yoostas Sukurta Vasario 23, 2010 Dalintis Sukurta Vasario 23, 2010 Sveiki, jau kurį laiką domiuosi Land Rover Range Rover, norėčiau sužinoti kas nulėmė jūsų pasirinkimą, renkantis tarp benzino ir dyzelio?Kurie varikliai turi mažiau problemų, mažiau genda?Ar yra tokių kurie nusipirkę 4.0/4.6 benziną neįsidėjo dujų ir važinėja su benzinu? Ačiū už jūsų atsakymus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juliukas Atrašyta Vasario 23, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2010 Sveikas teko vazinieti su 2.5Tds labai tupas jis isvis netraukia... ir to dyzelio suvartoja palyginus daugokaipalyginus su trauka...vaziavau ir su 4.6 nu cia jau kita trauka bet ir sanaudos rimtesnes... nu ziurint kur tu su dzipu ketini vazinieti..cia jau tavo pasirinkimas nori kleksieti su dyzeliuku r imsi bendza...As asmeniskai imciau bendza ir sauciau dujas... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
olegas76 Atrašyta Vasario 23, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2010 pradedam nuo tuo kad ar surasi gera RR 2.5tds taip pat ir 4,0-4,6 o kuro sanaudos dizelio apie 13ltr meste su automatu o V8 virs 20ltr jai statisi duju iranga tai kad veiktu gerai ir iranga atitinkamai brangi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eugenil Atrašyta Vasario 23, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2010 pas man dizelis...traukos tikrai uztenka,juk dzipas ne lengvoji...manau dizeli rinktis geriau,jei aishku galvot i ateiti...man jau teko perinkt varykli,tai bent jau su juo problemu nera,juk tds...o ju visur pylna...ir kainos varykliu visai iperkamos...net neisivaizduoju kiek kainuotu kapitalke padaryt benzininiam varykliuj...manau dabartinem kuro kainom tikrai geriau dizelis... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Vasario 24, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2010 dizeliukai lepus, turi mistiniu bedu su ausinimu, ne visi bet yra varijantu, su elektronika siurblio daznai turi bedu, grandine reik keisti berods kas 100 k km.benzas, iki 99 turejo bedu su variklio galvutes dangtelio tarpine, reik stebet kad neleistu tepalo nes leidzia per gala kur mazai matosi ir varo viska ant kolektoriaus, yra uzsienyje yra uzfiksuota gaisro atveju del sios problemus4.6 turi bedu su gilziu prasedimuamerikonai benzai sunkiai draugauja su dujom, pastoviai vazinesi avariniam rezime, t.y. ne pagal aktualius davikliu parodymus bet pagal lenteleje irasytas salygas kompe, venzo sanaudos didesnes nei turetu but, europiniai tu bedu neturi, itariu cia papildomo oro padavimo, egr'o ir antru liabdu problemamaniskis amerikonas 4.0 litrinis rydavo apie 25-27 ltr. duju su ipyurskimu, pas Jari 4.0 analogisku metu bet europietis ryjo berods 20-23 ltr. mieste, cia kalbu apie vilniu su ju kamsciaisdel 4.6 sanaudu nieko negaliu pasakytpagal statistika benzo 4.0 turetu ryt apie 22 ltr. kas del dinamikos jei esi priprates vazinet su dizeliuku tai 2.5 nebus kaskoks stebuklas ar didele beda, tiesiog per visa apsuku diapazona turesi stabilia trauka, bet jinai nebus milziniska, keik esu skaites tai uk labai giria cipus sitam zizeliui, sako kad varikli igauna antra kvepavima, tad manau verta jei jau pasirinkimas bus zizelis investuoti i cipa4.0 apacioje turi stabilia trauka, o jau jei uzspaudi tai lqaikykis, tikrai dinamiska svarikliukas, nors mano galva is 4.0 litru galima buvo tirkai daug daugiau smarves isspausti, bet varikliotrukumas pasijaucia tik su 33" ratasi, bet ir tai nepasakyciau kad labai juntamai, tiesiog noretusi siek tiek daugiau, manau pakeitus poras tiltuose si beda dingtu del 4.6 variklioneiko negaliu pasakyti dinamikos klausimu, ba neteko vairuoti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darius Atrašyta Vasario 24, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2010 Imk 2,5TD del ausinimo visos bedos plastmasinej vandens pompos sparnuotej,perki HEPU pompa metaline sparnuote ir keiti,gali prie to paties klyno sagstymo ir termostata pasikeist,grandines kas 100kkm tikrai nereiks keist,siurblio elektronines dalies remontas 120lt na bent jau Panevezy,varikliu tikrai rasi srotuose be vargo,tik geiciausia ir nereiks ieskot,netokie jie ir prasti,cipsa gali isidet arba programa pakeist-bus zveris, nebijo prastos saliaros sakau is patirties nes per 7m i savo tds pyliau viska,net ir transformatorines alyvos apie tona , cipsa galiu parduot uz 400-kainavo 1200 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Brudogabals Atrašyta Vasario 26, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 26, 2010 Imk 2,5TD del ausinimo visos bedos plastmasinej vandens pompos sparnuotej,perki HEPU pompa metaline sparnuote ir keiti,gali prie to paties klyno sagstymo ir termostata pasikeist,grandines kas 100kkm tikrai nereiks keist,siurblio elektronines dalies remontas 120lt na bent jau Panevezy,varikliu tikrai rasi srotuose be vargo,tik geiciausia ir nereiks ieskot,netokie jie ir prasti,cipsa gali isidet arba programa pakeist-bus zveris, nebijo prastos saliaros sakau is patirties nes per 7m i savo tds pyliau viska,net ir transformatorines alyvos apie tona , cipsa galiu parduot uz 400-kainavo 1200 kaip kuro sąnaudos kinta įsistačius čipą? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darius Atrašyta Kovo 1, 2010 Dalintis Atrašyta Kovo 1, 2010 Nelaba skiriasi,prikaluso kiek spausi,as kai vazinejau neskaiciavau tiksliai,charakteristikoj raso lyg ir sumazet turi,o sveikatos prieaugis tai jauciasi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tomaslituania Atrašyta Gegužės 31, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 31, 2010 sveiki nenoriu naujos temos kurti tai paklausiu cia kuo skirias dse dyzeliukas nuo td cia kalbama apie dyzeliuka ranzo ir kuris geresnis? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
olegas76 Atrašyta Birželio 1, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 1, 2010 skirtumas DSE nuo TD salono apdaila TD visada be odos ir kitu navarutu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tomaslituania Atrašyta Birželio 1, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 1, 2010 tai tik salonas skirias o as galvojau gal ir motorai skirtingi ejo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
olegas76 Atrašyta Birželio 1, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 1, 2010 dizeliniai motorai BMW 2.5 vadinamas tds tik nuo 99 metu ant ju dar dadejo oro srauto matoklius ir daugiau problemu nei iki 98 m. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar