Jump to content
ropojantis

Jeep Wrangler JKU 2.8CRD automatas

Recommended Posts

Posted (edited)

Jeep Wrangler JKU 2.8CRD 2007m. Prasidėjo bėdos su automatine pavarų dėže - esant net mažiausiai įkalnei permeta žemesnę pavarą ir iškart vėl aukštesnę, suprastėjo dinamika, jausmas lyg sumažėjo galia.

Auto prabėgęs ~340k

Tiesa, dar būna, dinamiškiau važiuojant, pavarų perjungimo metu lyg pristabdytų.

Gal kas turit kokių minčių?

Edited by ropojantis

Share this post


Link to post
Share on other sites
prieš 12 valandų, ropojantis parašė:

Jeep Wrangler JKU 2.8CRD 2007m. Prasidėjo bėdos su automatine pavarų dėže - esant net mažiausiai įkalnei permeta žemesnę pavarą ir iškart vėl aukštesnę, suprastėjo dinamika, jausmas lyg sumažėjo galia.

Auto prabėgęs ~340k

Tiesa, dar būna, dinamiškiau važiuojant, pavarų perjungimo metu lyg pristabdytų.

Gal kas turit kokių minčių?

Bent jau is to ka parasiai, is akies sakyciau, kad visai ne deze kalta. Mazi info, bandau spelioti ;)
Kokios klaidos? Jos yra?
Siulau pradeti nuo turbinos. Kaip pucia turbina? Visi slangai susieti su ja hermetiski?
Sklende gerai veikia?
Tada EGR.
Tada katalizatoriai, liambdos.

Greiciu perjungimas susietas su variklio veikimu, su jo davikliais. Perjungimo metu dozuojamas sukimo momentas o dozuojamas diegimo pagalba, ji mazinant ir sklendes pagalba, ja reguliuojant. Jeigu neteisingai veikia, jausi perjungimus. Taip pat priklauso nuo apkrovos. Kaip pvz. neteisingai veikiant davikliams pvz. MAP, MAF, IAT, neteisingai jaus apkrova ir neteisingai perjungines.

P.S. Tik speliones nes mazai info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ačiū už patarimus.

Turbina restauruota prieš kelis mėnesius, o aprašyti simptomai atsirado gerokai anksčiau. Visgi, po turbinos remonto niekas nepasikeitė.

Klaidų nemeta jokių, tiesa, jau po turbinos remonto buvo klaida, kad nedapučia turbina. Tada buvo ir užsidegęs check'as ir nebeliko traukos visai, bet tuo metu porą dienų nevažiavau ir check'as užgeso. Šiuo metu jokių klaidų nėra.

Įdomu tai, kad važiuojant ramiai (labai ramiai), viskas veikia sklandžiai.

Jau antra nuomonė dėl EGR, bet ar neturėtų mesti klaidos?

Share this post


Link to post
Share on other sites
prieš 6 valandas, ropojantis parašė:

Ačiū už patarimus.

Turbina restauruota prieš kelis mėnesius, o aprašyti simptomai atsirado gerokai anksčiau. Visgi, po turbinos remonto niekas nepasikeitė.

Klaidų nemeta jokių, tiesa, jau po turbinos remonto buvo klaida, kad nedapučia turbina. Tada buvo ir užsidegęs check'as ir nebeliko traukos visai, bet tuo metu porą dienų nevažiavau ir check'as užgeso. Šiuo metu jokių klaidų nėra.

Įdomu tai, kad važiuojant ramiai (labai ramiai), viskas veikia sklandžiai.

Jau antra nuomonė dėl EGR, bet ar neturėtų mesti klaidos?

Visgi butu gerai patikrinti kiek turbina pucia. Ar didejant apsukoms, pucia atitinkamai.
Kokios buvo klaidos?

Su klaidomis yra niuansu. Nevisada jos bus. Tai yra pvz. bukai - Stringa EGR voztuvas. Softe nustatyta, kad tik per trecia neveikima, pranesti apie klaida. Tarkim kompas turi du
kartus signala apie blogai veikianti. Po tam tikro laiko tarpo, signalu apie neveikima nera, veikia gerai, klaidos nusinulina ir vel nuo pradziu skaiciuja tas tris klaidas. Ir taip su viskuo.  Skaicius is akies pasakiau.
Pvz. pas mane apie blogai veikianti MAF, informuoja po 3 signalo tam tikrame laiko tarpe(laiko tarpo nezinau deje).
Todel siuo atveju svarbios klaidos likusios atmintyje ("History", nes "current" bus issitrinusios).

