Pereiti prie turinio

kaip teisingai krauti 2 akumu sistema tlc100nei ?


Coolmen

Rekomenduojami pranešimai

toks klausims pasistojo, kaip teisingai krauti akumus kai yra dvieju akumu sistema masinoje (neesu isitikines bet turetu but 12 v. biski is didelio rast5o isejau is krasto :D ar kaip ten liaudes patarles sako :D)? kaskoks balselis galvoje kuzda kad tiesiog krauti viena akuma ir kitas turi irgi krautis.

nesinori belenkaip kraut, norisi teisingai :D

ps. konkreciai kalba apie tlc 100

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vat kraut atjungus man kaskaip neteisingai skamba, nes pakraus nelygiai abu, aisku poto maziau pakrautas iskraus labiau pakrauta, nors man mintis kraut po viena irgi visupirma kilo, bet noretusi daugiau nuomoniu ir ideju siuo klausimu isgirsti

o turimas pakraus tik laiko klausimas

aisku krovimas su neatjungtom klemom gali paleist dumais koki kompa (turiu 300 lt vertes pamoka su reindzu :D )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei su išoriniu krovikliu, tai tik atskirai - vienas pakraunamas, po to kitas.

 

Jei kraunama su paprastu įkrovėju, reikia tikrinti elektrolito tankį.

 

Vienam akumui teisingai pakrauti gali vienos paros ir neužtekti, be to svarbu ir

temperatūra, kurioje vyksta krovimo procesas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet gi tie akumai masinoje pajungti lygiagreciai, ir generas krauna iskart 2 akumus. Tai mano nuomone tokia kad, jei akumai atskirai pakrauti, ir paskui juos sujungus- tai ta ( itampa, jega, voltazas, krovimas-- ar kaip cia teisingai pavadinti :scratch::study: ) pasiskirstis vienodai per 2 akumus, ir gausis toks pat efektas jeigu ir krausi juos kartu.

Bet cia tinka tam atvejus jei "zariadke" patems :lol:

P.S. As kraunu Toyotinius akumus kartu, nenuimdamas klemas, su CTEK'u.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia biski info apie krovima ir modeliuotoju forumo, o jau kas kas bet tie tai labai tausoja ir saugo ir tinkamai krauna akumus

Šiek tiek info apie nuoseklų ir lygiagretų krovimą

 

Kada yra prasmės naudoti lygiagretų krovimą?

 

-kai turima kelias baterijas (žinau žmonių kurie krauna vienu metu 12 baterijų sujungtų lygiagrečiai) sudarytas iš tiek pat celių.

-kai norima jas pakrauti tuo pačiu metu, taip išvengiant pastovaus budėjimo prie kroviklio, baterijų prijungimo/atjungimo, kroviklio nustatymų kaitaliojimo.

-baterijų išsikrovimo skirtumai nėra dideli (geriau kad būtų <35%).

-kai kroviklis turi srovę reikalingą lygiagrečiam krovimui bet ne įtampą reikalingą kraunant nuosekliai.

 

Kokia lygiagretaus krovimo nauda?

 

-nereikia rūpintis dėl skirtingų talpų ar skirtingų išsikrovimo lygių (jeigu neviršijame 35% - o taip dažniausiai ir yra).

-sumažėja balansavimo laikas.

-paprastas sujungimas, mažai darbo.

 

 

paskaicius sita kilo mintis pasidaryti krovimui papildomus laidus, plius/plius minus/minus, atjungi klemas uzmeti laidus ir krauni, taip lygiai pakraunami abu akumai, aisku klausimas del akumu iskrovimo lygio, bet cia neturetu but bedos jei esami laidai masinoj tvarkingi o akumai issikrove del naturaliu priezasciu ziema, trumpi atstumai, paliktos lempos ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai, kaip supratau, normaliai akumai dirba sujungti nuosekliai. Borto įtama 24 V ?

 

Krovimo atveju akumai jungiami jygiagrečiai ir kraunami.

 

 

Jeigu taip, tai nieko gero. Nedidelis skirtumas kraunant nuosekliai sujungus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

čia ne įpratimas :rolleyes:/>

 

Čia iš pateikto teksto liko neaišku, tai ir užklausiau, kad patikslinti.

