Pereiti prie turinio

MP variklio beda/persokes dirzas


bitlas

Rekomenduojami pranešimai

Pas mane kalimas buvo nuo to kad paskirstimo velenelis persoko ant danties (1.9TDI V.A.G) gal ir pas tave tas pats, jei siurblys nusoka ben danti nesikurs niekaip. o jai perviska persoka dirzas 1 danti voztuvams amen isimtis yra benzas, ten dar ir dirzui plysus kai kuriuose varikliuose voztuvu nelauzo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nusistatyk mietkas ir vaziuosi kaip vazevai :? pirmiaise nuo to reike pradet

 

tu man kada nors prie progos parodyk varikli kuris dirbs ar dirba prasokus dirzui? ar cia koks stebuklingas variklis kur tik siurblys persoka o alkuninio ir paskirstymo mietkos lieka savo vietose?! 3 dantu skirtumas tarp alk ir paskrt dr ir stumuokliai remiasi i voztuvus ar as isvis neteisus?

 

dauguma motoru dirba persokus dirzui o kad pastrigtu forsunkes tai labai retas variantas nebent pats pili sudina saliarka ir kitokio gedimo nezinai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vyrai,vyrai...

cia ne ringas ir ne varzybos...bandau isspresti problema neisardant iki adatiniu guoliu variklio...daug protingu galvu taigi susivienijam ir nereikia kautyniu...vienam taip b uvo kitas tai suvokia kitas dar aplamai genijus...bendrom jegom ir sprendziam...

 

taigi simptomai:

1)kuriasi tik ant patsoso ir ji atleidus iskarto gesta.

2)nera traukos

3)yra kalimas

4)dumai pradzioje uzkurus pilki,davus gazo juodi ir daug.

5)virsutines mietkes vietoj,turiu galvoj tuos virsutinius ratus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai vat tame ir reikalas kad jei dirzas gali persokti nors per danti, tai jis turi but labai laisvas, kitaip nuples dantis. o per viena, du dantis + - esu bandes metyt ir siurbli ir paskirstymo velena, ir kalimas (ladai svelnus) buvo tik uzankstinus degima per pora dantu. arba paskirstymo fazes pakeitus per pora dantu, nes vieno danties tikslumo dar iskart ir nepajausi.

Bet jei dirzas itemtas tai sansu persoknti neturi.

O nesveikai gincytis ir yrodinet tiesa, jau ne tas amzius. o ir pinigu ar medaliu nieks neduos. taip kad ner tikslo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

neaisku kas per beda, bet del dirzo irgi gali buti, o dauguma varikliu dyrba ir persokus dirzui per viena ar net per kelis dantis (kalbu apie dyzelius), atstatinejau nevienam varikliui metkias po tokiu situaciju kai nuplysta generatoriaus dirzo krastas ir palenda po paskyrstimo dirzu ir ji permeta per danty ar net kelis, ar taip dirzo dantis nuplysta, ar balansyro dirziukas nutruksta, priezasciu persokimui ivairiu, ir varikliai su persokusiais dirzais ivairiai dyrbdavo, vienas lyg ir normaliai bet duma meta ir traukos mazoka, kiti budavo tik tempiant uzsikuria ir kala baisiausiai ir t.t.

 

sakykim dirzas gali net ir del automatinio tempejo kaltes persokt, jei jis nelabai jau geras, ypac kai laukia nesilta, gali neveikt taip kaip reik, o paskui pasilus vel items dirza normaliai ir nesuprasi nieko-dirzas isitempias....

 

man kai papuola tokia situacija, tai stengiuos pirma metkias pasitikrint, paskui jau visa kita, buna kad perleidi ir diagnostikui masina ir randa elektrini degima (beja kazkada servise dyrbau, pries tris metus meciau :lol: )

P.S.

dyrbau ir londono servisuose, vienam servise turejom primityvu stenda forsunkem tikrint :lol::lol::lol: buvo prie metalinio stalo prisuktas kazkokios masinos dyzelinio variklio siurblys, ant jo galo (kur turetu buti skyvas, buvo pritvirtintas smagratis su rankenelia sukimui ranka) smagratis isukus kaip sakant savo svoriu padedavo tolygiai sukti siurbly, ir ka, ant keturiu vamzduku prisuki keturias forsunkias isimtas is kokio variklio ir suki siurbly ir ziuri kaip jos purskia, ar visos vienodai, nu ir iseidavo neviena forsunkia atrast blogai veikiancia :wink:

 

butum ir tu londone, gal kuom padeciau :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

viskas aisku chebra...ardom prieki ryt issiknarke...as irgi kaip mazas vaikas noriu suremontuoti nieko nedarydamas... :) bet jau sorry kad taip ,pastaruoju metu tiek reikalu susikaupe o dar tos sventes i duris beldzia...

pasiimsiu neta i darba tai jei kas sauksiuos... :) dekui visiems uz pastangas,bei patarimus...

 

tiesa ateiciai turiu klausimeli...noreciau intrcooleri perkelt i kita vieta bet tam reikes pailgint slangas ar tai tures neigiamos itakos ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

viskas aisku chebra...ardom prieki ryt issiknarke...as irgi kaip mazas vaikas noriu suremontuoti nieko nedarydamas... :) bet jau sorry kad taip ,pastaruoju metu tiek reikalu susikaupe o dar tos sventes i duris beldzia...

pasiimsiu neta i darba tai jei kas sauksiuos... :) dekui visiems uz pastangas,bei patarimus...

