Pereiti prie turinio

MP iskelimas/liftas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 189
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

kai apkrova dreba smarkiau,stovint vietoj jauciasi bet labai nezymiai,kryzmes naujos,pagalves tikrintos.ant 1300rpm nevazineju,bet tarkim ramiai vaziuojant is antro i trecia permeti ir buna nukrenta iki tiek.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ilgai skaitinejau foruma,gal kazko nedaskaiciau,sumasciau daryti suspension lift'a,del ko ir parduodu naujai uzdetas padangas,supratau,kad reikia NP GR keturdurio galiniu spyruokliu o priekyje sukt torsionus,kiek cm gausiu su siuo mod'u?ar priekis paaukstes tiek pat kiek ir galas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ilgai skaitinejau foruma,gal kazko nedaskaiciau,sumasciau daryti suspension lift'a,del ko ir parduodu naujai uzdetas padangas,supratau,kad reikia NP GR keturdurio galiniu spyruokliu o priekyje sukt torsionus,kiek cm gausiu su siuo mod'u?ar priekis paaukstes tiek pat kiek ir galas?

Priekis pasikels 4-5 cm, galas 6-7 cm.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal pasirodysiu tridaliojantis,bet vienas pazistamas "egZpertas" sako.jog idejus ilgo GR'o spyruokles bus nezmoniskai kieta galine vaziuokle,tiesiog apsidrausdamas paklausiu- tikrai ilgo (pvz.95metu) GR'o spyruokles reikia deti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal pasirodysiu tridaliojantis,bet vienas pazistamas "egZpertas" sako.jog idejus ilgo GR'o spyruokles bus nezmoniskai kieta galine vaziuokle,tiesiog apsidrausdamas paklausiu- tikrai ilgo (pvz.95metu) GR'o spyruokles reikia deti?

As dejausi nuo GR nz kelintu metu bet pasiimk savo orginale spiruokle ir pamatysi kiek ji aukastesne ir jos vijos storesnes truputi uztat jos netaip lusta ir netaip suseda. o del kietumo beveik nepasikeite man jis dabar net stabilesnis atrodo :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazkaip ne nuo to galo pradedi

 

pirma susitvarkyk pilnai auto ir issiaiskink kaip kas veikia biskuti pasivazinek po bekele tada suprasi kad nieko nereikia daryti tik uzmauti rimtus batuswink.gif ir vaziuosi jis super

 

o kas del tokiu nesamoniu kaip GR spyruokles ir torcu susukimas iki begalybes tai yra diziausia nesamone todel ,kad pakeitus spyruokles tau klyrensas liks vietoj o stabilumas dings jeigu taip nori tai perki normales spyruokles ir torcus tiuninginius tada bus rezultatas

 

 

nauji amortikai naujos spyruokles ir naujos gumos duoda stebuklingus rezultatus misku drasiai skrisi 100

negaidink geros masinos cool.gif

Redagavo murzilka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

niekaip nesuprantu kokio velnio tau tas iskelimas ????? kokius pliusus jis tau duos ????

 

minusus galiu isvardinti stabilumo sumazejimas blogesnis pravazumas ,todel kad vaziuokle nedirbs taip kaip priklauso

 

max ka gali pasidaryti jeigu taip rankos niezti tai pakelti 5cm kebula bet ir to daryti nereikia

 

32 ratai telpa be jokio kelimowink.gif jeigu spyruokles labai jau sedusios isidek nuo ilgo pajero II ir minimaliai pasuk torsus, BET TIK MINIMALIAI tam kad palygintum kebula

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

minusus galiu isvardinti stabilumo sumazejimas blogesnis pravazumas ,todel kad vaziuokle nedirbs taip kaip priklauso

 

max ka gali pasidaryti jeigu taip rankos niezti tai pakelti 5cm kebula bet ir to daryti nereikia

 

Na dėl stabilumo dar gal ir būtų galima sutikti, bet kad pravažumas pablogės tai tikrai nesąmonė, važiuoklė nedirbs taip kaip priklauso tik tada jei neilgins amortizatorių ir stabilizatorių (aš prasiilginau tik galinius amortikus ) O dėl kėbulo pakėlimo tai nepamirškit kad tarp buferių ir kėbulo liks 5 comų tarpas - tai arba vaizdelis bus nekoks arba reiks padirbėt su bulgarke ir kempu, na ir tech. apžiūroj gali būt problemų.

