Pereiti prie turinio

tlc 100 tobulinimas ir remontas


Rekomenduojami pranešimai

renku informacija apie tlc 100

pirmas klausimas; automatas vs mechanine deze ( paturejus tlc 80 su mechanika ir su automatu , supratau , kad mechanika yra beda tokioj masinoj , ) o kaip su tlc 100, nes kazkaip su automatu sunkiau susirast , bent jau man taip atrodo ...

antras klausimas; hidrauline pakaba vs paprasta , kazkaip linkes rinktis hidraulika del komforto , bet kaip su liftu , ratai 33-34 bus

trecias klausimas; kaip su silpnais priekiniais reduktoriais , ar yra tiuninginiu poru? ar kas yra isimontaves priekini tilta nuo tlc 80? kaip su perdavimais , gal poros tinka i tlc 80 reduktoriu , beje su bokiruote ir be ar skiriasi poros ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1, automatas lux... važinėja jais ir per Mongoliją ir aplink Baikalą... Altajuj, Kazachstane... bėdų kažkokių neturi... bet mechanika būtų ekonomiškiau dėl kuro...

2, hidraulika komfortas ok, bet labai pakrovus turi riziką kad gali sustreikuoti... kaip išeitis ekspedicijai permesti stipresnes spyruokles į galą... greita ir paprasta... neiko negadinant... 33"-33,5" telpa be jokių perdarimų,,, pats važinėju 295/85R16

3, yra tiuninginių bet lėtesnių... ratams 33" nėra prasmės keisti... .nuo TLC80 tilto neįdėsi niekaip... kitoks rėmas ir t.t.... gali nebent kėbulą užsimesti ant TLC80... . poros reik žiūrėt kas nuo kokios... automatas ar mechanika, benzas ar dyzelis, metai ir rinkos šalys... skiriasi perdavimai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na del ekonomiskumo tai nera labai jau didelio skirtumo kelionej , nebent po miesta kiekviena diena malantis tas labiau pasijaucia , idomu kaip ar nera dideles problemos su paciomis mechaninemis dezemis kaip pas tlc 80 beveik visos isbliautos kiek tik teko matyt

o del tilto tai manau idet norint galima , tik kaip su tais perdavimais ir tt, kaip sneka pagrindine beda su priekiniu reduktorium pas tlc 100, tai gal geriau esama kol sveika parduot , ir is karto isidet ka nors tiuninginio , nei sulauzyt o po to ta pati padaryt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norint galima viska padaryt, net i prieki idet vientisa tilta. Islieka tik klausimas - ar verta.

 

http://www.sleeoffro...100sas_paul.htm

 

žinau tuos Slee sprendimus, kaip ir rusijoj bandymus... todėl ir rašau, "niekaip'... nes neapsimokės... biggrin.gif

 

automatai kantrūs, jei neuždrožtas, tai važiuos ilgai... o reduktoriaus bėdos nuo draskymosi, o jei normaliai važinėti, nebus bėdų... dar bėdos tiems su navarotais - kai ore įsisukusį ratą stabdo sistema .... be to dažniau su mechaninėm dėžėm tos bėdos lenda - automatas gi švelnina smūgines apkrovas reduktoriui..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pasaka ?... yra pakankamai gerų sprendimų, bet hidraulikos privalumas, kad ar tuščia ar pakrauta, ji išlygina visureigį ir komfortas daug maž vienodas su tuščia ar pakrauta ekspedicijon... o įmetęs standesnes spyruokles su tuščia jau kiečiau važiuosi... bet kiekvienas renkasi sau kaip jam geriausiai tinka :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2, hidraulika komfortas ok, bet labai pakrovus turi riziką kad gali sustreikuoti... kaip išeitis ekspedicijai permesti stipresnes spyruokles į galą... greita ir paprasta... neiko negadinant... 33"-33,5" telpa be jokių perdarimų,,, pats važinėju 295/85R16

3, yra tiuninginių bet lėtesnių... ratams 33" nėra prasmės keisti... .nuo TLC80 tilto neįdėsi niekaip... kitoks rėmas ir t.t.... gali nebent kėbulą užsimesti ant TLC80... . poros reik žiūrėt kas nuo kokios... automatas ar mechanika, benzas ar dyzelis, metai ir rinkos šalys... skiriasi perdavimai...

2) Hidraulinėj TLC ne tik galinės spyruoklės žymiai silpnesnės, bet ir torsionai žymiai skystesni. Tad laikinos standesnės galinės spyruoklės tik šiek tiek sumažins riziką sugadinti hidro sistemą, kuri nėra paskaičiuota metaliniam bamperiui priekyje su gerve, stogo bagažinei ir t.t.

