edgabriedis Sukurta Gruodžio 3, 2013 Dalintis Sukurta Gruodžio 3, 2013 Sveiki Visi. Labai domina protingi variantai kaip pasikelti variklio galia. aiksu geriausia butu pigesni variantai, bet imanomi ir brangesni jei yra garantuota.Mano variklis buvo perkaitintas (vokietis pasistenge) bet cia lietuvoje sutvarkytas, nuslifuota galva ir pakeistos visos reikalingos dalys, dirzai, guoliai ir t.t. jei tai turi itakos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zemaituks Atrašyta Gruodžio 7, 2013 Dalintis Atrašyta Gruodžio 7, 2013 (redaguota) kad nelabai ten ka pakelsi... turbina nebent didesne det, cia keletas isimontave interkuleriustuo klausimu tau kreiptis i forumieti "owca" reiktu Redagavo Gruodžio 7, 2013 zemaituks Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
svajunas001 Atrašyta Gruodžio 8, 2013 Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2013 Truputi atsukti kuro daugiau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edgabriedis Atrašyta Gruodžio 8, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2013 as tokiu dalyku nedares... kiek tas truputi? ) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
owca Atrašyta Gruodžio 8, 2013 Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2013 (redaguota) tada jau geriau nesukinek ;)/> siaip pirmam "uzsukimui" max per 15 min pasuk paziurek kas gaunasi ;)/> ten ne kuro atsukimas o slegio padidinimas Redagavo Gruodžio 8, 2013 owca Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
awdfan Atrašyta Gruodžio 10, 2013 Dalintis Atrašyta Gruodžio 10, 2013 o jai ideti papildomai interkuleri nuo y 61 2.8. galia padides? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
owca Atrašyta Gruodžio 10, 2013 Dalintis Atrašyta Gruodžio 10, 2013 o jai ideti papildomai interkuleri nuo y 61 2.8. galia padides? ziurint kur ir kaip desi kiekvienas sujungimas alkune ir t.t. jau minusas... su standartiniu slegiu ir turba pagerejimas bus labai mizernas... na nebent kai lauke -5 ir maziau... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
opman Atrašyta Gruodžio 10, 2013 Dalintis Atrašyta Gruodžio 10, 2013 as tokiu dalyku nedares... kiek tas truputi? :)/>)Uzsuksi pas mane parodisiu kury varzta reika pasukti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
awdfan Atrašyta Gruodžio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2013 ziurint kur ir kaip desi ;)/> kiekvienas sujungimas alkune ir t.t. jau minusas... su standartiniu slegiu ir turba pagerejimas bus labai mizernas... na nebent kai lauke -5 ir maziau...taip pat kaip pas y 61 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
saras patrol Atrašyta Vasario 22, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2014 Uzsuksi pas mane parodisiu kury varzta reika pasukti :rolleyes:/>O gal galetu kasnors aprasyti kury varsta reiktu sukti?? Buciau labai dekingas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ORIGAMY Atrašyta Vasario 23, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2014 Tai jei nesuprantat kur ir ka sukinet, tai ir nelyskit, nws paskui ant troso temsit masinas kad sureguliuotu viska atgal Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
