Pereiti prie turinio

AsistemosTeam

Nariai
  • Pranešimai

    182
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1

AsistemosTeam paskutinį kartą laimėjo Kovo 14

AsistemosTeam patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Kontaktai

  • Website URL
    http://www.facebook.com/asistemosb2b
  • Skype
    N/A

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Panevėžys
  • Pomėgiai
    Overlanding, camping, traveling, glamping

Paskutiniai lankytojai

771 profilio peržiūra

AsistemosTeam's Achievements

1

Reputacija

  1. Tai kaip matosi iš pridėtų foto su kainomis, grubiai muitinės mokesčiai ir karnetai sudarys apie 370eur mašinai, čia iki Sierra Leonės (Na realei tik Senegalas reikalauja, tai galima sakyti čia Senegalui muitinės mokesčiai)
  2. 2026 preliminarus popierizmo biudžetas: Plius dar laukia preliminariai šitos sumos:
  3. Mašinos, CB stotelių, SAT telefonu dokumentai su serijinais numeriais sukeliami į ralio online sistemą, per ten organizatoriai gauna duomenis. O pasus 6 mėn prieš renginį su DHL išsiuntėme į LosAngelą (kadangi pagrindinis organizatorius vengras, bet gyvena LosAngele). Likus gal mėnesiui iki starto gavome atgal pasus su vizomis ir kitais dokumentais. Ten didelė organizacija, daug dirba, nes pats ralio mokestis nemažas gaunasi, startinis 2200-2500eur už auto + dar išeina apie 700-1000eur žmogui visokioms vizoms, draudimams, FIA/FRMSA licencijoms ir t.t. Tuo labiau reikia viską suorganizuoti nemažam kiekiui ekipažų, dabar treti metai būna 300-400 ekipažų, 2018 kai važiavom buvo tik 160-190 ekipažų kažkur.
  4. B2B ralyje tai organizatoriai sutvarko viską. Ir gavome siuntinį per DHL su vizomis, cdp, draudimais ir visais kitais leidimais (FRA, dėl CB stotelių ir t.t.).
  5. https://overlandingassociation.org/carnet-de-passage/ Iki Senegalo - Žalia, nereikia.
  6. Reikėjo tik Senegale (2018m), berods apie 200-300$ kainavo, bijau pameluoti, nebepamenu. Teoriškai reikia ir Gambijoje, turėjom deklaraciją, nors ten ne visai CDP (kainavo tikrai nedaug, nes net nepamenu sumos), kad išvyksime su auto ir neparduosime, bet realiai didžioji dalis ten pardavė mašinas, keli vengrai pasakojo, kad oro uoste juos tikrino ar neatvyko į šalį su auto.
  7. Tiesiog smagus renginys. Čia ne savarankiškas dalyvavymas, toks ale ralis, ale tūsas.
  8. Nuo kada Alžyre jau galima važiuoti su sava auto be jokio konvojaus (Ar čia kalba eina nuplaukti su keltu į Alžyrą, nekertant sausumos sienos)???? Kažką būsiu praleidęs, nes čia jau daug metų norėčiau nulėkti.
  9. 2024-tiems metams, kai praeitą kartą bandėm, nebespėjom, nes per 3 dienas išpardavė, užsiregistruopti spėjom, bet įmokos nespėjom padaryti, kaip tik buvo savaitgalis ir uždelsėm. Šiemet, 2026 metams, per dieną viską išpardavė, bet kadangi tie kurie važiuoja antrą kartą, gauna išankstinį pakvietimą, tai nuo 8:00 ryto laukiau kol baigs "kapsėti taimeris" ir iškart pervedžiau pinigus.
  10. ChakaBOOM!!! We are back! 2026 m. sausio mėn., po 8-nerių metų pertraukos, vėl lekiam į AFRIKĄ!!! Tik šį kartą dar toliau, nuo Senegalo pasuksime pro Gvinėją link Siera Leonės. Sekite informaciją! O visiems, kurie dar nežino kam skirti 1,2% - tai galite: VšĮ, Asistemos komanda Į.K. 304557957 SEB LT307044060008166570
  11. O jei iš lankytinų vietų, tai verta aplankyti Salina Tudra kasyklas (už Cluj Napocos), Brašov (ale Drakulos pilis), Sinajaus regionas, Baja Mare regiona, BigBoiler palei Serbijos sieną - Dunojaus kanijonas ir t.t. Mano maršrutas:
  12. Pernai buvau, ten daug smagių vietų. Jei po kalnų bus laiko, pralėkit Transfagarashanu arba TransAlps keliu (netoli Transfagarashano).
  13. Aš ant savo "netikro 4x4", tiksliau plentinio AWD (xc90) dėl kelionių, nes tenka pavažinėti ir žvirkeliu, miškais, pievom, tai užsidėjęs irgi A/T, kadangi BFG A/T negamina tokių išmatavimų, tai rinkausi tarp Cooper ZEON LTZ ir Hankook Dynapro AT2 RF11. Pasirinkau Cooper, šiaip garsas nėra labai įkyrus, nes nuo stogo bagažinės manau didesnis užėsys, tikrai patenkintas, tarkim šlapiose pievose kur su žieminėmis padangom buksuodavau truputi, su šiomis jokios bėdos, plius pravažiuota jau 15.000km, nusidėvėjomo nei kiek nesimato. Ir sąlyginai gerai važiuoja autostradom, aišku jau ties kokiu 150-160km/h, užvažiavus ant duobytės, truputi jaučiasi kaip mašina suvaikšto. https://us.coopertire.com/tires/cooper-zeon-ltz
  14. Taip pat Latvijoje dar leidžiama (jeigu tai ne nacionalinis parkas), statyti palapinę paplūdimyje, kurti laužą paplūdimyje, išskyrus kopas (tiek dėl laužo, tiek dėl palatkės), bet važiuoti su auto į paplūdymi negalima. Tarp kitko Lietuvoje visur išviso draudžiama statyti palapines jeigu tai ne kempingas, arba nėra pažymėta ženklu, kad stovyklavietė, bet dar neteko girdėti, bent jau iš pažįstamų rato, kad kas būtų nubaustas. Kažkaip pro pirštus pas mus žiūri ir Latvijoje dalinai pro pirštus žiūrima, tik žinant Latvijos policijos ir gamtosaugininkų korupcijos lygį, tai jeigu pamatys kažkokią dalinai neleistiną veiką, manau nepraleis progos pasipelnyti į kišenę. Dėl šventos ramybės gali rinktis kempingus, arba stovyklavietes. Kempingus rasi čia: https://viesunamiem.lv/en/map-of-latvia Stovyklavietes, čia (prie daugumos stovyklaviečių būna ir parkingo vieta "P". Atsidarius nuorodą, viršutiniame kampe reikia pažymėti "pikniki") : https://dodies.lv/lv/#4.68/56.99/24.66 Čia yra šiek tiek info apie pora Latvijos, mano mėgstamų, kempingų, kuriuose teko būti po kelis kartus, šie du tokie kaip sakant arčiau gamtos: https://www.mytrips.lt/Pasakojimas/latvija-megstantiems-kempingus/1569
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.