Pereiti prie turinio

TLC 70 ar TLC90


Rekomenduojami pranešimai

Jau ir TLC90 atpigo, kad kainuoja kaip gera #7 su 2LT, Tai vat ir idomu koki pasirinkti (pakatuskes, varzybos)

 

#7 pliusai--

geras pravazumas (girdejau :D )

priekije nedalomas tiltas (patikimiau ir didesne eiga)

razdatke be grandines

didesne islekamoji verte.

 

minusai--

2,4 -per silpnas

3,0 brangus (kartais brangiau negu J9)

sunku rasti neuzdrosta.

 

J90 pliusai--

visi jau su 3,0 varikliu (nors ir El. siurblis)

 

minusai--

priekine pakaba

sunkiau ikisti pvz 35" ratus

 

Gal kazkas mano kitaip ir parasys kitu argumentu vienam ar kitam modeliui, nes kai paziuri vienu ir kitu kainas (ir pas mus ir Vokietijoje) tai persasi nuomone kam moket uz sena #7 ir dar su 2,4 varikliu kai jau yra uz tos pacius pinigus J9 su 3,0 :)

 

Ogal kas mano kitaip :cheer:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 53
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Tai visai skirtingos auto, su skirtingais privalumais del to ir paskirtimi.

 

Mano nuomone, pamiršk 70-ta, jei ketini vazineti ne tik i renginius/pasivazinejimus lietvuoje/uzsienyje.

70-tai specializuotas daiktas, kurio privalumai neturi prasmes vazinejant keliais. Lieka tik 20-30 metų senumo "komfortas".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai visai skirtingos auto, su skirtingais privalumais del to ir paskirtimi.

 

Mano nuomone, pamiršk 70-ta, jei ketini vazineti ne tik i renginius/pasivazinejimus lietvuoje/uzsienyje.

70-tai specializuotas daiktas, kurio privalumai neturi prasmes vazinejant keliais. Lieka tik 20-30 metų senumo "komfortas".

 

Ale kaip Algis taip ir protingas vyras :D labai tiksliai apibudinta ;)

pasiziuri kaip 70 baloj murkdosi - grazu, pasiziuri kaip 90 zvyru skrenda - grazu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ale kaip Algis taip ir protingas vyras :D/> labai tiksliai apibudinta ;)/>

pasiziuri kaip 70 baloj murkdosi - grazu, pasiziuri kaip 90 zvyru skrenda - grazu :D/>

Na ne visai taip, Algis vaziuoja su 70 modeliu kuris trumpos bazes ir seno tipo. Sio seno 70 modelio negalima lyginti su 73 modeliu pagal komforta-stabiluma kelyje ir tt. Jis zymiai pas 73 aukstenis visa galva, atrodo kad limuzine vaziuoji po 70. O jeigu lyginti su 78 modeliu tai is vis kita parapija. Taigi negalima visa suplakti i viena kruva ir visas 70 serijos masinas vadinti vienodai, arba priskirti visoms tuos pacius tech parametrus ir tt.

Pav buvau apakes kai i 78 modeli sukista Trail Master pakaba ir 33 Godrichai kaip jis vaziuoja, plaukia kaip limuzinas ir tt. Labai stipriai komfortas priklauso nuo masinos isbaigtumo, teisingos pakabos parinkimo,padangu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau ir TLC90 atpigo, kad kainuoja kaip gera #7 su 2LT, Tai vat ir idomu koki pasirinkti (pakatuskes, varzybos)

 

#7 pliusai--

geras pravazumas (girdejau :D/> )

priekije nedalomas tiltas (patikimiau ir didesne eiga)

razdatke be grandines

didesne islekamoji verte.

 

minusai--

2,4 -per silpnas

3,0 brangus (kartais brangiau negu J9)

sunku rasti neuzdrosta.