Tačiau perdaryti hidrauline sotkę į paprastą yra visiškai paprasta (dedasi nuo paprastos spyruoklės ir torsionai ir daugiau nieko nereikia, dar klaidos lemputę išsukt :D ). O vat paprastą sotkę perdaryti į hidrą yra pavykę tik vienam rusui, ir tai kančios kelias buvo ilgas ir rezultatas ne 100%. Nuorodą galėčiau rast, kam įdomu.

3) Yra tiuninginės poros su tuo pačiu perdavimu. Planuose turiu į tokias pasikeisti, turiu kodus ir t.t., bet kadangi tuo pačiu ardymu norisi ir ARB blokiruotės, kurios kaina kandžiojasi, dėl kitų projektų vis atidedu, matyt taip ir atidėliosiu, kol vėl priekinis reduktorius triokštels :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2) Hidraulinėj TLC ne tik galinės spyruoklės žymiai silpnesnės, bet ir torsionai žymiai skystesni. Tad laikinos standesnės galinės spyruoklės tik šiek tiek sumažins riziką sugadinti hidro sistemą, kuri nėra paskaičiuota metaliniam bamperiui priekyje su gerve, stogo bagažinei ir t.t.

 

 

kas pamatavo tą "šiek tiek" ir kiek tai ? rusijoj ant lexusų art tlc100 benzininių su hidra deda emiratų komplektacijos stipresnes spyruokles ir torsus, kurie paskaičiuoti papildomam kuro bakui ir t.t.... ir tarnauja tokios sotkės medžioklėje... nes hidra pas visus vienoda... O ukrainietis bičiulis du metai taip važiuoja į ekspedicijas su bamperiais gervėm ir bagažinėm... iš Mongolijos grižtant berods viena stipresnė spyruoklė lūžo.... bet hidra nesubyrėjo... Hidro sistemą sugadina perkrova, bet yra saugikliai, kurie neduoda slėgio viršyti ... nebent lėksi per duobes pasišokinėdamas smile.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas pamatavo tą "šiek tiek" ir kiek tai ? rusijoj ant lexusų art tlc100 benzininių su hidra deda emiratų komplektacijos stipresnes spyruokles ir torsus, kurie paskaičiuoti papildomam kuro bakui ir t.t.... ir tarnauja tokios sotkės medžioklėje... nes hidra pas visus vienoda... O ukrainietis bičiulis du metai taip važiuoja į ekspedicijas su bamperiais gervėm ir bagažinėm... iš Mongolijos grižtant berods viena stipresnė spyruoklė lūžo.... bet hidra nesubyrėjo... Hidro sistemą sugadina perkrova, bet yra saugikliai, kurie neduoda slėgio viršyti ... nebent lėksi per duobes pasišokinėdamas smile.gif

butum mates kur nuleke mano simtine... px joms grioviai, hidra uzmusa neprieziura ir perkrovos, tiksliau perkrovu kompensavimas bandant apgauti aukscio daviklius. amortai sugest gali tik fizikai pradejus leisti skysti, akumuliatoriai, nors ju membranos kitokios nei citroenu (pagerintos) bet vistiek su laiku issidujina, cia galima bandyti det nuo citroenu akumuliatorius (reik issitkinti perejima) su uzpildymo voztuvu, liks tik sekti, kad neissiverstu membrana, yra dar centrinis akumuliatorius, vat ka su juo daryt tai nezinau jei isleks, reiks ieskot deveto arba nulceva, siurblys realiai jei sistema tvarkinga praktiskai neveikia, tada lieka tik "voztuvu blokas", jis "susidevi" mechaniskai todel nezinau, kaip cia su jo retostauravimu..

o seip blogiausia, kad nera normaliu meistru, kurie turi supratima, citroenu savininkai jau issmoko remontuotis, reindzu orines irgi jau mokam remontuot :D bandysim simtines mokintis remontuot :D tik cia jau siek tiek sudetingesni techniskai remontai :/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas pamatavo tą "šiek tiek" ir kiek tai ? rusijoj ant lexusų art tlc100 benzininių su hidra deda emiratų komplektacijos stipresnes spyruokles ir torsus, kurie paskaičiuoti papildomam kuro bakui ir t.t.... ir tarnauja tokios sotkės medžioklėje... nes hidra pas visus vienoda... O ukrainietis bičiulis du metai taip važiuoja į ekspedicijas su bamperiais gervėm ir bagažinėm... iš Mongolijos grižtant berods viena stipresnė spyruoklė lūžo.... bet hidra nesubyrėjo... Hidro sistemą sugadina perkrova, bet yra saugikliai, kurie neduoda slėgio viršyti ... nebent lėksi per duobes pasišokinėdamas smile.gif

Meri, jeigu sudėsi spyruokles ir torsus nuo paprastos sotkės (ar tuo labiau paprastos - arabo), tai hidra bus visiškai (ar beveik) neapkrauta, važiuos kaip paprasta sotkė, ir net išbėgus skysčiui iš hidros jokio pokyčio neįvyks.

