Pereiti prie turinio

NP GR Y60 96m 2.8td kaip pakelti variklio galia?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki Visi.

Labai domina protingi variantai kaip pasikelti variklio galia. aiksu geriausia butu pigesni variantai, bet imanomi ir brangesni jei yra garantuota.Mano variklis buvo perkaitintas (vokietis pasistenge) bet cia lietuvoje sutvarkytas, nuslifuota galva ir pakeistos visos reikalingos dalys, dirzai, guoliai ir t.t. jei tai turi itakos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o jai ideti papildomai interkuleri nuo y 61 2.8. galia padides?

 

ziurint kur ir kaip desi ;) kiekvienas sujungimas alkune ir t.t. jau minusas... su standartiniu slegiu ir turba pagerejimas bus labai mizernas... na nebent kai lauke -5 ir maziau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Tai jei nesuprantat kur ir ka sukinet, tai ir nelyskit, nws paskui ant troso temsit masinas kad sureguliuotu viska atgal ;)/>

Nu jo taip jau paimsiu is sukinesiu i visas puses kol nebevaziuos.. matai, taip tai neliesciau, bet yra tokia bedele, kad saltas jis man kai pakeliu apsuku auksciau nei 2000rpm pradeda dusinet, vos neuzgesta, o kai siltas, tai iki 3000rpm dar lygtais turi galios, o paskui kaipir kuro pradeda trukti, toks priduses pasidaro.. ir siaip labai nestaigus, i gaza letai reaguoja.. itariu, kad pries mane kazkas yra pasukinejes siurbli. mazdaug nujauciu kur jis reguliuojasi, bet norisi tiesiog pasitikslint su zinanciais zmonem. O gal dar yra kam taip buve, gal kas zinot kas per gedimas???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebūtinai čia to varžto kaltė - gali būt ir filtrai užsikišę , ir kažkur nežymiai gaudo orą, ir EGR'o vožtuvas "pakibęs" atidarytoj padietį, ir neteisingas degimo kampas, ir užsikišęs gražinamojo štucerio kalibras arba ten įsuktas paprastas štuceris, ir dar visokio kitokio bardako.

O tas "stebūklingas" varžtelis ten pat kur ir visų kitų Bosch siurblių; siurblio gale viršutiniam dangtelį . Dažniausiai būna pliombuotas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

filtrai nauji, ora kai gaudo dazniausiai sunkiau kuriasi(kaipir to nepastebejau),o EGRo pas mane kaipir nera isvis.. lieka kaipir siurblio beda.. Paprasciausia butu nuvaryt i dizelita, bet ten kiek draugu vare masinas, tai nulupa minimum 500lt ir aukstyn, o rezultatas visiskai nezymus arba praktiskai jokio.. net nezinau ka ir daryti, salygas pats remontuoti geras turiu, bet kaip liga diagnozuot..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

filtrai nauji, ora kai gaudo dazniausiai sunkiau kuriasi(kaipir to nepastebejau),o EGRo pas mane kaipir nera isvis.. lieka kaipir siurblio beda.. Paprasciausia butu nuvaryt i dizelita, bet ten kiek draugu vare masinas, tai nulupa minimum 500lt ir aukstyn, o rezultatas visiskai nezymus arba praktiskai jokio.. net nezinau ka ir daryti, salygas pats remontuoti geras turiu, bet kaip liga diagnozuot..

Vienas iš būdų pasikabint vakumetrą tarp filtro ir siurblio , kitas monometrą ant išėjimo prieš kalibruotą štuceriuką.

O visas tas bardakas kaip prasidėjo ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kai domejausi rusai stato i visus patrulius papildomus siurbliukus kurui, kad geriau padavinetu kura. sako kad geriau isibegeja. gal kasnors pasistates toki devaisa i savo patruli?

