Pereiti prie turinio

Subaru Impreza


Rekomenduojami pranešimai

Bandau kurt naują temą, nes neradau čia aktualios info (gal blogai ieškojau).

 

Taigi - žvalgaus žmonai Subaru Impreza universalo 2006-2007 metų modelio, mechanikos (brangiausioji automatų kažkodėl nemėgsta), ne amerikono (t.y. tikro japono, skirto Europai - sako, surinkimo kokybė vis tik kita).

 

Domina info iš forumiečių, katrie su tokiais apratais iš arčiau susipažinę - ar brangi eksploatacija, kiek degalų ryja 100km, ar pakankamo patvarumo 1,5 litro variklis (žinau, kad silpnokas -bet kaip damai tai tos galios gal ir užteks) ir ar smarkiai skiriasi jo realios (ne "popierinės" gamintojo nurodytos) degalų sanaudos nuo dvilitrinio (tik šių su mechanika beveik neįmanoma rast).

 

Kadangi neatmetam galimybės įsigyt ir kokią kitą nedidelę 4x4 lengvąją mašinėlę (kaip Suzuki SX4), tai žinančių prašyčiau pasidalint ir palyginimais su kitom galimom alternatyvom - mūsų šeimyniniam biudžetui aktualu protingas patvarumo / eksploatacijos sąnaudų / degalų sąnaudų santykis. wink.gif

 

Būsiu dėkingas už visą naudingą info.

 

P.S. To meto subarikai dar buvo tik benzininiai (mudu su žmona labiau mylim dyzelius), o nuo 2008 m. pasirodę dyzeliukai mum kaip ir brangoki, be to, eina kalbos, kad naujesni imprezikai būk tai jau nebe tokie ištvermingi, kaip senieji...ar čia tik pletkai?

Redagavo Baltas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

subaru su 1.5 varikliu yra blogis.kuro sanaudos kaip ir visu subaru o nevaziuoja visiskai.pries pusmeti irgi vienai moteriskei norejom toki pirkt tai dvi pabandem ir netgi moteriske skundesi kad netraukia taip kaip norisi.o visa kita pas subaru liuks.maniske daug metu vazinejo su 2.5i automatu amerikonu.liuks masina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

..... ne amerikono (t.y. tikro japono, skirto Europai - sako, surinkimo kokybė vis tik kita)....

 

Tiktas japonas bus skirtas japonijos rinkai, su vairu kitoj pusej. O visa kita jau prastesni, bet vistiek geriau nei ..... :D

O seip, kiek zinau, visi subarikai gaminami japonijoj, tik tiek ka paskutiniu metu amerikoj kaskoki modeli pradejo gamint.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiktas japonas bus skirtas japonijos rinkai, su vairu kitoj pusej. O visa kita jau prastesni, bet vistiek geriau nei ..... biggrin.gif

O seip, kiek zinau, visi subarikai gaminami japonijoj, tik tiek ka paskutiniu metu amerikoj kaskoki modeli pradejo gamint.

 

Na, ne visai taip. Tiksliau - visai ne taip.smile.gif Mano žiniom, JAV rinkai VISUS subarikus surenka pačiuose JAV'uose, nors ir iš dalies japoniškų detalių (bent jau jų varikliai bei transmisijos atkeliauja iš Japonijos). Tuo tarpu Europos rinkai keliauja surinkti pačioj Japonijoj. Išimtis yra Tribeca modelis - jį ir Europos rinkai surinkinėjo JAV'uose. Japonų ir amerikėnų darbo kokybė, kaip žinia, skiriasi, ir tikrai ne pastarųjų naudai. Be to, JAV'ų rinkai ir salono apdailos medžiagos visom prasmėm pigesnės (ten gi pas juos kaina yra Dievas), bet visų pirma kokybės prasme.

 

O šiaip ačiū visiems pakomentavusiems iš savo patirties - bent jau tvirtai žinosiu, kad subariko su "mažalitražiu" varikliu geriau vengt, tad bus lengviau rinktis.wink.gif

Redagavo Baltas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias lomis

Bandau kurt naują temą, nes neradau čia aktualios info (gal blogai ieškojau).

 

Taigi - žvalgaus žmonai Subaru Impreza universalo 2006-2007 metų modelio, mechanikos (brangiausioji automatų kažkodėl nemėgsta), ne amerikono (t.y. tikro japono, skirto Europai - sako, surinkimo kokybė vis tik kita).

 

Domina info iš forumiečių, katrie su tokiais apratais iš arčiau susipažinę - ar brangi eksploatacija, kiek degalų ryja 100km, ar pakankamo patvarumo 1,5 litro variklis (žinau, kad silpnokas -bet kaip damai tai tos galios gal ir užteks) ir ar smarkiai skiriasi jo realios (ne "popierinės" gamintojo nurodytos) degalų sanaudos nuo dvilitrinio (tik šių su mechanika beveik neįmanoma rast).

 

Kadangi neatmetam galimybės įsigyt ir kokią kitą nedidelę 4x4 lengvąją mašinėlę (kaip Suzuki SX4), tai žinančių prašyčiau pasidalint ir palyginimais su kitom galimom alternatyvom - mūsų šeimyniniam biudžetui aktualu protingas patvarumo / eksploatacijos sąnaudų / degalų sąnaudų santykis. wink.gif

 

Būsiu dėkingas už visą naudingą info.

 

P.S. To meto subarikai dar buvo tik benzininiai (mudu su žmona labiau mylim dyzelius), o nuo 2008 m. pasirodę dyzeliukai mum kaip ir brangoki, be to, eina kalbos, kad naujesni imprezikai būk tai jau nebe tokie ištvermingi, kaip senieji...ar čia tik pletkai?

 

kolega turi toki su 1.5, tik automata

kuro sanaudos malantis Vilniuje iki 8.5 l / 100 km.

traukos pakanka, kol veike fotoradarai - teko ir pamoketi :) , bande padraginti nuo sfesoforu

del patikimumo, tai nesiskundzia

keicia tik tepalus ir pila kura - ir tiek

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ar tikrai traukos uztenka kai reikia greitai kazka aplenkti? ar sustartuoti. man kazkaip nerealu. pas mane 2.5 aisku svoris kitas, bet ir tai kartais neuztenka.

 

kolega turi toki su 1.5, tik automata

kuro sanaudos malantis Vilniuje iki 8.5 l / 100 km.

traukos pakanka, kol veike fotoradarai - teko ir pamoketi :)/> , bande padraginti nuo sfesoforu

del patikimumo, tai nesiskundzia

keicia tik tepalus ir pila kura - ir tiek

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, ne visai taip. Tiksliau - visai ne taip.smile.gif Mano žiniom, JAV rinkai VISUS subarikus surenka pačiuose JAV'uose, nors ir iš dalies japoniškų detalių (bent jau jų varikliai bei transmisijos atkeliauja iš Japonijos). Tuo tarpu Europos rinkai keliauja surinkti pačioj Japonijoj. Išimtis yra Tribeca modelis - jį ir Europos rinkai surinkinėjo JAV'uose. Japonų ir amerikėnų darbo kokybė, kaip žinia, skiriasi, ir tikrai ne pastarųjų naudai. Be to, JAV'ų rinkai ir salono apdailos medžiagos visom prasmėm pigesnės (ten gi pas juos kaina yra Dievas), bet visų pirma kokybės prasme.

 

O šiaip ačiū visiems pakomentavusiems iš savo patirties - bent jau tvirtai žinosiu, kad subariko su "mažalitražiu" varikliu geriau vengt, tad bus lengviau rinktis.wink.gif

Nu nesigincyju del tu gamyklu. Be va tikrai zinau, ka europai gaminamos masinos nera tokios geros kaip japonijai ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias lomis

ar tikrai traukos uztenka kai reikia greitai kazka aplenkti? ar sustartuoti. man kazkaip nerealu. pas mane 2.5 aisku svoris kitas, bet ir tai kartais neuztenka.

 

na jo, sis Subaru ne sportinis bolidas ir ne Outback su 2,5 l turbo, bet kaip 4x4 ir naudojantis 8,5 l / 100 km pakankamai padoriai vaziuojantis automobilis

 

 

 

pirma mano masina buvo Peugeot 605 3.0 V6 apie 140 kW, po to 44 kW, tai pradziai truko kW, bet kaip sakant reikia priprasti ir tiek

 

siaip kuo daugiau kW ir Nm, tuo didesnis apetitas l / 100 km, kam ko reikia

man siuo metu 4,5 l / 100 km ir 55 kW geriau negu buvo Peugeot 605 140 kW ir 12 l / 100 km

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nesigincyju del tu gamyklu. Be va tikrai zinau, ka europai gaminamos masinos nera tokios geros kaip japonijai wink.gif

Tikiu. Žinant japonų perfekcionizmą (ypač savo pačių atžvilgiu), būtų keista, jeigu būtų kitaip.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.