Pereiti prie turinio

uzvirintas reduktorius?


Arturazzz

Rekomenduojami pranešimai

tesingai jis kalba virink priekini kai ivaziuosi i minksta grunta islipsi ir isijungsi habus tada priekis varys, kai jau lysi i asfalta islipsi isjungsi habus priekis atsijungs, koks ofrouderis nezino kaip habai viekia :D jie pusasi nuo rato atjungia tai juos atjungus tiltas nebesisuka ;) ir niekas nesipjauna ir nieko nelauzo beje isbandytas variantas ir pasiteisines ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tesingai jis kalba virink priekini kai ivaziuosi i minksta grunta islipsi ir isijungsi habus tada priekis varys, kai jau lysi i asfalta islipsi isjungsi habus priekis atsijungs, koks ofrouderis nezino kaip habai viekia :D jie pusasi nuo rato atjungia tai juos atjungus tiltas nebesisuka ;) ir niekas nesipjauna ir nieko nelauzo beje isbandytas variantas ir pasiteisines ;)

puikiai as suprantu kas yra ir ka hubas daro.. priekis ir taip silpna vieta del granatu (33MT) kalba apie gala eina :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tesingai jis kalba virink priekini kai ivaziuosi i minksta grunta islipsi ir isijungsi habus tada priekis varys, kai jau lysi i asfalta islipsi isjungsi habus priekis atsijungs, koks ofrouderis nezino kaip habai viekia :D jie pusasi nuo rato atjungia tai juos atjungus tiltas nebesisuka ;) ir niekas nesipjauna ir nieko nelauzo beje isbandytas variantas ir pasiteisines ;)

viena haba ijungi waziuji kaip su ipaprastu tiltu[tik pats nusprendi kuris ratas bus varomasis :D ],o ijungus antra kaip su 100 procentu blokiruote ,vynios abu ratai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas musu isuze yra uzvirintas galinis reduktorius ir nieko normaliai vaziuojasi tiek asfaltu tiek zvyrkeliu. Taip pat pas drauga samurajaus galinis tiltas yra uzvirintas taip pat viskas normaliai, o prieki tai nemanau kad verta virinti uztenka galo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

zuikio lengvas galas, tai apsisukant ratai praslysta ir ant kieto pagrindo su 100% gale blokiruote. o vaizuojant didesniu greiciu, geriau viena sona leisti sone kelio nes sunkiai vairuojasi

zuikis ir taip nestovi ant kelio kaip pvz toyotos.. cia gi 'zuikis'

del lengvumo, as savo kai pasveriau tai visai jis nelengvas su visa 'ekipiruote'- zapaske, 2gerves,2akumai,sandtrekai,hiliftas,keletas yrankiu,saugos lankai-tai svere 1450kg ostandartas raso ant doku ~950kg.

teko patruli patampyt su 33 simexais ir tai galinis tiltas sulinko, o tai jei dar uzvirintas butu? (aisku tampymas tik per savo durna galva :) )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Pas mane suvirintas, jei planuoji daug asfalnu vazinet nevirink geriau, nes didele apkrova guoliams ir t.t. suvirinus i kalna galesi vaziuoti tik statmenai, nes kai prasuka rata visada galas paslysta ir atsistoja statmenai, bet aisku lipa super.

Kitas dalykas kai suvirintas dif reikalauja daugiau variklio galios, juk ne du ratus sukt o tris reikia iskart.

 

O Patruliu tampymas Samui labai nesveika as linges sulauziau...

 

zuikis ir taip nestovi ant kelio kaip pvz toyotos.. cia gi 'zuikis'

del lengvumo, as savo kai pasveriau tai visai jis nelengvas su visa 'ekipiruote'- zapaske, 2gerves,2akumai,sandtrekai,hiliftas,keletas yrankiu,saugos lankai-tai svere 1450kg ostandartas raso ant doku ~950kg.

teko patruli patampyt su 33 simexais ir tai galinis tiltas sulinko, o tai jei dar uzvirintas butu? (aisku tampymas tik per savo durna galva :) )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.