O tu prieš tai rašei, kad susidėsi tik spyruokles ir lėksi su vėjeliu. Tai va tu ir atsakysi, kiek tas "šiek tiek", kai truks pvz priekinė kriaušė ir priekis nukris ant "kelių".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apie "vėjelį" nepamenu, kad rašyčiau, bet kad bandysiu tokį receptą tai taip... pirmą spyruokles, kad pajusti kaip pasikeitė važiavimas, tada ir torsus irgi standartinius, kad kompensuoti apkrovas hidrai......

o kaip gali važiuoti kaip "paprasta sotkė" "nepajutęs" kad amortikai tušti nedirba (net išbėgus skysčiui iš hidros jokio pokyčio neįvyks) , kai hidra ištekės ??? biggrin.gif

 

Coolmenai, apie natūraliai susidėvėjusius-atidirbusius resursą mazgus manau ir taip aišku, kad kai ką ateina laikas keisti arba remontuoti... vieną karta nuskristi per griovį ne tas pats savaitę ar mėnesį su stipriai pakrauta lakstyti duobėtais keliais, tai turėjau galvoje apie hidros perkrovas...

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

butum mates kur nuleke mano simtine... px joms grioviai, hidra uzmusa neprieziura ir perkrovos, tiksliau perkrovu kompensavimas bandant apgauti aukscio daviklius. amortai sugest gali tik fizikai pradejus leisti skysti, akumuliatoriai, nors ju membranos kitokios nei citroenu (pagerintos) bet vistiek su laiku issidujina, cia galima bandyti det nuo citroenu akumuliatorius (reik issitkinti perejima) su uzpildymo voztuvu, liks tik sekti, kad neissiverstu membrana, yra dar centrinis akumuliatorius, vat ka su juo daryt tai nezinau jei isleks, reiks ieskot deveto arba nulceva, siurblys realiai jei sistema tvarkinga praktiskai neveikia, tada lieka tik "voztuvu blokas", jis "susidevi" mechaniskai todel nezinau, kaip cia su jo retostauravimu..

o seip blogiausia, kad nera normaliu meistru, kurie turi supratima, citroenu savininkai jau issmoko remontuotis, reindzu orines irgi jau mokam remontuot :D/> bandysim simtines mokintis remontuot :D/> tik cia jau siek tiek sudetingesni techniskai remontai :/

Hidros priežiūra nėra per daug sudėtinga perkandus jos veikimo bei sureguliavimo principus. Pradžioje reguliavausi servise, dabar reguliuojuosi pats. Skystis naujas, slėgio parametrai artimi gamykliniams, rida nėra didelė ir apkrovų šiuo metu neduodu didelių, tad tikiuosi gyvuos dar ilgai.

 

O kai pradeda hidra streikuoti, tai ten nėra viskas taip paprasta, kad tiesiog pakeisti vieną mazgą ir važiuoti toliau.

Ko tik rusai neprieksperimentavo remontuodami hidras, bet kad nuo citramonų kriaušes dėtų - negirdėjau.

Jeigu elektros problemas įmanoma išspręsti metodom "naučnogo tyka": aukščio davikliai (3vnt), laidų pynė, kuri eina kėbulo išorėje, todėl ganėtinai pažeidžiama, besioksiduojantis masės laidas, režimo reguliatorius tokioje vietoje, kad užpilus pvz alumi gali nustoti veikti reguliavimas (tokiu atveju liks normal padėtyje).

O štai mechaninių gedimų spektras dar kur kas platesnis ir tikrojo gedimo nerodo jokia diagnostika. Pats bjauriausias dalykas, kad sprogus vienai kriaušei gedimas nėra visiškai akivaizdus. Kriaušės dirba poromis (abi galinės ir abi priekinės), vienai sprogus kitai tenka dviguba apkrova, bet tuo pačiu metu ji vis dar dalinai atlieka amortizavimo funkciją. Ne gana to, smulkios gumos nuoplyšos patenka į sistemą ir sustoja ten, kur mažiausiai norėtųsi. Jeigu pačiame siurblyje yra miniatiūriniai filtriukai, kurie neleidžia siurblio taip lengvai užmušti ir yra išvalomi išardžius siurblį, tai pvz "vožtuvų varikliai", ar kaip juos pavadinti, jie stovi prie kiekvieno amortiko ir reguliuoja skysčio pratekėjimo tarpelius, junginėdami berods nuo 12 iki pirmo režimo. Tie "varikliukai" nėra ardomi ir remontuojami, o šiukšlių jie netoleruoja (nes tarpeliai maži) ir jų veikimo/strigimo neįmanoma diagnozuoti (prijungus diagnostika rodo, kad režimą kaitalioja važiuojant, tačiau atgalinio ryšio su "varikliu" nėra, diagnostika rodo, kad siunčiamas signalas jungti pvz 8 režimą, bet koks režimas realiai įjungtas - niekas nežino). Vienintelis užtikrintas patikrinimo būdas yra keisti varikliukus į NAUJUS (o ne dėvėtus) ir pageidautina visus iškart. Tuo pat metu visos kriaušės turi būti sveikos ir jokių šiukšlių sistemos skystyje. Ar visos kriaušės sveikos galima patikrinti ganėtinai lengvai, nuleidžiant mašiną iš aukščiausios padėties į žemiausią ir suskaičiuojant padalas išsiplėtimo bakelyje.