 

J90 pliusai--

visi jau su 3,0 varikliu (nors ir El. siurblis)

 

minusai--

priekine pakaba

sunkiau ikisti pvz 35" ratus

 

Gal kazkas mano kitaip ir parasys kitu argumentu vienam ar kitam modeliui, nes kai paziuri vienu ir kitu kainas (ir pas mus ir Vokietijoje) tai persasi nuomone kam moket uz sena #7 ir dar su 2,4 varikliu kai jau yra uz tos pacius pinigus J9 su 3,0 :)/>

 

Ogal kas mano kitaip :cheer:/>

Viskas panasu, tik kodel manai kaina 90 pinga, o 70 laikosi ir kyla? Kaina priklauso tik nuo stovio, jei kaip naujas 70 modelis jis turi kaina, jei kaip naujas 90 modelis jis irgi turi kaina. Ir atvirksciai... Manau geras 70 3000TD panasioje kainoje kaip ir geras 90 modelis.

35 ratai su 90 tai jau deja misija neimanoma. Nebent nusispjaut ant patikimumo ir is galo technichka vaziuos...

Patarimas, i 2400TD net neziurek. O ar imti 3000TD 70 modeli ar 90 modeli tai skirtumas tik kur naudosi. Jei vazinesi tik asfaltu zvyrkeliu, tai ner prasmes 70 imti. Jei platus profilis ir i kelione,medziokle ir darba ar i soda... Tai geriau universlus 73-78 modelis. O siaip 70 tai grazus klasikinis modelis, tuo tarpu 90 modelis nei klasika nei ponty( nes jau pasipuikuoti nebera kuo, yra naujesniu) Taigi man klausimu nekyla bet kokiu atveju, geriau senas -geras-klasikinis gerai islaikytas 73-78 modelis nei paprastas neturintis jokios charizmos 90 modelis. Bet del skonio nesigincyjama :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na apie išvaizdą ir beliko padiskutuoti.... :D 90 standarte ir praeinamumu ir komfortu lenkia visa galva 70, na o patikimumas pas ją pakankamas naudojant medžioklei po miškus ir žvirkeliu , sudėjus tinkamą važiuoklę jau 70 km be važiuoklės remonto...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na apie išvaizdą ir beliko padiskutuoti.... :D/>/> 90 standarte ir praeinamumu ir komfortu lenkia visa galva 70, na o patikimumas pas ją pakankamas naudojant medžioklei po miškus ir žvirkeliu , sudėjus tinkamą važiuoklę jau 70 km be važiuoklės remonto...

na dar netiek ir daug be remonto,ziurek ir iki 100 km.datrauksi :D/>

Redagavo Pakusa
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na apie išvaizdą ir beliko padiskutuoti.... :D/> 90 standarte ir praeinamumu ir komfortu lenkia visa galva 70, na o patikimumas pas ją pakankamas naudojant medžioklei po miškus ir žvirkeliu , sudėjus tinkamą važiuoklę jau 70 km be važiuoklės remonto...

Siek tiek komfortu lenkia, o kokiu budu pravazumu??? Gal pagal isvaizda? :rolleyes: Jokiu techniniu parametru kurie lemtu praeinamuma pas ja nera. Ir ypatingai gerai nuskambejo "standarte". Kam tas standartas idomus, kai temos autorius ruosiasi apie 35 ratus det. Tai akivaizdu kad klausimas pas zmogu stovi ne apie standartus. O jau papiktinta 70 gerokai geriau eina ir svarbiausia islaiko-nesubyra...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai visai skirtingos auto, su skirtingais privalumais del to ir paskirtimi.

 

 

70-tai specializuotas daiktas, kurio privalumai neturi prasmes vazinejant keliais.

 

turi omeny- privalumai kurios as parasiau, ar dar kazka pridesi

Redagavo Albert
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau geras 70 3000TD panasioje kainoje kaip ir geras 90 modelis.

35 ratai su 90 tai jau deja misija neimanoma. Nebent nusispjaut ant patikimumo ir is galo technichka vaziuos...

Patarimas, i 2400TD net neziurek. O ar imti 3000TD 70 modeli ar 90 modeli tai skirtumas tik kur naudosi. Jei vazinesi tik asfaltu zvyrkeliu, tai ner prasmes 70 imti. Jei platus profilis ir i kelione,medziokle ir darba ar i soda... Tai geriau universlus 73-78 modelis. O siaip 70 tai grazus klasikinis modelis, tuo tarpu 90 modelis nei klasika nei ponty( nes jau pasipuikuoti nebera kuo, yra naujesniu) Taigi man klausimu nekyla bet kokiu atveju, geriau senas -geras-klasikinis gerai islaikytas 73-78 modelis nei paprastas neturintis jokios charizmos 90 modelis. Bet del skonio nesigincyjama :rolleyes:/>

 

Gerai kad turiu su kuo palyginti.

