Pereiti prie turinio

Reikia teorines mechaniko pagalbos


want3d

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 99
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

A tai už ką 600 EUR?

Taip, norvegijoje valandinis darbas... + diagnostika. nesvarbu kad gedimo nerodo, svarbu diagnostika padaryta... 

 

Tarpusavy jau juokavom, kad reikia atidaryti serviza savo cia. nieko nesuprantam abudu, bet palaikom masina per nakti ir imam pinigus. :D

 

Cia net ratus zmones servize keicia i zieminius, nu tiek tai tikrai sugebetume... 

Redagavo want3d
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, norvegijoje valandinis darbas... + diagnostika. nesvarbu kad gedimo nerodo, svarbu diagnostika padaryta... 

 

Tarpusavy jau juokavom, kad reikia atidaryti serviza savo cia. nieko nesuprantam abudu, bet palaikom masina per nakti ir imam pinigus. :D

 

Cia net ratus zmones servize keicia i zieminius, nu tiek tai tikrai sugebetume... 

 

 Deja, tokia realybė... 

 Prakutusioj Europoj servismenai remontuot jau nelabai sugeba arba nesugeba visai, o tik keisti sugedusias detales naujom.

 

 Bandykit pasigūglint internete, BMW forumų ten masė, tame skaičiuje ir lietuviškas, gal rasit ką nors su panašiais simptomais

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Be shansu, googlink negooglines... Is tuscio i kiaura tie bmw forumai, tik pasakos nieko rimto... Perziureta.

Yra vienas zmogelis UK dirba vien su BMW ,tvarko labai gerai, bet piktybiskai nieko nepasakoja, toks vaizdas kad be jo niekas nesuzinos.. Nebutu Lietuvaitis..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir tą lietuvaitį galima suprasti -tai jo asmeninis know how, kuris jį maitina, ir kuri norint turėti reikėjo daug žemės apš***i. ;)

 

Čia tas pats, kas tu prisisodintum kieme gėlių ir visus kas netingi ateitų pasiskinti, o jei išlystum nepatenkintas - sakytų: tau ką, gaila? Nebūtum lietuvaitis...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir tą lietuvaitį galima suprasti -tai jo asmeninis know how, kuris jį maitina, ir kuri norint turėti reikėjo daug žemės apš***i. ;)

 

Čia tas pats, kas tu prisisodintum kieme gėlių ir visus kas netingi ateitų pasiskinti, o jei išlystum nepatenkintas - sakytų: tau ką, gaila? Nebūtum lietuvaitis...

 

Taip jau priimta. Jei brangiai parduodi reiskia - perekupas, brangininkas, aferistas. Jei pigiai parduodi reiskia - nieko nenusimanantis asilas, gerus daiktus pusvelciui atiduoda.. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas meistras numeris 1 matavo ji kazkuo, ne tai kad pajunges pliusa butu, bet kazkuo tikrino, tai sake siurblys geras. Blt, as jau angliskame forume radau kaip "jumperiu" galima uztrumpinti kad siurblys nuolat veiktu... 

Tik man abejone pasejo vienas "specialistas", klausdamas  del papildomos baterijos bmw protui, kad neissiderintu, klimas nuemus. O kas jei ten turejo buti kazkokia baterija, kuri gal neveikia, ar isimta ir nuemus klemas vistik issiderino smegenine? m? 

Redagavo want3d
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebutinai raktas. issiryskino, jog sita signalke turi funkcija blokuoti, gali buti kad ji cia p**a smegenis... O meistrai visi blt kytri kol kompas rankose: "duok, pajungsiu ir pazesiu kas blogai"... Atimk is ju kompa, tai logikos apsoliutus nulis. Tai koks jis meistras? 

http://www.code.ee/180rus.html 

Yra ir LABAI lietuviskai parasyta, bet skaityti nebeimanoma apie ja 

http://laverna.lt/index.php/paslaugos/garsines-aparaturos-sistemos  

Zodziu, paveikslelyje matosi saugiklis, kuri jam kazkada buvo liepe atjungti, kad butu neveiksni, taip jis vazinejosi be jos gal puse metu. Bet dabar... 

Redagavo want3d
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lygiai tokie patys simtomai koleges audi vakar buvo....rakto batarke nusedusi buvo, bekeisdama sumaise puses...nutempem pas elektrikus ...12 euru ir gazuoja.

Atvaziave meistrai ir kompa norejo keisti ir kontaktine grupe ir starteri......laiku suspejau, neleidau ardyti, nes jau buvo pradeja...vat ir visa istorija...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rakta jam rodo skydelyje jog baterija seda, bet pakeitimas jos negalimas. Peiliu perpleseme pusiau ta jo rakta, batareika kazkokia keista, su preziku aplinkui, kad  neliestu ko  nereikia, be to, privirinta keturiais taskuciais prie blekuciu is abieju pusiu. Bet raktas dar vis veikiantis. Yra antras, blogiausiu atveju. 

keyfob.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebent BMW centre uz panasiai 85km gal tokia iranga turetu. Cia paprasciausiais kompais patikrina. 

Raktelis ne prie ko, prie rakto salia prikabinta papildomos apsaugos tablete, tas papildomas imobilaizeris. ir vienas ir kitas komplektas veikiantis, raktelis+ta tablete. Meginta abejais komplekatais. 
Tiesiog, kiek teko skaityti internete, tai butent ta papildoma apsauga, dabar yra likus blokavimo rezime ir del to nebeleidzia uzkurti. Pagal dvieju pusgalviu (musu) protus, reikia vel priristi tablete per nauja prie tos apsaugos (perkoduoti) o tik tada jau galima bus nuimti blokavima. 

Sia-Mertens-Autoserviss-Auto-Imobilaizer
 

Redagavo want3d
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek zinau tai viena is blogibiu BMW tai papildomos apsaugos idejimas ijungus degima masina tikrina visus blokus ir daviklius o tablete buna veluoja tai ir prasideda, galimibe kad EWS atsiriso nuo variklinio bloko jai lista prie starterio gal kokio alkuninio daviklio jungti pajudino . Gali pabandit dar atjungt koki oro srauto daviklio jungti gal motoras uzsikurs avariniu rezimu cia tik mintis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal as biski nusisneku dabar, bet, o tai neeina isvis atjungt signalke ir imobilaizeri?

aisku maniskis masiniukas jau gan senas, gal dabar kitaip daro, bet isrinkus po vairu gaubta ir atsukus spynos kazkokius varztus as isemiau visa blokeli, kuri atjungus , tiksliau pajungus kita, variklis uzsikure nuo kitos masinos rakto

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia jau reikia gal signalizatorsciko, tie geriau nusimano. Mes du tokie, tai supratom kad pirmiau reikia gryzti i pradini taska, t.y. perkoduoti ir susieti kad vienas kito klausytu (tablete ir dacikas). Po to jau pagal instrukcija kazkaip reikes meginti ar atjungti, ar palikti iki dasieks lietuva ir ten islups suprantantys. To sudo, reikalavo casco draudimas. Jis nieko netardamas, nuveze, pasake kad reikalinga II lygio apsauga ir gavo sia staigmena, kur jau per brangiai baigia atsieiti. Nepaaiskino, jog ilgiau palaikius be akumo gali kazkas tokio nutikti, nepaaiskino isvis ka daro tas sudas. Tiesiog karta kai nusedo baterija, jam pasiule isimti saugikli, kad ji neknistu proto. 
O dabar, vaizdas toks, kad jis megina uzkurti masina ne savo raktais. Sakau, gal imanoma viskas, atjungti, uztrumpinti ar dar kaip, bet norint tai daryti, reikia ismanyti. sugadinti labai greitai gali beeksperimentuodamas. Ten per daug smegenu toje masinoje ir taip, kas ten zino kaip ji reaguos i vienokius ar kitokius isikisimus nesuprantanciuju ka daro. 



Auksciau idejau aprasymus sito velnio, kiek jis ten saugo. Ir nuo vagystes paprastos, nuo vagystes atviros, jaucia tave per atstuma, gesina varikli ir t.t. 

Tas kas su jomis dirba, tas zinotu ka daryti tiksliai. ir kaip tai daryti. mes tik teoriskai perskaitem keleta kartu kaip tai daroma. dar nezinom ar pavyks. Bet pirmadieni gulsime ant duru servizo, kad tik daugiau jie nebedirbtu, nes valandos kapsi, pinigai sukasi nemazi, o rast ko gero neras nieko. reikia pirmiau su ta apsauga pazaisti. 

As asmeniskai, sau i BMW dejau mangoose peidzerine.Ji taip pat II lygio. viska darau su pulteliu, matau kas ka daro mano masinai ir t.t. o cia kazkoki suduka palei raktus liepe tureti. 

Redagavo want3d
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.