As esu states i PAJERO, saltas kurdavosi lb sunkiai, gesinedavo kol susildavo. Zmogus vargo taip gal puse metu. Tada nuvare i dizelita, kaip jau minejau dyzelita tipo pakeite siurblio salnikus(nesimato jokiu siurblio ardymo pozimiu), dar kazkoki vamzdeli maciau prie siurblio uzglusino,paime 500lt, rytojaus ryta tapati istorija.. tada nupirkau universalu siurbliuka zemo slegio nauja(apie100lt), ir pastaciau pries filtra, pajungiau paprasciausiai kad kai degima ijungi iskart pumpuoja pastoviai kura. Nu ir issisprende visos bedos su kurimusi, jau gal 3men. griebia is puse pasukimo ir prie -25. O del traukos, as tai asmeniskai nepastebejau, bet savininkas sake kad visai kita masina, tipo staigesne pasidare.. taip iseina kad arba plundzeis pasedes ir kuro slegio biski truko, arba siurblio salnikai smarkiai ora gaude ir del to gesdavo. Reiks gal ir i savo NP bandyt pasistatyt siurbli, afdrug susiremontuos, nes daugiau nzn ka bedaryt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienas iš būdų pasikabint vakumetrą tarp filtro ir siurblio , kitas monometrą ant išėjimo prieš kalibruotą štuceriuką.

O visas tas bardakas kaip prasidėjo ?

kai pirkau jau buvo, galvojau filtrai pasikse ar pan. Siaip pelkej tai kai numini tapke ir laikai tai jis smarves turi, 35 ratus vinioja kad net ruksta, bet auksciau 3000nelabai kyla, nebent ilgai lauki,neturi tokio staigumo.. pvz ant zvyro vien su galu is vietos ratu neparasuki be pergazavimu. Kolega 3,3td vazineja, tai visai kitoks, toks staigiai apsukas ima, buzoj gali sau leist apsukas numest, ir paspaudus vel staigiai uzsuka.. ir kiti 2,8td kiek maciau tokie smarves daugiau turi, staigesni.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradėčiau žiūrėt nuo degimo (įpurškimo) kampo.

Dirzus kai keiciausi tai bent mietkes visos vietose, o del tikslaus nustatymo tai, atsiprasau uz neisprusima, net nezinau pagal ka ji pasigaut.. :unsure: Naujasniems kiek esu states tai per kompa pasijungi ir pastatai tiksliai siurbli. O sitam pagal ka??

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As esu states i PAJERO, saltas kurdavosi lb sunkiai, gesinedavo kol susildavo. Zmogus vargo taip gal puse metu. Tada nuvare i dizelita, kaip jau minejau dyzelita tipo pakeite siurblio salnikus(nesimato jokiu siurblio ardymo pozimiu), dar kazkoki vamzdeli maciau prie siurblio uzglusino,paime 500lt, rytojaus ryta tapati istorija.. tada nupirkau universalu siurbliuka zemo slegio nauja(apie100lt), ir pastaciau pries filtra, pajungiau paprasciausiai kad kai degima ijungi iskart pumpuoja pastoviai kura. Nu ir issisprende visos bedos su kurimusi, jau gal 3men. griebia is puse pasukimo ir prie -25. O del traukos, as tai asmeniskai nepastebejau, bet savininkas sake kad visai kita masina, tipo staigesne pasidare.. taip iseina kad arba plundzeis pasedes ir kuro slegio biski truko, arba siurblio salnikai smarkiai ora gaude ir del to gesdavo. Reiks gal ir i savo NP bandyt pasistatyt siurbli, afdrug susiremontuos, nes daugiau nzn ka bedaryt.

koki siurbliuka naudojai ( pav.) ir kur pirkai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

koks pavadinimas tikrai nezinau, tiesiog universalus zemo slegio siurbliukas, apie 3barus mazdaug kelia. o atrodo tai toks is abieju galu slangutes maunasi, nu ir du laidai.. Is INTER CARS pirktas. manau betkokioj didesne autodetaliu parduotuvej rasi

Redagavo saras patrol
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.