Ka reiskia 2,4 zinau, turiu 4Runner'i su tokiu varikliu. (dabar uz..sa daugiau galinis stiklas negu priekine pakaba ;) ) vienu zodziu - per silpnas. Yra ir J95, ratai irgi 33", bet palyginus su 4Runner eina kaip vejas ;)

Nu gerai, neziurim i charizma ir i grozi o tik is tech. puses. neziurint apsimoka ar ne --- j-e-i-g-u statom i J9 prieki nedaloma tilta (is blogibiu lieka tik el. siurblis ir grandine razdatkei) galinis lieka originalus (kiek girdejau jie neproblematiski) ir lyginam su TLC70 irgi su 3,0?

 

ir dar---- "O jau papiktinta 70 gerokai geriau eina ir svarbiausia islaiko-nesubyra..." tai vat kas ten tokio gero kad islaiko ir nesubyra lyginant su J9?

 

P.S. o del kainu tai J90 ir LT ir pas DE jau nuo 4000 eu. kaip ir gera 70 su 2,4 :huh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai kad turiu su kuo palyginti.

Ka reiskia 2,4 zinau, turiu 4Runner'i su tokiu varikliu. (dabar uz..sa daugiau galinis stiklas negu priekine pakaba ;)/> ) vienu zodziu - per silpnas. Yra ir J95, ratai irgi 33", bet palyginus su 4Runner eina kaip vejas ;)/>

Nu gerai, neziurim i charizma ir i grozi o tik is tech. puses. neziurint apsimoka ar ne --- j-e-i-g-u statom i J9 prieki nedaloma tilta (is blogibiu lieka tik el. siurblis ir grandine razdatkei) galinis lieka originalus (kiek girdejau jie neproblematiski) ir lyginam su TLC70 irgi su 3,0?

 

ir dar---- "O jau papiktinta 70 gerokai geriau eina ir svarbiausia islaiko-nesubyra..." tai vat kas ten tokio gero kad islaiko ir nesubyra lyginant su J9?

 

P.S. o del kainu tai J90 ir LT ir pas DE jau nuo 4000 eu. kaip ir gera 70 su 2,4 :huh:/>

Geriau eina, nes didesnius ratus gali uzdeti ir maziau galva skauda ( nes zinai kad 70 pakaba leidzia dauzyti ir nesulauzyti)ir gali tada gazo duoti ten kur rekia nebijodamas kad suluzi( o tai labai daug ka reiskia, nes 70 modelis igauna super pravazuma tik kai mini tapke) tai reiskia su 90 negali minti ir aisku neturi pravazumo. Arba gali minti bet tai tesis neilgai :rolleyes: Tas baimes jausmas pora kart sulauzius ateis neisvengiamai ir numesi gaza, o kai numesi vaziuosi tik normaliai bet ne super :rolleyes:

Nesubyra razdatke, priekine pakaba ir tiltas. Taip sakant nera kam subyret, tuo tarpu pas 90 jau yra kam subyret tiltas-pakaba-razdatke...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir aplamai, reikia mokytis ant savo klaidu :D/> pirkti 70 ar 73 ir susidaris tada savo, pilna nuomone ;)/>

Brangus mokslai gausis :rolleyes: Geriau is svetimos patirties mokintis, jei sugebi atskirti kas turi patirties o kas tik blevyzgoja. Jei nesugebi belieka tik is savu klaidu mokintis :rolleyes:

Patarimas i 70 net neziurek( nebent labai siauras profilis kokia medziokle ir vienam ir pan, ar tik sportas gilus ir tt). Visais kitais atvejais 73-78 modelis pagal poreikius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siek tiek komfortu lenkia, o kokiu budu pravazumu??? Gal pagal isvaizda? :rolleyes:/> Jokiu techniniu parametru kurie lemtu praeinamuma pas ja nera. Ir ypatingai gerai nuskambejo "standarte".

Standarte pas 90 yra galinio tilto blokiruotė, o pas 70 nėra. Nepriklausomos pakabos klirensas yra didesnis už ištisinio tilto. Tai yra du dalykai, kodėl standarte 90 modelis pravažesnis už 70.

 

Patikimumo bei tinkamumo perdarymui klausimų šioje žinutėje negvildensiu ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Standarte pas 90 yra galinio tilto blokiruotė, o pas 70 nėra. Nepriklausomos pakabos klirensas yra didesnis už ištisinio tilto. Tai yra du dalykai, kodėl standarte 90 modelis pravažesnis už 70

 

tikrai taip, o ir 90 važiuoja neprastai su 35 ratais tam pavyzdys "ICELAND" ir kuom ji blogesnis tiuningo pavyzdys ? Jau bent įmanoma nesupuvusi rasti ir aišku pervirintas jau jau niekada nebus nesupuvęs... Dėja nuo rūdžių neišsigelbėjama o tik laikinai sustabdoma ir l. trumpam. Taigi jei auto naujesnis tai nereiškia kad iš jo neįmanoma monstro padaryti.Pripažystu tik viena - opciju senienoms tiuningui žymiai didesnis ir pigesnis pasirinkimas. Aišku ir 90 galima laikyti akmens amžiaus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Standarte pas 90 yra galinio tilto blokiruotė, o pas 70 nėra. Nepriklausomos pakabos klirensas yra didesnis už ištisinio tilto. Tai yra du dalykai, kodėl standarte 90 modelis pravažesnis už 70.

 

Patikimumo bei tinkamumo perdarymui klausimų šioje žinutėje negvildensiu ;)/>

Jokio privalumo 90 pries 70 neturi nei standarte nei tuo labiau istobulinta. Galinio tilto blokiruote turi ne kiekvienas 90 Landcruiseris, o ir 70 modeliai buna su blokiruotem( vienas ju stovi kieme, gali atvaziuot paziuret). Taigi cia jokio privalumo. O jeigu ir neturi 70 landcruiseris blokiruotes, tai ji isideda nuo 90 landcruiserio arba tiuningine uz nendidelius pinigus.

O kam rupi standartas? Kai 70 modeli gali tobulinti ir pasiekti geru rezultatu, tuo tarpu 90 modelis tiesiog per silpnas kad ji tobulinti, nes suluz.

Del klirenso, tai ir vel ne visai tiesa. Jeigu matuosi grynai per viduri, gal ir daugiau keliais mm Bet jei imsi absoliuciai visu plotu tai 90 daugiau kabinasi sonuose ir jokio privalumo nera. Plius kaip ir sakiau geriausias pravazumas pasiekiamas kada masina turi gera inercija ir gali eiti hodu per kliutis. Taigi 90 negali eiti hodu nes subyres, todel jis vel pralosia pravazume( aisku visa tai suprast reikia matyt kaip tai daro sugebantis vairuotojas).

Taigi ne taip viskas paprasta... :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Standarte pas 90 yra galinio tilto blokiruotė, o pas 70 nėra. Nepriklausomos pakabos klirensas yra didesnis už ištisinio tilto. Tai yra du dalykai, kodėl standarte 90 modelis pravažesnis už 70

 

tikrai taip, o ir 90 važiuoja neprastai su 35 ratais tam pavyzdys "ICELAND" ir kuom ji blogesnis tiuningo pavyzdys ? Jau bent įmanoma nesupuvusi rasti ir aišku pervirintas jau jau niekada nebus nesupuvęs... Dėja nuo rūdžių neišsigelbėjama o tik laikinai sustabdoma ir l. trumpam. Taigi jei auto naujesnis tai nereiškia kad iš jo neįmanoma monstro padaryti.Pripažystu tik viena - opciju senienoms tiuningui žymiai didesnis ir pigesnis pasirinkimas. Aišku ir 90 galima laikyti akmens amžiaus...

Del puvimo cia visaip buna, ir nepriklauso nuo modelio ir metu. Pav statau savo 70 Landcruiseri nieko nei karto nedaryta pries kita 90 landcruiseri. Paziuresim ar rasi toki nors viena 90 kad neturetu nei rudeles kaip mano 70... Ir toki be rudziu 70 turiu ne viena...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.