Pereiti prie turinio

turiu durnu minciu...


nestudentass

Rekomenduojami pranešimai

cia galima reikstis kaip tik nori, tik nuo to nedaug kas pasikeis :) vaziuot tai vaziuos, bet ir is to vaziavimo bus mazai malonumo :( dzipui reik sukimo momento ir kuo didesnio ilgame diapazone, tada gali ir begiai ilgesni buti, nes daznai pvz 1 maizai greicio o perjungus 2 nebetraukia o ir laiko kai kada nebuna junginejimam. tokiu atveju daug geriau tiktu cioperio variklis pvz Harley'aus nors sukimo momenta sioki toki tures :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 51
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

cia galima reikstis kaip tik nori, tik nuo to nedaug kas pasikeis :) vaziuot tai vaziuos, bet ir is to vaziavimo bus mazai malonumo :( dzipui reik sukimo momento ir kuo didesnio ilgame diapazone, tada gali ir begiai ilgesni buti, nes daznai pvz 1 maizai greicio o perjungus 2 nebetraukia o ir laiko kai kada nebuna junginejimam. tokiu atveju daug geriau tiktu cioperio variklis pvz Harley'aus nors sukimo momenta sioki toki tures :)

 

Geriau mano siulitas vw v10 750Nm prie 2000aps.Varyklis nesunkus,sumontot nesudetinga butu neskaitant perejimo i pav.dez.Domejausi anglijoi kaina,varyklis su visais kompais jam priklausanciais,pilnam komplekte apsieitu apie 400 pound'u.Skaitau nedaug kaip uz toki agregata,nepadarius projekto visada grazinsi investotus pinigus.O smarves jis tikrai turi sukt ratus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Konstruojant tokį bolidą reikia atsižvelgti į visureigio svorį, į tą kokio tu tikiesi rezultate. Nes tai esminis tokio aparato privalumas prieš kitus bolidus.

Dėl britvos variklio resurso prie off-road'inių apkrovų ir taip viskas aišku, bet teisingi perdavimai tikrai padėtų varikliukui išgyventi.

Standartinė samuraikos gr. dežė nebūtų pats geriausias spendimas, ypač kergiant su moco dėže. Be to kam tau papildomas svoris, juolab kad tau šiuo atveju tai turėtų būti itin svarbu.

Galima palikti ir sekvencine dėžę su reverse box'u, nes baloj atbulinės eigos vistiek reiks. Čia siūlau pasikalbėt su žmonėm kurie konstruoja lotus 7 replikas (dar vadina juos locost) ir pagooglink yra tikrai gražių ir išsamių aprašymų kas kaip ir su kuo, aišku jei anglų kalba ne priešas :)

Arba bandyk galvoti apie tokį transmisijos tipą kokį dabar naudoja hibridiniai lexus'ai, kombainai ir kt. technika. CVT - lietuviškai berods vadina variatoriumi. Be pavarų tolygiai kintantis sukimo momentas turėtų užtikrinti reikalingą trauką, bet kuriuo momentu. http://videos.streetfire.net/video/CVT- ... _73277.htm

Pamastymui, toks transmisijos tipas padeda iščiulpti iš variklio visas sultis, pamąstyk ko tau reikia, jei greičio ir sūkių galima mastyti apie sniego mocą, kaip apie donorą. Jeigu tau pavyks sukonstruoti bolidą, kuris būtų kuo lengvesnis, turėtų pastovų pagreitį ir gerai apmastytą pakabą ir sukibimą, per mažus vandens telkinius galėtum skristi paviršium :lol:

 

Sprendimų yra tik viskas susiveda į tai kas daro, kaip daro, kiek tai kainuos ir kiek laiko užtruks.

