Pereiti prie turinio

Patruliui GR 1991m. traska priekinis kairys ratas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, Patruliui GR 1991m. priekiniame rate, kai ijungi prieki, kairiame rate girdisi traskejimas, ir vaziuojant gal koki apie 50km/h tai netgi toks jausmas kad jis nori kirstis ir stabdyti...Kas gali buti?ar imanoma paciam susitvarkyt?

prie to pacio, kokiu maksimaliu greiciu galima vaziuot ijungus prieki?60km/h ar leciau...idomu kaip gamykla rekomenduoja...Dekui...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane desiniam rate tas pats buvo, pasikeiciau habus naujais, nes vistiek norejau, tai dabar kaip ir viskas tvarkoje :)

 

o tai tuos habus nuemi ir keiti naujais jo?o juos naujus reik pirkt ar galima ir devetus?beje ar iskart abu reikia keist, ar tik sugedusi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apribojimų nėra. Netgi skaitant manualą. bet šiaip, nesveika asfaltu važiuoti su įjungtu priekiu, nes nėra tarpašinio difo, kuris sulygina abiejų ašių greičius.

 

o pavyzdziui kiek sis mitas yra teisingas, kad: isjungus prieki, reikia nors truputi atgal pavaziuot, atseit tada pilnai issijungia priekis?ar cia tiesos yra, ar grynai nesamone...

dar i ta tema, bet tai kai ijungi tilta, jega i tiltus buna vienoda abiems tiltams?tai kodel skiriasi tie greiciai ant asfalto....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai tuos habus nuemi ir keiti naujais jo?o juos naujus reik pirkt ar galima ir devetus?beje ar iskart abu reikia keist, ar tik sugedusi...

 

 

na gali keisti ir naudotais, svarbu veikiantys butu :)

as keiciau naujais, nes norejau mechaniniu, pas mane buvo pusiauautomatiniai...

nauju turi ir Jonas6x6 ir meris ir liutas. kreipkis pas juos, kas pasiulys geriausia kaina - pas ta ir imk, greiciausiai vistiek pas visus bus AVM :)

pasikeiciau pats, kadangi niekad nebuvau keites, tai pirma keiciau pusantros valandos, kol nepaskambinau meriui pasikonsultuoti, o antra per 10-15 minuciu jau pats :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar i ta tema, bet tai kai ijungi tilta, jega i tiltus buna vienoda abiems tiltams?tai kodel skiriasi tie greiciai ant asfalto....

Kol važiuoji tiesiai, greičiai nesiskiria, Tačiau posūkiuose priekiniai ir galiniai ratai "nueina" skirtingą atstumą ir sukasi skirtingais greičiais, taip pat, kaip ir vienos bei kitos pusės ratai, kur vidinėje posūkio pusėje esantys ratai nueeina mažesnį atstumą ir sukasi lėčiau nei išorinės pusės ratai. Kai nėra tarpašinio diferencialo, priekiniai ir galiniai ratai posūkyje sukasi vienodu greičiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na gali keisti ir naudotais, svarbu veikiantys butu :)

as keiciau naujais, nes norejau mechaniniu, pas mane buvo pusiauautomatiniai...

nauju turi ir Jonas6x6 ir meris ir liutas. kreipkis pas juos, kas pasiulys geriausia kaina - pas ta ir imk, greiciausiai vistiek pas visus bus AVM :)

pasikeiciau pats, kadangi niekad nebuvau keites, tai pirma keiciau pusantros valandos, kol nepaskambinau meriui pasikonsultuoti, o antra per 10-15 minuciu jau pats :D

 

o kurie habai geresni ar mechaniniai ar pusiauautomatiniai? tai jau tikrai reikes kreiptis ;) iki galo reikia visas smulkmenas issiaiskinti ir tada ardyt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei traska priekiniam rate 100% habai ir priekinis tiltas skaitik jau nebedirba nes persoka dantraciai. Klausimas kila kiek pavaziuot atgal kad atsijungtu habai tai atsakimas butu tuks atsidarik langa arba geriau paprasik kad kas atsistotu prie prekinio tilto vaziuok tada atgal isgirsi "tik" (skambesis kaip kas atsoktu per metala, gali but tilus) tada pavaziuok i prieki ir tegu kas paziuri ar nesisuka priekinio tilto kardanas jei nesisuka reiskia atsijunge habai, taip zinosi kiek reikia pavaziuot atgal, o tas apie 1m. skirtingai pas vcienus puse metro pas kitus net 1,5m tenka pavaziuot priklauso nuo habo nusidevejimo (nes buna jau dantukai sugadinti gali kabint atsijunginejant) ir tepimo :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na gali keisti ir naudotais, svarbu veikiantys butu :)

as keiciau naujais, nes norejau mechaniniu, pas mane buvo pusiauautomatiniai...

nauju turi ir Jonas6x6 ir meris ir liutas. kreipkis pas juos, kas pasiulys geriausia kaina - pas ta ir imk, greiciausiai vistiek pas visus bus AVM :)

pasikeiciau pats, kadangi niekad nebuvau keites, tai pirma keiciau pusantros valandos, kol nepaskambinau meriui pasikonsultuoti, o antra per 10-15 minuciu jau pats :D

 

gal kas turit kontaktus Jono6x6,merio ir liuto???reikia habu ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o mechaninius habus ijungus ant lock tada reikia perjungti viduje svirti i 4h ar pries jungiant habus but ijungus 4h? Ir ar labai padariau didele klaida perejes nuo pusiauautomatiniu habu originaliu prie avm mechaniniu? Beje ar sudetinga keisti habus? Zmogus nekeites ju gyvenime?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kada perjungsi svirti jokio skirtumo. del habu pakeitimo, tai cia kiekvieno reikalas.. automatai patogiau, mechanika patikimiau... nes jei privaziuoji kokia rimtesne bala, ar siaip i koki pamaknota keliuka nusuki, turi islipt, ijungt habus ir vaziuot. o jei automatai, lazda permetei ir pirmyn... o habus keist tikrai nera sudetinga... jei neklystu juos laiko 6 sesiakampiai varzteliai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.