kamera Sukurta Gruodžio 16, 2012 Dalintis Sukurta Gruodžio 16, 2012 Sveiki, klauselis; Priekinio ir galinio tilto blokiruotes jungiamos tik įjungus centrinio difo blokiruote ? Kai ijungi tilto blokiruote, prietaisų skydelyje lemputė turi mirkseti, o kai uzsiblokiruoja lemputė turi degti nuolatos? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kamera Atrašyta Gruodžio 16, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 16, 2012 Dar prie to pacio klausimelis, ar dažnai pasitaiko, kad jungiant paletintoja, sunkiai jungiasi kai greičiu deze ant P, bet lengvai kai ant N ??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Gruodžio 16, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 16, 2012 Paprastai blokiruotės jungiamos sekančia tvarka: Centrinio diferencialo blokiruotė, po to galinio tilto, po to priekinio tilto - priklausomai nuo važiavimo sąlygų.Atsargiai su priekine blokiruote - automobilis tada beveik nevaldomas.Valdymas taip pat pablogėja įjungus centrinio diferencialo blokiruotę.Geriau pradžiai kur nors ramioje aikštelėje pasibandyti visus režimus. Palėtintojas lengviau įjungiamas, kai yra N padėtis. Nors taip būti neturėtų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kamera Atrašyta Gruodžio 16, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 16, 2012 Tai va ir bandžiausi siandien prie namu Kaip sakai lengviau prie N, nors taip neturėtų buti, gal numatomas koks susidevejimas, ar į ką dėmesį atkreipti?? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Gruodžio 16, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 16, 2012 Nenaujas automobilis jau :rolleyes:/>/> Žmogus yra adaptyvi sistema, geriau priprasti ir su tuo susitaikyti. Yra ir kitas variantas, bet jis laaaabai brangus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gruodžio 17, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2012 truputį patikslinsiu, nes su tlc80 turiu reikalų prie N automatinė dėžė atjungta nuo transmisijos, todėl visada lengviau įjungti... taip ir turi būti, o ant Parkingo jungiamas tik dėžės stabdis, pati dėžė lieka sujungta su transmisija ir todėl būna net nenori aplamai jungtis razdatkė nes yra įtempimas.. kaip tik naujesnėje TLC120 ant parkingo man nenori jungtis razdatkė (nebent variklis užgesintas ir nieks nesisuka) Paskutiniu metu belarusijos ir vakar per snieginus dažnai teko naudotis abiem tiltų blokiruotėm... iš tikrųjų mašina padoriai valdoma ir važiuoja ten kur man reikėjo.. netgi laviruojant ieškant geresnio pravažiavimo, visureigis buvo paklusnus vairui... gal tam įtakos turėjo tai, kad priekiniai ratai prasipjaudavo sau kryptį... o lygiame slidžiame kelyje būtų kaip Rimas rašo... kaip pvz ketvirtadienį furą traukiau, tai maniškis buksuodamas su visom blokiruotėm skersas ėjo ir pofig kur vairas pasuktas, nes prikabinta tai už vieno kampo o ne per centrą... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar