Pereiti prie turinio

NP GR Y61 2.8td --> 4.2d


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Kadangi daznai tampau 3.5t priekaba ir kazkiek bekele pavaziuoju - nusprendziau pakeisti 2.8td varikli i 4.2d. Tam reikalui is anglu atvarytas papuves NP GR Y61 4.2.

Na ir pradejom.

1. Is donoro isimta pavaru deze, paskui variklis (1 diena)

2. Is mano Patrulio isimta pavaru deze o paskui variklis (1 diena)

3. 4.2d variklis isvalytas, perdazytas, pakeisti generatoriaus/kondiskes dirzeliai, leidziantis tepalo vamzdelis (po siurbliu) ir sankabos diskas su guoliu.

4. modifikuotas variklio desines puses kronsteinas, kad atitiktu 2.8td variklio pagalves esancias ant remo (reikejo variklio tvirtinimo skyle patraukti 40mm atgal, kad variklio galas pasislinktu i desine puse. Pradzioje buvom patrauke tik 20mm, bet idejus varikli - sunkiai tiko, tad perdarem).

5. Idetas variklis

6. Ideta deze su razdatke (nuo 4.2 donoro) - reikejo naudoti skersini balki butent nuo 4.2. Galima naudot ir nuo 2.8, bet reiktu pergrezti balkyje naujas skyles tvirtinimui prie dezes. Pastaba: razdatke yra vienoda kaip 2.8 (tik kardano flanso skyles skyriasi), o deze vienoda arba laai panasi kaip 3.0td patruliu.

7. Uzdeti kardanai - maniskiai nelabai tiko, tad nuo 4.2. Pasirodo 2.8 priekinis kardanas yra 1cm ilgesnis. Pasirodo galinis kardanas nuo 4.2 turi 75 mm tap skyliu o nuo 2.8 - 70 mm. Kadangi tikngejau keisti visa razdarke, arba flansa - pakeiciau tik galine kardano dali. Tad i tilta tvirtinimas 70mm liko, i razdatke - 75mm.

8. Sankabos cilindriukas - pas 2.8 - desineje dezes puseje - pas 4.2 - kaireje. Teko isimti is donoro cilindriuka su visais vamzdziai ir juos graziai sulankscius idet i mano (ten anglas, tai per ilgi vamzdeliai)

9. Gazo pedalas su trosu. Kadangi pas 2.8 - elektrinis gazas - teko idet mechanini su trosu. Visi tvirtinimai puikiai tiko nuo NP GR Y60.

10. Kuro ir vairo stiprintuvo vamzdeliai idealiai tiko.

11. Ausinimo radiatorius skyriasi, nezymiai, bet yra kitoks pajungimas i issipletimo bakeli, tad idejau nuo donoro su visu bakeliu.

12. Oro filtras kitoks - saviski teko ismesti, ves dar neprisiruosiu snorkelio uzsidet.

13. Duslintuvas skyriasi - galine dalis tinka nuo 2.8, priekine dalis iki razdatkes - nuo 4.2. Kadangi luzo visi varztai kurie sukasi i ismetimo kolektroiu - teko ilgai ir nuobodziai grezt.

14. Tepalo ausintuvo radiatorius - 4.2D variklyje jo nerasta, tad ismeciau ji su visais vamzdziais.

15. Pravodke/laidai. Uztrukau beveik 2 dienas, nes cia mano silpnoji puse. Esme: 4.2 variklio visi laidai atsijungia prie saugikliu bloko po kapotu, salia akumo. Tik 4.2 ten turi 5 fiskes, o 2.8 - 4 fiskes. Zodziu reikia imti 4.2 kiekviena el davikliuka, ir ieskoti atitikmens 2.8 pravodkeje (ant variklio), ir tada jungti.

Pliusas ant siurblio gesinimui - reikia rasti laiduka 2.8 laidu pyneje kuri ejo is pertvaros tarp variklio ir salono link kuro siublio (dabar visos fiskes laisvos) - tesiog reik kad 12V butu ijungus degima, o degima isjungus - nebebutu.

Temperaturos davikliai - vienas su vienu laidu - puikia tinka fiskeje kaip yra, tam su dviem laidais - reik ieskoti atitikimo 2.8 variklio pravodkeje (pas 4.2 tie davikliai variklio priekyje, pas 2.8 - variklio desineje puseje, po siurbliu)

Tepalo daviklis - puikia tinka fiskeje kaip yra - nieko keisti nereik.

Pavaru dezes davikliai - puikiai tinka fiskeje kaip yra, tik nereikalingus laidus reik pasalinti.

Generatorius/kondicionerius - puikiai tinka nuo 2.8 pynes, tad 4.2 pyneje juos tesiog atjungiau.