"Įdomu tai, kad važiuojant ramiai (labai ramiai), viskas veikia sklandžiai"   Nes nereikia tam didelio oro srauto ;) ir vaziuoja gerai.

 

Reikia prijungti gera diagnostine iranga ir su ja vaziuoti. Tada daugiau paaiskes. Sudetinga taip spelioti butu ;)

Berods net su Torque programa rodo boost ir vacum. Turi galimybe paziureti? Jau sis tas butu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klaidos kodas P2704 "inadequate element volume 4c".

Internete galybė aprašymų ir sprendimų - nuo transmisijos alyvos keitimo iki pačios transmisijos kkeitimo.

Visgi, gal kas esat susidūrę ar žinote dažniausiai pasitaikančias priežastis?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
prieš 14 valandų, ropojantis parašė:

Klaidos kodas P2704 "inadequate element volume 4c".

Internete galybė aprašymų ir sprendimų - nuo transmisijos alyvos keitimo iki pačios transmisijos kkeitimo.

Visgi, gal kas esat susidūrę ar žinote dažniausiai pasitaikančias priežastis?

 

O kartais ne mersinė greičių dėžė 5G stovi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2022-07-28 00:12, ropojantis parašė:

Klaidos kodas P2704 "inadequate element volume 4c".

Internete galybė aprašymų ir sprendimų - nuo transmisijos alyvos keitimo iki pačios transmisijos kkeitimo.

Visgi, gal kas esat susidūrę ar žinote dažniausiai pasitaikančias priežastis?

 

Nes priezasciu daug, del to ivairiai sprendzia. O gali patikrinti laidus, sujungimus? Su tepalu viskas OK?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2022-07-28 14:53, Rolandas parašė:

O kartais ne mersinė greičių dėžė 5G stovi?

Turetu buti Chrysler 5-45RFE

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/30/2022 at 11:02 PM, miroslavasr said:

Nes priezasciu daug, del to ivairiai sprendzia. O gali patikrinti laidus, sujungimus? Su tepalu viskas OK?

Tepalai keisti prieš ~50k

Share this post


Link to post
Share on other sites
prieš 7 valandas, ropojantis parašė:

Tepalai keisti prieš ~50k

 

prieš 7 valandas, ropojantis parašė:

Tepalai keisti prieš ~50k

Pilnas ar dalinai nuemus dugnine? Jeigu dalinai, tai laikas keisti.
Tepalas tinkamas? Ar kaip kartais pasitaiko (ir esu sito liudytojas) - aj sueis sitas.

Nesigauna patikrinti laidu? Bent apziureti ar nesimato negerumu?

Labiau priekabiauju bet o gal... Kitaip lieka tik ardyti. Bent nuimti dugnine, bloka ir pagal koda tikrinti, ieskoti negerumu. Bet kodas labiau bendras negu konkretus.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, miroslavasr said:

 

Pilnas ar dalinai nuemus dugnine? Jeigu dalinai, tai laikas keisti.
Tepalas tinkamas? Ar kaip kartais pasitaiko (ir esu sito liudytojas) - aj sueis sitas.

Nesigauna patikrinti laidu? Bent apziureti ar nesimato negerumu?

Labiau priekabiauju bet o gal... Kitaip lieka tik ardyti. Bent nuimti dugnine, bloka ir pagal koda tikrinti, ieskoti negerumu. Bet kodas labiau bendras negu konkretus.

 

Sąskaitpje išrašyta 16 litrų transmisinės alyvos ATF+4.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
prieš 3 valandas, ropojantis parašė:

Sąskaitpje išrašyta 16 litrų transmisinės alyvos ATF+4.

 

 

 

O apie filtrus parašyta kas sąskaitoje, nes 545rfe lyg du tepalo filtrai?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Rolandas said:

O apie filtrus parašyta kas sąskaitoje, nes 545rfe lyg du tepalo filtrai?

O vat filtrų mažoka - nė vieno.

Teks aiškintis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
prieš 21 valandą, Rolandas parašė:

O apie filtrus parašyta kas sąskaitoje, nes 545rfe lyg du tepalo filtrai?

:liux: joa du. Vienas plastmasinis pailgas, kitas kaip varyklio(tik mazas), metalinis.

Jeigu 16L, tai pilnas keitimas buvo. Bet va aiskeja, kad tik tepalo...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.