Pereiti prie turinio

Kordon 14


gytman

Rekomenduojami pranešimai

Faktas, kad gerai nufilmuoti jau darbas, o ir priemonių reikia ne tokių, kaip vienas telefonas mano atveju :) Bet kaip pasirinkimo nėra - toks filmas bus geriausias :D

 

Sumontavimas irgi didelis darbas, todėl iki šiol nesudėjau filmo iš Kordon 13... Buvau pradėjęs daryti, sugaišau gal savaitę, nes labai daug prifilmuota (64 gigai vien mano) ir reikia atrinkinėti, vėliau pramokau dirbti su normalesne programa ir supratau, kad viską, ką buvau padaręs - turėsiu perdarinėti per naują... Gal ir gerai, bus proga vėl prisėsti, prisiminti...

Tai lauksim - nesulauksim to filmo. Tik geriau ne 2 val. ilgio, o 20 min., bet su esminiais vaizdais, gal ir trumpais tekstiniais paaiškinimais... Šiaip man gerai labai žiūrisi dairy camera, kai į kamerą užfilmuoti įspūdžiai kaitaliojasi su vaizdais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 102
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Čia video iš trečios dienos, kai aplankėme raketinę bazę. Nuoširdžiai patariu, NEBANDYKITE TO PAKRTOTI :girtas: . Beje, pasvirimo kampą geriausia vertinti pagal medžius (jie dažniausiai vertikalūs), na o paskui pagal horizono liniją. Pasvirimą patarčiau pažiūrėt 8:28 (ratai griovyje po lapais) ir 17:30:

Redagavo Gytman
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip tai nebandyti ? :) kas antri metai toj raketinėj lankomės, to gi ir važiuojam į kalnus - vaizdų ir adrenalino :)

 

yra dar keli užvažiavimai į tą kalną... kuriais dar niekas nevažiavo, net ukrainiečiai jo nebandė, tik mūsų grupė 2008ais...  http://www.4x4safari.lt/galerija/kelioniu-foto?start=15

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pas mus šturmanams visada leidžiama, o vairuotojams tik simboliškai, nes ant kelio juk 0,0 tenka įpusti. Nors kai kuriuose ekipažuose pasitaiko diktatūros, kad ne tik gerti, bet ir kalbėti negalima šturmanams :D Tačiau jie rizikuoja, kad šturmanai pabėgs. O pas mus tik siemkių valgyti negalima, visa kita galima :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Video iš penktos mūsų kelionės dienos, tai buvo ir pirma Karpatskij kordon 14 diena.

 

Ties 10:00 įveikinėjant įkalnę nepakako variklio galios.

Pavojingiausias epizodas buvo ties 11:30, kai besileidžiant nuo kalno sumėtė Samurajų kelis kartus :)

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kasmet būna tų laisvų vietų, jeigu norėsi - tikrai pateksi keleiviu. Kiek kainuos - priklausys į kokią grupę pataikysi, niuansus per AŽ galėčiau paaiškinti.

Dar toks dalykas - išbūti 8 dienas viename automobilyje gali tikrai ne su bet kuo. Geriausia žmogų išbandyti realiame pasivažinėjime, pvz varžybėlėse Lietuvoje, ten gali ir operatoriaus įgūdžius pademonstruot ir pasitreniruot, dar gerai patikrinti kaip žmogų alkoholis veikia, kad tikrasis veidas atsiskleistų :)

 

O į varžybėles Lietuvoje pats asmeniškai galėsiu pakviesti į ekipažą, arba sek šią temą http://www.4x4forum.lt/index.php?/forum/6-tradiciniai-ir-nauji-renginiai/ir spėsi laiku sureaguoti ir susitarti.

 

Pažiūrėjau dar kelis tų ruselių filmus. Pradžioje prastesni buvo, paskui gerėjo. Patys ir filmavo, tik turėjo ir išorines kameras. Labai įdomiai žiūrisi, net mano žmonai patiko, kuriai šiaip mano purvinas hobis vėžį varo :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiktų kada į kokį ekipažą įsiprašyt ir tik filmavimais užsiimt, kad parsivežtumėm, ką nors panašaus 

 

sugebi, moki, turi įrangą ir galimybes ? mielai prašom kartu keliauti, vietos atsiras patogiame Landcruiseryje :) ir manau kelionė pačiam kainuos tik išlaidos asmeninėms užgaidoms :) ... o dėl "išbūti savaitę vienoje kabinoje" nebėda, prie įvairių keleivių pratęs per tuos desėtką metų važinėjimų :)

