Pereiti prie turinio

LR Discovery 1 300TDI remontas / atnaujinimas / tobulinimas


alga

Rekomenduojami pranešimai

Pagrindine problema pas 300Tdi tai vandens siurblio vidinio skriemulio prasisukimas aplink savo asi, ko pasekoje jis nebesuka skriemulio, kuris pumpuoja ausinimo skysti.

Parvažiuosiu iš žemaitijos - tikriausiai keisiu tą pompą. Dabar maluosi aplink Platelius, lyg ir nekaista, tik kažkoks cypsėjimas atsirado lyg pompoje, lyg generatoriuje - kažkur ten. Generatorius nuliovas, kaip ir mažai tikėtina kad jo guoliai blogi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • Atsakymus 475
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Po užkaitimų Discoveris buvo numestas į patvorį ir kantriai laukė kokį mėnesį.

Už kantrybę gavo pastogę, naują vandens pompą, naują ventiliatoriaus termomovą, naujas pečiuko žarnas, naujus kamščius išsiplėtimo bakeliui, radiatoriui ir termostato korpusui. Dar įmečiau naujas tepalo aušintuvo žarnas, nes senos tepalavosi.

Naują tepalo slėgio daviklį įsukau, senasis manau grybavo, dabar lemputė gęsta greičiau.

Na pečiuką prie to pačio praploviau, supyliau šviežią tepalą varikliui, ir antifrizą.

Dar ABS daviklį vieną naują, nes varža jo buvo mažesnė nei kitų 3. Deja ABS nuo to nepasveiko...

Atsargai atsisiunčiau ir galvos tarpinę, bet tfu tfu tfu atrodo neprireiks.

 

Dar numatyta pakeisti vairo stiprintuvo žarnas - kietos ir truputį leidžia tepalą. Na ir kogero abu radiatorius, kad dėl aušinimo visai ramiai gyvenčiau.

post-8462-0-22874100-1441471886_thumb.jpg

post-8462-0-87771900-1441471909_thumb.jpg

post-8462-0-79732500-1441471944_thumb.jpg

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rinkdamas važiuoklę buvau sudėjęs aukštintus atboinikus iš poliuretano, na atseit liftuota ir kad apsidrausti nuo amortiko kalimo. Pavažinėjus, ypač krautas, supratau kad per anksti tiltas kala iki dugno. Todėl sumažinau atboinikus iki daugmaž originalaus aukščio, ir "pasmailinau". Manau poliuretanas kietesnis už gumą, ir tie naujieji poliuretaniniai atboinikai buvo kiek per "buki".

Sutrumpėjo apie 3cm. Žiūrėsim kaip važiuos.

post-8462-0-66190700-1441527575_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rinkdamas važiuoklę buvau sudėjęs aukštintus atboinikus iš poliuretano, na atseit liftuota ir kad apsidrausti nuo amortiko kalimo. Pavažinėjus, ypač krautas, supratau kad per anksti tiltas kala iki dugno. Todėl sumažinau atboinikus iki daugmaž originalaus aukščio, ir "pasmailinau". Manau poliuretanas kietesnis už gumą, ir tie naujieji poliuretaniniai atboinikai buvo kiek per "buki".

Sutrumpėjo apie 3cm. Žiūrėsim kaip važiuos.

Su tokiais atboinikais nulausi galiniu amortizatoriu apatinius tvirtinimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šitoj vietoj turiu abejonių. Nematavau ar tas Terafirmos amortikas tiek pat susispaudžia kai originalas, ar visgi mažiau (t.y. būna ilgesnis). Komplekte nieko nerašė apie atboinikų aukštinimą, ten pats prisigalvojau.

Šiaip su aukštintais atboinikais tiltui lieka 8-9 cm eigos, dabar bus daugiau

Nu jei nuraus bus proga amortikus pakeisti į "sunkesnius" ir ieškoti Kamazo nesaugomo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šitoj vietoj turiu abejonių. Nematavau ar tas Terafirmos amortikas tiek pat susispaudžia kai originalas, ar visgi mažiau (t.y. būna ilgesnis). Komplekte nieko nerašė apie atboinikų aukštinimą, ten pats prisigalvojau.

Šiaip su aukštintais atboinikais tiltui lieka 8-9 cm eigos, dabar bus daugiau

Nu jei nuraus bus proga amortikus pakeisti į "sunkesnius" ir ieškoti Kamazo nesaugomo.

Ne amortizatoriu eiga o tilto issivertimo kampas "nukerpa" amort tvirtinima. Su didesniais atboinikais sumazini tilto eiga. As irgi keiciau amortikus i ilgesnius bet vistiek lauze. Eligijus patare del kamaziniu atboiniku ir problemos nebera.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hm, na jau nutarkavau, dėsiu kaip yra. A vosj pranesiot :)

 

Dar nusilupau visus parazitinius škyvus nuo variklio, cypčioja ten man. Visuose guoliai keičiasi ir vienodi - 6203.2RS.

