Pereiti prie turinio

Krovimo bėdos


ceckus

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, nuo seno yra tokia bėda... Perkant džipą, perkrovinėjo akumą, apsilankius Kaune pas Vytį nupirkta rėlė ir generas, bet tai padėjo išspręst bėdą tik  iš dalies-akumo lemputė tebedega, taip pat dega ir turbinos lemputės, akumas rekarčiais nedakraunamas. Atjungus voltažo rėle viskas susitvarko, tik, kad be jos kiek suprantu nepavažinėsiu, tai klausimas, kur ieškot galų? Gal yra kas statę kitą rėlę? Kažkur esu girdėjęs, kad taiko nuo žemės ūkio technikos? Ar žino kaip išspręst šitą bėdą? Su antru generu, krovimas laikosi apie normą, su senuoju, kuris yra apynaujis ir lygtai geras (elektrikas tikrino ant stendo) rodo, kad krauna 16-18v. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va, pats iškėliau klausimą pats išisiaiškinau :D pasirodo, ankstesni savininkai buvo įilindę į pravodkę-padarytas jungtukas (kuris galvojau, kad niekur nepajungtas :D ) kuris kelia įtampą. Važiuojant normaliai krovimas apie 14, nuspaudi jungtuką, padarai krovimą iki 18v :D šito prasmės nesupratau, matyt buksuojant, kažkur įsėdus miškuose, kad nepritrūktų energijos papildomom lempom gervėm ir t.t. Viskas pašalinta, man to neprireiks. Jei kam reikia, galėsiu parašyt, kaip ką perjungt laiduose, kad įsidėt tokį "navarotą" :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va, pats iškėliau klausimą pats išisiaiškinau :D pasirodo, ankstesni savininkai buvo įilindę į pravodkę-padarytas jungtukas (kuris galvojau, kad niekur nepajungtas :D ) kuris kelia įtampą. Važiuojant normaliai krovimas apie 14, nuspaudi jungtuką, padarai krovimą iki 18v :D šito prasmės nesupratau, matyt buksuojant, kažkur įsėdus miškuose, kad nepritrūktų energijos papildomom lempom gervėm ir t.t. Viskas pašalinta, man to neprireiks. Jei kam reikia, galėsiu parašyt, kaip ką perjungt laiduose, kad įsidėt tokį "navarotą" :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai taip :) ir kas baisiausia, visas džipas pilnas tokių modifikacijų niekam nereikalingų. Dar ne vieną temą manau kursiu, kas, kur, kodėl veikia ir ką sutvarkyt, nes padaryta tragiškai. Man kaip pedantui mašinos klausimu, tokios nesąmonės išvis nesuvokiamos. Viską, ką reikėjo privirint, prancūzai prikniedyjo, o ką taip reikėjo pritvirtint-privirino. Viską iš vis nustelbė, kai atlūžo duslintuvas-pasirodo vienas galas privirintas prie kėbulo, kitas prie rėmo, o trečias prisuktas prie variklio :D ir ką tu pasakysi konstruktoriam. Jau viskas atrodo įmanoma, net kai kaladėlių prilaikančias smeiges tingėjo užsakyt, o sukalė vos vos didesnio diametro vinis, kad užspaustų :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai taip :) ir kas baisiausia, visas džipas pilnas tokių modifikacijų niekam nereikalingų. Dar ne vieną temą manau kursiu, kas, kur, kodėl veikia ir ką sutvarkyt, nes padaryta tragiškai. Man kaip pedantui mašinos klausimu, tokios nesąmonės išvis nesuvokiamos. Viską, ką reikėjo privirint, prancūzai prikniedyjo, o ką taip reikėjo pritvirtint-privirino. Viską iš vis nustelbė, kai atlūžo duslintuvas-pasirodo vienas galas privirintas prie kėbulo, kitas prie rėmo, o trečias prisuktas prie variklio :D ir ką tu pasakysi konstruktoriam. Jau viskas atrodo įmanoma, net kai kaladėlių prilaikančias smeiges tingėjo užsakyt, o sukalė vos vos didesnio diametro vinis, kad užspaustų :D

:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.