Pereiti prie turinio

vezdechod

Nariai
  • Pranešimai

    18
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    vilnius

vezdechod's Achievements

0

Reputacija

  1. neatnaujino savo būsenos

  2. na tas tiesa, kad tikros blokiruotės niekas neatstoja:) bet čia jau priklauso nuo nuo to, kaip rimtai ruošiesi offroadint su vienu ar kitu džipu:)
  3. ten buvo vienetinis prikolas is tlc v8 vairuotojo:) nesuprato jis, kodel neisvaziuoja ir ka padarem:)
  4. vairuoju toki standarta. problemu neturiu su pneumo pakaba ir apskritai. kilnojasi galas tiktais. galima paminkstinti arba sukietinti ir tikrai jauciasi. butu idealu,jei visa masina kilnotusi, bet cia tik galas, ir skirtas islaikyti masinos lygi esant pakrautam. lb patogu kai tampau priekabas, kurias pakraunu tikrai daug ir daznai, ir kai pakraunu bagazine apie 200-250 kg. vaziuojant stipriai pakrautai ar su priekaba nesijaucia nusedimas kaip su spyruoklem ir nepramusa, jei isoki i gylesne duobe. offroade pakelimas galo irgi padeda. neseniai teko 3 maisais grudu po 70-80 kg ir lyst i misko kelia, kur duobes iki kelio ir daugiau. kadangi masina nenusedo, dugnu nekabinau net tose duobese apsisukinedamas. stabilumas irgi geras. jei comfort rezimas, tai galima islekti is sedynes, kai vaziuoji keliu su didelem duobem, nes ji visa plaukia. bet nusistatai sport rezima ir viskas susitvarko. siaip esu patenkintas. taciau dideliais greiciais vaziuojant nissan pathfinder ilgas ir gylias duomes sugerdavo geriau, nesijaute. bet gyvendamas kaime, ukininkaudamas, pildamas normalu dyzelina ir priziuredamas auto, tai problemu neturiu. kaimo salygomis, specialiai lisdamas i sniegynus, plykledziais,vaziuodamas dugnais per pazliugusi zvyrkeli ir pievas, tai pravazumas palyginus yra geras ir be galiniu blokiruociu ir niekur neteko dar istrigt. istrigau karta,kai dideliu greiciau vienkiemio keliuke nesuvaldziau auto ir ilekiau i nuvalyta sniega salikely. bet tada pakibau ir vos duris atidariau. aisku, jeigu nori tikro offroado, tai pats zinai,kokiu masinu reik. cia vis gi standartas. anksciau vairavau nissan pathfinder, su juo ir lyginu. o cia biski 4x4 sistemos bandymas, kur pats dalyvavau:
  5. vairuoju toki. problemu neturiu su pneumo pakaba. kilnojasi galas tiktais. galima paminkstinti arba sukietinti ir tikrai jauciasi. butu idelau,jei visa masina kilnotusi, bet kai galas, tai skirtas islaikyti masinos lygi esant jai pakrautai. lb patogu kai tampai priekabas, kurias pakraunu tikrai daug, ir kai imeti i bagazine pora maisu geru ko nors sunkaus, pvz apie apie 200 kg. masina nenuseda. stabilumas irgi geras. jei comfort rezimas, tai galima islekti is sedynes, kai vaziuoji keliu su didelem duobem, nes ji visa plaukia. bet nusistatai sport rezima ir viskas susitvarko. siaip esu patenkintas.
  6. zodziu,kol apsukos aukstos ir daugiau 2500, tai masina sildo,bet kai sustoji arba vaziuoji trasa ir laikai 2000, tai jau nepucia silto oro
  7. sveiki,gal kas is praktikos gali patarti. zodziu kvailiuoja masinoje sildymas(nissan pathfinder 2005 2,5 dci) tokie pastebejimai: 1. ikaista varyklio temp greitai, ir temp laikosi. 2. kol laikai dideles apsukas,masina lyg ir sildo kazkiek, 3. katik uzkurus po biski sildo, bet po kokiu 5-10 min vaziavimo nustoja sildyti, kai pradedi greiciau vaziuot. 4. vaziuojant buna is niekur nieko pradeda vel sildyti ir vel dingsta. 5. mieste dazniau stovint, kaip ir pradeda sildyt bet vel dingineje siluma. 6. antifreazo lygis nesikeicia. 7. dangetlis pakeistas. 8. radiatorius siltas tik virsuje, apacioje radiatoriaus salta. 9. servisas apklatino slegio nelaikyma ir pasake pakeist dangteli bakelio, nepadejo. 