Išlupau ir kondiškės škyvo guolį, jis pastoviai mala ir jau su garsais buvo, tipas jei kam prireiks 30BG510G, išmieros 30x52x22, dvieilis rutulinis dengtas. Atgooglinau - čia senas Nachi kodas, dabar vadinasi 30BG05S2G-2DS.

 

Na ir pasiryžau pagaliau tvarkyti liukus ir stogo vidaus apdailą. Pas mane po geresnio lietaus bala po kojom atsiranda. Viskas išlupta, liukus pasodinsiu an hermetiko, o apdailai dar neturiu galutinio sprendimo. Bandyti perklijuoti tą tysliavą, ar nulupt nušveist ir nudažyti patį pagrindą.

 

Tada atėjo žmona su dukrele dėmesio ieškoti ir teko slėpti žaislus nes paskui nebesurinksiu Diskaverio :)

post-8462-0-81166500-1441561243_thumb.jpg

post-8462-0-62771900-1441561287_thumb.jpg

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Guoliukai supirkti, sukišti į škyvus, ir su šypsena suku raktelį laukdamas švaraus 300tdi stuksenimo.

*ui, cypčioja kaip cypčiojęs.

Dabar įtariu vairo stiprintuvo siurblį. Stiprintuvas šiaip veikia, biški urzgia sukant, bet garsas lyg nuo jo eina. Ieškosiu galų...

post-8462-0-86803500-1441644045_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Greiciausiai cypcioja dirzas. Dirbant varikliui papurksk truputii wd40 ar kokio kito purskaliuko ant dirzo,- nustebsi :)

Diržui gal 3000 km, tai skaityk naujas. Nuimsiu išvalysiu griovelius, škyvus irgi prašveisiu. Man rods pradėjo cypčioti kai antifrizą per trūkusią šlangą išpūtė.

WD diržams negerai, geriau tada silikonas arba panelių valiklis su silikonu, išbandyta ant rav4 :)

 

Radau teoriją apie kreivai stovintį įtempėjo škyvą. Rytoj bandysiu tikrinti ir burti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiskia dar geriau :)

Pala Rolandai, pas mane kadangi su AC, tai yra gen diržo įtempėjas, ten eina 6203, tada dar AC diržui parazitinis ir įtempėjas, ten po tą patį guolį. O be AC turėtų būti tik gen diržo įtempėjas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Diržui gal 3000 km, tai skaityk naujas. Nuimsiu išvalysiu griovelius, škyvus irgi prašveisiu. Man rods pradėjo cypčioti kai antifrizą per trūkusią šlangą išpūtė.

WD diržams negerai, geriau tada silikonas arba panelių valiklis su silikonu, išbandyta ant rav4 :)

Radau teoriją apie kreivai stovintį įtempėjo škyvą. Rytoj bandysiu tikrinti ir burti.

Vobščem su vieliniu šepečiu prasinešiau per škyvus, per diržo griovius, ir turbūt svarbiausia dalis: pastebėjau kad diržo viršuje dėvėjimosi žymės ne išilginės o biški "nutemptos", ir pats įtempėjo škyvas lygtai ne išilgai diržo stovi (sunku ten lygiagretumus matyti tarp visų makarajų), kas lyg ir patvirtino angluose rastą teoriją. Gydymas - nuėmus itempėją maždaug 10 val. padėtyje dėjau šaibą apie 1mm (na gal 0,8 pakišau). T.y. priešingoje pusėje negu įtempėjo laužimo petys. Pamiėsiu kad pats įtempėjas pas mane netabaluoja ir neatrodo pavargęs.

Kuriu - nebėra viščiukų. Jungiu ilgas, halogenus - nėra. Birbinu šildau - nėra. Kas bus vėliau matysim, dabar klausimą uždarau. Einu prie liukų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šviežia infa Ashcroft ATB difų turėtojams.

Kadangi artėja TA, užklausiau kas bus tikrinant stabžius ant paprastų rolikų - ar kažką laužys, ar lips lauk, ar neteisingai matuos, ir ar difas atlaikys 285/75r16 MT ratus ant D1 300tdi.

Dave atsakė:

- auto norės bėgti nuo stendo (kaip ir dzin);

- ratus laikys, bet bus mažesnis ATB efektyvumas (shit...)

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikinu su pirkiniu! Nieko tiems pusasiams nenutiks, nebent aisku i Ladoga vaziuosi.....

Ladoga ne bet į kokį kalną manau bandysiu.

Tai kol kas ir nekeisiu pusašių, tik poras lėtinsiu. O kai sulėtinsiu tai pradėsiu norėti 35" :) nes perdaviamai leis.

O tada tikrai reikės HD pušašių ir granatų, bet jie sveria kaip padorus D1. Nu žodžiu be pabaigos čia :)

 

Vienas kolega išlėtino iki 4,75 lygtais ir deda 37 ratus, palieka standarto pusašius. Vat ir žiūrėsim laiko jie ar ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.