Aha Sukurta Liepos 20, 2010 Dalintis Sukurta Liepos 20, 2010 Sveiki,Nutiko toks reikalas.vaziuojant nuo 2000-2500 pasiku variklis pradeda dusti, stovint kartais apsikos pradeda kristi per zema, pradeda kalatotis, ir pabaigai, stovint pagazavus iki 3000-3500 gausiau pasirodo melyni dumai. kas mane cia saknys ir kaip cia isspresti ? dekui Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias lomis Atrašyta Liepos 21, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 21, 2010 panasu kad su kuro padavimu kazkas - arba kura blogai paduoda arba ora pro kazkur siurbia. turejau Nissan Primera 2.0 dyzelioka - prie panasiu simptomu po kuro filtro keitimo, vamzdeliu keitimo viskas susitvarke. Gal siuo atveju kitaip. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Liepos 23, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 23, 2010 oro filtra, oro magistrale pasitikrink ar neuzspaudzia, neuzsikemsa... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Aha Atrašyta Liepos 23, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 23, 2010 liga atrodo nustatyta ir randasi bake :(oro filtras ok kuro pakeistas. ir visiskai nedirba, bet prie kuro filtrus yra tokia pompute, ja uzpompavus uzsikuria padirba, o paskui vel sakes, tai su kolega ( megejai) nustatem kad beda kuro bake. t.y zemos spaudimo siurblys, kuris atvaro kura iki kuro filtro. gal klystam megejei. bet gana realu, nes turbut kazkas trumpina dar nes ten ateina labai maza srove, gal del to masina kankinosi kelias dienas, o siandien galutinai nudvese, nes jokios gyvybes. 1. reik surast kas trumpina 2. ir bake esanty siurbliuka ziuret, bandem siandien atsukt bet nepavyko, nes nuo gimino nesukta dar. profai manau pataisys, jei blogas isvadas padarem, ir patars kaip geriau isprest , o gal tuo paciu galima ir patobulinti ?? dekui Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Liepos 24, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 24, 2010 Bijau suklaidint , bet man atrodo kad bake siurbliuko nerasit { kokia tada prasmė dėt pompele prie filtrų jei ir taip jau po slėgimu ateina kuras ) - greičiau bieda bus tame kad varlės gyvenančios bake bus konkrečiai užkišusios paėmimo sėtelį. Kitas variantas - mikro trūkimas vamzdelį. Pabandyk į padavimo vamzdelį prieš kuro pompelę paduot oro slėgį - turėtų parodyt trūkimą arba laikinai pravalyt sėtelį. Bako probkę patartina atsukt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vytautas4 Atrašyta Liepos 25, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2010 Paziurek kuro vamzdeli ties galiniu tiltu prie remo kur nueina i baka,ten GR tankiausiai prarudyja ir ciulpia ora Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Skrynia Atrašyta Liepos 25, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2010 Mužikai,dovanokit seniui už grubumą, mano gr-as tokį pat šūdą malė. Atidaryk bagažinę,pakelk kilimą,atsuk 4 samariezus, pamatysi du vamzdžius,tai nuimk storesnį, nuvalyk rūdis,išpidarasink žarną kur prieina,sutepk bet kokiu hermetiku ir surink krūvon. Vietoj chamutų naudoju žalią vielą tvorom rišti, dalykas nadiožnas. Aš tai pamatęs apipuvusią magistralę,paleidau greta traktorinę,permatomą iki pat kuro filtro,dar ir abratkei turiu žarnos,bo visa saliara bus ant asfalto ar baloje ir pačiu netinkamiausiu momentu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Liepos 25, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2010 Na šiaip tai savo traktoriui tokį veiksmą iškart po pirkimo padariau ba vien vaizdas pasitikėjimo nekėlė. Liko tik poros spridžių ilgio nekeistas stabdžių vamzdelis - kryžiuotis jau buvo pakeitęs . Sumečiau kuro vamzdelius plastmasinius , stabžiams varinius ir jau keturi metai dėl to ramus kaip belgas - na nebent nuplėšiu užkabinęs Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Aha Atrašyta Liepos 26, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 26, 2010 Na šiaip tai savo traktoriui tokį veiksmą iškart po pirkimo padariau ba vien vaizdas pasitikėjimo nekėlė. Liko tik poros spridžių ilgio nekeistas stabdžių vamzdelis - kryžiuotis jau buvo pakeitęs . Sumečiau kuro vamzdelius plastmasinius , stabžiams varinius ir jau keturi metai dėl to ramus kaip belgas - na nebent nuplėšiu užkabinęs dekui patarimus. 