Pereiti prie turinio

NP variklio bedos


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Nutiko toks reikalas.

vaziuojant nuo 2000-2500 pasiku variklis pradeda dusti, stovint kartais apsikos pradeda kristi per zema, pradeda kalatotis, ir pabaigai, stovint pagazavus iki 3000-3500 gausiau pasirodo melyni dumai.

 

kas mane cia saknys ir kaip cia isspresti ?

 

 

dekui

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias lomis

panasu kad su kuro padavimu kazkas - arba kura blogai paduoda arba ora pro kazkur siurbia.

 

turejau Nissan Primera 2.0 dyzelioka - prie panasiu simptomu po kuro filtro keitimo, vamzdeliu keitimo viskas susitvarke.

 

Gal siuo atveju kitaip.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

liga atrodo nustatyta ir randasi bake :( :(

oro filtras ok kuro pakeistas. ir visiskai nedirba, bet prie kuro filtrus yra tokia pompute, ja uzpompavus uzsikuria padirba, o paskui vel sakes, tai su kolega ( megejai) nustatem kad beda kuro bake. t.y zemos spaudimo siurblys, kuris atvaro kura iki kuro filtro.

 

gal klystam megejei. bet gana realu, nes turbut kazkas trumpina dar nes ten ateina labai maza srove, gal del to masina kankinosi kelias dienas, o siandien galutinai nudvese, nes jokios gyvybes.

 

1. reik surast kas trumpina

2. ir bake esanty siurbliuka ziuret, bandem siandien atsukt bet nepavyko, nes nuo gimino nesukta dar.

 

profai manau pataisys, jei blogas isvadas padarem, ir patars kaip geriau isprest , o gal tuo paciu galima ir patobulinti ??

 

 

dekui

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bijau suklaidint , bet man atrodo kad bake siurbliuko nerasit { kokia tada prasmė dėt pompele prie filtrų jei ir taip jau po slėgimu ateina kuras ) - greičiau bieda bus tame kad varlės gyvenančios bake bus konkrečiai užkišusios paėmimo sėtelį. Kitas variantas - mikro trūkimas vamzdelį. Pabandyk į padavimo vamzdelį prieš kuro pompelę paduot oro slėgį - turėtų parodyt trūkimą arba laikinai pravalyt sėtelį. Bako probkę patartina atsukt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mužikai,dovanokit seniui už grubumą, mano gr-as tokį pat šūdą malė. Atidaryk bagažinę,pakelk kilimą,atsuk 4 samariezus, pamatysi du vamzdžius,tai nuimk storesnį, nuvalyk rūdis,išpidarasink žarną kur prieina,sutepk bet kokiu hermetiku ir surink krūvon. Vietoj chamutų naudoju žalią vielą tvorom rišti, dalykas nadiožnas. Aš tai pamatęs apipuvusią magistralę,paleidau greta traktorinę,permatomą iki pat kuro filtro,dar ir abratkei turiu žarnos,bo visa saliara bus ant asfalto ar baloje ir pačiu netinkamiausiu momentu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na šiaip tai savo traktoriui tokį veiksmą iškart po pirkimo padariau ba vien vaizdas pasitikėjimo nekėlė. Liko tik poros spridžių ilgio nekeistas stabdžių vamzdelis - kryžiuotis jau buvo pakeitęs . Sumečiau kuro vamzdelius plastmasinius , stabžiams varinius ir jau keturi metai dėl to ramus kaip belgas - na nebent nuplėšiu užkabinęs B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na šiaip tai savo traktoriui tokį veiksmą iškart po pirkimo padariau ba vien vaizdas pasitikėjimo nekėlė. Liko tik poros spridžių ilgio nekeistas stabdžių vamzdelis - kryžiuotis jau buvo pakeitęs . Sumečiau kuro vamzdelius plastmasinius , stabžiams varinius ir jau keturi metai dėl to ramus kaip belgas - na nebent nuplėšiu užkabinęs B)

 

 

dekui patarimus.

 

1. bake radom tik matuokle :D :D :D

2. beda buvo virs galinio tilto suridijus kuro padavimo vamzdelis, pakeista i guma ir ramu :)

 

dabar melynas dymelis pasirodo apie 4000 rpm, cia normalu ar dar kokiu velniu ieskot? nes kaip suprantu max rpm yra 4500, jei teisingai rades info.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dekui patarimus.

 

1. bake radom tik matuokle :D :D :D

2. beda buvo virs galinio tilto suridijus kuro padavimo vamzdelis, pakeista i guma ir ramu :)

dabar melynas dymelis pasirodo apie 4000 rpm, cia normalu ar dar kokiu velniu ieskot? nes kaip suprantu max rpm yra 4500, jei teisingai rades info.

Aha, mano teisybe buvo :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pirmai pradžiai tai atrodo kad bus ne itin švarus oro filtras , gal nepulkim iškart ardyt variklio kad pasižiūrėt kodėl anas dar vis veikia B) O dėl karlsono neskubėk taip , kaista ne vien dėl oro srauto trūkumo. Jegu daugiau 90 nekyla tai prie tokios oro temperatūros dar ne taip ir baisu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pirmai pradžiai tai atrodo kad bus ne itin švarus oro filtras , gal nepulkim iškart ardyt variklio kad pasižiūrėt kodėl anas dar vis veikia B) O dėl karlsono neskubėk taip , kaista ne vien dėl oro srauto trūkumo. Jegu daugiau 90 nekyla tai prie tokios oro temperatūros dar ne taip ir baisu

 

oro filtras ok. svarus.

sunku pasakyt kur tas 90 yra , ziurint i matuokle skydeli,

siaip normaliai laikosi zemiau vidurio. o kai pradeda kaist dalipa beveik iki virsaus, bet ribos nepasiekia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.