Pereiti prie turinio

Oziuojasi jeep xj


JUSTAS81

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 104
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Na pralėkiau iki miško grybu, viskas kaip ir gerai,nešaudo,kuriasi tikrai ne blogai. Ateityje keisiu pilnai purkštukus... Dabar dar iki ziemos pakartotinai antikorizini pasidaryti.

Informacijos tikrai yra ir čia, ir galiu jau ir aš ja kažkiek suteikti, bet visa tai tikrai su tamstos miroslovasr pagalba, kuriam ačiū sakau už mus visus;)

O kaip darytsi antikorozini? Ka naudoji? Ne i tema bet as taip tiliai paklausiu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tyliai ir atsakysiu:)) jau kiek ižbandyta ir lieku prie dinitroleML i ertmes visas, ant skardų bitukas Body 969 ar koks ten skaičiukas nepamenu arba dinitrol 479, šiek tiek nigrolio, 646 ir tepti/purkšti. Aisku apie rūdžių panaikinimą,gruntavimą nebekalbu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ką nzn gal sutapimas bet įdėjus Volvo vidinis siurbliuka (kur pompuoja 5bar) mašina surijo 20litru benzo o nuvažiavau tik 32km

Tai paletintoja isjunk :D :D :D

 

Kaip dirba variklis?

Kaip trauka?

Ar dumingumas atsirado?

O tikrai grizta kuras i baka o ne sale bako?

Kokie purkstukai? Standartiniai?

 

Yra niuansu kaip purkstukai dirba su didesniu spaudimu. vieni negali dirbti kiti tiesiog daugiau praleidineti pradeda.

Kompiuteris bando islyginti variklio darba ir gaunasi lygtai neblogai bet kuro sanaudos... Bet tai tik vienas is variantu.

 

O gal tik sutapimas. Gal banaliai vel ipilti 20L ir dar karta patikrinti? O kaip kitaip, kad isitikinti....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ką purskalai pas mane standartas,variklis dirba gražiai,garų yra bet ne dūmų dėl grįžimo į baką tikrai nepatikrintas variantas ypač kai toks slėgis nes turėtų ir grįžtamas slėgis būt nemažas kitas variantas jai piltu į variklį manau pamatyciau ant sciupo kaip aš suprantu, dėl dar kart patikrinimo su 20litru tai ir variantas bet dabar pajungta išorinis siurblys kuris yra 3bar ir su juo žymiai prasčiau mašina kuriasi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ką purskalai pas mane standartas,variklis dirba gražiai,garų yra bet ne dūmų dėl grįžimo į baką tikrai nepatikrintas variantas ypač kai toks slėgis nes turėtų ir grįžtamas slėgis būt nemažas kitas variantas jai piltu į variklį manau pamatyciau ant sciupo kaip aš suprantu, dėl dar kart patikrinimo su 20litru tai ir variantas bet dabar pajungta išorinis siurblys kuris yra 3bar ir su juo žymiai prasčiau mašina kuriasi

Dar galetum patikrinti slegio  reguliatoriu ar per ji nepatenka i kolektoriu. Tik siaip ideja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aha.

Bet jeigu masina visai neuzsiveda kai silta tai tikrai ne del jo. Isvis atjungus ji, masina turi uzsivesti o kaip dirbs tai jau kas kita. Jis neriebina tiek, kad neuzsivestu. Labiau panasu i MAP ar IAC.

MAP - Oro slegio,

IAT- Oro temperaturos.

Wj 4.7 yra irgi toks bairis? Nes kai sunkiai vedasi kuras labai jauciasi uzsikurus
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Wj 4.7 yra irgi toks bairis? Nes kai sunkiai vedasi kuras labai jauciasi uzsikurus

Taip MAP ir IAT irgi WJ'te yra.

MAP stovi isiurbimo kolektoriuje priekyje. Tai yra jeigu prieisi is priekio prie variklio tai tarp generatoriaus ir kondiskes

        kompresoriaus. Isistato tiesiai i isiurbimo kolektoriu. Prisuktas dviem varztais.

IAT stovi irgi isiurbimo kolektoriuje prie sklendes (isukamas).

 

Vaizdus prikabinu.  IAT kartais reikia issukti ir pavalyti nes apsinesa.

 

P.S. Jeigu yra kuro kvapas po sunkaus uzkurimo tai tiesiog susirinkes kuras ismetamas is cilindru. Tai normalu. Jeigu

susilusi masina ir kuro kvapas, tada reikia susirupinti :scratch:

post-13042-0-19710700-1538599212_thumb.jpg

post-13042-0-42100100-1538599218_thumb.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mistika, vakar buvau atidares dangteli paskirstymo, paziurėti ar nekliba plokstelė užkalta,viskas ok, pasitikrinau skysčius visus,viskas ok, užkuriau be problemų, padirbus keletą minučių užgesinau. Siandie katik,langai apšalę, minusiukas... Kurk nekures,nesikuria,negriebia... Chmm, zvake i pypke, telefomas filmuoja,kibirkštis yra....chmm... prietaisas i rankas slegiui patikrinti,pyst, rodykle išvis nepakyla nei trupučio... Kas dabar? Ijungus degimą girdisi sudirba siurbliukas... Vėl lupt lauka siurbli?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar gali įtakoti liamda zontas tokias dideles kuro sąnaudas?

