Pereiti prie turinio

TLC'100 ECU 1HD-FTE A/T


Rekomenduojami pranešimai

Labas,

 

labai panašu, kad mano dyzelinio 100 variklio kompas apgedo. Reikalingas Dyzelinis ECU Toyota 89666-60440 (Denso175800-2741 12V). Mataras 1HD-FTE A/T. Yra kelios modifikacijos šių ECU priklausomai nuo metų, rinkos, EGR ir t.t. Todėl prieš įsigydamas norėčiau pasibandyt. Pirkčiau, išsinuomočiau, gal kas užmatė laužyne...

 

Ačiū. Alio +370 698 388o2 Jurūnas arba AŽ

post-114-13743205629249_thumb.jpg

Redagavo JurasAWD
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Sveiki, dabar truputį pasakų parašysiu apie TLC100 su 4,2HD-FTE.... Nebereikia mano 100-ei nei ECU kitos, nei kuro siurblio remontuot. rolleyes.gif

 

Tai va, o prasidėjo viskas nuo to, kad prieš gerus 4 metus, pakeitus AT dėžę, atsirado nežymus metalinis skambesys (kalimas) ant D nuspaudus stabdžių pedalą. Ant N skambesys pradingdavo. Kadangi apvažiuoti „meisteriai“ siūlė pradėt remontą nuo purkštukų keitimo iki variklio skerdimo, tai aš nelabai sukau galvą ir važinėjau toliau-apie 70 kilokm). Tas skambesys po truputį ryškėjo, bet nebaisiai.

 

Šių metų pradžioj ant karšto variklio nustojo tvarkingai sukt starteris-nustatėm, kad kažkur nuo PRND daviklio neateina masė iki užvedimo relės. Vėl nelabai ėmiau domėn - kai reikėdavo, atsidarydavau kapotą ir užsikurdavau ranka, užtrumpinęs užvedimo rėlės kontaktus. Dar po kurio laiko, šaltam varikliui pradėjo mest „šik angine“ klaidą (alkūninio veleno daviklio klaida) ir tekdavo laukt, kol pašils variklis, ir lėkt toliau be problemų.

 

Buvo aišku, kad reikia žiūrėt „pravodkę“ ir gal alkūninio veleno daviklį. Taip ir padariau, radęs laiko, vieną saulėtą rytą. Ir ką gi –starteris sukasi, o mataras nei gyvybės ženklų. Inpurškus eterio, mataras užsikuria ir tvarkingai dirba, kol nepradeda veikt įpurškimo ankstinimo vožtuvas, tada prasideda kalatojimas ir pats ECU gesina variklį.

 

Atsivežiau iš Tajotos draugelį-nustatėm, kad ECU durniuoja. ECU meisteris rado du nudegusius takelius. Sutvarkė. Surinkom viską atgal. Užsikūrėm. Apsidžiaugėm. Pašilus matarui pasirodė, kad visai nepriima gazo - nesudegusios saliaros kvapas, kaltojimasis mataro. Nukabinom nosis ir jau pasiruošėm pasiduot. Bet elektrikas Giedrius (dievas yra vis tik)-nusprendė palyst po mašina ir DAR KARTĄ patikrint PRND daviklio kištuką... Ištraukė ir pamatėm, kad kištukas buvo užmautas bele kaip, sandarinimo gumelė persikreipusi. O ten didelės srovės vaikšto ir nuo blogo kontakto prasidėjo visos „nepoladkės“.

 

Tvarkingai viską sujungus prapuolė visos bėdos ir skambesys ir t.t.

 

Taigi moralė – atkreipkit laiku dėmesį į visas smulkmenas savo auto. Ir blyn, kodėl dažniausiai ir geriausi mechanikai nedraugauja su "alektros fishkėm"...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.