Pereiti prie turinio

JEEP WJ 4.7L PERDARYMO PROJEKTAS


miroslavasr

Rekomenduojami pranešimai

o kodėl fiksavimo žiedą privirinai -  pakaitinus neužspaudžia?

Dazniausia privirinu - "prikabinu" del patikimumo, o siuo atveju apvirinau nes kadangi guolis nestandartinis ir atskyrai pirktas, ieskoti ziedo nenorejau o jau nuimtu senu labai daug turiu.

Todel ir apvirinau taup stipriau.

 

Ne karta teko tureti atveju kai uzpresuoji nauja zieda o jis paima ir nutruksta jau uzpresavus. Tai del sventos ramybes virinu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 156
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

ratlankiai 15" ? gal del minusinio isnesimo uzsidejo? lengvai tokius gavai su 127 tarpais?

Ha!!! Negavau.

Ratlankiai -25 o varstai 5x139 (5x5.5). Kadangi vistiek isnesimo dar reikejo tai isnesimo tarpynes kaip perejimas. Su beadloc neradau 5x5(5x127). Siaip yra bet siuntimas tada is JAV... Gal dabar Europoje ir butu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Radau priekinio bamperio konstravimo nuotrauku.

 

Tvirtinimas i lanzeronus keturiuose taskuose.

 

Nuotraukoje matosi jau pritvirtintos plokstes ir uzdetas bamperis.

Plokstes pritvirtintos i lanzeronu vidu 3 varztais. Skyles varztams jau buvo standartines toje vietoje.

Reikejo ispjauti lanzeronu apatinius bortelius ir prisukti plokstes.

Kiti du tvirtinimai eina is metalinio bamperio apatines briaunos i lanzeronus toje vietoje, kurioje prisukamas stabilizatorius. Ten yra skyles i kurias tvirtinasi plastmasine apsauga ir i tas skyles prisukau. Nuotraukose nera. Esant progai nufotografuosiu.

 

Jau uzdetas ir nudazytas bamperis temos pradzioje. Daugiau nuotrauku neradau :(

 

post-13042-0-25607900-1536092073_thumb.jpg

post-13042-0-65114100-1536092080_thumb.jpg

post-13042-0-33964900-1536092087_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Sekantis patobulinimas :cheer:

Dvigubo demperio gyvenimas ejo i pabaiga, kolonele laisvumo turejo ir sugalvojau is esmes perdaryti.

Ideja - Ideti hidraulini padejea (Hydro assist).

Nusipirkau naudota kolonele, isrinkau, isgreziau skyles reikiamuose vietose (sriegis antgaliai).

Nuslifavau, nudaziau, surinkau.

Kolonele naudota is JAV.

Hidraulinis cilindras, slangai, antgaliai, alkunes, tarpynes is Lytagros (traktoriu skyrius :D ).

Darbas uztruko:

1. Koloneles darbai (isrinkti, isgrezti, sudeti, nudazyti) - 2 dienos (dziuvo dazai).

2. Koloneles pakeitimas (isimti ir ideti su papildomai visko kas trukde isimimu) - 4val. neskubant

3. Hidraulinio cilindro tvirtinimu konstravimas, virinimas - 4val. neskubant. Nepabaigtas darbas dar.

Tvirtinimas prie traukes dar nepagamintas. Laikinai pabandimams toki laikina uzdejes buvau.

Zemiau nuotraukos darbo etapu.:

 

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasibaige pirmas vairo mechanizmo perdarymo etapas :cheer:

Patikrinau, istestavau kelyje ir bekelyje nedaug. Rezultatas nudziugino bent jau pradzioje.

Savaites begyje, daugiau vazinejant, bus aiskiau.

Prikabinu nuotraukas.

Man patogiausia buvo prikabinti hidraulini cilindra taip kaip nuotraukose.

Noretusi, kad slangai butu prikabinti virsuje arba kitoje puseje bet tvirtinimas sunkesnis.

 

Sekantis etapas tai hidraulinio cilindro apsauga (jau sugalvojau kaip) ir traukiu apsauga arba

pakelti jas...

post-13042-0-84442800-1540037382_thumb.jpg

post-13042-0-50705500-1540037387_thumb.jpg

post-13042-0-78128900-1540037392_thumb.jpg

post-13042-0-21424000-1540037399_thumb.jpg

post-13042-0-64056500-1540037404_thumb.jpg

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neblogai, tik va kirba mintis ar kokiose provežose giliose kur bandant susukt vairą ar nesulankstys kokių traukių  :scratch:

Senokai girdetas :D  Kur pradinges?

 

Jegos sukimui prideda, bet negaliu pasakyti kiek, nes nera info apie cilindra. Gal Lytagroje ir galetu pasakyti.

Plius mazdaug paduodamas spaudimas nuo pompos. Galima paskaiciuoti.... :study:

Dazniausiai tokiose situacijose kaip rasai, issilenkia ta trauke.

Kai pvz. kaires puses ratas isiremia i akmeni ir bandant sukti vaira i to akmens puse (kaire), trauke tikrai issilenks "menuliu" vien nuo

koloneles (sukant jega). Hidraulinis cilindras ta efekta pagreitins BET jis prikabintas prie traukes mazdaug per viduri ir kazkiek

mazina traukes issilenkima nes toje vietoje prideda jega link rato (teoriskai aisku).

 

Bet yra vienas BET. Vistiek jauciasi kai ratas isiremia. Juk tai ne pilna hidraulika (tik hidraulinis cilindras), kai sukant vaira, jegos reikia tik

vairo pasukimui :D Siuo atveju vistiek jauciasi pasipriesinimas, taip pat jauciasi stiprus smugiai i vaira nes kolonele tai liko, ji su ratais 

surista ;).

Dar su konkreciu isiremimu nebandziau. Savaitgali pabandysiu testuoti.

 

Staciau su mintimis labiau vietoje demperiu ir tai 100% pasiteisino :liux:

Mano dvigubas demperis buvo ir palygint su dabartiniu cilindru tai... 10 demperiu neatstos jo vieno :D

Su 35" tapkemis vaziuojant per duobes (kelio duobes) ~80km/h, apie "death wobble" net kalbu nera o anksciau lygtai kazkas pradedavo bet demperiai

gesindavo. Arba buna vaziuoji i kalna ir jau ratai visi prasisuka, masina tarsi sokineja, tada jauciasi per vaira nuo to,kad

 vienas rastas lygtai kabinasi tai kitas....Dabar nesijaucia :)

 

Be to kaina!!!

Kolonele 72$ + 50$ atsiuntimas (JAV).

Hidraulinis cilindras Lytagroje 29Eur.

Du hidrauliniai slangai po beveik ~6Eur. Pora alkuniu po ~2Eur, 4 perejimus po ~1Eur

Pora gabalu ploksciu cilindro tvirtinimui prie tilto ir prie traukes buvo(tokiu suras kekvienas ;) ),

Du varztai 20mm(kaip tik cilindro skylems) su verzlemis po...sumoje pagal svori ~2Eur.

8 nerudijancio plieno varztai su verzlemis ~3Eur pagal svori

 

Darbas: isrinkti kolonele, isgrezti skyles, padaryti sriegi, surinkti kolonele, nuslifuoti ir nudazyti.

Pakeisti kolonele is senos i paruosta, prisukti reikiamus slangus, pritvirtinti cilindra(ispjauti, privirinti).

Ipilti tepalo ir ispumpuoti ora is sistemos

:salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaina visiskai priimtina gaunasi tik reikia kazkaip prisiversti tokiam zingsniui.O tai galima ir savo kolonele perdaryt ar butina kazkokia spec pirkt ?

Spec. nereikia. Is tokios pat padariau.

Pirkau kita nes mano jau turejo laisvumo ir masina reikalinga buvo. Todel, paruosiau kita ir sukeiciau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prasukau jau ~5000km po dvigubo guolio idejimo. Siandien nuemiau rata, kaladeles, kad patikrinti ar yra laisvumas. Jokio laisvumo.

Padanga 35x12.5x15, rato  bendras svoris ~45kg. Isnesimas -50. Paprasta guoli jau kesti man reiketu o dvigubas be garso ir laisvumo ;)

Prikabinau nuotraukas, kad priminti istorija :study:

post-13042-0-12296900-1540645051_thumb.jpg

post-13042-0-97977700-1540645056_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.