 

Sekmės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko matyti šituos skandinaviškus monstriukus, dažniausiai V8 varikliai+turbo+NOS(~1200AG), automatinės gr. dėžės, grandininės razdatkės, visur hidraulika, orinė kartais spyruoklinė pakaba, danos tiltai, ratai apie 33, nedidelė prošvaista, svoris kiek virš tonos ir milžiniški komandų biudžetai... :D

Žemė dunda kai šalia pralekia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko matyti šituos skandinaviškus monstriukus, dažniausiai V8 varikliai+turbo+NOS(~1200AG), automatinės gr. dėžės, grandininės razdatkės, visur hidraulika, orinė kartais spyruoklinė pakaba, danos tiltai, ratai apie 33, nedidelė prošvaista, svoris kiek virš tonos ir milžiniški komandų biudžetai... :D

Žemė dunda kai šalia pralekia.

 

Visiška tiesa, ir nieko bendro su litriniais britvos varikliais :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As asmeniskai tokio projekto nelaiminu. britvos variklis ne tam skirtas. Balose reikia didelio sukimo momento. Nors ir per rasdatkes, tiltus ir t.t. vistiek šššš... gausis.

Reikia leto, su dideliu sukimo momentu variklio ( kaip traktoriui). tokiam projekteliui labiau tiktu kokios nors emkos, ar uralo variklis( zinoma, jeigu butu galingesnis ir patikimesnis). britvos motorelis labiau tiktu kokiam bagiui...

Skaitau, gautusi bereikalingas laiko, energijos, pinigu svaistymas. plius dar dasidetu didis projekto sumanytojo nusivylimas... :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O Turbo? O Biturbo?

Kažkaip nieks nekiša sraigių į variklius.

Įtariu, kad nepasiteisina, o kodėl tai pilnai ir nesupranyu :oops:

 

Sraigė yra gėris, dėl galios ir ypač dėl nm. Tik ją įdiegti į atmosferinį motorą labai daug reikalų. Netiks suspaudimo laipsnis, kuro, išmetimo, variklio valdymo sistemos ir k.t. Nebent dėti jau gimusį su sraige.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu kiek čia chebra variklius kaitaliodami sukiša, tai turbiną pastatyt... :lol:

Aš sakau gal del visokių reikalų kaip apsukos, turbo lagas, gal turbinos ir vanduo nelabai draugauja dar gal kas...

Nežinau... Bet arklių tai gi galima pagamint, by tik variklis laikytų...

Gi negimtą variklį inkišt irgi hemarojus, tai jau tada, jei gimdai kažką bendzininio, ko ne turbo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu pirma pakonstruok realiai, suinvestuok,paleisk kad veiktu, tada suzinosi kiek kas kainuoja :D ( as nesneku apie karbo pritaikyma susuikio varikliui, as sneku apie moco variklio pastatyma i Suzuki visureigi ir pansiai). O v-8 Lietuvoje galima gauti labai lengvai ir pigiai :D Pastatyti kartu su amerikonu automatu irgi lengva, kardaneliu i razdatke... Tai nedideles apimties projektas ir garantuotai gausis( o tas svarbiausia, kad zinai kad galu gale gausis kai ikisi pinigus). Spek ar tu zinai kas gausis su motociklo varikliu investavus kruva pinigu, ir padarius didziuli darba( ko tikrai bus, apimtis didesle visokiu pritaikymu,perdarymu,.....). Speciau kad skirtumas pinigais ir laiku tarp siu dvieju projektu, gali butu ir 10 kartu ne moco variklio naudai :D ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

na cia daug pridiskutavo manau matociklo variklis nei istolo netinka nes tada gamintojei detu 750kubiku ir zveris pardavinetu kazkodel nedaro o jie tai ir skaiciuoti moka ir patikimuma padaro ir babkiku turi pasiziurejus ivaires varzybas dakaras kitos amerikonu kazkodel nemoco variklius deda o galingus varikliukus kad laikytu pinigu svaistymas budu ir ziauriauses momentas gale projekto kai matai kad sukises kruva babkiu o tolko jokio ir laikas issvaistytas tam kad irodit jok nesigaus geriau koki 19tdy golfo kisti

:blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.