Pereiti prie turinio

Sveiki reikia konsultacijos


Albertas2

Rekomenduojami pranešimai

Pats vazineju su 2,5 dyzeliu tai galiu pasakyti, kad minusas sio variklio yra tik jo konstrukcija, labai viskas sukista, sugrusta i viena vieta, todel bet koks remontas reikalauja isradingumo, "priejimo".

 

Pas mane buvo variantas lietuviskas - pirkau pigiai ir po to prikisau belekiek, bet puse investiciju yra del durnos galvos, t.y. patobulinimai visokie.

 

Variklio kapitalini dare meistras nusimanantis - poto vaziuoju visur ir kaip noriu ir jokiu bedu, svarbu normaliai su meile eksploatuoti ir tiek. Beje kai dariau kapitalini - stovejo ten ir toyota su perkaitinta galva, kai be proto - tai joks variklis nelaikys.

 

Aisku ciongo jis turi kaip dyzelis, su 4 litru benzais nepalyginsi, bet ir su tokiu turiu Pabrado 1 vietos diploma ir taure.

 

Jo privalumas - kuro ekonomija jis ima iki 10 litru saliaros. Kas didiesiems dzipams yra tik svajone. 

 

Reikia ji pasiziureti... pirmiausiai reikia pasiziureti ar sildo peciukas, nes as pagal tai kad nesildo ir atradau kad truke galvos.

 

Sekmes.

Redagavo turcinas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As kai uzsinorejau  JEEP man visi vienu bugnu muse tik nepirk 2,5TD imk 2,1TD Pervazevau su 2,1,tenai lovonas nemasima malkom ir sieniui vesti kaime:D tiltai leti, nusipirkau 2.5 nesigailiu traukia gerai ekonomija,o kas liecia matora tai reik priziureti keisti tepalus laiku o ne kas 20000tukst. pilti gerus ir jokiu bedu...o kas dar liecia galvutes ju pilna svalkose pirkti spilku taip pat kur karamislai prisiverzia, tad nera nieko blogo is 2,5TD...

Redagavo zero
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.