 

Su akumais esu daug dirbes. Be to dabar turime variantą, kai teisingai

dirbant su akumuliatorių pakrovimu pav.: visokios technikos ir pakrovėjų

akumuliatoriai dirba dviguvai ilgiau. Net kai kuriuos mirusius galima atgaivinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane dabar atsirado poreikis krauti akumus,po savaites reikia vaziuoti i LT,o akumai issikrove(masina stovejo nejudinama 3 savaites).bet beda ta,kad kai atjungiu akumus(nuimu nors viena klema),pradeda kaukt signalizacija...O gal isvaziuojant bandyt tiesiog uzsivest nuo kitos masinos su "krokodilais",ir akumai patys kazkiek pasikraus,nes vaziuot 2200km...?

P.S TLC 120 3,0D

Redagavo isvykes
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Signalizacija turi atsijungti, paprastai specialiu rakteliu sirena atsijungia.

 

Pradžiai reikia patikrinti ar skystis neužšalęs, ar jo yra pakankamai.

 

Jei krovimas normalus - 14.2 V, tai kelionėje pasikraus. Bet geriau vietoje pora dienų pavažinėti.

Nereikalingos problemos ilgoje kelionėje.

 

Jei yra du akumai, tai vieną atjungus neturėtų signalizacija triukšmauti.

Akumai lygiagrečiai jungiasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pirma uždėk ir bent 5-10 min duok pasikrauti, na tiesiog skysčiams viduj išsivaikščioti... ant vieno kabink..

Ta prasme "krokodilus" uzdet,ir uzvedinet tik po 5-10min?Beje,yra skirtingu nuomuoniu del uzvedimo su laidais,vieni sako kad masina "donoras" gali buti uzvestu varikliu,kiti gi sako,kad "donoras" negali buti uzvestas...Kazi kaip is tikruju?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš tikrūjų, Merio pasiūlymas geras. Prijungus donoro laidus, min 5 min reikia palaukti.

O jei stovėjo ilgai, tai ir 10 min neriba.

Nieko baisaus, kai donoro variklis užvestas, bet tada įtampa 2-3 Voltais aukštesnė. Prijungus, gaunasi labai didelė srovė,

Ir jei donore daug visokios elektronikos, gali koks kompas ir "nusimušti".

 

Geriau, pradžiai priliesti laidą-"krokodilą", pamatysi kibirkščiavimą. Taip keletą kartų padarius, įtampa kažkiek susilygina. Po to galima normaliai prijungti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet gi tie akumai masinoje pajungti lygiagreciai, ir generas krauna iskart 2 akumus. Tai mano nuomone tokia kad, jei akumai atskirai pakrauti, ir paskui juos sujungus- tai ta ( itampa, jega, voltazas, krovimas-- ar kaip cia teisingai pavadinti :scratch:/> :study:/> ) pasiskirstis vienodai per 2 akumus, ir gausis toks pat efektas jeigu ir krausi juos kartu.

Bet cia tinka tam atvejus jei "zariadke" patems :lol:/>

P.S. As kraunu Toyotinius akumus kartu, nenuimdamas klemas, su CTEK'u.

O sitaip galima?nenuemus klemu?Nes man tai buti visai nebloga iseitis,jei nuemus klemas signalizacija visgi kauktu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mus darbe pakrovejas paprastas,reiks bandyt kazkiek pakraut ir pora dienu iki keliones pasivazinet,kad paskui kelionej nebutu bajeriu...Jei viska teisingai supratau,kraut uztenka viena akuma?

Siaip esu labai patenkintas dzipu,gaila tik kad cia paskutine kelione su juo,gryzus i LT teks pardavinet,nes pas mus Norgej labai jau pradejo gaudyt vazinejancius su Lietuviskom masinom... :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki vyriokai,pavyko atjungt abu akumus,signalizacija kaip ir minejo Rimas atjungem specialiu rakteliu,dabar kraunam viena akuma,paskui pakrausim kita,tikiuosi kelionej bajeriu nebus :)

P.S Beje,jei kam reikia TLC 120 3.0 D 2005M,automatas,be odos-kreipkites,nes kaip ir minejau esu privestas parduoti.

Dar karta aciu visiems padejusiems grais patarimais. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.