Zygis Sukurta Spalio 2, 2012 Dalintis Sukurta Spalio 2, 2012 Laba diena. Gal siame forume yra "Nissan Murano" gerbeju. Noretusi daugiau suzinot kaip veikia ir kada galas prisijungia. Iki kokio greicia veikia Dif lock. Nes pagal mano perskaitytus straipsnius tai suprantu jog abu tiltus nelabai iseis ijungti. Busiu dekingas uz nuorodas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
salmonas Atrašyta Spalio 2, 2012 Dalintis Atrašyta Spalio 2, 2012 tevukas turi, smagi masina, bet labai jau parketnikas, bet grybavimui uzteks.Tehnines puses masina gal ir negedo labai atarp to kai pries 3 metus kaskas ten su deze buvo, siunte ar visa deze ar ten kaskoki redukturiu labai ilgai ir kuris kainavo labai daug, bijau sumeluot kad gal 8000lt kaip sake meistriukai pabiro nes ziema ant 4x4 pastoviai vaziavo ir neatlaike, bet ne del pastovaus 4x4 bet del to kad ale ju sulpnos vietos, gamykline klaida, tiesa tai ar ne nezinau.Tiek informacijos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gintarinis Atrašyta Spalio 2, 2012 Dalintis Atrašyta Spalio 2, 2012 Ziurint apie koki Murano kalbi. Turejau toki 2003 m. Jei amerikonas, tai greiciu dezes, tiksliau ju hidraulinis blokas, yra pagrindine liga. Srotuose einamiausia detale. Europiniuose buvo padidine greiciu dezes ausinimo radiatoriu, kad geriau ausintusi, bet del to panaikino priesrukinius zibintus.Siaip, masina tikrai smagi, patogi ir gana taupi. Trasoje sukdavosi su 10l. benzino. Kas liecia 4WD, tai jis jungiasi automatiskai, tik prabuksavus ratams. Vienareiksmiskai, tai ne dzipas, tai tik SUVas. Ir i miska grybauti as su juo nevaziuociau.. P.S. Jei kas domina konkreciai, klausk. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
salmonas Atrašyta Spalio 2, 2012 Dalintis Atrašyta Spalio 2, 2012 Del grybavimo miske gal ir pritarsiu, nes masina jau be slenksiu, 5 vietose lenkta ir visa subraizyta na bet cia ir miesto pasekmes, matyt vairuotojas nekoks ;D o murano amerikonas 2004 berots. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gintarinis Atrašyta Spalio 2, 2012 Dalintis Atrašyta Spalio 2, 2012 Pas mane buvo Kanados variantas. Nuo amerikono skiriasi tik tuo, kad spidometras kilometrais ir gamykliskai uzprogramuota, kad priesrukines lempos isijungia vos uzvedus varikli. Patogu, ir policija nesikabindavo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gintarinis Atrašyta Spalio 2, 2012 Dalintis Atrašyta Spalio 2, 2012 Tiesa, pamirsau pridurti: nuo Murano liko originalus "rukanciojo" komplektas. Tai pelenine ir pridegiklis. Jei ka domina, uz protinga kaina perleisiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zygis Atrašyta Spalio 5, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2012 (redaguota) Ekspoatuoju nuo pernai lapkrycio. Parvaryta is amerikos. Vairo stiprintuvas, tepaliukas nelaiko, isbega. Sakau gal kokiu meistriuku galetumet nurodyt. Isimeciau pavasari dujas. Kaip ir viskas is islaidu. Ir dabar su vairo stiprintuvu. Kaip su keturiu pavara kada isijungia? Ziema buvo pokstu jog labai jau ant posukio uzmeta. Yra difo lock bet toks jausmas jog tas lokas veikia iki tam tikro greicio, jei neklystu iki max 40 km/val. Rusu forume skaiciau jog kad visi 4 varytu nera pirma priekis po to galas ir taip toliau, cia gerai supratau? Sakau gal kokiu nuorodu esat rade kur butu galima pasiskaitinet. Aciu Redagavo Spalio 5, 2012 Zygis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Gruodžio 15, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 15, 2012 Pas 3.5 variklį išsitempia grandinė prie 150 000km., keitimas brangus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar