nerimas27 Atrašyta Sausio 21, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2013 vakumine ten ta slangute. den paprasciausias guminis dangtelis turi buti, kepure tokia. del vibracijos tai reikia zeti ar kai po apkrova dirba ar ant tusciu. kryzmes gali buti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mapa Atrašyta Sausio 21, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2013 kai apkrova dreba smarkiau,stovint vietoj jauciasi bet labai nezymiai,kryzmes naujos,pagalves tikrintos.ant 1300rpm nevazineju,bet tarkim ramiai vaziuojant is antro i trecia permeti ir buna nukrenta iki tiek. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mapa Atrašyta Sausio 21, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2013 Didziausias kirminas dabar,jungimas is 2h i 4h vaziuojant,ar nebus tai pradzia kazkokiu gedimu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mapa Atrašyta Sausio 22, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2013 Ilgai skaitinejau foruma,gal kazko nedaskaiciau,sumasciau daryti suspension lift'a,del ko ir parduodu naujai uzdetas padangas,supratau,kad reikia NP GR keturdurio galiniu spyruokliu o priekyje sukt torsionus,kiek cm gausiu su siuo mod'u?ar priekis paaukstes tiek pat kiek ir galas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Sausio 22, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2013 Ilgai skaitinejau foruma,gal kazko nedaskaiciau,sumasciau daryti suspension lift'a,del ko ir parduodu naujai uzdetas padangas,supratau,kad reikia NP GR keturdurio galiniu spyruokliu o priekyje sukt torsionus,kiek cm gausiu su siuo mod'u?ar priekis paaukstes tiek pat kiek ir galas?Priekis pasikels 4-5 cm, galas 6-7 cm. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mapa Atrašyta Sausio 22, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2013 Gal pasirodysiu tridaliojantis,bet vienas pazistamas "egZpertas" sako.jog idejus ilgo GR'o spyruokles bus nezmoniskai kieta galine vaziuokle,tiesiog apsidrausdamas paklausiu- tikrai ilgo (pvz.95metu) GR'o spyruokles reikia deti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
xxlgedas Atrašyta Sausio 22, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2013 Gal pasirodysiu tridaliojantis,bet vienas pazistamas "egZpertas" sako.jog idejus ilgo GR'o spyruokles bus nezmoniskai kieta galine vaziuokle,tiesiog apsidrausdamas paklausiu- tikrai ilgo (pvz.95metu) GR'o spyruokles reikia deti?As dejausi nuo GR nz kelintu metu bet pasiimk savo orginale spiruokle ir pamatysi kiek ji aukastesne ir jos vijos storesnes truputi uztat jos netaip lusta ir netaip suseda. o del kietumo beveik nepasikeite man jis dabar net stabilesnis atrodo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
murzilka Atrašyta Sausio 22, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2013 (redaguota) kazkaip ne nuo to galo pradedi pirma susitvarkyk pilnai auto ir issiaiskink kaip kas veikia biskuti pasivazinek po bekele tada suprasi kad nieko nereikia daryti tik uzmauti rimtus batus ir vaziuosi jis super o kas del tokiu nesamoniu kaip GR spyruokles ir torcu susukimas iki begalybes tai yra diziausia nesamone todel ,kad pakeitus spyruokles tau klyrensas liks vietoj o stabilumas dings jeigu taip nori tai perki normales spyruokles ir torcus tiuninginius tada bus rezultatas nauji amortikai naujos spyruokles ir naujos gumos duoda stebuklingus rezultatus misku drasiai skrisi 100negaidink geros masinos Redagavo Sausio 22, 2013 murzilka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mapa Atrašyta Sausio 22, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2013 Sudeti nauji visi 4 kayaba,velu tuninginiu ieskot. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
murzilka Atrašyta Sausio 22, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2013 susidek polibusus visus tai yra gumas pakeisk visas i naujas su dezia susitvarkyk uzsidek 32 ratus tik ne placius gerve padoria ir to pilnai pakaks pamatysi tikrai vaziuos puikiai patikrinta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mapa Atrašyta Sausio 22, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2013 32 bus rytoj maunami,pakabos iskelima noriu dabar padaryt,o kebula atplesinesiu ateityje.Kokie minusai mano suplanuotoje modifikacijoje? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
murzilka Atrašyta Sausio 22, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2013 niekaip nesuprantu kokio velnio tau tas iskelimas ????? kokius pliusus jis tau duos ???? minusus galiu isvardinti stabilumo sumazejimas blogesnis pravazumas ,todel kad vaziuokle nedirbs taip kaip priklauso max ka gali pasidaryti jeigu taip rankos niezti tai pakelti 5cm kebula bet ir to daryti nereikia 32 ratai telpa be jokio kelimo jeigu spyruokles labai jau sedusios isidek nuo ilgo pajero II ir minimaliai pasuk torsus, BET TIK MINIMALIAI tam kad palygintum kebula Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mapa Atrašyta Sausio 22, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2013 Aciu,uzmoves gumas pamastysiu.:-) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
murzilka Atrašyta Sausio 22, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2013 tik spyruokles jeigu desi nuo mpII ILGO pirk tik naujas gausi nuo esamo aukscio plius 2-3cm Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Sausio 23, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2013 minusus galiu isvardinti stabilumo sumazejimas blogesnis pravazumas ,todel kad vaziuokle nedirbs taip kaip priklauso max ka gali pasidaryti jeigu taip rankos niezti tai pakelti 5cm kebula bet ir to daryti nereikia Na dėl stabilumo dar gal ir būtų galima sutikti, bet kad pravažumas pablogės tai tikrai nesąmonė, važiuoklė nedirbs taip kaip priklauso tik tada jei neilgins amortizatorių ir stabilizatorių (aš prasiilginau tik galinius amortikus ) O dėl kėbulo pakėlimo tai nepamirškit kad tarp buferių ir kėbulo liks 5 comų tarpas - tai arba vaizdelis bus nekoks arba reiks padirbėt su bulgarke ir kempu, na ir tech. apžiūroj gali būt problemų.P.S.aš kėliau savo MP II ilgą, septynvietį su GR galinėm spyruoklėm ir tikrai galas nepakietėjo, o kadangi čia norima pakelti trumpą MP - tai gal tikrai užtektų ir ilgojo mitsubo spyruoklių, reiktų sudėti vieną šalia kitos spyruokles ir palyginti jų aukščius ir apvijų storius. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
murzilka Atrašyta Sausio 23, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2013 (redaguota) tai ir buvo rasyta tik apie spyruokles ir torcus, todel ir rasau kad vaziavimo savybes nepageres, kolega jau amortikus susidejo tai nemanau kad pirks vel naujus ir ilgesnius reiskia daugiau pakelus artikuliacija nepadides o sumazes nes bus amortikai jau isitempe ir ju eiga bus mazesne reiskias pravazumui tai nepades viskas priklauso kokio rimtumo bekeliai nori paruosti Redagavo Sausio 23, 2013 murzilka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Sausio 23, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2013 .......viskas priklauso kokio rimtumo bekeliai nori paruosti butent...ratai ir miskan...truputi pavazinejus pats supras ko jam konkreciai reikia, pravazumo, vaizdo ar visko is karto Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JUSTAS81 Atrašyta Sausio 23, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2013 Na parasysiu ir as apie suspension lift,keliau as savo buvusi MP2 su GR TRUMPO spyruoklem,ir torcai susukinejau,taigi pajeriko galas issikele daugiau nei torcai leido prieki iskelt,pravazumas pagerejo,ratai 33/12.5/15 nieko nekabindavo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Sausio 23, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2013 Priekyje neduos pakelt šakių atboinikai ir beje, kas čia per liftas jei torsionus susuki ir šakė atsiriame į atboinyką? O Jūs visi nepagalvojot, kad kryžmės pakeis darbinius kampus,kardanai truputį išsitrauks iš savo normalios pozicijos, granatos pakeis darbinius kampus, ar tai neįtakos jų išankstiniam susidėvėjimui? Mano manymu kėbulo liftas - geriau, nes viskas lieka gamintojo nustatytuose parametruose. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Albiertikas Atrašyta Sausio 23, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2013 Priekyje neduos pakelt šakių atboinikai ir beje, kas čia per liftas jei torsionus susuki ir šakė atsiriame į atboinyką? O Jūs visi nepagalvojot, kad kryžmės pakeis darbinius kampus,kardanai truputį išsitrauks iš savo normalios pozicijos, granatos pakeis darbinius kampus, ar tai neįtakos jų išankstiniam susidėvėjimui? Mano manymu kėbulo liftas - geriau, nes viskas lieka gamintojo nustatytuose parametruose. Tai jei nusiperki koplektuka specialu kelimui nu turiu ome spiruokles amortikus ir tarcionus,gaunasi beveik tos pacio bedos tai koks tolkas jei butu taip blogai kaip sakai:) vaziuoji i bekelia irgi viskas gauna nestandartinius kruvius ir viskas greiciau devisi ir dzipas praranda gyvenimo dziaugsma ir perki lengvuske ir ziuri kaip kiti dziaugesi pasikele dzipus laksto... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Sausio 23, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2013 Jei džipą naudoji tik bekelėje - tai daryk tu su juo ką nori, bet jei naudoji ir kaip lengvuškę ir daug važinėji, tai greit sugadinsi. O su kėbulo liftu - nieko nesugadinsi, vat toks ir skirtumas, o ką pasirinkti - kiekvieno individualus reikalas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Albiertikas Atrašyta Sausio 23, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2013 Jei džipą naudoji tik bekelėje - tai daryk tu su juo ką nori, bet jei naudoji ir kaip lengvuškę ir daug važinėji, tai greit sugadinsi. O su kėbulo liftu - nieko nesugadinsi, vat toks ir skirtumas, o ką pasirinkti - kiekvieno individualus reikalas. Nesiginciju bet dazniausiai noras didesnis pasikelt nei galvot apie pasekmes Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Sausio 23, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2013 (redaguota) Beje kėbulo lifto komplektas gerokai pigiau kainuoja ir džipas pasikelia, kad gali lakstyt aukštai iškėlęs galvą. Redagavo Sausio 23, 2013 rolka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Sausio 24, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2013 Priekyje neduos pakelt šakių atboinikai ir beje, kas čia per liftas jei torsionus susuki ir šakė atsiriame į atboinyką? O Jūs visi nepagalvojot, kad kryžmės pakeis darbinius kampus,kardanai truputį išsitrauks iš savo normalios pozicijos, granatos pakeis darbinius kampus, ar tai neįtakos jų išankstiniam susidėvėjimui? Mano manymu kėbulo liftas - geriau, nes viskas lieka gamintojo nustatytuose parametruose. Na kad mitsubas rūdija kad net namuose girdisi tai taip, bet tiltai, kardanai,granatos tai neužmušami. Per tris metus tikrai daug varžybų sudalyvauta ir beje vaikus į darželį ir su tuo pačiu mitsium vežiojau P.S. 2.8 dyzelio ir 3.5 benzo pusašiai ir kryžmės yra stambesnės nei 2.5 ir 3.0 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
murzilka Atrašyta Sausio 24, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2013 sutinku kad mpII pakelimas nuo remo yra pats optimaliausias, pakeli plius5 cm ir to pilnai pakanka maziausiai perdarymu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar