Pereiti prie turinio

LR Discovery 1 300TDI remontas / atnaujinimas / tobulinimas


alga

Rekomenduojami pranešimai

Ladoga ne bet į kokį kalną manau bandysiu.

Tai kol kas ir nekeisiu pusašių, tik poras lėtinsiu. O kai sulėtinsiu tai pradėsiu norėti 35" :) nes perdaviamai leis.

O tada tikrai reikės HD pušašių ir granatų, bet jie sveria kaip padorus D1. Nu žodžiu be pabaigos čia :)

 

Vienas kolega išlėtino iki 4,75 lygtais ir deda 37 ratus, palieka standarto pusašius. Vat ir žiūrėsim laiko jie ar ne.

Oho, 37 manau overkilas std tiltams. Pusasiai nemanau kas labai jau daug sveria (turiu naujesnio Defo galiniu stiprintu pusasiu komplekta - laukia montavimo, reikes palyginti su standartiniais), sakyciau patys ratukai dideli nemazai sveria...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 475
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Oho, 37 manau overkilas std tiltams. Pusasiai nemanau kas labai jau daug sveria (turiu naujesnio Defo galiniu stiprintu pusasiu komplekta - laukia montavimo, reikes palyginti su standartiniais), sakyciau patys ratukai dideli nemazai sveria...

Aš apie svorį Eurais...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šviežia infa Ashcroft ATB difų turėtojams.

Kadangi artėja TA, užklausiau kas bus tikrinant stabžius ant paprastų rolikų - ar kažką laužys, ar lips lauk, ar neteisingai matuos, ir ar difas atlaikys 285/75r16 MT ratus ant D1 300tdi.

Dave atsakė:

- auto norės bėgti nuo stendo (kaip ir dzin);

- ratus laikys, bet bus mažesnis ATB efektyvumas (shit...)

papasakosi po TA, man kitamet :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, rekomenduoja kažkokį inercinį matavimą, o ne rolikus. Pas D1 gali razdatkę jungti į neutralią padėtį, bet mano atveju lips nuo stendo ne dėl to kad abu sujungti, o dėl kitokių diferencialų (ATB), junginėk razdatkę kaip nori. Rolikus tai skirtingu laiku sukt pradeda, tai va kai vieną suks o kitas užstabdytas tada ir lips mašina lauk.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iškilo stabdžių klausimas.

D1 nepasižymi labai geru stabdymu. Galiu patvirtinti, kad su 32 ratais stabdymas nu toks pakenčiamas bet geru nepavadinsi.

Su 33 bus blogiau. Su 35 - chebra rašo kad reikia inkarą mesti kad sustotum. Su 37 nežinau ką daryti :)

 

Galimas apgreidas priekyje: Defo 110 suportai ir kaladės, diskai lieka tie patys.

Galimas apgreidas gale: Defo 110 suportai ir kaladės, diskai - priekiniai nuo D1.

Skiriasi: D1 cilindriukai 41mm, Defo 46mm. Defo kaladžių didesnis plotas.

 

Kas nors bandė pas mus? Turbūt durnas klausimas... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebrangus čia su kuo lyginsi.

Jei palieki neventiliuojamus diskus, reikia tik Defo suportų, kaladžių ir kaištukų,spyruoklyčių kaladėms, nai ir atliekamų priekiniųdiskų nuo D1. Vamzdelį ant priekinių suportų kažkaip ten perdaryti reikia, bet čia smulkmena.

Diskus turiu. Suportai, kaladės, spyruoklytės.

 

Detalės ką reikia pirkti grubiai nuo 200 iki 400 GBP...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Defo 110 reikia imti, tiksliai nežinau bet atrodo kad nuo 94. Reikia gero žmogaus kas paskolintų prisimatuoti. Čia ką pribūriau tai viskas perskaityta UK, Australijoje forumuose, ir tie kas darė ten alpsta koks skirtumas stabdyme. Gali ir ant ventiliuojamų šokti bet ten jau ir diskų reikės, ir suportų ventiliuojamiems, ir nėra prasmės jei priekabos pastoviai netampai.

Iškart paminėsiu kad jokių perdarymų nereikia, tuos nuimi anuos prisuki, jokie pagrindiniai cilindrai nesikeičia. Vėlgi tai ne mano patirtis o nuskaityta info.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patikslinimas.

Priekiniai Defo 110 paprasti diskai ėjo 83-93m. Nuo 94 ventiliuojami. Skiriasi diskai ir suportai (plotis). Galima neventiliuojamą suportą pritaikyti ventiliuuojamiems, skeli suportą dedi intarpą. Intarpus kažkas daro, neieškojau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Defuose 1997 metu (bent jau pasienieciu) - priekiniai diskai nera ventiliuojami. Speju kad ventiliuojami yra nuo 1998, nes draugo 1999 metu jau ventiliuojami, bet jis turi ir ABS.

 

Del didesnio performanco siulau tesiog susideti pagreziuotu stabdziu diskus:

http://www.island-4x4.co.uk/terrafirma-cross-drilled-grooved-disc-frc7329cdg-lr017951cdg-p-27244.html

 

Taip pat nezinau jokio skirtumo tarp priekiniu supportu - nebent norit susideti ventiliuojamus.. Defuose ir discoveriuose diskai (neventiliuojami) yra vienodi..