saras patrol Atrašyta Vasario 23, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2014 Tai jei nesuprantat kur ir ka sukinet, tai ir nelyskit, nws paskui ant troso temsit masinas kad sureguliuotu viska atgal ;)/>Nu jo taip jau paimsiu is sukinesiu i visas puses kol nebevaziuos.. matai, taip tai neliesciau, bet yra tokia bedele, kad saltas jis man kai pakeliu apsuku auksciau nei 2000rpm pradeda dusinet, vos neuzgesta, o kai siltas, tai iki 3000rpm dar lygtais turi galios, o paskui kaipir kuro pradeda trukti, toks priduses pasidaro.. ir siaip labai nestaigus, i gaza letai reaguoja.. itariu, kad pries mane kazkas yra pasukinejes siurbli. mazdaug nujauciu kur jis reguliuojasi, bet norisi tiesiog pasitikslint su zinanciais zmonem. O gal dar yra kam taip buve, gal kas zinot kas per gedimas??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 23, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2014 Nebūtinai čia to varžto kaltė - gali būt ir filtrai užsikišę , ir kažkur nežymiai gaudo orą, ir EGR'o vožtuvas "pakibęs" atidarytoj padietį, ir neteisingas degimo kampas, ir užsikišęs gražinamojo štucerio kalibras arba ten įsuktas paprastas štuceris, ir dar visokio kitokio bardako.O tas "stebūklingas" varžtelis ten pat kur ir visų kitų Bosch siurblių; siurblio gale viršutiniam dangtelį . Dažniausiai būna pliombuotas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
saras patrol Atrašyta Vasario 23, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2014 filtrai nauji, ora kai gaudo dazniausiai sunkiau kuriasi(kaipir to nepastebejau),o EGRo pas mane kaipir nera isvis.. lieka kaipir siurblio beda.. Paprasciausia butu nuvaryt i dizelita, bet ten kiek draugu vare masinas, tai nulupa minimum 500lt ir aukstyn, o rezultatas visiskai nezymus arba praktiskai jokio.. net nezinau ka ir daryti, salygas pats remontuoti geras turiu, bet kaip liga diagnozuot.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
awdfan Atrašyta Vasario 23, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2014 (redaguota) kai domejausi rusai stato i visus patrulius papildomus siurbliukus kurui, kad geriau padavinetu kura. sako kad geriau isibegeja. gal kasnors pasistates toki devaisa i savo patruli? Redagavo Vasario 23, 2014 awdfan Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 23, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2014 filtrai nauji, ora kai gaudo dazniausiai sunkiau kuriasi(kaipir to nepastebejau),o EGRo pas mane kaipir nera isvis.. lieka kaipir siurblio beda.. Paprasciausia butu nuvaryt i dizelita, bet ten kiek draugu vare masinas, tai nulupa minimum 500lt ir aukstyn, o rezultatas visiskai nezymus arba praktiskai jokio.. net nezinau ka ir daryti, salygas pats remontuoti geras turiu, bet kaip liga diagnozuot..Vienas iš būdų pasikabint vakumetrą tarp filtro ir siurblio , kitas monometrą ant išėjimo prieš kalibruotą štuceriuką.O visas tas bardakas kaip prasidėjo ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
saras patrol Atrašyta Vasario 23, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2014 kai domejausi rusai stato i visus patrulius papildomus siurbliukus kurui, kad geriau padavinetu kura. sako kad geriau isibegeja. gal kasnors pasistates toki devaisa i savo patruli? As esu states i PAJERO, saltas kurdavosi lb sunkiai, gesinedavo kol susildavo. Zmogus vargo taip gal puse metu. Tada nuvare i dizelita, kaip jau minejau dyzelita tipo pakeite siurblio salnikus(nesimato jokiu siurblio ardymo pozimiu), dar kazkoki vamzdeli maciau prie siurblio uzglusino,paime 500lt, rytojaus ryta tapati istorija.. tada nupirkau universalu siurbliuka zemo slegio nauja(apie100lt), ir pastaciau pries filtra, pajungiau paprasciausiai kad kai degima ijungi iskart pumpuoja pastoviai kura. Nu ir issisprende visos bedos su kurimusi, jau gal 3men. griebia is puse pasukimo ir prie -25. O del traukos, as tai asmeniskai nepastebejau, bet savininkas sake kad visai kita masina, tipo staigesne pasidare.. taip iseina kad arba plundzeis pasedes ir kuro slegio biski truko, arba siurblio salnikai smarkiai ora gaude ir del to gesdavo. Reiks gal ir i savo NP bandyt pasistatyt siurbli, afdrug susiremontuos, nes daugiau nzn ka bedaryt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