Pakaitinimo zvakes - pakeiciau storo laido lizda fiskeje, kad atitiktu 2.8 pravodke. Deje, pasukus degima - neuzsidega spyrale. Vargau beveik visa diena, ziurinejau reles ir tt - bet taip ir nepavyko priverst paleist pakaitinimo automatiskai pasukus degima. Pagrindine rele yra po kaporu deziniame kampe prie lango. Ten ateina trys stori laidai ir vienas plonas. Tad reikia i ta plona laiduka per knopke pauoti MASE - rele suveikia. Pajungiau per knopke salone.

Tachometras: daviklis pas 4.2 turi 2 laidukus, pas 2.8 is tachometro ateina trys laidukai. Kad ir kaip vargau - neveikia tachometras. Australai forumuose sako reik det tacho nuo 4.2 Bandysiu kazkada taip ir padaryt.

2.8 laiduose liko labai daug laisvu fiskiu.

16. Pasitesdraivinus bekeleje, pasirode kad priekis labai nusedes, ir gerose duobese net priekinis kardanas siekdavo kardana. Kolkas sudejau kietesnes priekines spyruokls nuo donoro.

 

Sitam reikalui paaukojau visa atostogu savaite. Nos mano darbas labiau kompo knopkes maigyt - viska dariau pats vienas ishskyrus pavaru deziu isemimus/idejimus ir kronstaino virinima.

 

 

Rezultatas: pirmais trimis begiais labai graziai rauna. Plentiniais begiais dinamoka panasi i 2.8. Bet kadangi tampaus sunkia priekaba, manau vistiek jausis trauka ir trasoje. Aisku, galbut noretusi turbinos, bet nesinori prarast patikimumo.

post-6056-14024667461267_thumb.jpg

post-6056-14024668010003_thumb.jpg

post-6056-14024668607575_thumb.jpg

post-6056-14024669420644_thumb.jpg

Redagavo Pelkinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

Malacius kad aprasei, o tai ne vienas tokiu minciu turedavo..

Maniskis seniau turetas irgi buvo perdarytas i 4,2, tik vibracija variklio didesne buvo nei 2.8 o trauka lygiai toki pat. sanaudos irgi tos pacios. 2.8 td  ir 4.2 d.

kaip apie tuos variklius sako, sugenda nebent stovedamas.. kazkaip gaila buvo issiskirt bet supuvo kiaurai ir noras praejo lopyt, bet ir rida arti 600 tukst buvo auto tai ner ka noret. idomu butu kada gyvenime toki su turbina pamatyt. gal kam teke?

bent tiek is mano patrities.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4.2D manau laisvai eitu iki milijono km. Labai jau jis paprastas ir masyvus, galva kietaus, vietoj drizo krumpliai ir tt. Na mano atveju trauka pasikeite i geresne puse, vaziuojant 1-4 begiais. Plente labai panasiai. 

Turbina tikrai galima uzdeti, australu forumai pilni tokiu temu. Tikiuosi iki kaledu ir as busiu su turbina ir intercooleriu (kolektorius, turbina, intercooleris jau yra - reikes dar sujungimo slanguciu ir duslintuva virintis, oro filtra perdaryti).

Va taip atrodo gamiklines turbos pajungimas:

http://otomoto.pl/nissan-patrol-gr-ii-y61-4-2-td42t-turbodiesel-C31513158.html

O cia aftermarket:

http://otomoto.pl/nissan-patrol-gr-i-y60-y-60-4-2-td-160km-off-road-C34517467.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4.2D manau laisvai eitu iki milijono km. Labai jau jis paprastas ir masyvus, galva kietaus, vietoj drizo krumpliai ir tt. Na mano atveju trauka pasikeite i geresne puse, vaziuojant 1-4 begiais. Plente labai panasiai. 

Turbina tikrai galima uzdeti, australu forumai pilni tokiu temu. Tikiuosi iki kaledu ir as busiu su turbina ir intercooleriu (kolektorius, turbina, intercooleris jau yra - reikes dar sujungimo slanguciu ir duslintuva virintis, oro filtra perdaryti).

Va taip atrodo gamiklines turbos pajungimas:

http://otomoto.pl/nissan-patrol-gr-ii-y61-4-2-td42t-turbodiesel-C31513158.html

O cia aftermarket:

http://otomoto.pl/nissan-patrol-gr-i-y60-y-60-4-2-td-160km-off-road-C34517467.html

Originalus turbininis kainuoja apie 20k litų, importas iš japonijos. Imonė Naftotiekis buvo nupirkusi 5 naujus tokius patrulius, po eksplotacijos visi buvo virš milijono bėgę,apie 60 procentų ridos buvo važiuojama laukais ir miško keliukais(naftotiekio priežiūra) jie ir toliau gyvi kažkur ant Marijos žemės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

ar pakeicius varikli y-61

3,0l.>2,8l--reikes ekspertizes--?

ps- variklis pakeistas kartu su greiciu deze

Jeigu nuvaziuosi i regitra sutikrinti VIN numeri (jeigu masina is uzsienio ar isregistruota) - iskart reikes ekspertizes. Jeigu registruota ir yra tech apziura - ka zin ar Ten TA centra labai kazkas ziures koks pas tave varikliukas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.