Pereiti prie turinio

Bioetanolis i '88m. 4L Cherokee


Kamazas

Rekomenduojami pranešimai

Atsakymas į klausymą: spalio mėn. 4 ratuose aprašytas visas perdarymo procesas... nesismulkinsiu, bet apibendrinsiu... beveik visus auto galima pritaikyti bioetanoliui, tačiau: jeigu įpurškimas - reikia įrengti pralaidesnius purkštukus; našesnę benzino pompą; padidinti suspaudimo laipsnį; gumines žarneles pakeisti tefloninėmis (lyg tai hansaflex?), kadangi bioetanolis ėdą gumą; vengiant kibirkšties perkelti benzino siurblį iš bako - jeigu jis įrengtas bake, kadangi bioetanolis plalaidus elektrai (benzas šios savybės neturi... perprogramuoti kompiuterį ilgesniam degimo procesui - bioetanolis dega ilgiau, todėl nepakeitus parametrų nespės sudegti... minusai - prie 10 laipsniu dėl pablogėjusių garavimo savybių auto blogiau kuriasi... žemesnėje temperatūroje - sluoksniuojasi... reziumė: siekiant auto galingumo padidinimo - bioetanolis atlikus visus perdarymo darbus yra gerai - galima pasiekti 30 proc. galingumo padidinimo (kaip ne kaip, oktaninis skaičius 103)... tačiau tuo pačiu kuro sąnaudos gali padidėti iki 1,5 kartų... ekonominiu požiūriu efektas nesiekiant galingumo gali būti nulinis - auto suvalgys apie 2 ltr daugiau degalų...

taigi, visų Jūsų gerb. kolegų pastebėjimus šis straipsnis atspindi 100 proc.

beje... mano YJ manuale rašo, kad galimas mixas benzas+10 proc. spirito... šiandien delfi buvo straipsnis, kad Lukoilas pardavinės 98E15 markės kura, kurį sudaro 15 proc. spirito... šis kuras pigesnis už 95... manau, šis variantas taupantiems yra GERAI

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

98e15 pilt galima bene visiems automobiliams be perdarymu. 85% 98 markes benzinas, 15% etanolis.

 

E85(85%etanolis, 15% 95 benzinas) - automobiliams pritaikytiems vaziuoti siuo kuru is gamyklos. Naujesni saabai,volvo,fordai ir visi kiti automobiliai su flexifuel sistemomis.

 

1. Jo reikia 30% daugiau, nes jis isskiria 30% maziau energijos sudegant tam paciam kiekiui kuro kaip ir 95benzino.

2. Degimo temperatura bene dvigubai mazesne negu benzino.

3. Nedraugauja su guma, jei ji nera speciali ir tam pritaikyta. Jeigu kuro siurblys nepritaikytas E85 markei, jis gali iseiti is rikiuotes. Nors realiai tikrai nemazai kas i naujesnius auto yra isideje e85 adapterius ir naudoja e85 markes kura lyg ir nesiskundzia.

4. Ziema vedasi sunkiau(jeigu nepaduodi jo daugiau), arba reikia pripilti paprasto benzino.

5. Ekologiskas kuras CO2 ismetamuju duju kiekis bus mazesnis, jeigu sistema veikia tvarkingai.

 

Realiai kuro nelabai sutaupysi, nes jo reiks 30% daugiau + papildomas darbas ir iranga, jeigu auto nepritaikytas tam kurui.

Kita vertus galima pazaisti su galingumu, nes degimo temperatura yra mazesne, oktanas didesnis ~105.

Megsta sita kura visokie dragistai ir t.t, nes jo kaina palyginus su lenktyniniu kuru - viliojanti. Aisku tai ne lenktyninis kuras bet geriau nei paprastas 98.

 

Siaip ant karbiuratorines auto galima pabandyt pastatant didesni(pragreziant)ziklioriu ir uzankstinant degima.

Kuria diena paeksperimentuosiu su samuraika tai duosiu zinoti kaip ir kas. :blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.