saras patrol Atrašyta Vasario 23, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2014 Vienas iš būdų pasikabint vakumetrą tarp filtro ir siurblio , kitas monometrą ant išėjimo prieš kalibruotą štuceriuką.O visas tas bardakas kaip prasidėjo ?kai pirkau jau buvo, galvojau filtrai pasikse ar pan. Siaip pelkej tai kai numini tapke ir laikai tai jis smarves turi, 35 ratus vinioja kad net ruksta, bet auksciau 3000nelabai kyla, nebent ilgai lauki,neturi tokio staigumo.. pvz ant zvyro vien su galu is vietos ratu neparasuki be pergazavimu. Kolega 3,3td vazineja, tai visai kitoks, toks staigiai apsukas ima, buzoj gali sau leist apsukas numest, ir paspaudus vel staigiai uzsuka.. ir kiti 2,8td kiek maciau tokie smarves daugiau turi, staigesni. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 23, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2014 Pradėčiau žiūrėt nuo degimo (įpurškimo) kampo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
saras patrol Atrašyta Vasario 23, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2014 Pradėčiau žiūrėt nuo degimo (įpurškimo) kampo. Dirzus kai keiciausi tai bent mietkes visos vietose, o del tikslaus nustatymo tai, atsiprasau uz neisprusima, net nezinau pagal ka ji pasigaut.. Naujasniems kiek esu states tai per kompa pasijungi ir pastatai tiksliai siurbli. O sitam pagal ka?? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 23, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2014 Pagal stroboskopą (brangus zaraza) , pagal indikatorių (sukasi į siurblio galą ir rodo kada plundžeris pradeda judėt) , pagal kuro stulpelio indikatorių (sukasi į purkštuko vamzdelį) , pagal klausą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
saras patrol Atrašyta Vasario 23, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2014 pagal klausa tai cia tipo uzkurus sukiot siurbli ir kaip graziausiai dirba taip palikt, teisingai suprantu?? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 23, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2014 Nu nevisai , jei nestatęs niekad tai gan sunku bus paaiškint raštu kaip tai daroma. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
awdfan Atrašyta Vasario 24, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2014 As esu states i PAJERO, saltas kurdavosi lb sunkiai, gesinedavo kol susildavo. Zmogus vargo taip gal puse metu. Tada nuvare i dizelita, kaip jau minejau dyzelita tipo pakeite siurblio salnikus(nesimato jokiu siurblio ardymo pozimiu), dar kazkoki vamzdeli maciau prie siurblio uzglusino,paime 500lt, rytojaus ryta tapati istorija.. tada nupirkau universalu siurbliuka zemo slegio nauja(apie100lt), ir pastaciau pries filtra, pajungiau paprasciausiai kad kai degima ijungi iskart pumpuoja pastoviai kura. Nu ir issisprende visos bedos su kurimusi, jau gal 3men. griebia is puse pasukimo ir prie -25. O del traukos, as tai asmeniskai nepastebejau, bet savininkas sake kad visai kita masina, tipo staigesne pasidare.. taip iseina kad arba plundzeis pasedes ir kuro slegio biski truko, arba siurblio salnikai smarkiai ora gaude ir del to gesdavo. Reiks gal ir i savo NP bandyt pasistatyt siurbli, afdrug susiremontuos, nes daugiau nzn ka bedaryt.koki siurbliuka naudojai ( pav.) ir kur pirkai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
saras patrol Atrašyta Vasario 24, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2014 (redaguota) koks pavadinimas tikrai nezinau, tiesiog universalus zemo slegio siurbliukas, apie 3barus mazdaug kelia. o atrodo tai toks is abieju galu slangutes maunasi, nu ir du laidai.. Is INTER CARS pirktas. manau betkokioj didesne autodetaliu parduotuvej rasi Redagavo Vasario 24, 2014 saras patrol Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar