vairuoju toki standarta. problemu neturiu su pneumo pakaba ir apskritai. kilnojasi galas tiktais. galima paminkstinti arba sukietinti ir tikrai jauciasi. butu idealu,jei visa masina kilnotusi, bet cia tik galas, ir skirtas islaikyti masinos lygi esant pakrautam. lb patogu kai tampau priekabas, kurias pakraunu tikrai daug ir daznai, ir kai pakraunu bagazine apie 200-250 kg. vaziuojant stipriai pakrautai ar su priekaba nesijaucia nusedimas kaip su spyruoklem ir nepramusa, jei isoki i gylesne duobe. offroade pakelimas galo irgi padeda. neseniai teko 3 maisais grudu po 70-80 kg ir lyst i misko kelia, kur duobes iki kelio ir daugiau. kadangi masina nenusedo, dugnu nekabinau net tose duobese apsisukinedamas. stabilumas irgi geras. jei comfort rezimas, tai galima islekti is sedynes, kai vaziuoji keliu su didelem duobem, nes ji visa plaukia. bet nusistatai sport rezima ir viskas susitvarko. siaip esu patenkintas. taciau dideliais greiciais vaziuojant nissan pathfinder ilgas ir gylias duomes sugerdavo geriau, nesijaute. bet gyvendamas kaime, ukininkaudamas, pildamas normalu dyzelina ir priziuredamas auto, tai problemu neturiu. kaimo salygomis, specialiai lisdamas i sniegynus, plykledziais,vaziuodamas dugnais per pazliugusi zvyrkeli ir pievas, tai pravazumas palyginus yra geras ir be galiniu blokiruociu ir niekur neteko dar istrigt. istrigau karta,kai dideliu greiciau vienkiemio keliuke nesuvaldziau auto ir ilekiau i nuvalyta sniega salikely. bet tada pakibau ir vos duris atidariau. aisku, jeigu nori tikro offroado, tai pats zinai,kokiu masinu reik. cia vis gi standartas. anksciau vairavau nissan pathfinder, su juo ir lyginu. o cia biski 4x4 sistemos bandymas, kur pats dalyvavau: