Pereiti prie turinio

MPIII 3,2 DID akumuliatoriaus krovimo problema


Apajero

Rekomenduojami pranešimai

  • po 1 mėnesio...

Neranda nieks ligos. Zodziu taip, kol saltas prie generatoriaus 14,2. Uzsilus 10,4. Generatoriu perrinko, tas pats. Nupirkau dar viena - tas pats. Perrinkau nupirkta - tas pats. Reles pakeite, ant stendo kaitino 1 h (abu generatorius) 115 a kruvi dave prie mano akiu, tas pats. Situacija tokia. Daug pravaziuoju su juo (per savaite apie 1500 km.). Tarkim sedu ryte i klaipeda is Siauliu. Pirmus kokius 50 km normalus krovimas, po to pradeda "durniuoti". Durniavimas pasireiskia tuo kad nebedega lemputes skydelyje. Visam siam veiksmui prasidejus, isjungiu viska (peciuka, sildyma, zibintus, radija) sustoju ir palieku dirbti ant laisvu apsuku. Grubiai po 20 min viskas atsigauna. Viena karta nesustojau ir vaziavau toliau. Iskrove akumus, uzgesau magistraleje prie Panevezio ir teko laukti traliuko. Tai gal kazkas turi minciu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet kad žmogus sakė generatorius 2 bandė. Nebent trečią bandyti. Būna kartais stebuklų.

 

o kokio valdymo nuo kompo nėra ?  Ar tikrai dirba tik generatorius + akumuliatorius + rėlė/reguliatorius ?  Reikėtų sužadinimo srovę pasimatuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

rase kad ant stendo bande kiek as zinau ten kompo pajungimai nenaudojami jis arba krauna arba ne,ir kiek man zinoma tai kompjuteris gauna informacija is generatoriaus o ne atvirksciai nes nekraut akumo specialiai nelogiska,nors zinau kad ira naujose navorotas kad pradeda kraut tik pravaziavus kazkiek kilometru,tada kompa reik perprogramuot,mano draugas taip akuma suvare bet tai ne sitam varjante. zemiau13,6v akumas kraunamas tik saliginai tai kad ir koks butu gudrus kompas masinos, jis zemiau valdit generatoriaus krovimo manau negaletu zemiau negu 13,6v neben jam butu kajuk. su pagarba

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai aš ir sakau. jei ant stendo viskas veikia, vadinas visa sistema gera, tai ir kyla mintis , kad gal iš borto kompo pusės yra koks valdymas, kuris suveikia neteisingai.

 

dar yra galimybė trumpam paduoti įtampą tiesiai nuo akumuliatoriaus pliuso ar per ilgų šviesų lemtutę į generatoriaus sužadinimo apviją. Ar tada krovimas atsistatys ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neranda nieks ligos. Zodziu taip, kol saltas prie generatoriaus 14,2. Uzsilus 10,4. Generatoriu perrinko, tas pats. Nupirkau dar viena - tas pats. Perrinkau nupirkta - tas pats. Reles pakeite, ant stendo kaitino 1 h (abu generatorius) 115 a kruvi dave prie mano akiu, tas pats. Situacija tokia. Daug pravaziuoju su juo (per savaite apie 1500 km.). Tarkim sedu ryte i klaipeda is Siauliu. Pirmus kokius 50 km normalus krovimas, po to pradeda "durniuoti". Durniavimas pasireiskia tuo kad nebedega lemputes skydelyje. Visam siam veiksmui prasidejus, isjungiu viska (peciuka, sildyma, zibintus, radija) sustoju ir palieku dirbti ant laisvu apsuku. Grubiai po 20 min viskas atsigauna. Viena karta nesustojau ir vaziavau toliau. Iskrove akumus, uzgesau magistraleje prie Panevezio ir teko laukti traliuko. Tai gal kazkas turi minciu?

Tai kai ant stendo tikrino generatorius po apkrova ir nukrito krovimas iki 10.4V ? Nes jei taip, tai tik generatorius kaltas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ant stendo viskas gerai. Itampa nekraicioja. Idejus i masina prasideda bajeriai. Praeita savaite kompa pagrindini pakeiciau. Tas pats. Kosmosas kazkoks.

