Pereiti prie turinio

MPII galinio tilto blokiruotes lemputes problema


latras

Rekomenduojami pranešimai

buvo salta kai vedziau masina jinai uzsivede o lempute liko degt anksciau visada uzgesdavo galvojau atsils uzges bet atsilo o ji negesta tiltai veikia normaliai ir bluokuojasi ir atsiblokuoja kame gedimas gal kas zino. aciu :unsure: esu naujokas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kurioje vietoje ira tas varikliukas kuris sudaro spaudima ar vakuma itariu gali buti ten beda ir kaip jisai atrodo o ta lempute man ansciau veike kaip pasildimo zvakiu lempele pasila ir uzgesta kai tilta jungdavau vel gi normaliai usidegdavo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kurioje vietoje ira tas varikliukas kuris sudaro spaudima ar vakuma itariu gali buti ten beda ir kaip jisai atrodo o ta lempute man ansciau veike kaip pasildimo zvakiu lempele pasila ir uzgesta kai tilta jungdavau vel gi normaliai usidegdavo.

Įdomiai čia pas tave, pradžiai palysk po auto ir nuo daviklio, galinės blokiruotės, ant galinio tilto atjunk laidus ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kurioje vietoje ira tas varikliukas kuris sudaro spaudima ar vakuma itariu gali buti ten beda ir kaip jisai atrodo o ta lempute man ansciau veike kaip pasildimo zvakiu lempele pasila ir uzgesta kai tilta jungdavau vel gi normaliai usidegdavo.

Keturdurio neatsimenu kur yra tas varikliukas, o dvidurio yra galiniame kairiajame sparne. Jis sukelia ne vakumą, o suspaustą orą kas ir įjungia blokiruotę gliniame tilte. Va cia pilnas vaizdas kaip atrodo http://www.justanswer.co.uk/mitsubishi/7ub5j-hi-rear-diff-lock-control-unit-placed-mmc-pajero.htmlvarikliukas tas ku yra paveiksliuko dešinėje pusėje su išeinančiais žaliu ir raudonu laidais. Bet nemanau, kad jis kuom dėtas tavo situacijoje, nes jis elementariai elektros pagalba įjungiamas ir išjungiamas norit kad įjungti mechaniškai blokiruotę. Čia kaip jau rašė klegos reikia žiūrėti el, dalį (jungtį ant tilto ir pan.).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keturdurio neatsimenu kur yra tas varikliukas, o dvidurio yra galiniame kairiajame sparne. Jis sukelia ne vakumą, o suspaustą orą kas ir įjungia blokiruotę gliniame tilte. Va cia pilnas vaizdas kaip atrodo http://www.justanswer.co.uk/mitsubishi/7ub5j-hi-rear-diff-lock-control-unit-placed-mmc-pajero.htmlvarikliukas tas ku yra paveiksliuko dešinėje pusėje su išeinančiais žaliu ir raudonu laidais. Bet nemanau, kad jis kuom dėtas tavo situacijoje, nes jis elementariai elektros pagalba įjungiamas ir išjungiamas norit kad įjungti mechaniškai blokiruotę. Čia kaip jau rašė klegos reikia žiūrėti el, dalį (jungtį ant tilto ir pan.).

Keturdurio MP po galine sėdyne, ten yra dvi tokios nišos, vienoj originalus, mažas automobilio pakėlėjas, kitoje blokiruotės kompresoriukas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mitsubi

 

Cia kokiai masinai taip yra?

mitsubishi pajero 2   pas mane neyjungus paletytojo galinio tilto blokiruotes knapke neijungia nu nereguoja ta knapke.                                      bet tai pas mane nera jokiu vakumu gale tilte stovi tik elektrine rele ir viskas. gal kazkoks kitoks tada mano mp

Redagavo mindudas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mitsubi

 

mitsubishi pajero 2   pas mane neyjungus paletytojo galinio tilto blokiruotes knapke neijungia nu nereguoja ta knapke.                                      bet tai pas mane nera jokiu vakumu gale tilte stovi tik elektrine rele ir viskas. gal kazkoks kitoks tada mano mp

O tu tikras, kad rėlė? Nes Mitsubuose antruose taip nebuna.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu vyrai jūs čia ir stebuklingų mitsubų įsigiję :D, šiaip blokiruotė jau turi jungtis kai sublokuojamas centrinis diferencialas.

P.S. To "mindudas" gal pas tave tiltas keistas, koks toyotinis įdėtas ?

