Pereiti prie turinio

Range Rover 2.5 TDS vs Range Rover 4.0 / 4.6


yoostas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, jau kurį laiką domiuosi Land Rover Range Rover, norėčiau sužinoti kas nulėmė jūsų pasirinkimą, renkantis tarp benzino ir dyzelio?

Kurie varikliai turi mažiau problemų, mažiau genda?

Ar yra tokių kurie nusipirkę 4.0/4.6 benziną neįsidėjo dujų ir važinėja su benzinu?

 

Ačiū už jūsų atsakymus :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas teko vazinieti su 2.5Tds labai tupas jis isvis netraukia... ir to dyzelio suvartoja palyginus daugokai

palyginus su trauka...vaziavau ir su 4.6 nu cia jau kita trauka bet ir sanaudos rimtesnes... nu ziurint kur tu su dzipu ketini vazinieti..

cia jau tavo pasirinkimas nori kleksieti su dyzeliuku r imsi bendza...

As asmeniskai imciau bendza ir sauciau dujas...:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas man dizelis...traukos tikrai uztenka,juk dzipas ne lengvoji...manau dizeli rinktis geriau,jei aishku galvot i ateiti...man jau teko perinkt varykli,tai bent jau su juo problemu nera,juk tds...o ju visur pylna...ir kainos varykliu visai iperkamos...net neisivaizduoju kiek kainuotu kapitalke padaryt benzininiam varykliuj...manau dabartinem kuro kainom tikrai geriau dizelis...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dizeliukai lepus, turi mistiniu bedu su ausinimu, ne visi bet yra varijantu, su elektronika siurblio daznai turi bedu, grandine reik keisti berods kas 100 k km.

benzas, iki 99 turejo bedu su variklio galvutes dangtelio tarpine, reik stebet kad neleistu tepalo nes leidzia per gala kur mazai matosi ir varo viska ant kolektoriaus, yra uzsienyje yra uzfiksuota gaisro atveju del sios problemus

4.6 turi bedu su gilziu prasedimu

amerikonai benzai sunkiai draugauja su dujom, pastoviai vazinesi avariniam rezime, t.y. ne pagal aktualius davikliu parodymus bet pagal lenteleje irasytas salygas kompe, venzo sanaudos didesnes nei turetu but, europiniai tu bedu neturi, itariu cia papildomo oro padavimo, egr'o ir antru liabdu problema

maniskis amerikonas 4.0 litrinis rydavo apie 25-27 ltr. duju su ipyurskimu, pas Jari 4.0 analogisku metu bet europietis ryjo berods 20-23 ltr. mieste, cia kalbu apie vilniu su ju kamsciais

del 4.6 sanaudu nieko negaliu pasakyt

pagal statistika benzo 4.0 turetu ryt apie 22 ltr.

 

kas del dinamikos jei esi priprates vazinet su dizeliuku tai 2.5 nebus kaskoks stebuklas ar didele beda, tiesiog per visa apsuku diapazona turesi stabilia trauka, bet jinai nebus milziniska, keik esu skaites tai uk labai giria cipus sitam zizeliui, sako kad varikli igauna antra kvepavima, tad manau verta jei jau pasirinkimas bus zizelis investuoti i cipa

4.0 apacioje turi stabilia trauka, o jau jei uzspaudi tai lqaikykis, tikrai dinamiska svarikliukas, nors mano galva is 4.0 litru galima buvo tirkai daug daugiau smarves isspausti, bet varikliotrukumas pasijaucia tik su 33" ratasi, bet ir tai nepasakyciau kad labai juntamai, tiesiog noretusi siek tiek daugiau, manau pakeitus poras tiltuose si beda dingtu

 

del 4.6 variklioneiko negaliu pasakyti dinamikos klausimu, ba neteko vairuoti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Imk 2,5TD del ausinimo visos bedos plastmasinej vandens pompos sparnuotej,perki HEPU pompa metaline sparnuote ir keiti,gali prie to paties klyno sagstymo ir termostata pasikeist,grandines kas 100kkm tikrai nereiks keist,siurblio elektronines dalies remontas 120lt na bent jau Panevezy,varikliu tikrai rasi srotuose be vargo,tik geiciausia ir nereiks ieskot,netokie jie ir prasti,cipsa gali isidet arba programa pakeist-bus zveris, nebijo prastos saliaros sakau is patirties nes per 7m i savo tds pyliau viska,net ir transformatorines alyvos apie tona , cipsa galiu parduot uz 400-kainavo 1200 B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Imk 2,5TD del ausinimo visos bedos plastmasinej vandens pompos sparnuotej,perki HEPU pompa metaline sparnuote ir keiti,gali prie to paties klyno sagstymo ir termostata pasikeist,grandines kas 100kkm tikrai nereiks keist,siurblio elektronines dalies remontas 120lt na bent jau Panevezy,varikliu tikrai rasi srotuose be vargo,tik geiciausia ir nereiks ieskot,netokie jie ir prasti,cipsa gali isidet arba programa pakeist-bus zveris, nebijo prastos saliaros sakau is patirties nes per 7m i savo tds pyliau viska,net ir transformatorines alyvos apie tona , cipsa galiu parduot uz 400-kainavo 1200 B)

 

kaip kuro sąnaudos kinta įsistačius čipą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.