Erikas Sukurta Lapkričio 24, 2008 Dalintis Sukurta Lapkričio 24, 2008 Sveiki. Naujokas tad nemuskit hebra. Toks klausimas: ka galima padaryti su senuku terrano 2? 2.7 TDI 2/3 duru, 1993 metu. Noretusi ji iskelti ir padaryti labiau panashu i offroadini dzipuka. Noretusi gerves ir lanku. Radau amortizatorius kurie kelia 25/50 mm. Ju kaina 2272 ish more4x4. Galiu isleisti +- 5000lt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dekanas Atrašyta Lapkričio 24, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 24, 2008 Atkeli kebula nuo remo su saibomis, dedi didesnius ratus ant ratlankiu padoresniu nei 6", o visa kita lieka gervei, lankam ir t.t. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
cliff Atrašyta Lapkričio 24, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 24, 2008 nu su 5000lt galima padaryti visai nemazhai, bet bet pirkaliosi amortikus po 2000lt tai nelabai kas gausis .. o siap kaprolono bodyliftui yra pirkti litagroj 70lt, telieka susipjaustytt ir isgrezt skyles. bet 31" lenda ir be bodylifto. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dekanas Atrašyta Lapkričio 24, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 24, 2008 cliff ar uzglusinai savaji EGR? Jei taip, kokie rezultatai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
cliff Atrašyta Lapkričio 24, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 24, 2008 cliff ar uzglusinai savaji EGR? Jei taip, kokie rezultatai? kahzkaip prasivale sistema ir nustojo dumit, tai manau manau be pavasario neglusinsiu praiesiu technikine, tada sumazinsiu ir duslintuvo bakeliu skaiciu, nes pastebejau , kad kazhkaip beju apsukos kyla greiciau o garsas tikrai ner didelis. turbut po molynus vazinejant i ismetimo sistema irgi dublo patenka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Erikas Atrašyta Lapkričio 25, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2008 Na tesiog suprantat yra beda as esu uzhketiejas subaristas, bet ten kur dirbu uzhmushiu betkoki subaru tad radau garaze terrana ir norisi kazhka jam padaryti vat. O kiek +- kainuoja 31 ratai ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Hunteris Atrašyta Lapkričio 25, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2008 kaip as dariau savajam, kad ikist 32' ratus: kebula pakeliau su saibom 4 cm, apipjausciau ir pervirinau priekinis sparnus ir slenkscius is vidaus, kad ant posukiu nesiektu ratai, apipjausciau bamperi, susukau siek tiek torsionus, kad pakelt prieki, perrinkau visa vaziuokle. Ka reiktu dar padaryt: pakeist-pakelt galines spyruokles apie 3 cm, uzdet ilgesnius amortikus, pastatyt priekyje gerve... tam reiktu uzdet suvirinta bamperi... Ant NTII didesnius nei 32' ratus det neverta, nes po to prasides vaziuokles niuansai... byres guoliai, granatos, sarnyrai.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
cliff Atrašyta Lapkričio 25, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2008 Na tesiog suprantat yra beda as esu uzhketiejas subaristas, bet ten kur dirbu uzhmushiu betkoki subaru tad radau garaze terrana ir norisi kazhka jam padaryti vat. O kiek +- kainuoja 31 ratai ? perki atnaujintas restauruotas su geolander rashtu kaina gausis ~280lt x4.maciau cia yra forume kas su maveriku vazineja tokiom. o realiai man ir 31" uzhtenka kazhkaip, nesiekia dugno provezose. ir ish vis ziurint ka tu nori pasiekti ar tiesiog padryti isvaizda ar padidinti pravazuma. nes tarkim ash ishvis galvoju kad nereikejo cia man prasidet ,o konstruot koki samuraju kad negaila paskui butu i bala iki lango vidurio kishti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 25, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2008 visų pirmą statant lift-kitą jus ne geležį pakeliat nuo žemės, o turite tvirtesnę ir aukščiau stovinčią pakabą, kuri kompensuos papildomus gervės, bamperių svorį. Turite komfortiškesnį važiavimą ir geresnę artikuliaciją, kas padidina visų keturių ratų sukibimą ir pagerina pravažumą... Turite tvirtesnisu amortikus, pritaikytus didesnėm apkrovom nei parketiniai džipai... na ir saugumas patikimumas čia disdesnis, nei su atkeltų kėbulu... O šaibos, kaprolonai, tai tas pats kaip ant taburetės aukščiau atsisėstum ir važiuotum ta pačia mašina... :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dekanas Atrašyta Lapkričio 25, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2008 Galiu pasiulyti Rancho amortikus liftas 0-2.5" priekis sustumtas 245- istrauktas385galas 356-566+-1500lt uz keturis naujus su apsaugomspuruokles apie 500 taip pat.Taigi viso apie 2k :mrgreen: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 25, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2008 +pvm ir turi dar brangiau nei TrailMaster Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dekanas Atrašyta Lapkričio 25, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2008 Parasiau zmogui kaina galutine uz viska. VAT iskaiciuotas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 25, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2008 маладиец Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dekanas Atrašyta Lapkričio 25, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2008 Ekonominis variantas vietoj galiniu spyruokliu- prostafkes po spyruoklem Gali pats burti is U profilio ir kvadratinio vamzdzio arba is polimeru darytas :wink:Arba i vidu dedi mazesnio diametro spyruokle. Zodziu viskas nuo poreikiu ir galimybiu priklauso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 25, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2008 jei žmogus pasiryžęs ivestuoti, kam jam "laikini vaistai"... paskui vis vien norės normaliai pasidaryti ir bus be reikalo gaištas laikas ir pinigai... :wink: savo kailiu patyriau su TLC... 8) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Erikas Atrašyta Lapkričio 26, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2008 jei žmogus pasiryžęs ivestuoti, kam jam "laikini vaistai"... paskui vis vien norės normaliai pasidaryti ir bus be reikalo gaištas laikas ir pinigai... :wink: savo kailiu patyriau su TLC... 8) Vat kad nenoriu daug investuoti. Dirbu statybuose reikia tampyti priekaba 2t tad reikia aukshtesnes masinos truputi ... Seip esu SUBARU megejas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dekanas Atrašyta Lapkričio 26, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2008 Na tai kuitiesi po foruma ir rasi kaip kas sprende ekonomini pakelimo varianta. Atrodys mazdaug taip- dedi saibas po kebulu kokiu 5 cm, tada ratus didesnius ir piktesnius, prieki torcionus susuki, gale standesnes spyruokles, arba i senuju vidu mazesnio diametro. Ir liks pinigu gervei ir lankams :mrgreen: Netingek pasikuist Nissan skiltyje, tikrai geru temu yra Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
cliff Atrašyta Lapkričio 26, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2008 jei žmogus pasiryžęs ivestuoti, kam jam "laikini vaistai"... paskui vis vien norės normaliai pasidaryti ir bus be reikalo gaištas laikas ir pinigai... :wink: savo kailiu patyriau su TLC... 8) Vat kad nenoriu daug investuoti. Dirbu statybuose reikia tampyti priekaba 2t tad reikia aukshtesnes masinos truputi ... Seip esu SUBARU megejas normalus pakabos liftas tai ner tik amortikai ir spyruokles, prieki nepriklausoma pakaba tai rancho komplekte eina ir kiti torsionai kitos shakes ir kruvos detaliu. norit paprastai pakelt mashina darosi liftas, tam kad uzhdcet didesnius ratus nes shiap kebulo atkelimas taigi jokios naudos. bet ash nedariau, nes sudejus 31" masina pakankamai pasikele ir dar kelti ant "kaladziu" taps dar ausktesne didesnis pasipriesinimas pasikeis svorio centras ir pan... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 26, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2008 ne tik rancho, kitos firmos irgi teisingai daro pakabos liftą, su šakėm, torsionais... čia gi ne kalchozas... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar