Pereiti prie turinio

Patrol y61 2,8 trauka


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Perskaiciau visas kiek radau panasias temas, bet vistiek gedimo nerandu.. o beda tokia, kad nuo mazu sukiu masina kaip negyva, vooos gazuojasi, paskui nuo 2000rpm mazdaug pagereja bet vistiek silpnoka.. (senasis mano ispanas nuo pat 1000rpm jau 35" ratus sukdavo) kuro oro filtrai nauji, egr glusint bandziau- praktiskai niekas nesikeicia, oro srauta atjungiau- nuo mazu rpm taspats, bet ant dideliu dar paprasteja.. turbos slegio nezinau, bet girdisi svilpimas, ir kaip jau sakiau nuo 2000rpm kai turba pradeda dirbt atsiranda siektiek traukos jau.. kuriasi ar siltas ar saltas is puses pasukimo, duminimo jokio irgi. itarciau siurbli(kiek zinau sitie elektriniai problematiski), bet noreciau isgirst daugiau nuomoniu, pasiulymu. gal kam yra taip buve.. ?

Redagavo saras patrol
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas nusimano apie elktroninius siurblius padarytu, paprasysi, kad trauka padidintu, pagal viska turetu pastumt gilyn, bet ne per daug, nes poto duma stipriai mes, kuro daugokai, vidurkis pas man 12l vaziuoju ramiai, bet ne pensijos rezimu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu kai pirkau jau iskart taip buvo, poto dirza keiciau aisku, bet siurblio nepaleidinejau kad issireguliotu, o mietkes visos originaliose vietose stovi kaip priklauso, o beto niekas po keitimo nepasikeite.. bet kad manau tiek neprisukinetu, nes jau visiskai numires iki 2000rpm <_< keite turbina tipo pavasari, (tikiu nes sena ikrove), tai gal su ja kasblogai dar :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia reiktu klaust kas labiau su technika draugauja kas ir kodel, mano darbas ja "lauzyt", kad poto mechanikai turetu darbo :D

bet jeigu pas tave toks variantas, kad nuspaudus gaza ji labai letai begejas ir tik po 2t abarotu pradeda kazkiek vaziuot, tai reiktu padidint kuro padavima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas man tas pats buvo ir yra:( gal jie tokie visi yra? As net siurbli i mechanini pakeiciau ,bet nelabai kas pasikeite. Mechanini siurbli reguliuojant nedaug kas gereja,nes ir jis turi ribas. Gal as per daug noriu,nes beveik 20metu dirbu su vw ir audi ,tai anie visai kitaip sukasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as irgi gal taip galvociau, bet netokie turi but, turejau ispana pries tai, irgi 2,8td. tai kely ne sportininkas, bet nuo pat 1000rpm nesvarbu kokia buza gylio bebutu tik gaza numygi ir fontanai is po 35" ratu garantuoti. Situ varikliu sukimo momentas ispudingas, sita tikrai zinau, todel ir ieskau ligos.. siaip jei pas tave ir su mechanika taspats, tai siulyciau pasimatuot kompresija, jei gera tai pasistatyt turbo slegio ta davikli, kad matytum kiek ir kada turba uzpucia. nes daugiau ten nelabai gali kas but blogo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia reiktu klaust kas labiau su technika draugauja kas ir kodel, mano darbas ja "lauzyt", kad poto mechanikai turetu darbo biggrin.gif

bet jeigu pas tave toks variantas, kad nuspaudus gaza ji labai letai begejas ir tik po 2t abarotu pradeda kazkiek vaziuot, tai reiktu padidint kuro padavima.

padidines kura reikia ora didint.. ir taip pasaka be galo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki pas mane panasi beda' mano ispanas trumpas kol turba neuzpucia tai kaip vezlys bet jau nuo 2000 rmp tai kaip pasiutes pasidaro. Na pas maniski mazi 31 batukai bet jis juos sunkiai velka. Ir jis pirmu begiu paleidus riedeti sugeba uz 50_100 metru uzgesti. Visai traukos neturi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.