JurasAWD Sukurta Liepos 20, 2013 Dalintis Sukurta Liepos 20, 2013 (redaguota) Labas, labai panašu, kad mano dyzelinio 100 variklio kompas apgedo. Reikalingas Dyzelinis ECU Toyota 89666-60440 (Denso175800-2741 12V). Mataras 1HD-FTE A/T. Yra kelios modifikacijos šių ECU priklausomai nuo metų, rinkos, EGR ir t.t. Todėl prieš įsigydamas norėčiau pasibandyt. Pirkčiau, išsinuomočiau, gal kas užmatė laužyne... Ačiū. Alio +370 698 388o2 Jurūnas arba AŽ Redagavo Rugpjūčio 12, 2013 JurasAWD Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Rugpjūčio 12, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 12, 2013 Sveiki, dabar truputį pasakų parašysiu apie TLC100 su 4,2HD-FTE.... Nebereikia mano 100-ei nei ECU kitos, nei kuro siurblio remontuot. Tai va, o prasidėjo viskas nuo to, kad prieš gerus 4 metus, pakeitus AT dėžę, atsirado nežymus metalinis skambesys (kalimas) ant D nuspaudus stabdžių pedalą. Ant N skambesys pradingdavo. Kadangi apvažiuoti „meisteriai“ siūlė pradėt remontą nuo purkštukų keitimo iki variklio skerdimo, tai aš nelabai sukau galvą ir važinėjau toliau-apie 70 kilokm). Tas skambesys po truputį ryškėjo, bet nebaisiai. Šių metų pradžioj ant karšto variklio nustojo tvarkingai sukt starteris-nustatėm, kad kažkur nuo PRND daviklio neateina masė iki užvedimo relės. Vėl nelabai ėmiau domėn - kai reikėdavo, atsidarydavau kapotą ir užsikurdavau ranka, užtrumpinęs užvedimo rėlės kontaktus. Dar po kurio laiko, šaltam varikliui pradėjo mest „šik angine“ klaidą (alkūninio veleno daviklio klaida) ir tekdavo laukt, kol pašils variklis, ir lėkt toliau be problemų. Buvo aišku, kad reikia žiūrėt „pravodkę“ ir gal alkūninio veleno daviklį. Taip ir padariau, radęs laiko, vieną saulėtą rytą. Ir ką gi –starteris sukasi, o mataras nei gyvybės ženklų. Inpurškus eterio, mataras užsikuria ir tvarkingai dirba, kol nepradeda veikt įpurškimo ankstinimo vožtuvas, tada prasideda kalatojimas ir pats ECU gesina variklį. Atsivežiau iš Tajotos draugelį-nustatėm, kad ECU durniuoja. ECU meisteris rado du nudegusius takelius. Sutvarkė. Surinkom viską atgal. Užsikūrėm. Apsidžiaugėm. Pašilus matarui pasirodė, kad visai nepriima gazo - nesudegusios saliaros kvapas, kaltojimasis mataro. Nukabinom nosis ir jau pasiruošėm pasiduot. Bet elektrikas Giedrius (dievas yra vis tik)-nusprendė palyst po mašina ir DAR KARTĄ patikrint PRND daviklio kištuką... Ištraukė ir pamatėm, kad kištukas buvo užmautas bele kaip, sandarinimo gumelė persikreipusi. O ten didelės srovės vaikšto ir nuo blogo kontakto prasidėjo visos „nepoladkės“. Tvarkingai viską sujungus prapuolė visos bėdos ir skambesys ir t.t. Taigi moralė – atkreipkit laiku dėmesį į visas smulkmenas savo auto. Ir blyn, kodėl dažniausiai ir geriausi mechanikai nedraugauja su "alektros fishkėm"... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Rugpjūčio 17, 2013 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 17, 2013 o kad tų fiškių mažiau jose būtų šiandien irgi vieną ardžiau litavau nutrūkusį laidą priekinės blokiruotės... gerai, kad nors viskas protingai padaryta ir lengvai ardosi joje... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar