Pereiti prie turinio

XJ Turbo..


Teodoras

Rekomenduojami pranešimai

Atgaivinu tema, nes per laika issitryne postas..

Pagaliau priejau prie savojo projekto, ypusejau darbus..

Pastatyti kolektoriai tiek ismetimo tiek ysiurbimo, ismetimo lankstusis,ysiurbimo nuo wj..

Naujas paskirstytojas,laidai zvakes, nauji visi rolikai, vandens pompa, ismesta visi nereikalingi spiziniai kronsteinai kartu su kondiskes siurbliu, termomova ir sparnuote.

Elekrine dalis perdaryta, kompas perdetas i patogesne saugesne vieta.

 

Lieka pastatyti intercooleri ( vieta sugalvota jau ) ,vakumus turbai sureguliuot, turbinos ausinima pajungti tiek vandenini tiek tepalini (antgaliukai yra reik tik uzpresuoti slangas), karteryje tepalo nubegimo pajungima , pajungti 2vnt elektriniu ventiliatoriu, na ir dar visokiu smulkmenu..

Kelios nuotr.

Coolery pastatysiu kaip nuotraukoij sugalvojau, bus ispjautas kapotas..

post-203-0-50948700-1493927789_thumb.jpg

post-203-0-47470900-1493927799_thumb.jpg

Redagavo Teodoras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras proektelis.

Gal galima apie ausinima placiau,kadangi as dejau varikli nuo zj o pas ji generatorius stovi auksciau negu pas xj tai taip ir palikau ,bet tada irgi teko ismest termo mova ir perdaryt akumo vieta ,ismest spynas kapoto ir sudet sportinius uzraktus.idejau antra ventiliatoriu bet nesugalvoju nuo ko butu teisinga ji pujungt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaminas per sparna jau isejes..

Du ventiliatoriai , vienas pastoviai yjungus degima, kitas ant jungiklio, abu per atskiras reles..

 

Fingers cross tai nelabai butina, vaziuos ir taip, jei ka jobinsiu dar eile purkstuku su reika, bus vietoij 6 dvylika..

Yra vietos burimui sitam motorui, iki 500AG jie laiko

Redagavo Teodoras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia aliuminiai vamzdziai, is Toyosport tokie kaip ir intercooleris + klampai 60-68mm+ silicono slangai...

 

Sendiena pamodinau biski kapota, dar reikia kapišona virs coolerio primontuot oro srautui.

Didink skylę kokį 40cm į priekio pusę, kad kuo daugiau oro cooleris gautų iš lauko.

Kapišoną vis tiek gaminsiesi, tai pasidarysi kokį reikės, kad skylę pridengtų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia dar ne galas kapotui, didinsiu skyle tuo kad lenksiu priekine dali kur prie kulerio zemyn, tuo paciu dengsis karsto oro srautas, tada jis bus traukiamas lauk per priekine anga kuri uz spoilerio, tada virs coolerio kapisonas.

Kas liecia ismetima, bus lygiai su sparnu, neissikises..

Nesigilinus i kitka vadinsis street leagal, cia daug maz visiems poch... vazinesiu su juo tik kaip noresis prasilekti, kitas jeep bus dideliais ratais ir tt..

O siaip trintis nusipirksiu koki kibira. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sendiena buvo pirmas variklio startas..

Viskas dirba kuo puikiausiai.

Jokiu skysciu begino kolkas nesimato, dirbo variklis keleta valandu be sustojimo, du elektriniai ventiliatoriai atlieka darba, vienas pastoviai sukasi kita pasidariau ant tumblerio..

Ryt planuoju pasibaigti stabdziu vamzdyna, kapišona, keleta smulkmenu ir bandysiu vaziuot. Ymesciau video bet kazkaip neiseina

Redagavo Teodoras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.