles antgaliai tos kur eina nuo koloneles iki desines puses

rato. itariu kad ja galima paverst bet gali ir nepadet. kur gaut daliu pakeitimui?

 

remontuosiu pats tad patarkit kuom galit. is anksto aciu.

modelis tas pats TLC HJ61

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Guolius gali tekti keisti. Kiek pamenu, reikia nuiminėti stabdžių suportą, nuimti stabdžių diskus, ardyti "obuolius".

2. Turiu Merio darytą. Galiu parodyti. Brėžinį kol kas neturiu galimybių įdėti. Trūksta laiko.

3. Obuolių salnykus pakeisi tvarkydamas stupicų guolius.

4. Traukių antgalius man restauravo RIMŠARA Kalvarijų 125, Vilnius. KOL KAS LAIKO.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1.siektiek kliba abieju priekiniu ratu stupicu guoliai.- mašina ne nauja, geriau pakeisti iš karto abu abiejose pusėse.

2.reiktu keist priekiniu lingiu ivores. gal galite pasakyt ismatavimus noriu

pasiruost is anksto pries ardydamas. - arba naujas užsakai arba tekintojui duodi pavyzdį - pagal matmenis rizika, kad neatitiks esamų lingių ausų ir pirštų išdilimo ir nestandžiai mausis....

3.leidzia obuoliu salnikai. kazin ar daug darbo pakeist? - jie visad kažkiek leidžia - arba nauji arba savos gamybos.... Nauji keičiami nuėmus visą stupicą, savos gamybos galima uždėti perkirpus....

4.kliba vairo traukles antgaliai tos kur eina nuo koloneles iki desines puses

rato. itariu kad ja galima paverst bet gali ir nepadet. kur gaut daliu pakeitimui? Antgalius ardyt, praplauti, jei reik pirštus pašlifuoti.... restauruot ten nėra ko - konstrukcija daveržiama...

 

Geriau vieną karta kapitaliai perrink tiltą, pakeisk kas kliba ar išdylo, kartu pamatysi koks stovis visų kitų mazgų - granatos, šlicai, riebokšliai pusašių (pasikeisk) ir t.t...... ir dešimčiai metų pamirši bėdas su tiltu jei nelaužysi tyčia... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Priekinš tiltą tvarkiau Dagryje. Bet šalia stovėjo Meris ir vadovavo meistrams. Kai kuriuos dalykus tvarkau firmoje Rimšara Kalvarijų 125, bet ten irgi reikia priežiūros. Dar yra firma Lukšio gatvėje, Sigmos teritorijoje. Ten viename pastate gal kokie 4 servisai. Paskutinius kartus viską dariau ten. Bet vėl su Merio priežiūra. Ten jau meistrai pramoko dirbti. Šiaip su džipu sunku prisiprašyti. Automobilių daugėja ir yra paprastesnių būdų serviso meistrams nesunkiai užsidirbti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kur nusipirkti priekinio tilto pusasiu ir obuoliu salnikus jei zinote tai matmenys ar kita info padedandi juos isigyti labai praverstu

 

pr posukio kumscio rieboksliai kpl vienai pusei 115lt (originalas)

vidinis pusasio riebokslis 35lt. (originalas)

pos.kumscio atraminis guolis 55lt. (KOYO japonija)

 

VISUREIGIU DALYS

OZO 20/1

tel 2404481

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su atraminių guolių keitimu bus vargelio nepatyrus, na ir tiksliai su tarpinėm pataikyti be spec įrankių bus tik "iš akies" ko pasekoje gali greit riebokšlis prasitrinti ir pusašis stupicos įvorę išbaladot... na bent negirdėjau kad kas iš keitusių atraminius guolius tai atliktų pagal visas instrukcijas - su centravimu ir prasukimo apkrovos matavimu.....

Savaitgalį irgi klibantį atraminį guolį gydžiau tiesiog išmetęs vieną skardinę tarpinę, tikėsimės labiau paveržtas guolis nesubyrės...:)

Aplamai jei seniai ardyta, tai bus sunku kai kurias detales išjudinti ir nuimti, geriau pabūt prie patyrusio meistro ir pasimokyti pirmam kartui....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na teip, šiais laikais kai auto laužo visur pilna ir visas darbas apsiriboja senų detalių keitimu į naujas (ir dar kuo pigesnes) tai su meistrais striuka - niekam neapsimoka ilgai krapštytis su džipu..... regis ir kokioj Tokviloj tokių TLC modelių nelabai kas įkas tinkamai suremontuoti.

Nebent daryti kokį klubą "TLC FUN" ir patiems susimetus nusipirkti kai kuriuos instrumentus ir su jais pas savus patikimus meistrus remontuotis, pasidėjus šalia manualus su instrukcijom....:)

Praeitą penktadienį keičiaus granatą, tai kelias valandas "meistrui" rodžiau kaip kas nusiima, kaip susirenka, kad nesugadinti, pats kartu gaikes sukiojau ir išsitepliojau ir sumokėjau kaip priklauso..... Beliko tik pajuokauti - "kadą algas mokėsite už mokymo kursus ?..." :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.