Coolmen, tu teisus tik is dalies. Jeigu tu nori tureti originalu RR, tai viskas tvarkoje, tai tavo pasirinkimas. Kita medalio puse yra ta, kad zmones perka visureigi ne tam, kad jis servise stovetu, o palaikyti EAS bukle gerame stovyje-tikrai nepigu. I mano servisa atvaziuoja tikrai nemazai RR, vieni ju nors ir seni bet pe didesniu problemu, pakeitei pagalves, kompresoriu, ir pamirsai. Kiti tuo tarpu -"nepataisomi", kaip as juokauju, arba klientas tiek pinigu neturi, arba mes nesugebame jo pataisyti. Buna jau prilinde "liaudies meistru", pribade laidu, isarde voztuvu bloka ir t.t. Ten ir prasideda bedos. Tu apie RR ismanai, tai tau viskas paprasciau, o paprastam zmogeliui, kuris nuvaziavo i sodyba, o atgal kelis simtus km "parjoti" su seima reikia, tai tikrai nejuokinga. O dar servisa reikia surasti, kuris imsis remontuoti. Kiek girdejau, dauguma servisu apskritai RR neremontuoja-bijo, neturi info ir kt. Reziumuojant pasakysiu taip-spyruokles i RR tikrai gera alternatyva intensyviai eksploatuojant si visureigi. Bent jau viena rimta beda eliminuojama, o kiek dar lieka kitu bedu ? Dar del spyruokliu, komfortas tikrai lieka geras, reikia tinkamai parinkti spyruokliu kietuma.Valentino atveju, kai sudeti Bilstein B6, tai krypavimas ivaziuojant i posuki gerokai sumazejo, lyginant su EAS. Coolemen, tu nevaidink didelio LR RR fano, as esu tikrai didesnis ir senesnis LR fanas, tu tiesiog susuitik su Valentinu, apziurek jo RR, pravaziuok su juo ir tada parasyk savo nuomone. O dar geriau isvaziuok su mumis i koki pasivazinejima (po kokiu 3 savaiciu planuojame pasivazineti palei Nemuna, Dzukijoje) ir padiskutuosime prie lauzo su dainom. Be pykcio Ramunas-didziausias LR fanas Lietuvoje