XJ-ui nelabai, maximum kelis litrus plius. O kol saltas variklis, kompas is viso neziuri liambdos parodymu.

 

Reiktu pasijungt kompa ir paziuret, kas ten matosi. Iki 96m yra mano aprasymas kaip pasijjungt, po 96m jau OBD2.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip bet reik kad nors check engine lemputė būtų kad diagnostika padaryt

Pradeti kartais verta nuo banalumu, kurie daznai padeda.

Koks tavo vazinejimo rezimas? Ar vaziuoji daugiau tiesiu keliu, ar kalnais?

Kodel klausiu? O todel:

1. Ar su kaladelemis, stabdziu diskais, suportais (cilindriukais)

   Nera problemu? Ar nestringa?

2. Ar ratu guoliai nestringa?

Visa tai prideda zenklu pliusa prie sanaudu. Ne tiek kaip rasiai bet prideda.

Jeigu nuolat tik mieste vazineji, sunku pajausti kaip rieda masina (del ko ir klausiau

kaip vazineji ir kur).

Daznai jau ipranti, kad vaziuoja taip, rieda tiek ir tiek.

 

Tiltus (guolius ir poras), paskirstymo deze gal ne tas atvejis... :cheer:

 

Jeigu trauka gera, dumingumo sakai nera, kuro kvapo irgi nejauti(nors tai nera

svarbu jeigu be katalizatoriaus masina buna).

1. Kaip del kuro slangu? Tikrai nera balos po masina?

2. Slegio reguliatorius? Pro ji nepatenka kuras i kolektoriu?

   Tiesiog atjungti slangeli nuo kolektoriau, uzkisti kolektoriuje skyle

   ir taip pasivazineti, patikrinti kokios sanaudos.

   Vien istraukus slangelio ir paziurejus, kad nera kuro, neuztenka.

   Kartais tik vakumui esant pradeda kuras begti(traukti vakumo pagalba).

3. Kaip anksciau rasiau, MAP, IAT, IAC... Ar svarus?

4. Kas liecia elektra tai... itampa gera?

5. Diegimas? Gerai sureguliuotas? Dujos idetos?

 

Jeigu visa tai tvarkoje, tikrai verta patikrinti kokias klaidas isduoda

kompiuteris kaip rase JuozasG.

Ar turi galimybe tai padaryti?

 

Jeigu klaidu nera... Paimi multimetra ir pradedi tikrinti daviklius:

1. Variklio temperaturos.

2. MAP

3. IAT

4. Liambda.

Kodel reikia tikrinti(nereikia bet verta)?

Nes kompiuterio klaidos parodo ar daviklis yra, ar dirba normos rybose.

Bet klaidos negali parodyti ir neparodis ar daviklio siunciami

matavimai/parametrai yra realus pagal esama situacija, ar jie geri jeigu dirba

normos rybose.

Pvz. vaziuoji 11km aukstyje nuo juros lygio(ten prie Everesto virsunes)

o MAP fiksiuoja, kad masina pleziuke stovi prie juros ir atvirksciai.

Pvz. Paduodamo(itraukiamo) oro temperatura -10 o IAT fiksuoja, kad +20.

Atitinkamai ir kuro padavimas keiciasi.

Liambda ar gerai pajungta? Ar rodo gerai?

Pasikartosiu kaip rasiau anksciau, kad liambda neveikia uzkuriant varikli,

esant saltam varikliui (iki tam tikros temperaturos), isibegejant.

Liambda veikia kai stabiliai palaikomos apsukos vaziuojant arba stovint ant laisvu.

Velgi jeigu blogai dirba liambda o vaziuoji pensininko stiliumi pvz.1500aps/min.nuolat

palaikant, prie to dazniau stovi veikiant varikliui nei

vaziuoji :girtas: , sanaudos padides zenkliai.

 

Ar turi? Ar rasi lenteles minetu davikliu tikrinimui esant tam tikroms salygoms?

Kekvienas daviklis pagal paduodamus parametrus, siuncia i kompiuteri atitnkama

signala (dazniausiai voltus).

 

Jeigu ir cia viskas Ok, galima tikrinti daviklius pagal paduodamu

parametru diapozona. Kai variklis sila pvz.

Bet tam geriau tinka oscilografas.

Daznai davikliai pradeda durnioti kai kila temperatura, del to ir matuoti

svarbu ne vien esant saltam ar karstam varikliui.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.