Pas mane tai MPI tik as turiu įsidėjęs galinį tiltą nuo MPII ir pasistatęs originalų varikliuką(kompresorių), kuris įjungia blokiruotę, tai pas mane viskas paprasciau - paprastu mygtuku įjungiu tą varikliuką, jisai paduoda orą per magistralę į galinį difį ir vsio, blokiruotė įjungta. Va cia video mano darytas.

https://www.youtube.com/watch?v=jQrZmO1MXgA

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jus buvote teisus tas varikliukas ne prie ko, ka tik isbandziau ijungus priekini tilta galinis nasibluokuoja,uzblokavus  radatke galinis bluokuojasi taipogi su paletintuoju ir kai ne keista viskas veikia girdisi kaip varikliukas sudirba ir numeta spaudima tik lempute lieka degti bet uzblokavus galini lempute uzsidega sviesiau isjungus pritemsta bet dega pakrapsciau kiek radau fiskiu suristu su vakumais ar spaudimu zodziu prie slangeliu niekas nepasikeite :study: gal kas turite elektros shema kaip vaiksto elektra tada galima butu issiaiskint su kuo surista ta lempute ir ko jai gali trukti ar gauna ko nors per daug jei tai imanoma isanksto dekoju :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane tai MPI tik as turiu įsidėjęs galinį tiltą nuo MPII ir pasistatęs originalų varikliuką(kompresorių), kuris įjungia blokiruotę, tai pas mane viskas paprasciau - paprastu mygtuku įjungiu tą varikliuką, jisai paduoda orą per magistralę į galinį difį ir vsio, blokiruotė įjungta. Va cia video mano darytas.

https://www.youtube.com/watch?v=jQrZmO1MXgA

Na jo pas tave tai įjungti blokiruotę kogero galima ir ant 2x4 ar net visai ant išjungto variklio :), bet va pas "minduda" tai keista, kiek žinau tai pas toyotas yra blokiruotė su el. varikliuku tiesiai ant tilto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jus buvote teisus tas varikliukas ne prie ko, ka tik isbandziau ijungus priekini tilta galinis nasibluokuoja,uzblokavus  radatke galinis bluokuojasi taipogi su paletintuoju ir kai ne keista viskas veikia girdisi kaip varikliukas sudirba ir numeta spaudima tik lempute lieka degti bet uzblokavus galini lempute uzsidega sviesiau isjungus pritemsta bet dega pakrapsciau kiek radau fiskiu suristu su vakumais ar spaudimu zodziu prie slangeliu niekas nepasikeite :study: gal kas turite elektros shema kaip vaiksto elektra tada galima butu issiaiskint su kuo surista ta lempute ir ko jai gali trukti ar gauna ko nors per daug jei tai imanoma isanksto dekoju :salut:

Nežinau ar čia bus aiškiau :D  post-4283-0-67163100-1420479235_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolega atidziau paziurek ar tikrai nera vamzduko virs tos jungties kur matosi nuotraukoje. Ta jungtis jeigu neklystu tai el. daviklis kad skydelyje rodyti sublokuotas tiltas ar ne. Mano įdėtame video įraše pačioje pradzioje aiškiai matosi tokia pat jungtis ir aukščiau jos esantis vamzdukas ant kurio maunasi oro padavimo šlangutė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolega atidziau paziurek ar tikrai nera vamzduko virs tos jungties kur matosi nuotraukoje. Ta jungtis jeigu neklystu tai el. daviklis kad skydelyje rodyti sublokuotas tiltas ar ne. Mano įdėtame video įraše pačioje pradzioje aiškiai matosi tokia pat jungtis ir aukščiau jos esantis vamzdukas ant kurio maunasi oro padavimo šlangutė.

Yra pas jį ten viskas, nuoraukoj gi matosi virš daviklio, oro padavimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi nuotraukoje matyti oro padavimo vamzdelio prisukimo varžtas (foto pazymeta vieta) todėl ir sakau, kad kolega "mindulas" gerai pasitikrintu savo auto galinė tilta. Tik gerai įsitikinus esama padėtimi reikėtų rašyti, nes nepagrįstais pasakymais yra klaidinami kiti forumo dalyviai.

post-9510-0-25171700-1420484699_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,perziurejau apacioje laidus. tai nuo galinio tilto daviklio laidai buvo nutruke issukiau davikli sulitavu laidus daviklis veikia perziurejau laidus pagal grandine radau jungti perziurejau ,sveika toliau laidai nueina palei amortizatoriu i virsu ir jauciu i valdimo bloka kuris ten radasi kartu su kompresoriumi kaip kolega nurode ira po galine sedine speju kad lempute galima uzdegti ir is ten nepriklausomai nuo daviklio kadangi daviklio laidus ar sujungi ar atjungi lempute lieka degt daviklis  veikia jungtuko principu sujunge arba ne. kompresoriaus darbas irgi girdisi kaip pucia arba nusimeta isjungus blokiruote. bandisiu atsidarit valdimo  bloko laidelius ir sugalvot kaip ji ten veikia kokiais laidais ka valdo neturetu but stebuklas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

daejau iki valdimo bloko viskas ten gerai pajungus papildoma lempute ji ir uzsidega ijungus  blokavima ir uzgesta ji isjungus o pagrindine ant skidelio lieka degt jauciu kaip daktarai sako pasalinis poveikis kazkoks gal kas turit minciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei daviklis fiksuojantis blokuotės padėtį yra atjungtas - lemputė mirksi t.y. per jį nėra grandinės. Jei dega reiškia grandinė yra. Tai arba daviklio defektas arba pilnai įjungta blokuotė. Kaip buvo demonstruota filmiuke, jungiant blokuotę suspaustas oras stumia tokią  įrangą į priekį kurioje užsikabina šio daviklio kabliukas ar kaip ten jį pavadinti. Ir jei neteisingai įmontuosit daviklį atgal yra tikimybė per laiką pažeisti karunėles.   

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.