10. vizualiai is virsaus niekur nelasa ir neleidzia nei slangutes,nei radiatorius. baltu dumu irgi nesimato. 11. viskas buvo nuorinta. 12. servise sako, kad tai liga pathfidneriu, kai stovi, tai nesildo, bet kai vaziuoja,tai kaista. siuo atveju arba atvirksciai, arba isvis nenuspejamai pats gavloju,kad kazkas negerai su termostatu, nes kai pradedi greicaiu vaziuot ir teoriskai kilant tempertaturai,jis turi persijungt. taip pat gali buti slegis,nes kai tapke dugnas su priekaba i kalna, tai sildyti pradeda vos ne kaip pirtyje. poto atslugsta. mieli zmones,kas turi kokiu ideju. buciau labai dekingas
  8. sita tema nukopinau i atitinkama pathfinderio tema.
  9. sveiki, turiu beda su nissan pathfinder 2005m. R51 (naujesnis). 4wd ir paletintojas jungiasi elektroniskai. razdatkej perjungineja varikliukas. anksciau,kai tik dregnas oras buvo, tai jei uzlieja laidelius, tai ismeta 4WD klaida, bet viskas veikdavo prie visu rezimu 2WD, AUTO, 4WD, 4WDlow.pastovejus nakti lauke ar garaze viskas sustvarkydavo ir dingdavo tas indikatorius. dbr beda tame,kad kai jungiu paletintoja, uzsidega ta 4WD indikatorius (klaida),kad kazkas negerai butent su paletintoju. cirkas tas,kad paletintojas isijungia, bet neatsijungia ESP, nors turi atsijungti prie paletintojo.ir jis veikia,bet toks jausmas,akd ratai "nesiblokuoja" ir vaziuoja "lengviau" nei turi but.del to krenta ptravazumas.lygioj vietoj ant sniego negaliu isvaziuot. vakar maigiau maigiau, tai jei ijungi paletintoja ir uzgesini masina,poto vel uzkuri, tai jungdavosi viskas gerai,bet poto kuri laika tai ijungdavo normaliai paletintoja,tai nenormaliai. dbr isvis nk nesidaro. lig ir ijungia paletinoja,lempute 4wd indikatorius (klaida)nedega,bet ESP neatsijungia. gal kas turi kokiu minciu? buciau lb dekingas.
  10. sveiki, turiu beda su nissan pathfinder 2005m. R51 (naujesnis). 4wd ir paletintojas jungiasi elektroniskai. razdatkej perjungineja varikliukas. anksciau,kai tik dregnas oras buvo, tai jei uzlieja laidelius, tai ismeta 4WD klaida, bet viskas veikdavo prie visu rezimu 2WD, AUTO, 4WD, 4WDlow.pastovejus nakti lauke ar garaze viskas sustvarkydavo ir dingdavo tas indikatorius. dbr beda tame,kad kai jungiu paletintoja, uzsidega ta 4WD indikatorius (klaida),kad kazkas negerai butent su paletintoju. cirkas tas,kad paletintojas isijungia, bet neatsijungia ESP, nors turi atsijungti prie paletintojo.ir jis veikia,bet toks jausmas,akd ratai "nesiblokuoja" ir vaziuoja "lengviau" nei turi but.del to krenta ptravazumas.lygioj vietoj ant sniego negaliu isvaziuot. vakar maigiau maigiau, tai jei ijungi paletintoja ir uzgesini masina,poto vel uzkuri, tai jungdavosi viskas gerai,bet poto kuri laika tai ijungdavo normaliai paletintoja,tai nenormaliai. dbr isvis nk nesidaro. lig ir ijungia paletinoja,lempute 4wd indikatorius (klaida)nedega,bet ESP neatsijungia. gal kas turi kokiu minciu? buciau lb dekingas.
  11. M/T nzn ar detis.nes apie 70% vazineju asvaltuotais keliais. tai M/T manau tures vibracijos,silpniau laikysis posukiuose ir ant slapio asfalto. ar klystu?
  12. na manau desiuos kitas,kai sitos pasideves.manau goodrich A/T desiuos.gal kas zino kaip jos?
  13. na reikia bandyt su ijungta ESP.tik beda,kad ant paletintojo issijungia,o normaliai ant pirmos daznai uzdusina varikli. arba as nemoku.
  14. na mano atveju laukuose tampyt nelabai tampau,nes paprastai mane traktoriai tampo. o siaip visko buna...
  15. gali buti.bet uzvaziavus ant dioganalinio kur,tai du ratai kaba ore.pradedi judet,tai pora sekundziu nieko,bet poto staigiai kazkas kazka sujungia ir staigiai pajuda.gal del LSD
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.