 

tiesa ateiciai turiu klausimeli...noreciau intrcooleri perkelt i kita vieta bet tam reikes pailgint slangas ar tai tures neigiamos itakos ?

 

ner jokio skirtumo del ilgio, tik geriau naudoti vamzdius kiek galima daugiau ir tik sujungimam slangas, nes slangos puciasi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jei der nesimiega tai gal pasakytum ar butu kokia nauda jei sujungciau du coolerius turiu galvoje viena per kita?

 

nauda aisku kad butu, nes didesnis ausinimo plotas, kuo saltesnis spaudziamas oras tuo didesne jo mase, trumpiau variklis daugiau gauna oro :cheer::)

 

nevisai taip, nes cooleris yra paskaiciuotas pagal turbinos galinguma, ir visas oro kelias nuo turbinos iki variklio yra paskaiciuotas, t.y. visas turis , ir jei idet dideli cooleri, tai geresnio efekto tikrai nebus, o gali net buti blogiau, galima det cooleri priekyja didesni, bet reik bandyt sutrumpint vamzdyna ar kazka tokio, daugelis kas dedasi didesnias turbinas i savo varikli (pvz i V.A.G. tdi dedi turbina nuo BMW) tai ir cooleri geriausia det nuo BMW nes jis paskaiciuotas sitai turbinai :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jei der nesimiega tai gal pasakytum ar butu kokia nauda jei sujungciau du coolerius turiu galvoje viena per kita?

 

nauda aisku kad butu, nes didesnis ausinimo plotas, kuo saltesnis spaudziamas oras tuo didesne jo mase, trumpiau variklis daugiau gauna oro :cheer::)

 

nevisai taip, nes cooleris yra paskaiciuotas pagal turbinos galinguma, ir visas oro kelias nuo turbinos iki variklio yra paskaiciuotas, t.y. visas turis , ir jei idet dideli cooleri, tai geresnio efekto tikrai nebus, o gali net buti blogiau, galima det cooleri priekyja didesni, bet reik bandyt sutrumpint vamzdyna ar kazka tokio, daugelis kas dedasi didesnias turbinas i savo varikli (pvz i V.A.G. tdi dedi turbina nuo BMW) tai ir cooleri geriausia det nuo BMW nes jis paskaiciuotas sitai turbinai :wink:

 

tada kaip pasaiskinsi praktiskai (ne teoriskai) kai idededi interkuleri i varikli neturinti interkulerio ir gerokai pagereja :) ir dar geriau jauciasi ant benzininio-turbinio variklio kai interkuleri padidini, be to gali kelti ir turbinos slegi, nedaug pvz 0.3-0.5 bar (nereguliuojamom keiciant restrukoriu)

o del didesnio oro kelio ar turio yra tik pradine "duobe" . slegis ir oro srautas nuo vamzdio ilgio nepriklauso, svarbu kad nebutu didesnio pasipriesinimo ar mazesnio pralaidumo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

antras cooleris tai jau tikrai per daug ir nieko nepagerins, pazystu zmoniu kas rimtai dyzelius tiuninguoja-ruosia dragam ir aplomai kelia jiem galinguma, tai ir tiek, daugiau gincytis nenoriu sita tema, nes tema apie ka kita, bet pas mane pati metosi naujutelaitis cooleris dydzio per visa prieki, bet nededu jo, nes jis nieko nepagerins, nebent dedant didesnia turbina, o isidejus ji ir paskui perjungus begi tureti "turbo laga" tai irgi nesamone :wink: kad teisyngai viska padaryt islosiant kazkiek galingumo, tai yra labai didelis mokslas, i ka labai nesigilinu, bet kai reik patarimo ar pagalbos tai kreipiuosi i rimtus specialistus sitam reikalia 8) nes tokie "kreivu" ranku tiuningai tik pablogina situacija, arba jei pagerina kazkiek, tai kazkieno kito kaina

 

sutinku, jei deti didesnia turbina, pralaidesnius purkstukus, "upgreita" siurbliui padaryt, tai beabejo ir cooleri galima det dideli ir bus zveris tikra ta zodzio prasme 8)

as su savo vargsu (vargsas nes galvos tarpine nuejo-neatlaike kruvio) passat 98m 1.9TDI su stock 110ag + cipuota VIMOTOJ dedu i vieta bmw 525 benza ir audi a4 2.6 benza su v6 varikliu ir be to didziulio coolerio kuris po laiptais metosi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

visus su naujaisiais!!!!!

 

tai stai pagaliau baigem svesti sventes ir su skaudanciom galvom pirmaja metu diena nerem i tepalus :D

isardes prieki radau alkuninio skyva persokusi per du dantis...nuemiau dirza-uzdeejau ta pati atgal,surinkau...visos problemos ir kalimas dingo...

prasidirbo ir vaziuoju vel sau kaip ponas...ryt nusipirksiu nauja dirza ir pakeisiu.

dekoju visiems uz pagalba ir patarimus...iki...

 

 

p.s.tik va dabar nezinau ar cia ta tema eina istrint ar dar kaip kitaip panaikint,nes kaip sakoma:vapros izcerpan... ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.