P.S.aš kėliau savo MP II ilgą, septynvietį su GR galinėm spyruoklėm ir tikrai galas nepakietėjo, o kadangi čia norima pakelti trumpą MP - tai gal tikrai užtektų ir ilgojo mitsubo spyruoklių, reiktų sudėti vieną šalia kitos spyruokles ir palyginti jų aukščius ir apvijų storius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai ir buvo rasyta tik apie spyruokles ir torcus, todel ir rasau kad vaziavimo savybes nepageres,

 

kolega jau amortikus susidejo tai nemanau kad pirks vel naujus ir ilgesnius reiskia daugiau pakelus artikuliacija nepadides o sumazes nes bus amortikai jau isitempe ir ju eiga bus mazesne reiskias pravazumui tai nepades

 

 

viskas priklauso kokio rimtumo bekeliai nori paruosti

Redagavo murzilka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priekyje neduos pakelt šakių atboinikai ir beje, kas čia per liftas jei torsionus susuki ir šakė atsiriame į atboinyką? O Jūs visi nepagalvojot, kad kryžmės pakeis darbinius kampus,kardanai truputį išsitrauks iš savo normalios pozicijos, granatos pakeis darbinius kampus, ar tai neįtakos jų išankstiniam susidėvėjimui? Mano manymu kėbulo liftas - geriau, nes viskas lieka gamintojo nustatytuose parametruose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priekyje neduos pakelt šakių atboinikai ir beje, kas čia per liftas jei torsionus susuki ir šakė atsiriame į atboinyką? O Jūs visi nepagalvojot, kad kryžmės pakeis darbinius kampus,kardanai truputį išsitrauks iš savo normalios pozicijos, granatos pakeis darbinius kampus, ar tai neįtakos jų išankstiniam susidėvėjimui? Mano manymu kėbulo liftas - geriau, nes viskas lieka gamintojo nustatytuose parametruose.

 

Tai jei nusiperki koplektuka specialu kelimui nu turiu ome spiruokles amortikus ir tarcionus,gaunasi beveik tos pacio bedos :) tai koks tolkas jei butu taip blogai kaip sakai:) vaziuoji i bekelia irgi viskas gauna nestandartinius kruvius ir viskas greiciau devisi :) ir dzipas praranda gyvenimo dziaugsma ir perki lengvuske ir ziuri kaip kiti dziaugesi pasikele dzipus laksto...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei džipą naudoji tik bekelėje - tai daryk tu su juo ką nori, bet jei naudoji ir kaip lengvuškę ir daug važinėji, tai greit sugadinsi. O su kėbulo liftu - nieko nesugadinsi, vat toks ir skirtumas, o ką pasirinkti - kiekvieno individualus reikalas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei džipą naudoji tik bekelėje - tai daryk tu su juo ką nori, bet jei naudoji ir kaip lengvuškę ir daug važinėji, tai greit sugadinsi. O su kėbulo liftu - nieko nesugadinsi, vat toks ir skirtumas, o ką pasirinkti - kiekvieno individualus reikalas.

 

Nesiginciju bet dazniausiai noras didesnis pasikelt nei galvot apie pasekmes :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priekyje neduos pakelt šakių atboinikai ir beje, kas čia per liftas jei torsionus susuki ir šakė atsiriame į atboinyką? O Jūs visi nepagalvojot, kad kryžmės pakeis darbinius kampus,kardanai truputį išsitrauks iš savo normalios pozicijos, granatos pakeis darbinius kampus, ar tai neįtakos jų išankstiniam susidėvėjimui? Mano manymu kėbulo liftas - geriau, nes viskas lieka gamintojo nustatytuose parametruose.

 

Na kad mitsubas rūdija kad net namuose girdisi tai taip, bet tiltai, kardanai,granatos tai neužmušami. Per tris metus tikrai daug varžybų sudalyvauta ir beje vaikus į darželį ir su tuo pačiu mitsium vežiojau :)

 

P.S. 2.8 dyzelio ir 3.5 benzo pusašiai ir kryžmės yra stambesnės nei 2.5 ir 3.0

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.