Tai belieka dar akumus pakeisti, gal kartais tie durnavoja. Tiesiog įsimesk vieną akumą iš kokios kitos auto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei ant stendo gerai krauna tai ir masinoj turi gerai krauti, pasimatuok kur krenta srove,darai taip,pasiemi testeri,uzvedi masina kai pradeda nekraut matuoji,testeri nustatai ant voltu,dibancioj masinoj dedi vciena laida testerio ant generatoriaus isejimo pliuso ir kita  ant akumuliatoriaus pliuso ir matai kiek krenta tada ant generatoriaus korpuso ir akumuliatoriaus minuso matai kiek krenta ant generatoriaus korpuso ir variklio matai kiek krenta ir ant variklio ir akumuliatoriaus minuso matai kiek krenta.  Kazkur turi buti stiprus kritimas tada reik arba atsveit kontaktus jungtis arba tiest naujus kabelius,dar svarbi mase tarp variklio ir kebulo nes akumuliatoriaus mase sukasi daugumoi prie kebulo ir dar jei ant stendo rodo gerai tai ant generatoriaus isejimo pliuso ir generatoriaus korpuso turi buti irgi gerai pasimatuok tai beveik tas pats kas stendas.Sekmes .su pagarba

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažin ar žmogus supras šituos sudėtingus matavimus.  Geiau iš karto atvesti papildomą laidą nuo akumuliatoriaus MINUSO iki generatoriaus.

ir pabandymui papildoma laida nuo minuso i kebula

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sutinku butu paprasciau bet neaisku kur krenta ant pliuso ar minuso kas buna dazniau,o praties laidus tai butu analogiska nusveist visus kontaktus ir gautusi tas pats, kaip cia aiskiau isireiskus ,nuo generatoriaus kur eina plius laidas iki akumo pliuso reik atsveist visas joo susidurimo vietas ir minusinio tarp akumas kebulas, kebulas variklis arba nuo variklio nuvarit masini laida iki akumo minuso ir nuo generatoriaus pliuso storas laidas iki akumo pliuso, man atrodo turetu padet nes jeigu ant stendo gerai tai ir cia turetu but taip pat.  Dar pamirsau pasakit tarp generatoriaus korpuso ir variklio turi buti gera mase buna net laideliu sujungta.su pagarba

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sutinku butu paprasciau bet neaisku kur krenta ant pliuso ar minuso kas buna dazniau,o praties laidus tai butu analogiska nusveist visus kontaktus ir gautusi tas pats, kaip cia aiskiau isireiskus ,nuo generatoriaus kur eina plius laidas iki akumo pliuso reik atsveist visas joo susidurimo vietas ir minusinio tarp akumas kebulas, kebulas variklis arba nuo variklio nuvarit masini laida iki akumo minuso ir nuo generatoriaus pliuso storas laidas iki akumo pliuso, man atrodo turetu padet nes jeigu ant stendo gerai tai ir cia turetu but taip pat.  Dar pamirsau pasakit tarp generatoriaus korpuso ir variklio turi buti gera mase buna net laideliu sujungta.su pagarba

kartais kontakto gero nebuna paciam laido antgali, kuris buna uzpresuotas, todel sujungimo vietu pasveitimas gali nepadet

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkoks kosmosas. Kol saltas dedu testeri ant generatoriaus ir akumo - 14,4. Po pusvalandzio - 10,1. Isvada - pakaista generatorius? Bet ant stendo pries savaite 2 valandas kaitino ir tas pats 14,4. Nebesuprantu... Mintys isseko...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai ar yra galimybė sužadinimo srovę pasimatuoti ?  Ir nuo akumo PLIUSą per ilgų šviesų lemputę, kad ko nors nesudeginti, į tą pačią sužadinimo grandinę pajungti ?

 

Tada tikrai surasi kas grybauja, generatorius, rėlė reguliatorius ar blogas kontaktas. Nes stebuklų nebūna, tik blogi kontaktai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.