Galiniai suportai nuo Defo 110 (Salisbury asis) - yra didesni negu Defo 90 ar Disco 1. Cia jau galima ir susideti pilna komplekta suportu, su diskais. Kiek prisimenu - turetu tesiog prisisukti... 

 

Del pasimatavimo - visada prasom - siuo metu bent jau pora Defu 110 kieme isrinktu iki gaikiu ir surenkami... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Island 4x4 ventiliuojami diskai prasideda nuo 94 m., pagal tai ir sprendžiu.

 

Pas mane jau sudėti pragręžioti / frezuoti diskai. Galiu pasakyti kad sėkmingai užsišpakliuoja purvu ir patampa lygūs.

Manau kad ventiliuojami diskai po pirmos gilesnės balos irgi pataps nebeventiliuojami. Kas paneigs arba patvirtins?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Intarpai ir skelimai patikimumu nekvepia.. :)

Skelti reiškia atsukti varžtus, atskirti suporto dalis, įdėti tokios pat formos detalę kuri padaro suportą platesniu, įdėti papildomus sandarinimo žiedukus, viską suveržti atgal. Gaunam platesnį suportą į kurį telpa ventiliuojamas diskas.

Nesvarbu, aš taip nedarysiu, jei dėsiu tai paprastus. O jei dėčiau ventiliuojamus tai nieko neįterpinėčiau nes ne karvę tas suportas kainuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl galinių amortikų laužymo. Iškėlus bent 2" su aukštesnėmis spyruoklėmis, esant didesniai artikuliacijai nurauna apatinius amortikų varžtus. Tą sako Rolandas, tą sako ir google.

Priežastis - apatinio tvitrinimo kronšteine įtaisyti "puodeliai" amortiko gumoms. Jie neleidžia amortikui pakankamai lankstytis, palenkus amortiko dugnas remiasi į puodelio briauną.

Gydymas - nuimti visus puodelius kad gumos turėtų vietos susispausti.

Paveiksliukai čia: https://m.facebook.com/Terrafirma4x4/posts/10152322875954603

Patikrinsiu praktiškai, kol dar nenurovė :)

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl galinių amortikų laužymo. Iškėlus bent 2" su aukštesnėmis spyruoklėmis, esant didesniai artikuliacijai nurauna apatinius amortikų varžtus. Tą sako Rolandas, tą sako ir google.

Priežastis - apatinio tvitrinimo kronšteine įtaisyti "puodeliai" amortiko gumoms. Jie neleidžia amortikui pakankamai lankstytis, palenkus amortiko dugnas remiasi į puodelio briauną.

Gydymas - nuimti visus puodelius kad gumos turėtų vietos susispausti.

Paveiksliukai čia: https://m.facebook.com/Terrafirma4x4/posts/10152322875954603

Patikrinsiu praktiškai, kol dar nenurovė :)

Turetu padeti manau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matysim, bet dviratis išrastas, reikia tik naudoti :) Tuo ir užsiimsiu.

Laukiu Defo stabdžių ir lėtų porų. Pusašiai kol kas liks standartas, tik priekyje dangtelius HD sudėsiu, taip ar taip jie seni ir manau turi laisvumą.

Apsisprendžiau išmontuoti ABS. Jis veikia, bet kai suveikia stabdant žvyre, smėlyje ant posūkio - tai visiškai nestoja. Yra suveikęs ir sukant sankryžoje ant asfalto, rezultatas buvo stati plaukai. Man rods su didesniais ratais jis išprotėja.

Daba kuičiuosi prie salono, stoglangius uždėjau ant poliuretaninio hermetiko, dar reikia ieškot skylės kažkur pr stiklo apačioje kampe. Ten kėbulo sujungimo hermetike skylė pasidaro su amžium, per ją bėgą.

 

Stogo apdaila nušveista ir nugruntuota, džiūsta ilgai. Grunto sugėrė 2 ltr.

Na ir po vairuotojo kojom grindis prašveičiau nugruntavau, dabar viską stabdo nes lėtai džiūsta.

post-8462-0-13308300-1442128045_thumb.jpg

post-8462-0-49997700-1442128066_thumb.jpg

post-8462-0-01433600-1442128091_thumb.jpg

post-8462-0-88494600-1442128114_thumb.jpg

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas maniskio dvyni kaip tik nulauztas vienas amortizatorius. Padarysiu taip pat :)

Ir tada galėsi išimti kamazinius atboinikus ir vėl turėti didesnę tilto eigą. Tikiuosi :)

Tiesa, vidinės gumų šaibos yra su centravimo briaunele, ji įlenda į skylę kronšteine. Aš jas turėjau nuo naujų amortikų.

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai idomu koks bus skirtumas su def stabdziais.. :)  Jauciu nusimato islaidos..

Skirtumas turi būti. Tik Island dar matyt nerado Defo nuo kurio nulupti, užsakymas tebekabo :)

Labai trūksta laiko prie to Diskaverio prieit...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.