Pereiti prie turinio

TLC 80 blokiruotes


kamera

Rekomenduojami pranešimai

Paprastai blokiruotės jungiamos sekančia tvarka:

 

Centrinio diferencialo blokiruotė, po to galinio tilto, po to priekinio tilto - priklausomai nuo važiavimo sąlygų.

Atsargiai su priekine blokiruote - automobilis tada beveik nevaldomas.

Valdymas taip pat pablogėja įjungus centrinio diferencialo blokiruotę.

Geriau pradžiai kur nors ramioje aikštelėje pasibandyti visus režimus.

 

Palėtintojas lengviau įjungiamas, kai yra N padėtis. Nors taip būti neturėtų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

truputį patikslinsiu, nes su tlc80 turiu reikalų :)

 

prie N automatinė dėžė atjungta nuo transmisijos, todėl visada lengviau įjungti... taip ir turi būti, o ant Parkingo jungiamas tik dėžės stabdis, pati dėžė lieka sujungta su transmisija ir todėl būna net nenori aplamai jungtis razdatkė nes yra įtempimas.. kaip tik naujesnėje TLC120 ant parkingo man nenori jungtis razdatkė (nebent variklis užgesintas ir nieks nesisuka)

 

Paskutiniu metu belarusijos ir vakar per snieginus dažnai teko naudotis abiem tiltų blokiruotėm... iš tikrųjų mašina padoriai valdoma ir važiuoja ten kur man reikėjo.. netgi laviruojant ieškant geresnio pravažiavimo, visureigis buvo paklusnus vairui... gal tam įtakos turėjo tai, kad priekiniai ratai prasipjaudavo sau kryptį... o lygiame slidžiame kelyje būtų kaip Rimas rašo... kaip pvz ketvirtadienį furą traukiau, tai maniškis buksuodamas su visom blokiruotėm skersas ėjo ir pofig kur vairas pasuktas, nes prikabinta tai už vieno kampo o ne per centrą... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.