Pereiti prie turinio

easytronic automatas


darriuss01

Rekomenduojami pranešimai

Cia kaip pasiseks, o tiksliau jei imsi masina su virs 300tukst km, tai visko gali but. Anksciau daug ziurejau forumu ir atsiliepimu apie easytronic, nes zadejau vivaro su tokia greicio deze pirkti. Ten labai daug valdymo bloku stovi, o tarp ju daug laidu. Kad viskas butu gerai, turi laidu fiskes pravalyt kad geras kontaktas butu ir nauja programine iranga irasyt. Tada nemeta klaidu. Cia kaip Range Rover, turi zinot i ka atkreipt demesi ir kaip ka padaryt, kad isvengti busimu bedu. Tada turesi nebloga automobili :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats važiavimas yra be ryšio :) Normaliai veikiančiam automate bėgio permetimas mažai juntamas ir nekelia jokio dikomforto, o tose robotizuotose mechanikose toli gražu iki to. Gal ir įmanoma priprasti prie roboto veikimo, tačiau trumpai išmėginus jokių teigiamų emocijų man nesukėlė :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

teko su VW Lupo 1.2 TDI ir Toyota Corolla pavažinėt su robotukais. Nors Lupo buvo ir gerokai senesnis nes corolla apie 2007 metų, bet corolloj kaip ir sakė Gytmanas marazmas ta dėžė. Nei sustartuot normaliai, nei ant lenkimo išeit, patogu tik kamštyje bet ir tai stovėt :D

 

šiaip labai keistas važiavimas. pas VW mažiau jautėsi pavarų keitimas, bet po pusdienio pripranti, maždaug kada jauti, kad keis bėgi, švelniai numeti gazą ir vėl duodi - tada labai viskas švelniai jungiasi, o jei gazas pastoviai iki dugno tai toli kaip pėstute iki Magadano tai robotizuotai dėžei iki automato. Tiesa, tiek su Lupo tiek Corolla po pažaidimo su dėžė viskas buvo perjungta į rankinį valdymą ir tada jau mojuojant ranka važiuojama

 

ar žiūrėčiaus sau tokią mašiną? - nemanau. nebent va tokį kaip lupo, vien dėl jo gabaritų/sąnaudų ir kokių kitų privalumų, bet kiek teko domėtis bent jau VW tą dėžę lietuvaičiai auksrankiai už porą lyg šimtinių naujo pavyzdžio pinigo išoperuoja ir padaro normalią dėžę :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal tiesiog teoriskai gal tos dezes taip ir sukonstruotos kad pries permetant pavara vairuotojas turetu atleisti gaza del ko automatai daugiau ryja kuro del to kad tau net nereikia judinti kojos kuri spaudzia gaza.

Gal as ir klystu bet cia tik pamastymai nesu mechanikas apie mediena galeciau kalbet gyncytis bet ne sioj srity.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia kaip pasiseks, o tiksliau jei imsi masina su virs 300tukst km, tai visko gali but. Anksciau daug ziurejau forumu ir atsiliepimu apie easytronic, nes zadejau vivaro su tokia greicio deze pirkti. Ten labai daug valdymo bloku stovi, o tarp ju daug laidu. Kad viskas butu gerai, turi laidu fiskes pravalyt kad geras kontaktas butu ir nauja programine iranga irasyt. Tada nemeta klaidu. Cia kaip Range Rover, turi zinot i ka atkreipt demesi ir kaip ka padaryt, kad isvengti busimu bedu. Tada turesi nebloga automobili :)

va ,zinok jutubej irgi ziurejau... jungia degima-dega F, atsidaro kapota nuima didele fiske nuo kazko, uzdeda... ve degima, ir vel F ,nuima kita fiske, uzdeda vel degima ,vel F ....dar kelis kartus jungia ,ir opa dega N ir uzveda varikli... nu nax toks hemorojus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va ,zinok jutubej irgi ziurejau... jungia degima-dega F, atsidaro kapota nuima didele fiske nuo kazko, uzdeda... ve degima, ir vel F ,nuima kita fiske, uzdeda vel degima ,vel F ....dar kelis kartus jungia ,ir opa dega N ir uzveda varikli... nu nax toks hemorojus

Tai cia jau beda kazkokia, ir tokiu budu jis jos nesprendzia, o laikinai "pasalina". Kaip ir minejau, cia turi buti temoj ziureti forumus, ka zmones daro, kad isvengti. Sakau vien programine iranga 80% visu bedu issprendzia. Beveik kiekvienas auto turi savo niuansu, tik vieni daugiau kiti maziau :) 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šiaip pasipratinus važiuot galima, tik bėgio permetimo momentu jei gazas nuspaustas tai ji ir susmūgiuoja. o jei primeti, kad ji jau keis pavarą tai atleidi pedalą tarsi su mechanine dėže kai sankabą numini tai tos pavaros tikrai švelniau junginėjasi.

tai ir su paprastu automatu vaziuojant gali "priverstinai" permest aukstesne pavara... pvz vaziuoji ilgai viena pavara vienodu greiciu (pvz miesate) uztenka vos vos atleist pedala ir persijungia i aukstesni begi 

 

nu biski ne i tema, bet kazkas panasaus gaunasi :)

Redagavo shirokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko Opel Meriva su tokia dėže pagainiot. Vargas, bet ne dėl gedimų, o dėl idijotiško veikimo. Prieš perjungiant kiekvieną pavarą apie sekundę pagalvodavo ir jausmas toks, kad net pristabdydavo, nepriklausomai nuo to rankiniu ar automatiniu režimu važiuoji. Inkvizicija, ne automobilis :angry:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turim Renault Trafic su tokia deze. Reikia priprast prie jos :) Arba perjungineti begius rankiniu rezimu. Bet tiek rankiniu, tiek automaniu, reikia su gazo pedalu ''zaist''. T.y. kaip jau cia mineta buvo, pries jungiant pavara, atleisti gaza.

Bedu nebuvo, tik viena karta teko kompa perprogamuot. Yra Vilniuj meistras kuris tokias dezes tvarko. Sake, kad i metus bent karta gali tekti perprogramuot (cia buten Trafic'ui).

Masina apie 65000km pravaziavus.

Siaip nieko labai baisaus ta deze, tik aisku nera ka lygint su normaliu automatu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.