Yra krūva pavyzdžių, kai rusai keitė visus mazgus paeiliui ir nepasiekė rezultato.

Man buvęs Tokvilos darbuotojas pasakojo, kad jie remontuodavo "kietą" hidrą keisdami siurblius pagal garantiją, o į priežastį, kodėl siurbliai lekia niekada nesigilindavo ir apie slėgio reguliavimą nežinojo, nors visa tai aprašyta "service manuale".

 

Reziume: nerekomenduoju daryti "eksperimentų" su hidrą ją perkraunant, nes tikėtina, kad atgaivinti jos niekada nebepavyks (per brangu). Tačiau sistema visiškai lengvai perdaroma į paprastą ir toks perdarymas lengvai įkandamas bet kuriam TLC100 savininkui ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip gali važiuoti kaip "paprasta sotkė" "nepajutęs" kad amortikai tušti nedirba (net išbėgus skysčiui iš hidros jokio pokyčio neįvyks) , kai hidra ištekės ??? biggrin.gif

Na teisingai, be skysčio amortikai visai neveiks, bet mašina nenukris ant "kelių", stovės standartiniame paprastos sotkės aukštyje ir parvažiuoti galėsi be didesnio vargo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Coolmenai, apie natūraliai susidėvėjusius-atidirbusius resursą mazgus manau ir taip aišku, kad kai ką ateina laikas keisti arba remontuoti... vieną karta nuskristi per griovį ne tas pats savaitę ar mėnesį su stipriai pakrauta lakstyti duobėtais keliais, tai turėjau galvoje apie hidros perkrovas...

viskas veikia kol priziuri :D ir krauni tiek kiek galima, o ne kiek norisi, tada galikalnais ir grioviais vazinet, o jei lauzysi, tai bus kaip tam anegdote apie ateivius ir titaninius sratus, kur rusas viena sulauze o kita pamete :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kaip išeina, bet gimtais reduktoriais apačiose labai trūko man dinamikos... ir dar 35" kaliošų su 12" ratlankiais be custom detalių neįkiši: drop difas ir t.t. . Reiks pjaustyt sparnų apačias, antsparnius darytis ir t.t.

Tačiau vaizdas atperka ir pravažumas taip pat...

post-114-14127872211145_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Trumpai. Mano požiūris. Tik automatas. Atjungtas palėtintojo overdraivas. Pakaba(spyruoklės gale bei amortizatoriai) paprasta tiuninguota +2" gamintojo nepamenu, torsionai sustiprinti. Dif dropas. Kieta. Gal kiek per kieta ant kelio. 100 kilokm per 4 metus. Sudėtos SuperPro visos poliuretaninės įvorės. Gimta blokiruotė gale-nejungta nei karto iš reikalo... Dyzelissad.gif. Bet mano poreikiams geriau tiktų benzas/dujos. Sąnaudos saliaros su 35" ir 4,56 reduktoriais +-15l/100km. Miestas/miškas apie 80%. Greitis ties 4500rpm-175km/h ir dar daug vietos pedalo eigai...

Redagavo JurasAWD
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kaip išeina, bet gimtais reduktoriais apačiose labai trūko man dinamikos... ir dar 35" kaliošų su 12" ratlankiais be custom detalių neįkiši: drop difas ir t.t. . Reiks pjaustyt sparnų apačias, antsparnius darytis ir t.t.

Tačiau vaizdas atperka ir pravažumas taip pat...

 

puikus darbelis, gaila kad anksčiau nerodei :) dėl pravažumo sutinku, jei TLC100 daugiau į sunkesnę bekelę naudojamas, mano atveju tai daugiau tolimesnėms šeimyninėms ekspedicijoms... :) bet kas žino, jei TLC80 sugalvosiu parduoti, tai ir ši pavirs kaip taviškė :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.