Pereiti prie turinio

jeep grand cherokee zj v8 5,9


Rolandas

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 86
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Rolandai, zaviosi tavo bolidu, daug meiles iderta :liux:   o seip pamastymui,- po buferiu sukonstravai  buldozeri ir greideri.... perkonstruok.. tik raides palik ;)

Aš kaip mėgėjas greičiau važiuoti per balas pastebėjau kad pristabdo jeep'ą ta apsauga, bet taip padariau norėdamas apsaugoti vairo traukę ir radijatoriaus dalis apačios kyšo atvirai jei be apsaugos, gal turi kokių pavyzdžių kaip kitaip sukonstruot apsaugą ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano nuomone paprasciausia patrumpink ja ir bus cool... ar labai jau doshinies per kirtavietes kazkokias? kam ta tilta saugot? matai gi kur vaziuoji :) tegul pliurza lengvai vaiksto virs tilto... as turiu gerokai mazesni "greideri" bet kiek ten tonu zemiu pastoviai kabo... o jei butu iki tilto nuleista tai vobsce bulves turbut sodinciau ;)

blem nezinau kaip ZJ, o ten radiatorius labai jau pazeidziamas???

Redagavo shirokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Aplankėm su jeep'u Karpatų kalnus :cheer:  , prieš kelionę truputį buvau piktas ant mašiniuko, nes greičių dėžė pabyrėjo, bet Fredis iš Kauno greitai ir operatyviai sutvarkė. Kalnuose galingas variklis ir automatinė greičių dėžė - gėris :liux: . Taip pat prieš kelionę pasikeičiau aušinimo radijatorių į aliuminį, tikrai veikia efektyviau nei gimtasis, pasidariau dėžę optimos akumuliatoriui, nes originali plastmasinė aukštai stovi ir netelpa optima per aukštį, taip pat susidėjau poliuretaną į važiuoklę.

post-4283-0-92572800-1500386478_thumb.jpg post-4283-0-86116800-1500386495_thumb.jpg post-4283-0-74731200-1500386510_thumb.jpg post-4283-0-73040300-1500386532_thumb.jpg post-4283-0-38016900-1500386551_thumb.jpg post-4283-0-17338700-1500386576_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aplankėm su jeep'u Karpatų kalnus :cheer: , prieš kelionę truputį buvau piktas ant mašiniuko, nes greičių dėžė pabyrėjo, bet Fredis iš Kauno greitai ir operatyviai

sutvarkė. Kalnuose galingas variklis ir automatinė greičių dėžė - gėris :liux: . Taip pat prieš kelionę pasikeičiau aušinimo radijatorių į aliuminį, tikrai veikia efektyviau nei gimtasis, pasidariau dėžę optimos akumuliatoriui, nes originali plastmasinė aukštai stovi ir netelpa optima per aukštį, taip pat susidėjau poliuretaną į važiuoklę.

20170709_134151.jpg 20170711_161544.jpg 20170714_172256.jpg 20170629_180825.jpg 20170615_144801.jpg 20170616_092902.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Sauniai padarytas!

I gal gali pakomentuoti pati modeli, kokie pliusas ir ninusai?

Jei imant originalų, tai tiesiog eilinis zj'tas su neeilinia "širdele". 5,9 motoru jeep grand cherokee leido tik daugiau nei metus laiko (nuo 97 galo iki 99 pradžios), išleista tokiu motoru tik virš 14000 egzempliorių, iki šių dienų jau neperdaugiausia likę tokių :) . Labai geras sukimo momentas, bet iš to išlenda kiti niuansai, kaip kuro sanaudos ar tiltus susuka į "miltus" :) . Na bet visi kas vairuoja galingas auto turi su tuo susitaikyti, kitaip perki pilką dyzelį ir birbinį sau nesukdamas galvos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar labai didelis skirtumas tarp 5.2 ir 5.9, dezes aisku skiriasi, bet ar labai didelis skirtumas?

Kas tiltam atsitinka, kokios 'dana' pas juos stovi?

Varikliai 5,2 ir 5,9 iš viršaus tokie patys (aprinkimą turiu omenį po kapotu), kiek skaičiau tai lyg "apačia" variklių skiriasi ar tai alkūninis kitokis ar švaistikliai, tiksliai nepasakysiu. Dėžės skiriasi pas mane 46re, pas 5,2 iki 95 metų 46rh, iki 98 galo 44re, perdavimai 46re ir 46rh identiški. Tiltai pas 5,9 gale dana44 su lsd, priekį dana30 tuščias, tokie tiltai ir pas 5,2 nuo 95 metų. Savo jeep'o priekinio tilto sulaužiau visą satelitų dėžutę 

post-4283-0-41698800-1534096569_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Varikliai 5,2 ir 5,9 iš viršaus tokie patys (aprinkimą turiu omenį po kapotu), kiek skaičiau tai lyg "apačia" variklių skiriasi ar tai alkūninis kitokis ar švaistikliai, tiksliai nepasakysiu. Dėžės skiriasi pas mane 46re, pas 5,2 iki 95 metų 46rh, iki 98 galo 44re, perdavimai 46re ir 46rh identiški. Tiltai pas 5,9 gale dana44 su lsd, priekį dana30 tuščias, tokie tiltai ir pas 5,2 nuo 95 metų. Savo jeep'o priekinio tilto sulaužiau visą satelitų dėžutę 

attachicon.gif20180319_172546_001.jpg

 

Galima tik pagirti kai savo rankomis padaro toki aparata! :-).

 

Beje o kaip del priekinio tilto? Liko sitas tik viduriu pakeitei ar koki kita dejai tilta?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Varikliai 5,2 ir 5,9 iš viršaus tokie patys (aprinkimą turiu omenį po kapotu), kiek skaičiau tai lyg "apačia" variklių skiriasi ar tai alkūninis kitokis ar švaistikliai, tiksliai nepasakysiu. Dėžės skiriasi pas mane 46re, pas 5,2 iki 95 metų 46rh, iki 98 galo 44re, perdavimai 46re ir 46rh identiški. Tiltai pas 5,9 gale dana44 su lsd, priekį dana30 tuščias, tokie tiltai ir pas 5,2 nuo 95 metų. Savo jeep'o priekinio tilto sulaužiau visą satelitų dėžutę 

attachicon.gif20180319_172546_001.jpg

su blokiruote man uzteko ir 4.0L kad luztu dezzute :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima tik pagirti kai savo rankomis padaro toki aparata! :-).

 

Beje o kaip del priekinio tilto? Liko sitas tik viduriu pakeitei ar koki kita dejai tilta?

Liko šitas tik dėžutę pakeičiau, bet čia tik iš bėdos, nes dantračiai poros ir pamalti, ieškau kito tilto, bandysim kažką susirinkti iš kelių :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.