 

p.s. tik va savo profilyje pasikoreguok infą, kad nebūtum čia kaip anonimas kosminis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įrangą turiu - kamera, stabilizatorius, veiksmo kamera ir t.t. Vienintelis dalykas, kurio trūksta - dronas, kuriuo galima iš oro filmuoti. Deja, jo teks palaukti truputį, nes kaina - trečdalis padoraus TLC... :)

 

Pastebėjimas dėl info priimtas - patobulinsiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įrangą turiu - kamera, stabilizatorius, veiksmo kamera ir t.t. Vienintelis dalykas, kurio trūksta - dronas, kuriuo galima iš oro filmuoti. Deja, jo teks palaukti truputį, nes kaina - trečdalis padoraus TLC... :)

 

Pastebėjimas dėl info priimtas - patobulinsiu.

Biški i tema info http://dronas.eu/2014/11/09/6-dronai-kuriuos-galima-nusipirkti-jau-siandien/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai į temą, nes ten aprašyti dronai... mhmmm... sakykim švelniai, nelabai tinkami normaliam darbui :) Juk su Honda CRV į kalnus nevažiuojama, nors šitą modelį kai kas ir visureigiu vadina :) Galima būtų smulkiai aprašinėti, kas yra kas, bet čia 4x4 forumas, ne videotechnikos :)

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keletas klausimų Dronui:

 

Su kokiomis kameromis siūlomi šite dronai nuomai? Originalios Phantomų kameros duoda kokybę, kuri bent jau manęs netenkina - detalumo nėra, spalvos prastos. Galima apdirbinėt programiškai, bet vaškas iš tam tikros substancijos irgi tik iki tam tikro lygio išspaudžiamas. Kitų kamerų ant standartinių phantomų nepakabinsi, nes arba nebus kameros valdymo, arba reikia krūvos papildomos įrangos, kad turėtum kameros valdymą ir tiesioginį vaizdą.

Kokie stabilizatoriai kameroms?

Koks kamerų valdymas plius vaizdo perdavimas?

Apie siūlomą parrot apskritai nekalbu, nes jis skraido 50 metrų nuo pulto. Karpatuose meška toliau nusišlapint sugeba.

Abu phantomai, kurie siūlomi - valdomi lengvai, bet abu skraido autopiloto principu. Vartotojas iš esmės nurodo autopilotui, ką daryti, o tas daro. Aišku, kol daro. Šitie dronai, ypač pirmosios versijos, mėgsta nušokt nuo smegenėlių ir pradingt arba sudušt.

Realiai dirbančio drono kaina su pilnaverčiu valdymo pultu gaminant pagal užsakymą nuo 7 tūkst. lt prasideda. Plius kamera. 

 

Redagavo orionas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Grįžtant prie temos, video iš šeštos mūsų kelionės dienos (antra "Karpatskij kordon" diena). Iki šios dienos Samurajus buvo pavyzdingai kantrus, bet resursas, matyt, priartėjo prie pabaigos ir pradėjo nebesisekti. Iš pradžių lūžo galinė lingė, laimei turėjome atsarginę, kuri tiko tik po tam tikrų modifikavimų (viskas vyko lauko sąlygomis). Paskui tempą dar sulėtinome, nes buvo baisu, kad neatlaikys antra lingė (atsarginės nebeturėjome). Subarkė pametė duslintuvą - bet ši įranga nėra esminė kelionėje :)

Vėliau baloje į akmenį sulenkiau galinį ratlankį (dalinai kaltinu per daug nuleistus ratus). Po nesėkmingų bandymų atitiesinti ratlankio briauną plaktuko ir kirvio pagalba, tęsėme kelionę toliau. Netrukus teko stoti, nes pro pažeistą ratlankį pabėgo oras. Ratą pasikeitėme į atsarginį. Nuo vibracijos atsarginio rato laikiklis-kronšteinas sulūžo, todėl teko prašyti Tomuko iš Terrano, kad priimtų mūsų pažeistą ratą į savo bagažinę (pas mus, suprantama, salone vietos ratui nebuvo). Toliau kelionę tesėme su atsarginiu ratu, kurio ratlankio išnešimas buvo pliusinis, ko pasekoje pratrynė  benzino bako užpylimo šlangą (problema išaiškėjo tada, kai degalinėje pilną baką užpylėme benzino). Šlangą "suremontavome" su duck-tape ir užtrauktukų pagalbą (bandant "pleistruoti" vien su duck-tape paaiškėjo, kad benzinas skiedžia tos juostos klijus :D ).

 

Redagavo Gytman
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.