1. bake radom tik matuokle :D 2. beda buvo virs galinio tilto suridijus kuro padavimo vamzdelis, pakeista i guma ir ramu dabar melynas dymelis pasirodo apie 4000 rpm, cia normalu ar dar kokiu velniu ieskot? nes kaip suprantu max rpm yra 4500, jei teisingai rades info. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vytautas4 Atrašyta Liepos 26, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 26, 2010 dekui patarimus. 1. bake radom tik matuokle :D 2. beda buvo virs galinio tilto suridijus kuro padavimo vamzdelis, pakeista i guma ir ramu dabar melynas dymelis pasirodo apie 4000 rpm, cia normalu ar dar kokiu velniu ieskot? nes kaip suprantu max rpm yra 4500, jei teisingai rades info.Aha, mano teisybe buvo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Aha Atrašyta Liepos 26, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 26, 2010 Aha, mano teisybe buvo kaip pirstu i aki Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Aha Atrašyta Liepos 26, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 26, 2010 kaip pirstu i aki prie to pacio , koki papildoma fena patartumet det ? ir kur ji kabint ? kaista truputi prie didesniu apkrovu kai lauke 25+ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Liepos 26, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 26, 2010 Na pirmai pradžiai tai atrodo kad bus ne itin švarus oro filtras , gal nepulkim iškart ardyt variklio kad pasižiūrėt kodėl anas dar vis veikia O dėl karlsono neskubėk taip , kaista ne vien dėl oro srauto trūkumo. Jegu daugiau 90 nekyla tai prie tokios oro temperatūros dar ne taip ir baisu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Aha Atrašyta Liepos 26, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 26, 2010 Na pirmai pradžiai tai atrodo kad bus ne itin švarus oro filtras , gal nepulkim iškart ardyt variklio kad pasižiūrėt kodėl anas dar vis veikia O dėl karlsono neskubėk taip , kaista ne vien dėl oro srauto trūkumo. Jegu daugiau 90 nekyla tai prie tokios oro temperatūros dar ne taip ir baisu oro filtras ok. svarus.sunku pasakyt kur tas 90 yra , ziurint i matuokle skydeli, siaip normaliai laikosi zemiau vidurio. o kai pradeda kaist dalipa beveik iki virsaus, bet ribos nepasiekia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vytautas4 Atrašyta Liepos 27, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 27, 2010 Dar paziurek termo mova ar uzkaitusi normaliai sukasi ar tik is inercijos,man taip pat buvo,pavyk virs 110km/h ir rodykle aukstyn,pakeiciau mova ir viskas ok,nors ji pakainuoja Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Liepos 27, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 27, 2010 Aš tai mečiau lauk tokia prabangą kaip termo movą ir stačiau porą elektrinių ventiliatorių. Dėl melyno dūmo - kaip tepalus valgo motoras ir koks pačio važiavimo stilius Čia klausimai ne šiaip sau - lengviau orentuotis toliau ieškant priežasties Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arviz Atrašyta Rugsėjo 28, 2010 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2010 kiek 4,2 dyzelis suryja simtui? aciu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
juozulis Atrašyta Rugsėjo 28, 2010 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2010 o čia kiekvienoje temoje reikia to klausti apie tą 4,2 variklio sunaudojamą kurą? aš čia gal ir nesenai bet manau jog galima kurti naują temą ir paklausti kiek ima tas variklis kuro, o ne klausinėti visur Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugsėjo 28, 2010 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2010 O kam bereikalingai kurt tokias temas jeigu jau buvo neperseniausiai diskusija ta tema , ir gan ilga diskusija . Galų gale galima pasinaudot paieška o tai bus kaip su padangom - kas mėnesį po dvi temas apie tą patį Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar