Pereiti prie turinio

MP2 3.5 V6


FonZero

Rekomenduojami pranešimai

Iskilo klausimas. Ar apsimoka pirkti MP2 SWB su 3,5 motoru kurio reali rida ~350K km? Visa laika vazinetas tik benzu,automatas?

Jei ramiai važinėsi tai supus greičiau nei motoras pasibaigs, bet ... su tokiu motoru neišeina ramiai :) , laikui bėgant tepalo siurblys pavargsta ir jau prie aukštų apsukų prastai tepa, reikia tikrint spaudimą ir jei slėgis mažas keisti tepalo siurblį ir tada toliau spausi gazą be problemų :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai jau ne koks pasirinkimas MP 2 SWB su 3,5 motoru... o jei kur DE pasiziuri tai jau tokios kainos kad nebesupranti ko jie ten uzvalge... startas nuo 5,5K €...

Man kazkaip rankos nekyla 3K uz toki moketi...nezinau ar teisingai mastau... ir aplamai ar verta persesti nuo JGC 4,7 HO...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na iš nuotraukų tai skirtumas kaip diena ir naktis nuo to kur kolega nuorodą įmetė. Plius komplektacija su odom ir t.t. Pardavėjas tipo už techninį stovį atsako.

Vat ir nežinau gundytis keisti modelį ar ne...

Pabandyk pravaziuoti arba prilips arba ne.Nes pajeru gerbejai plesys maikes,kad pajero geriau, o jeep gerbejai su putom burnoj reks,kad jeep geriau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai kad pravažiuoti reikia tolokai už kordono nuvažiuoti Ne LT tas modelis randasi.

Pats Jeep 3 turėjęs, viskas ten neblogai išskyrus kad didesnius ratus nei 33 pastatyti neįmanoma be neprotingu investicijų ir vistiek priekiniu tiltu visur kabinsies

Pajero pravažumas purve geresnis dėl nepriklausomos pakabos priekyje ir 100% blokiruotes gale...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau taip ir reiks daryti. Nuvažiuoti pasižiūrėti koks bendras stovis, kaip rėmas ir kėbulas ir jei viskas normos ribose tai parsivaryti. Sau arba pardavimui. Nors ir virš 3K jis ten stovi.

Turiu aš pajero 2 trumpą 3,5 ir jeep zj'tą 5,9 benzą , tai šitos auto skirtingom misijom :) , su jeep gerai pakeliaut, lengvai paturistaut, super komfortas, o va su pajeru trumpu tu niekaip miške manes napagausi ar tavo HO ar HEMI bus, trumpas yra trumpas, žymiai manevringesnis, paprasčiau įveikti kliūtis, tikrai lengviau važiuoti rimtesniam off-road'e. Taip kad jei nesiruoši labai off-road'inti tai geriau savo HO keisk į 5,7 jeep'ą :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va man ir truksta pravazumo pas Jeep nes kuo toliau tuo daugiau ir gyliau bristi pradedam ir 32 MT visiskai nebetenkina ant WJ su jo tiltu ir razdatkes balkiu. Pastoviai buldozeruauti tenka...

Kalbant apie 5,7 tai kaiptik pardavime turiu HEMI 2012 :D

Tai tada jau supratau su kuo bendrauju :) , žiūrėk į trumpuką mp jei nori rimčiau pasitaškyti, reikia kada atlėkti man iki Kauno pas jus į pakatuškę su savo mitsubu tai pasibandytai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas iš kolegų turinčių trumpą Pajero 3,5 galėtų Kaune susitikti ir pakonsultuotu gyvai prie modelio?

Siandien buvau nulekes paziureti ir kilo kaikuriu klausimu kurie greiciausiai lemtu pirkti/nepirkti ta modeli...

Redagavo FonZero
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagrindinis klausimas tai del traukos. Motoras dirba labai graziai bet traukos tai stipriai pasigedau... noretusi pravaziuoti su kitu tokiu kad suprasti ar ten taip ir turi buti ( gal man po V8 190Kw tik vaidenasi kad jis visai nevaziuoja) ar ten tikrai jis netraukia.

Toliau del razdatkes kebulo niuansu ir pan...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagrindinis klausimas tai del traukos. Motoras dirba labai graziai bet traukos tai stipriai pasigedau... noretusi pravaziuoti su kitu tokiu kad suprasti ar ten taip ir turi buti ( gal man po V8 190Kw tik vaidenasi kad jis visai nevaziuoja) ar ten tikrai jis netraukia.

Toliau del razdatkes kebulo niuansu ir pan...

Taip gali pasirodyti iš pradžių dėl traukos, nes pas amerikonus labai gera trauka nuo žemų sūkių, o japoną reikia "smaugti" jis turi daug sūkių ir prie 5000-7000 aps. jau skrenda :) . Bet reikia tikrai būt išbandžius kelis tokius pačius auto, nes būna kokios problemos ir trauka gali žymiai kristi nei kad turėtų būti. Ko reikia dėl razdatkės ir kėbulo ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del kebulo tai iki kokio protingo rudziu lygio dar apsimoka veltis. Supraskim teisingai kad 20 metu japonas tikrai pririnkes rudziu bet iki kokio lygio dar galima imti?

Automato razdatkes ryciagas kazkaip keistai junginejasi. Kad ijungti tai vos ne kaip pas koki gazika reikia i visas puses makaluoti ryciaga kol pataikai i padeti. Labai didelis laisvumas i sonus pasirode...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rycago laisvumas bus del to,kad bus subirejus tokia plastmasine ivore kuri stovi ant rycago.Na del rudziu,tai is isores ant kebulo ju neturetu buti,jei sukelti dazai,bakstelk ta sasa atsuktuvu ir jis kiaurai pralys.Remas,kebulo dugnas gali tureti pavirsiniu rudeliu,bet jokiu budu ne giluminiu.Rema ziurek ne tik is isores,bet ir vidine puse,gal ten jau metalo pavirsius kaip menulio krateriai,kisi pirstus pro skyles reme ir jauti koks metalo pavirsius.Bagazinej kilimeli pakelk,ten kelis samariezus atsukt,bet informacijos apie rudis suteikia daug.Variklio kapota pasikeles idemiai apziurek posparnius ir tas vietas kur koks varztelis sukasi,irgi daug suteikia informacijos apie kebulo bukle.Dar idemiai apziurek slenscius,jei is isores matosi nors ir nedideli saseliai,slenksciai gatavi.Ir neklausyk jei ant puveko sako,kad masinai jau 20 metu ir tai normalu - nieko cia normalaus,sutinku,kad lediniai ant kiekvieno kampo nesimeto,bet dar galima rast geros bukles.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isoriniu rudziu yra ant galiniu arku apacios ir ant slenksciu. Tai del slenksciu jau aisku kad bus kiauri. Bagazinej sake jau virintas dugnas. Is kebulo dar virinta maciau priekyje kairej pusej kur pagalve ant remo dengia skarda. Remas irgi yra virintas bent 3 vietose kiek maciau. Durniausia kad visa apacia buvusi smaluota ir konkreciai negalima pasakyti kas po ja. Rema kiek apciupinejau is vidiniu pusiu tai lyg nieko daugiau blogo neuzciuopiau.
Ai dar tai kad ant remo VIN nesimato bet dokumentuose lyg irasyta kad vin ant remo neindentifikuojamas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su trauka gal ir isrisau jau reikalus. Ten panasu kad dezes kickdownas neveikia todel nuo ~3K apsuku jis ten gan vangiai greitejosi.
Remas virintas gale ties ratais abiejose pusese ir priekyje vienoj vietoj nedidelis lopukas...
Siaip salonas odinis,realiai stovis kaip naujo,kilimai svarus grazus. Isvaizda is lauko labai aki traukianti,dazytas tikru Line-X'u.
Labiausiai mutina vandeni tik tas remas ir neaiskus rudziu kiekis...
Butu pasirinkimas ju su 3.5 motorais tai spjauciau ir nesigilinciau bet kad ju net aplink Lietuva nera o kokioj DE tai nuo 5+ K kainos prasideda...

Vat ir turiu galvos skausma :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su trauka gal ir isrisau jau reikalus. Ten panasu kad dezes kickdownas neveikia todel nuo ~3K apsuku jis ten gan vangiai greitejosi.

Remas virintas gale ties ratais abiejose pusese ir priekyje vienoj vietoj nedidelis lopukas...

Siaip salonas odinis,realiai stovis kaip naujo,kilimai svarus grazus. Isvaizda is lauko labai aki traukianti,dazytas tikru Line-X'u.

Labiausiai mutina vandeni tik tas remas ir neaiskus rudziu kiekis...

Butu pasirinkimas ju su 3.5 motorais tai spjauciau ir nesigilinciau bet kad ju net aplink Lietuva nera o kokioj DE tai nuo 5+ K kainos prasideda...

Vat ir turiu galvos skausma :D

Taip iš šono žiūrint tikrai yra trūkumų ar niuansų su šiuo pajeru, jei pirksi nusiteikęs kad " reiks - susitvarkysiu, pasiremontuosiu, investuosiu" tada ok pirk jį, bet jei su mintim "čia ledas ir jokių problemų turėtų nekilti" tai nepatariu rizikuoti :) . Kaip pats rašai jo stovis salono ir išorės puikus, tai jis nebuvo skandintas ar trintas bekelėje, bet rėmas jau virintas ir kėbulas taip pat :) , taip kad jei sąžiningai ten viską paruošė ir suvirino tai temsi dar pora trejetą metų be virinimų, o jei ne tai ... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.